quote:Je weet dat je voor een kleine bijdrage een heleboel kan tweakenOp donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, en ook al commentaar op gegeven. Maar dat was te positief om op te vallen.
Ik vind het mooier dan de baggerlayout (maar dan wel met silver template). Nog steeds te veel witruimte en te weinig harde lijnen, maar ja dat moet tegenwoordig he. Mouseovers zijn onnodig maar niet vervelend en de autorefresh werkt erg fijn. Maar al die andere functies die er in zouden moeten zitten vind ik volkomen zinloos, lijkt wel of Danny het begrip forum steeds opnieuw wil uitvinden terwijl het basisidee goed genoeg is.
Maar ach het is werkbaar, en hoewel ik een traan zal laten om de ondergang van mijn geliefde FOK!silver zal ik er vast wel aan wennen.
quote:FOK!silver en bagger worden nagemaakt...Op donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, en ook al commentaar op gegeven. Maar dat was te positief om op te vallen.
Ik vind het mooier dan de baggerlayout (maar dan wel met silver template). Nog steeds te veel witruimte en te weinig harde lijnen, maar ja dat moet tegenwoordig he. Mouseovers zijn onnodig maar niet vervelend en de autorefresh werkt erg fijn. Maar al die andere functies die er in zouden moeten zitten vind ik volkomen zinloos, lijkt wel of Danny het begrip forum steeds opnieuw wil uitvinden terwijl het basisidee goed genoeg is.
Maar ach het is werkbaar, en hoewel ik een traan zal laten om de ondergang van mijn geliefde FOK!silver zal ik er vast wel aan wennen.
quote:Je denkt toch niet dat ik geld ga uitgeven hieraan?Op donderdag 28 oktober 2010 00:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je weet dat je voor een kleine bijdrage een heleboel kan tweaken?
quote:truste MirandaOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ga weer slapen
Adios nachtploeg
quote:Ik gebruik silver zo lang het nog kan, sue me.Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Rauzer het volgende:
Een minuut en 35 seconden, erg lame F3.
quote:Je weet best wel dat ik 11 jaar bedoel rotzakOp donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja, wat blijft er zo nog van een compliment over, ervan uitgaande dat FOK! al in 1999 begonnen is?
quote:Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik geld ga uitgeven hieraan?
quote:slaap lekker againOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ga weer slapen
Adios nachtploeg
quote:Alsof je daar niet snel topics kan openenOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik gebruik silver zo lang het nog kan, sue me.
quote:Omdat het maar een forum is?Op donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk.
quote:Ik had pas laat door dat het de Lapo was okOp donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof je daar niet snel topics kan openen!
quote:Waar je je altijd enorm over op kan winden, dus zo raar was mijn gedachte niet
quote:Valt wel mee hoor, ik hou er wel van om een beetje te overdrijven.Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waar je je altijd enorm over op kan winden, dus zo raar was mijn gedachte niet!
quote:BahaaiOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik ga de boel ook uit doen, tot een volgende keer maar weer.
quote:Trusten HansOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik ga de boel ook uit doen, tot een volgende keer maar weer.
quote:
quote:huhOp donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Rauzer het volgende:
Het lijkt erop dat je advertenties blokkeert. We wijzen je erop dat dit tegen onze Algemene Gebruiksvoorwaarden is en je hierom geband kunt worden. Als je geen advertenties wilt zien kun je een betaald account afsluiten op deze pagina.
quote:Ah, zitten dat soort foefjes er nu ook inOp donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Rauzer het volgende:
Het lijkt erop dat je advertenties blokkeert. We wijzen je erop dat dit tegen onze Algemene Gebruiksvoorwaarden is en je hierom geband kunt worden. Als je geen advertenties wilt zien kun je een betaald account afsluiten op deze pagina.
quote:Hoe krijg je die melding?Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Rauzer het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, zitten dat soort foefjes er nu ook in
quote:Geen idee, ik heb heul niks gedaan
quote:heb je een soort ad-block draaien?Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Rauzer het volgende:
quote:Ban! Permban! Shredder!Op donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen idee, ik heb heul niks gedaan!
quote:Uiteraard niet, dan had ik het wel gesnapt. Maar vooralsnog kan ik nog gewoon posten gelukkigOp donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je een soort ad-block draaien?
quote:als ik iets anders had moeten zien dan een post met 'test' dan is het mislukt`
quote:Ik had het ook weer snel weggehaald... dus dat kanOp donderdag 28 oktober 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik iets anders had moeten zien dan een post met 'test' dan is het mislukt`
quote:Ohw, jij zag het dus wel...Op donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef Avey het volgende:
Ik zie een ''voordat je reageert'' dingetje
quote:in dit topic niet als het goed isOp donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef Avey het volgende:
Ik zie een ''voordat je reageert'' dingetje
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, jij zag het dus wel...
staat-ie er nog?
quote:Lurker!Op donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Avey het volgende:
[..]
NeeMaar ik zat ook een beetje te lurken...
quote:Ik heb niet zo veel te melden
quote:Saai hoorOp donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
het is rustigjes
Ga het voorbeeld van de slapers zo maar eens volgen
quote:Gezellig hoorOp donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
het is rustigjes
Ga het voorbeeld van de slapers zo maar eens volgen
quote:ben net blij dat ik door lang slapen vorige week minder moe ben
quote:Een paar uur geleden nogOp donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
DeZwabber is hier al een tijd niet geweest he?
quote:Vanavond nog!Op donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
DeZwabber is hier al een tijd niet geweest he?
quote:Oh, met de wekker op 5.30 zou ik ook maar eens gaan slapen jaOp donderdag 28 oktober 2010 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben net blij dat ik door lang slapen vorige week minder moe ben
en aangezien wekker weer om 5:30 gaat wil ik het graag zo houden
quote:
quote:Oh
quote:He pushed me awayOp donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
Moet jij JJH niet gezelschap houden, Rauzer?
quote:Het is lekkerder zonder ijsOp donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bierijs?
Dat wil ik ook een keer proeven
quote:Valt wel mee hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
He verdomme wat is er weinig te zeiken vandaag joh
quote:Ja op jou net even maar dat was alleen omdat normaal anderen dat doen
quote:Er is vast wel iets te vinden om op te zeiken toch?Op donderdag 28 oktober 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
He verdomme wat is er weinig te zeiken vandaag joh
quote:Er is nogal een rij, blijkbaar.Op donderdag 28 oktober 2010 00:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja op jou net even maar dat was alleen omdat normaal anderen dat doen. En ik wou ook een keer
.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:49 schreef Rauzer het volgende:
Vrijdag een slagroomtaart maken!
Allememachies!
quote:Ja, kut heOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar één liedje van B&A in Spotify
quote:En B&A zelf hoor je niet eensOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, kut he
En ze zingen 4x hetzelfde in 1 liedje..
quote:Joah.Op donderdag 28 oktober 2010 00:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je roept het ook over jezelf af.
quote:Ik doe het ook graag, alleen vanavond is er niks te klagen dusOp donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Joah.
Maar er is niets beters dan af en toe eens flink te klagen. Dat sommige mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem
.
quote:Zet 'm op Spotify!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier nog een B&A cd liggen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zet 'm op Spotify!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Mazzelaar.Op donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik doe het ook graag, alleen vanavond is er niks te klagen dus
quote:Who the fuck is Leen Jongewaard?Op donderdag 28 oktober 2010 00:54 schreef Rauzer het volgende:
http://open.spotify.com/track/0Ouhs4uwwQkX2bp9idSS41
quote:Geniale manOp donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Who the fuck is Leen Jongewaard?
quote:Eat some pussy?Op donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Ik heb honger maar niets in huis!
quote:Oeeeee nu speel je met vuurOp donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Who the fuck is Leen Jongewaard?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dan ook niet hoe hij eruit ziet!
quote:Ook nooit van gehoord
quote:Ik zing 'm de laatste tijd altijd heel vaak heel hard mee in de autoOp donderdag 28 oktober 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een van mijn jeugdhelden
En ik zing een nummer van hem heeeel vaak
quote:Ken je Klassiekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Postdiarree?
quote:WTF manOp donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja jullie antwoorden niet snel genoeg
quote:Nou sorry hoor
quote:Ohw jaOp donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Rauzer het volgende:
Benny, je plaatje doet het overigens echt niet hoor, klik maar eens: http://www.eenlevenlangth(...)eenJongewaard_kl.jpg
quote:Dan kan ik net zo goed de straat achter m'n huis gaan afstruinen
quote:Ik wil je ook wel een boven water geven
quote:slaap lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 01:07 schreef iBenny het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Tot laterrrrrr
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ken je KlassiekersZonder Annie zou Leen weinig werk hebben gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Hoi C_A
quote:Voel me prima opzichOp donderdag 28 oktober 2010 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe voel je je?
Ik ben brak van het vrij zijn
quote:goh, een bug, ja wat een onzin...wordt toch aan gewerkt, onvoorzien iets wat niet uit de test is gekomen. Get a grip.Op donderdag 28 oktober 2010 08:46 schreef chansadres het volgende:
Wat een onzin. Als je adblocker aan hebt in firefox kan je geen gebruik meer maken van Quote/Edit/Preview/Smilie
quote:Zo mooi dat je telkens ook ziet dat mensen hun knopjes kwijt zijn en daarna toegeven dat ze een adblocker voor fok gebruiken. Banmeldtopic staat er vol meeOp donderdag 28 oktober 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
goh, een bug, ja wat een onzin...wordt toch aan gewerkt, onvoorzien iets wat niet uit de test is gekomen. Get a grip.
Zolang je fok op de whitelist hebt staan, anders heb je straks helemaal geen knopjes meer
quote:Ja als ik vrijneem wil ik iets te doen hebben anders doe ik hetzelfde. Op bed liggen en films kijken enzo.Op donderdag 28 oktober 2010 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb er ook spijt van dat ik heel de week heb vrijgenomen
Ik kijk alleen maar films en daar word je moe van.
Mijn hond is stout, op bed gesprongen, op mijnu mag ik het bed weer gaan verschonen
quote:Douche ze
quote:Morge siep
quote:Kuikentje
quote:Ik ook niet eigenlijk
quote:
quote:ik vind het niet belachelijk, eigenlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 09:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo mooi dat je telkens ook ziet dat mensen hun knopjes kwijt zijn en daarna toegeven dat ze een adblocker voor fok gebruiken. Banmeldtopic staat er vol mee. Trouwens wel belachelijk dat je daar een ban voor krijgt.
quote:Ik was al aan het high fiven met je via aardstralen toen jij er ook al was
quote:Ik vroeg me al af wat het was dat ik voeldeOp donderdag 28 oktober 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was al aan het high fiven met je via aardstralen toen jij er ook al was
quote:eeejjjjjjjj
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat het was dat ik voelde
quote:Nee je kunt FOK! excluden zodat hij wel voor alle andere websites doet.Op donderdag 28 oktober 2010 09:43 schreef chansadres het volgende:
Word je daar voor geband?
Dus Fok kan tegenwoordig bepalen wat ik op mijn pc heb draaien. Waarom zou ik adblocker niet aan mogen hebben? Moet ik nu elke keer als ik naar fok wil gaan hem uitzetten om hem daarna weer aan te zetten
quote:
quote:Ik was nog niet helemaal wakkerOp donderdag 28 oktober 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht, je weet meteen wie het is
quote:RTFM van je adblocker. Of verwacht je dat FOK! voor elk variant van adblocker dat er op de markt is een handleiding gaat schrijvenOp donderdag 28 oktober 2010 09:46 schreef chansadres het volgende:
Dat zou ik wel willen maar nergens staat hoe ik dat moet doen...
quote:Titanic?Op donderdag 28 oktober 2010 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zet ook maar even een filmpje op.
gebaseerd op een waargebeurd verhaal
quote:Die vind ik opzich wel lachenOp donderdag 28 oktober 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Haunting in Connecticut, The (2009)
Verenigde Staten
Horror / Thriller
102 minuten
geregisseerd door Peter Cornwell
met Virginia Madsen, Martin Donovan en Kyle Gallner
Nadat bij hun zoon kanker wordt geconstateerd, besluiten Sara (Virginia Madsen) en Peter Campbell (Martin Donovan) dichtbij een speciale kliniek te gaan wonen. Er gebeuren echter vreemde onverklaarbare dingen in het huis, maar Sara en Peter schrijven die toe aan de stress door de omstandigheden. Maar dan blijkt dat het huis een voormalig mortuarium is, met een duister verleden.
quote:lachen....Op donderdag 28 oktober 2010 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die vind ik opzich wel lachen
quote:Is persoonlijk denk ik, vind geen 1 film eng.Op donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lachen....Dus hij is niet eng?
quote:Ja, dat verwacht ik wel eigenlijk. Ik vind het gewoon niet net dat ze mensen blijkbaar bannen omdat ze een programma hebben geïnstalleerd. Als Fok wilt dat ik niet mijn adblock gebruik, mogen ze ook wel inlichten hoe ik dat moet doen.Op donderdag 28 oktober 2010 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
RTFM van je adblocker. Of verwacht je dat FOK! voor elk variant van adblocker dat er op de markt is een handleiding gaat schrijven
quote:ItOp donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is persoonlijk denk ik, vind geen 1 film eng.
quote:ik de meeste ook niet... maar ik had goede hoop bij dezeOp donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is persoonlijk denk ik, vind geen 1 film eng.
quote:Rare verwachting. Of verwacht je dat Microsoft ook alles meldt van andere applicaties? Die verwijzen je ook door naar de third party waar je pakket van is hoorOp donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik wel eigenlijk. Ik vind het gewoon niet net dat ze mensen blijkbaar bannen omdat ze een programma hebben geïnstalleerd. Als Fok wilt dat ik niet mijn adblock gebruik, mogen ze ook wel inlichten hoe ik dat moet doen.
En het is me gelukt.
quote:1tje is overleden inmiddelsOp donderdag 28 oktober 2010 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is wel zielig maar ik moest echt keihard lachen
quote:aaaaaaaaaccchhhhhOp donderdag 28 oktober 2010 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is wel zielig maar ik moest echt keihard lachen
quote:Klopt ja
quote:Nee maar Windows werkt nog steeds voor de 100% als ik bijvoorbeeld OpenOffice erop zet. Anders gezegd, ik ken geen enkel bedrijf die zo werkt. Ik snap best dat Fok naar hun inkomsten moeten kijken en de adblockers zijn een doorn in het oog. Dan vind ik het heel slim dat je bepaalde functie's niet 100% werken. Maar bannen gaat me te ver. Maar dit is hetzelfde gedoe als toen met Lynx666 en zijn FQR en we weten wat daarmee is gebeurd...Op donderdag 28 oktober 2010 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rare verwachting. Of verwacht je dat Microsoft ook alles meldt van andere applicaties? Die verwijzen je ook door naar de third party waar je pakket van is hoor
Oh wacht, het is FOK!, dus dan moet je klagen omdat het kan
quote:Hoest met de brede knuffel?Op donderdag 28 oktober 2010 10:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom vallen die katjes de heule tijd om?
quote:wel goed! Zo nog ff lekker codeine naar bin nen werken, dan ga k weer als een trein! (naja, juist niet
quote:ZiekOp donderdag 28 oktober 2010 10:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom vallen die katjes de heule tijd om?
quote:Mooi, doe nog maar lekker rustig aanOp donderdag 28 oktober 2010 10:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wel goed! Zo nog ff lekker codeine naar bin nen werken, dan ga k weer als een trein! (naja, juist niet)
quote:Nou ja, je hoopt dat alles 100% werkt. Norton bijvoorbeeld zorgt weer voor heerlijke bij-effecten als je dat installeertOp donderdag 28 oktober 2010 10:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee maar Windows werkt nog steeds voor de 100% als ik bijvoorbeeld OpenOffice erop zet. Anders gezegd, ik ken geen enkel bedrijf die zo werkt. Ik snap best dat Fok naar hun inkomsten moeten kijken en de adblockers zijn een doorn in het oog. Dan vind ik het heel slim dat je bepaalde functie's niet 100% werken. Maar bannen gaat me te ver. Maar dit is hetzelfde gedoe als toen met Lynx666 en zijn FQR en we weten wat daarmee is gebeurd...
quote:Hallotjes
quote:filmenOp donderdag 28 oktober 2010 10:35 schreef Kally het volgende:
Haha ik lig dubbel hier, wordt straks rellen hier en ik ga het allemaal van een afstand bekijken met een bak popcorn
quote:Oeh, watskebeurt, oorlog op de werkvloer?Op donderdag 28 oktober 2010 10:35 schreef Kally het volgende:
Haha ik lig dubbel hier, wordt straks rellen hier en ik ga het allemaal van een afstand bekijken met een bak popcorn
quote:Het probleem is op zich nu opgelost. Maar die policy heb ik nooit getekend. Nu zie ik dat je tegenwoordig bij elk bericht akkoord moet gaan met de policy. Moet ik dus elke keer de Alg. voorw. en de policy gaan doorlezen op veranderingen? Daar heb je een dagtaak aan als je zoveel post als de gemiddelde user in dit topicOp donderdag 28 oktober 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dit is een discussie tussen twee oevers. Het staat in de policy, te lezen voor iedereen voordat je op akkoord klikt. De banners zijn over het algemeen niet storend. Dat de adblockergebruikers graag daarnaast op pop-uppend pornorend internet zitten is niet het probleem van FOK!
En dat gedoe met Lynx is heel wat anders.
quote:Je weet wat ik ga zeggen nu heOp donderdag 28 oktober 2010 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
102 Minutes That Changed America maar kijken.... heb ik nog niet gezien
quote:Zenuwachtig voor dalijk
quote:Dat is al heel veel jaar zo, en het is nog nooit zo geweest dat je banners wel mocht blocken.Op donderdag 28 oktober 2010 10:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het probleem is op zich nu opgelost. Maar die policy heb ik nooit getekend. Nu zie ik dat je tegenwoordig bij elk bericht akkoord moet gaan met de policy. Moet ik dus elke keer de Alg. voorw. en de policy gaan doorlezen op veranderingen? Daar heb je een dagtaak aan als je zoveel post als de gemiddelde user in dit topic
quote:ja maar modern family wilt mijn man ook zien.... dus die gaan we samenkijkenOp donderdag 28 oktober 2010 10:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kijk dan modern family ipv weer zo'n stomme film
quote:
quote:Hertentamen
quote:Je hebt je man ook overtuigdOp donderdag 28 oktober 2010 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar modern family wilt mijn man ook zien.... dus die gaan we samenkijken
quote:http://i52.tinypic.com/1qpf08.jpgOp donderdag 28 oktober 2010 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[Paint Prijsvraag] Vier Halloween met Solid Snake.
Boh hier zitten wel veel paints tussen
quote:Ja, ik hoop 't
quote:Danku.
quote:Luv youOp donderdag 28 oktober 2010 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die wilde het al zien.
Ik heb inmiddels alles afleveringen gedownload
quote:Heel veel succes en zet hem op!
quote:ThanksOp donderdag 28 oktober 2010 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel veel succes en zet hem op!Je kunt het
quote:
quote:Dat zou kunnen. Ik heb de Algemene Voorwaarden getekend van 2005 en ik geloof dat daar niks van blocken instond. Daarna ben je eigenlijk stilzwijgend akkoord gegaan met alle veranderingen in de voorwaarden.Op donderdag 28 oktober 2010 10:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is al heel veel jaar zo, en het is nog nooit zo geweest dat je banners wel mocht blocken.
quote:Lijkt heel handig ja, vooral omdat er tientallen zoniet honderden account per dag bijkomen.Op donderdag 28 oktober 2010 10:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik heb de Algemene Voorwaarden getekend van 2005 en ik geloof dat daar niks van blocken instond. Daarna ben je eigenlijk stilzwijgend akkoord gegaan met alle veranderingen in de voorwaarden.
Sinds kort staat het echter onder elke post, dat je akkoord moet gaan. En ik heb niet de tijd om bij elke post die ik hier neetzet, eerst de algemene voorwaarden te lezen. Zoeken naar veranderingen. Een oplossing zou zijn om bij een verandering iedereen een PM'tje te sturen. Is voor iedereen duidelijk.
quote:Ik niet hoorOp donderdag 28 oktober 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat we in het weekend gaan kijken.... er is dan toch weinig te beleven op internet. Iedereen is naar mini-meets
quote:DankjenOp donderdag 28 oktober 2010 10:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Patjon, ik vind jouw paint de leuksten!
quote:Nee volgens mij niet maar ik las dat je er 2 mocht maken, dus misschien ga ik er nog 1 maken als de tijd het toelaat.
quote:Smoesjes
quote:jaloersOp donderdag 28 oktober 2010 10:50 schreef Kally het volgende:
Ik ben mijn eten vergeten
Dat wordt BK
quote:Godver, ik ga misschien langs de mcdonalds zo maar, dankje kallyOp donderdag 28 oktober 2010 10:50 schreef Kally het volgende:
Ik ben mijn eten vergeten
Dat wordt BK
quote:Ik ook niet en nu honger
quote:Volgens mij al sinds 2006 of 2007. Maar grote veranderingen worden ook altijd wel aangegeven hoor, in MED. Pm werkt niet, wordt door veel te veel mensen als opdringerig ervaren.Op donderdag 28 oktober 2010 10:46 schreef chansadres het volgende:
Sinds kort staat het echter onder elke post, dat je akkoord moet gaan.
quote:Ik heb brood met kaas en een vleugje mosterdOp donderdag 28 oktober 2010 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is vroeg
Ik ga zo een boterham met kaas eten
quote:Je bent of gaat het huis uitOp donderdag 28 oktober 2010 11:01 schreef chansadres het volgende:
Dadelijk een koffiezetapparaat en klok halen
quote:Wat is daar zo raar aan?
quote:Wat is dit voor een reactie?Op donderdag 28 oktober 2010 11:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan?
Een sociaal leven bouw je niet op vanachter je pc
quote:Ow dat doe ik dus foutOp donderdag 28 oktober 2010 11:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan?
quote:Nee helemaal niks raars aanOp donderdag 28 oktober 2010 11:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan?
quote:Misschien was de Senseo kadoekOp donderdag 28 oktober 2010 11:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee helemaal niks raars aan! Behalve dat als je al het huis uit bént, het raar is dat je nu pas een koffiezetapparaat koopt, want dan heb je dus een tijd zonder koffie gezeten, vandaar mijn smilie-keuze.
quote:Of misschien woont hij net op z'n eigen.Op donderdag 28 oktober 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien was de Senseo kadoekEn de klok ook
quote:Ik heb je verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je het raar vond dat ik naar buiten gingOp donderdag 28 oktober 2010 11:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee helemaal niks raars aan! Behalve dat als je al het huis uit bént, het raar is dat je nu pas een koffiezetapparaat koopt, want dan heb je dus een tijd zonder koffie gezeten, vandaar mijn smilie-keuze.
quote:Nom nom nom nom!
quote:Jullie mam hi wel zat aan dr cappuchino.Op donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
Nog half uurtje dan ga ik, ook even voor mijn moeder langs de mac![]()
quote:Dat drinkt mijn ma nietOp donderdag 28 oktober 2010 11:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jullie mam hi wel zat aan dr cappuchino.
quote:Wil je mij ook wat brengen?Op donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
Nog half uurtje dan ga ik, ook even voor mijn moeder langs de mac![]()
quote:Dan is het koudOp donderdag 28 oktober 2010 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je mij ook wat brengen?
Hamburgertje en kipnuggets
quote:Ja dat is waar.... ik ben te lui om de deur uit te gaanOp donderdag 28 oktober 2010 11:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan is het koud
Ik ga denk ik voor Big Mac menu en 3 hamburgers
quote:Nah mijn moeder wilde ook een hamburger, of 2 moet ze kijken hoeveel ze wil. Dan eet ik op wat over is.Op donderdag 28 oktober 2010 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar.... ik ben te lui om de deur uit te gaan
wow zoveelnou eet smakelijk dan maar
quote:ik krijg echt honger van jullieOp donderdag 28 oktober 2010 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nah mijn moeder wilde ook een hamburger, of 2 moet ze kijken hoeveel ze wil. Dan eet ik op wat over is.
quote:IddOp donderdag 28 oktober 2010 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
McDonalds is echt een keten waar ik hongerig binnenstap en ook weer hongerig buiten kom. Dat spul vult voor geen meter.
quote:Thanks
quote:Goeiemorgen haasje
quote:Ik ook. Behalve met de Big Tasty met BaconOp donderdag 28 oktober 2010 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
McDonalds is echt een keten waar ik hongerig binnenstap en ook weer hongerig buiten kom. Dat spul vult voor geen meter.
quote:Terwijl ik je post lees komt wéér het zonnetje doorknallenOp donderdag 28 oktober 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pisces! De grijns kan er ook weer tegenaan.
quote:dat is zeker wel waarOp donderdag 28 oktober 2010 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Is een toko voor de lekkere trek en het leeghalen van je portemonnee.Op donderdag 28 oktober 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is zeker wel waar
Uur later heb ik weer hongerEn de mac word steeds duurder ook
quote:BK vult toch iets meerOp donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is een toko voor de lekkere trek en het leeghalen van je portemonnee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |