quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat het was dat ik voelde
quote:Nee je kunt FOK! excluden zodat hij wel voor alle andere websites doet.Op donderdag 28 oktober 2010 09:43 schreef chansadres het volgende:
Word je daar voor geband?
Dus Fok kan tegenwoordig bepalen wat ik op mijn pc heb draaien. Waarom zou ik adblocker niet aan mogen hebben? Moet ik nu elke keer als ik naar fok wil gaan hem uitzetten om hem daarna weer aan te zetten
quote:
quote:Ik was nog niet helemaal wakkerOp donderdag 28 oktober 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht, je weet meteen wie het is
quote:RTFM van je adblocker. Of verwacht je dat FOK! voor elk variant van adblocker dat er op de markt is een handleiding gaat schrijvenOp donderdag 28 oktober 2010 09:46 schreef chansadres het volgende:
Dat zou ik wel willen maar nergens staat hoe ik dat moet doen...
quote:Titanic?Op donderdag 28 oktober 2010 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zet ook maar even een filmpje op.
gebaseerd op een waargebeurd verhaal
quote:Die vind ik opzich wel lachenOp donderdag 28 oktober 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Haunting in Connecticut, The (2009)
Verenigde Staten
Horror / Thriller
102 minuten
geregisseerd door Peter Cornwell
met Virginia Madsen, Martin Donovan en Kyle Gallner
Nadat bij hun zoon kanker wordt geconstateerd, besluiten Sara (Virginia Madsen) en Peter Campbell (Martin Donovan) dichtbij een speciale kliniek te gaan wonen. Er gebeuren echter vreemde onverklaarbare dingen in het huis, maar Sara en Peter schrijven die toe aan de stress door de omstandigheden. Maar dan blijkt dat het huis een voormalig mortuarium is, met een duister verleden.
quote:lachen....Op donderdag 28 oktober 2010 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die vind ik opzich wel lachen
quote:Is persoonlijk denk ik, vind geen 1 film eng.Op donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lachen....Dus hij is niet eng?
quote:Ja, dat verwacht ik wel eigenlijk. Ik vind het gewoon niet net dat ze mensen blijkbaar bannen omdat ze een programma hebben geïnstalleerd. Als Fok wilt dat ik niet mijn adblock gebruik, mogen ze ook wel inlichten hoe ik dat moet doen.Op donderdag 28 oktober 2010 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
RTFM van je adblocker. Of verwacht je dat FOK! voor elk variant van adblocker dat er op de markt is een handleiding gaat schrijven
quote:ItOp donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is persoonlijk denk ik, vind geen 1 film eng.
quote:ik de meeste ook niet... maar ik had goede hoop bij dezeOp donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is persoonlijk denk ik, vind geen 1 film eng.
quote:Rare verwachting. Of verwacht je dat Microsoft ook alles meldt van andere applicaties? Die verwijzen je ook door naar de third party waar je pakket van is hoorOp donderdag 28 oktober 2010 09:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik wel eigenlijk. Ik vind het gewoon niet net dat ze mensen blijkbaar bannen omdat ze een programma hebben geïnstalleerd. Als Fok wilt dat ik niet mijn adblock gebruik, mogen ze ook wel inlichten hoe ik dat moet doen.
En het is me gelukt.
quote:1tje is overleden inmiddelsOp donderdag 28 oktober 2010 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is wel zielig maar ik moest echt keihard lachen
quote:aaaaaaaaaccchhhhhOp donderdag 28 oktober 2010 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is wel zielig maar ik moest echt keihard lachen
quote:Klopt ja
quote:Nee maar Windows werkt nog steeds voor de 100% als ik bijvoorbeeld OpenOffice erop zet. Anders gezegd, ik ken geen enkel bedrijf die zo werkt. Ik snap best dat Fok naar hun inkomsten moeten kijken en de adblockers zijn een doorn in het oog. Dan vind ik het heel slim dat je bepaalde functie's niet 100% werken. Maar bannen gaat me te ver. Maar dit is hetzelfde gedoe als toen met Lynx666 en zijn FQR en we weten wat daarmee is gebeurd...Op donderdag 28 oktober 2010 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rare verwachting. Of verwacht je dat Microsoft ook alles meldt van andere applicaties? Die verwijzen je ook door naar de third party waar je pakket van is hoor
Oh wacht, het is FOK!, dus dan moet je klagen omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |