quote:Godver, ik ga misschien langs de mcdonalds zo maar, dankje kallyOp donderdag 28 oktober 2010 10:50 schreef Kally het volgende:
Ik ben mijn eten vergeten
Dat wordt BK
quote:Ik ook niet en nu honger
quote:Volgens mij al sinds 2006 of 2007. Maar grote veranderingen worden ook altijd wel aangegeven hoor, in MED. Pm werkt niet, wordt door veel te veel mensen als opdringerig ervaren.Op donderdag 28 oktober 2010 10:46 schreef chansadres het volgende:
Sinds kort staat het echter onder elke post, dat je akkoord moet gaan.
quote:Ik heb brood met kaas en een vleugje mosterdOp donderdag 28 oktober 2010 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is vroeg
Ik ga zo een boterham met kaas eten
quote:Je bent of gaat het huis uitOp donderdag 28 oktober 2010 11:01 schreef chansadres het volgende:
Dadelijk een koffiezetapparaat en klok halen
quote:Wat is daar zo raar aan?
quote:Wat is dit voor een reactie?Op donderdag 28 oktober 2010 11:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan?
Een sociaal leven bouw je niet op vanachter je pc
quote:Ow dat doe ik dus foutOp donderdag 28 oktober 2010 11:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan?
quote:Nee helemaal niks raars aanOp donderdag 28 oktober 2010 11:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan?
quote:Misschien was de Senseo kadoekOp donderdag 28 oktober 2010 11:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee helemaal niks raars aan! Behalve dat als je al het huis uit bént, het raar is dat je nu pas een koffiezetapparaat koopt, want dan heb je dus een tijd zonder koffie gezeten, vandaar mijn smilie-keuze.
quote:Of misschien woont hij net op z'n eigen.Op donderdag 28 oktober 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien was de Senseo kadoekEn de klok ook
quote:Ik heb je verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je het raar vond dat ik naar buiten gingOp donderdag 28 oktober 2010 11:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee helemaal niks raars aan! Behalve dat als je al het huis uit bént, het raar is dat je nu pas een koffiezetapparaat koopt, want dan heb je dus een tijd zonder koffie gezeten, vandaar mijn smilie-keuze.
quote:Nom nom nom nom!
quote:Jullie mam hi wel zat aan dr cappuchino.Op donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
Nog half uurtje dan ga ik, ook even voor mijn moeder langs de mac![]()
quote:Dat drinkt mijn ma nietOp donderdag 28 oktober 2010 11:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jullie mam hi wel zat aan dr cappuchino.
quote:Wil je mij ook wat brengen?Op donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
Nog half uurtje dan ga ik, ook even voor mijn moeder langs de mac![]()
quote:Dan is het koudOp donderdag 28 oktober 2010 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je mij ook wat brengen?
Hamburgertje en kipnuggets
quote:Ja dat is waar.... ik ben te lui om de deur uit te gaanOp donderdag 28 oktober 2010 11:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan is het koud
Ik ga denk ik voor Big Mac menu en 3 hamburgers
quote:Nah mijn moeder wilde ook een hamburger, of 2 moet ze kijken hoeveel ze wil. Dan eet ik op wat over is.Op donderdag 28 oktober 2010 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar.... ik ben te lui om de deur uit te gaan
wow zoveelnou eet smakelijk dan maar
quote:ik krijg echt honger van jullieOp donderdag 28 oktober 2010 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nah mijn moeder wilde ook een hamburger, of 2 moet ze kijken hoeveel ze wil. Dan eet ik op wat over is.
quote:IddOp donderdag 28 oktober 2010 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
McDonalds is echt een keten waar ik hongerig binnenstap en ook weer hongerig buiten kom. Dat spul vult voor geen meter.
quote:Thanks
quote:Goeiemorgen haasje
quote:Ik ook. Behalve met de Big Tasty met BaconOp donderdag 28 oktober 2010 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
McDonalds is echt een keten waar ik hongerig binnenstap en ook weer hongerig buiten kom. Dat spul vult voor geen meter.
quote:Terwijl ik je post lees komt wéér het zonnetje doorknallenOp donderdag 28 oktober 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pisces! De grijns kan er ook weer tegenaan.
quote:dat is zeker wel waarOp donderdag 28 oktober 2010 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Is een toko voor de lekkere trek en het leeghalen van je portemonnee.Op donderdag 28 oktober 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is zeker wel waar
Uur later heb ik weer hongerEn de mac word steeds duurder ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |