quote:Ja, maar -no offense- ik heb je nu vrijwel alleen maar horen klagen dat het te zwaar is.Op woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik meer kan verdienen met ander werk doe ik dat. Zou iedereen doen. Settelen voor minder is eerder gemakzucht dan doorzettingsvermogen.
quote:Was je misselijk?Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Bieren en daarna de draaimolenslagschipzwengelding in is geen succes heb ik vanavond ondervonden
quote:Wat moet je.
quote:Niets
quote:Het lijkt me dat je dat ook al wel snel weer hebt gezien...Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens... het doel van die sex-sms-dingen zijn, om als sms-slet steeds een nieuwe vraag te sturen naar de persoon, zodat er weer een sms terug komt, dus geld.
quote:Waarom zou ik blij moeten zijn dat ik werk heb kunnen vinden?Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar -no offense- ik heb je nu vrijwel alleen maar horen klagen dat het te zwaar is.
Ik denk dat je al heel blij moet zijn dat je werk hebt kunnen vinden
quote:Je moet eigenlijk alles zeggen.
quote:Zo nogal, kon me gelukkig inhouden tot ik weer vaste grond onder mijn voeten had, maar daarna snel
quote:nou dan ga je toch ergens anders solliciteren?Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou ik blij moeten zijn dat ik werk heb kunnen vinden?Ik zal wel arrogant zijn hoor, maar een bedrijf kan alleen maar blij zijn met een sollicitante als mij. Zo moeilijk is het niet om werk te krijgen.
quote:Priest
quote:Bos
quote:Als je 3 euro per verdient is dat niet moeilijk nee. Maar om een goede baan te vinden die bij je past is dat nog niet zo heel makkelijkOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou ik blij moeten zijn dat ik werk heb kunnen vinden?Ik zal wel arrogant zijn hoor, maar een bedrijf kan alleen maar blij zijn met een sollicitante als mij. Zo moeilijk is het niet om werk te krijgen.
quote:Maar ik heb alles wat ik wilOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk alles zeggen.
quote:Valt wel mee, maar ik zit in een piekerfase dus kan beter iets anders doen dan op bed gaan liggen
quote:kom op zeg zo zwaar is het werken bij V&D nietOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
quote:tofOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit weekend komt torrio bij mij op bezoek en logeren gaat tof worden
quote:Wel? Leuk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Als je gewend bent om heel de dag op je luie reet te zitten, en opeens hele dagen staand moet werken... kan dat best zwaar zijn de eerste wekenOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
kom op zeg zo zwaar is het werken bij V&D niet
quote:Doe het eens. In Rotterdam dan wel he, we hebben de laagste omzet en de meeste diefstal.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
kom op zeg zo zwaar is het werken bij V&D niet
quote:GezelligOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:
quote:We gaan lol makenOp woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof![]()
Het weekend van de mini meets
quote:Sund?
quote:Wat zijn de plannen verder?Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:is het ook, maar dat is iets waar je doorheen moet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je gewend bent om heel de dag op je luie reet te zitten, en opeens hele dagen staand moet werken... kan dat best zwaar zijn de eerste weken
quote:Zonde. Brabants.
quote:ik denk niet dat een bedrijf tevreden is met een werknemer die klaagt dat het werk te zwaar is, te weinig betaald krijgt etc.Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Het is moeilijker dan je denktOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Hoezo, heb jij nog iets te geven dan?
quote:Alles.Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij nog iets te geven dan?
quote:Met Torrio wel ja
quote:Biertjes kun je ook thuis drinken.Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien de stad in maar dat weten we nog niet
quote:heb vroeger 5 jaar in de weekenden en soms ook doordeweeks naast mijn HTS bij V&D R?dam zowel centrum als Zuidplein gewerkt dus ik weet precies hoe "zwaar" het isOp woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe het eens. In Rotterdam dan wel he, we hebben de laagste omzet en de meeste diefstal.
quote:Jullie zijn echt een leuke stelletje!Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Hmm, ik kan genoeg banen noemen waar ze het veeel slechter hebben hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe het eens. In Rotterdam dan wel he, we hebben de laagste omzet en de meeste diefstal.
quote:je bent me voor, ik wou net iets soortgelijks zeggenOp woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Benny![]()
Die is best slim die jongen
quote:Ik zou de pron kopen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jullie zijn echt een leuke stelletje!
quote:Slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga slapen half 6 gaatde wekker
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Okay. Dan ben ik lui en zwak en dom. Ik zal wel een achterlijk mislukt kind zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef crv het volgende:
[..]
heb vroeger 5 jaar in de weekenden en soms ook doordeweeks naast mijn HTS bij V&D R?dam zowel centrum als Zuidplein gewerkt dus ik weet precies hoe "zwaar" het is
Als je dat al niet aan kan
quote:Dat lijkt me echt bagger...Op woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Schoonmaken, bijvoorbeeld, is veel erger.
quote:Ik voel me aangesproken.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Fijne avond toffe fokker van de slowchat !
quote:Onder andere....Op woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Schoonmaken, bijvoorbeeld, is veel erger.
quote:slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Als je der zelf zo over wilt denken....Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. Dan ben ik lui en zwak en dom. Ik zal wel een achterlijk mislukt kind zijn.
quote:Nee. Gewoon nee.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. Dan ben ik lui en zwak en dom. Ik zal wel een achterlijk mislukt kind zijn.
quote:Eens.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt bagger...
Maar zelfs dat zou ik doen als ik geen baan zou hebben
quote:Oh, ik ook
quote:lage omzet is weinig werk, dunkt me!Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Nee dat ben je niet. Dat zegt niemand hier. Maar ik werk me ook de benen onder m'n kont vandaan en als ik iets wil bereiken dan moet ik toch geld verdienen voor m'n opleiding en dat doe ik nu. Alle begin is hard, Myr, maar daarna wordt het altijd beter.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:TrustenOp woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Dan neem ik een beetje terug.
quote:absoluut, maar je moet je lichaam gewoon de tijd geven om te wennen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
En dat weet je zelf maar al te goed
quote:Wat je nu doet is aandacht vragen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Damn ook al zo'n verstandig meisjeOp woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat ben je niet. Dat zegt niemand hier. Maar ik werk me ook de benen onder m'n kont vandaan en als ik iets wil bereiken dan moet ik toch geld verdienen voor m'n opleiding en dat doe ik nu. Alle begin is hard, Myr, maar daarna wordt het altijd beter.
quote:Vast. Voor de administratie. Ik mag elke dag de rotzooi opruimen die mensen maken. En dat kunnen ze hier prima.Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
lage omzet is weinig werk, dunkt me!
quote:Dat mag
quote:Oké, nu hou je op. Je bent niet dom, zwak, of wat dan ook. Maar je moet begrijpen dat er mensen zijn die het veel erger hebben, die elke dag met hun kop in een wcpot zitten, de schijt van andere zitten schoon te maken. Als je relativeert dan is dat alleen maar fijner voor jezelf, daar krijg ik tenminste altijd een beetje hoop van.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ja flikker op. Iedereen zou het werk makkelijk aankunnen, gooi er nog maar 30 uur bovenop joh, easy. Het is allemaal omdat ik zo lui ben en hiervoor niets deed. Wat ook echt een bewuste keuze was van mij natuurlijk. Ik zou ze op mijn knie'en elke nacht moeten danken dat ze zo iemand als mij hebben aangenomen. Tering he.
quote:Dat zal het zijn ja. Ik ga wel weg. houdoe.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat je nu doet is aandacht vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
quote:Boo-fucking-Hooo.Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Ik ga wel weg. houdoe.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef Rauzer het volgende:
RauzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef Rauzer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAUS
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Ik meen het, ben er oprecht blij om
quote:Ik zeg niet dat ik het makkelijk aan zou kunnen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ja flikker op. Iedereen zou het werk makkelijk aankunnen, gooi er nog maar 30 uur bovenop joh, easy. Het is allemaal omdat ik zo lui ben en hiervoor niets deed. Wat ook echt een bewuste keuze was van mij natuurlijk. Ik zou ze op mijn knie'en elke nacht moeten danken dat ze zo iemand als mij hebben aangenomen. Tering he.
quote:zit je de boel nou gewoon een beetje op te naaien Myr of meen je het nu echtOp woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Ik ga wel weg. houdoe.
quote:Ja, maar gewoonOp woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik meen het, ben er oprecht blij om!
allen, wat een vriendelijkheid ineens
!
quote:good spiritOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zie het juist altijd als een uitdaging om de klote klussen te doen, en winkel te verbeteren enzo..
Mijn nieuwe werkplek is zoiets typisch. Daar is 3 jaar lang niet schoongemaakt, die mensen kunnen allemaal niks. Zelfs geen koffie zetten.. Maar ik ga daar wel heen om te helpen de boel daar weer op de rit te krijgen!
quote:Hoezo is datOp woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon![]()
OnzeMijn liefde voor jou is sinds de meet gegroeid
quote:dit dusOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
c_a
En Myr, lees die posts nou eens -later- terug.... je proberen je alleen te helpen (en wat duidelijk te maken).
quote:Het kwam er zo tussendoor, lekker droog over... Gewoon zo RauzerOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo is dat? Ik ben dan wel van de tegenpartij maar zoals het nu gaat gun ik niemand
!
quote:Hmm, wordt lastigKon je nóg meer van me houden dan?
quote:amenOp woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus
We proberen je alleen te helpenEn het is echt gemeend, je kent onze SC toch?
quote:Eventjes denken. Ik zou als je nu wilt lezen nu gewoon een boek lezen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik nog een boek gaan pakken hier, of morgen even naar de bieb proberen te gaan..
Twijfels angst..
quote:Truste mopOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik slapen
Weltrusten allemaal
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus
We proberen je alleen te helpenEn het is echt gemeend, je kent onze SC toch?
quote:WeltrustenOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik slapen
Weltrusten allemaal
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik slapen
Weltrusten allemaal
quote:slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik slapen
Weltrusten allemaal
quote:Ja, misschien wel verstandig. Ik moet me ook al morgen er toe zetten om boodschappen te doen en dan ook nog die grote bieb bezoeken is misschien wel te veel gevraagd atm..Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eventjes denken. Ik zou als je nu wilt lezen nu gewoon een boek lezen.
quote:Gewoon later doenOp woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel verstandig. Ik moet me ook al morgen er toe zetten om boodschappen te doen en dan ook nog die grote bieb bezoeken is misschien wel te veel gevraagd atm..
quote:Morgen boodschappen en dan overmorgen de bieb ofzo, of zaterdag.Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel verstandig. Ik moet me ook al morgen er toe zetten om boodschappen te doen en dan ook nog die grote bieb bezoeken is misschien wel te veel gevraagd atm..
quote:Wat de andere zeggen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:trusten c_aOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik slapen
Weltrusten allemaal
quote:Trusten.Op woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef crv het volgende:
ik gaat ook plat[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Ik ben nog niet wegOp woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen gaat slapen
En hier is het pas half elf
quote:Ja en in de provincie groningen is het ook nog het jaar 1875
quote:Whehehe hier in Portugal ook.\Op woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en in de provincie groningen is het ook nog het jaar 1875
quote:Zeg kut, je kan ook te ver gaan!Op woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en in de provincie groningen is het ook nog het jaar 1875
quote:Dan moet je hem wat hoger opstoken, misschien gaat het dan ook wat snellerOp woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe hier in Portugal ook.\
Mijn modem loopt nog op kolen hier
quote:niets helptOp woensdag 27 oktober 2010 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je hem wat hoger opstoken, misschien gaat het dan ook wat sneller
quote:
quote:sjeuzes... ik zou gek wordenOp woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef JJH het volgende:
Ik deed gister even een speedtestje bij mijn ouders thuis, die kwamen maar tot 1 Mbps.
quote:ik kom tot 1 MB/uOp woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef JJH het volgende:
Ik deed gister even een speedtestje bij mijn ouders thuis, die kwamen maar tot 1 Mbps.
quote:Hier op Arrow nu Fields of Gold van Sting
quote:die heb ik in het vorige topic gepostOp woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier op Arrow nu Fields of Gold van Sting
quote:Ik heb hem geqeued in spotify.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier op Arrow nu Fields of Gold van Sting
quote:Okee, dat heb ik gemist.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik in het vorige topic gepost
quote:Trusten Bos.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat heb ik gemist.
Maar ik denk toch dat het verstandig is om bed te gaan liggen nu.
Houdoe en bedankt.
quote:Weltrusten Bos... doe voorzichtigOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat heb ik gemist.
Houdoe en bedankt.
quote:Waarom?Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Sinds Spotify download ik weinig tot niets meer.
quote:slaap lekker, en doe het rustig aanOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat heb ik gemist.
Houdoe en bedankt.
quote:Ja, dat bedoel ik dus, ik heb Spotify gedownloadOp woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:ik ook al een hele tijd niet meer.Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Omdat spotify bijna alles heeft. En muziek die ik echt fysiek wil hebben koop ik toch wel op cd.
quote:Bazenprogram.Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
ik ga ook maar eens aan de spotify.
quote:Ik vind downloaden veel makkelijker, kan ik het ook gelijk op m'n mp3 speler dumpenOp woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat spotify bijna alles heeft. En muziek die ik echt fysiek wil hebben koop ik toch wel op cd.
quote:Ik doe ook vrijwel alles met YT...Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook al een hele tijd niet meer.
Youtube will do the ting, en als dat echt niet lukt kan ik altijd nog downloaden
quote:Oké dit is fokking eng, had Born in the USA in m'n hoofd.
quote:En youtube heb je inderdaad ook nog, spotify wil nog wel eens een beetje achterlopen qua nieuwe releases.Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook al een hele tijd niet meer.
Youtube will do the ting, en als dat echt niet lukt kan ik altijd nog downloaden
quote:Dit.Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind downloaden veel makkelijker, kan ik het ook gelijk op m'n mp3 speler dumpen
Bovendien download ik liever in wat beter kwaliteit.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké dit is fokking eng, had Born in the USA in m'n hoofd.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Rauzer het volgende:
Spotify heeft zelfs een heuleboel nummers van Leen Jongewaard!
quote:Ja, ik ook. Zijn er inmiddels heul veul.Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik download alleen de muziek die ik voor onderweg wil...
quote:Ben je bang voor het hondje, hondje bijt niet, papa zegt dat ie niet bijt
quote:Moet ook weer eens een grote opruiming houden iddOp woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Zijn er inmiddels heul veul.
quote:Ja zuster nee zuster.Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ben je bang voor het hondje, hondje bijt niet, papa zegt dat ie niet bijt!
En natuurlijk de klassieker, m'n opa@
quote:ik doe tegenwoordig ook bijna alles met YTOp woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe ook vrijwel alles met YT...
YT afspeellijstenEn ik hoef er niks voor te downloaden
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
OH MY GOD. Het postveld was voor een moment verdwenen en begon meteen te flippen dat ik een ban had.
quote:ik denk dat Danny ff aan het klooien isOp woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Waar is mijn invoerveld?
(Vanaf mobiel dit)
quote:Zoek?Op woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Waar is mijn invoerveld?
(Vanaf mobiel dit)
quote:Dat had ik ook dus.Op woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Waar is mijn invoerveld?
(Vanaf mobiel dit)
quote:160Op woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef JJH het volgende:
Spotify haalt 160kbps. Voldoende voor mij. En als ik onderweg ben heb ik de autoradio aanstaan, ik heb op het moment geeneens een werkende mp3 speler.
quote:Ik ook, zag al een wit licht. Maar toen zag ik Patrique's gezicht.
quote:Ik was al aan het zoeken wat mp3 ook alweer was. 128 inderdaad.Op woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
normaal is het 128
160 is prima
quote:Jij ook alOp woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook, zag al een wit licht. Maar toen zag ik Patrique's gezicht.
quote:Mp3 kan best hoger hoor. Meeste die ik heb zitten rond 320.Op woensdag 27 oktober 2010 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken wat mp3 ook alweer was. 128 inderdaad.
quote:Het gros wat ik heb is 128.
quote:hier ook niet hoor, mijn speakers 2.1 voldoen primaOp woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Het gros wat ik heb is 128.
En ik luister het toch alleen maar met een koptelefoon op de laptop.
Het hoeft hier niet over een Bose of B&O de kamer ingeslingerd te worden.
quote:
quote:Die is ook zo mooi.
quote:Ik vind de rest van hun repertoire wat matig
quote:Ja behalve 3 liedjes wel ja.Op woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind de rest van hun repertoire wat matig
quote:Ik doe even mee met jouw nummer twee.Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb net even mijn nummer 2 opgezet.
Mijn nummer 1 heb ik hier niet gedownload staan, en die kost meer dan een uur om te laden
nummer 1:
nummer 2:
quote:die zing ik graag
quote:Echt he.
quote:Is er ook nog reclame?
quote:Ja, dat was juist de reden dat ik het hele liedje eens opgezocht hebOp donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zing ik graag
Maar als het het goed is heb je dat voorbij zien komen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat was juist de reden dat ik het hele liedje eens opgezocht heb!
quote:banners en na een liedje hoor je een man babbelen dat je spotify kan downloaden en andere reclame
quote:Weet je zeker dat het nog steeds beter is dan downloaden?Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
banners en na een liedje hoor je een man babbelen dat je spotify kan downloaden en andere reclame
quote:Joah...Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het nog steeds beter is dan downloaden?
quote:Laatste dag.
quote:Het is beter.Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het nog steeds beter is dan downloaden?
quote:Van wat?
quote:Werk. Voor de week.
quote:Alleen als je betaalt toch?Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is beter.Spotify kent bijna alles. Je kunt direct luisteren, neemt geen ruimte in op je schijf. En verder kun je ook oneindig playlist maken én die van anderen luisteren.
Ik ben wel overtuigd.
quote:Niet gevonden op SpotifyOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat liedje ga ik eens opzoeken!
quote:deze ook:Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is beter.Spotify kent bijna alles. Je kunt direct luisteren, neemt geen ruimte in op je schijf. En verder kun je ook oneindig playlist maken én die van anderen luisteren.
Ik ben wel overtuigd.
quote:Ik zou het geld er voor over hebben als ze het ook in FLAC zouden aanbieden
quote:Downloaden ook
quote:De eerste heb ik net geluisterd. Tweede zal ik even opzoeken.
quote:ik heb eens een paar nummers in FLAC gehoord, en dat is echt onwijs...Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zou het geld er voor over hebben als ze het ook in FLAC zouden aanbieden.
quote:Nieuwe lay-out al gezienOp donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zou het geld er voor over hebben als ze het ook in FLAC zouden aanbieden.
quote:Maar niet het nummer van de Vliegende Panters dusOp donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
Spotify kent zelfs Bassie en Adriaan
Wat een kutnummer
quote:Maar die kent YT vast wel...Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar niet het nummer van de Vliegende Panters dus
quote:GenoegOp donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
zijn er al mensen die hebben geroepen dat ze stoppen met Fok door de nieuwe layout?
quote:Nee, want dan zijn het janksmoelen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
zijn er al mensen die hebben geroepen dat ze stoppen met Fok door de nieuwe layout?
quote:Ik hoop het toch niet, hoe triest ben je danOp donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
quote:Ja ik wil nu niets anders meerOp donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb eens een paar nummers in FLAC gehoord, en dat is echt onwijs...
Je hoort zelfs de drummer ademhalen
quote:Waarom zou je dat willen, dat leidt toch alleen maar af?Op donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Je hoort zelfs de drummer ademhalen
quote:het is de allerbeste layout in 1 jaar FOK!Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
quote:Tja, wat blijft er zo nog van een compliment over, ervan uitgaande dat FOK! al in 1999 begonnen isOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is de allerbeste layout in 1 jaar FOK!
quote:PoepenOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie raden het al.....
Ik moet......
quote:moet zeggen dat het inderdaad snel gewend isOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is de allerbeste layout in 1 jaar FOK!
De eerste dag had ik een WTF moment, maar ik zou niet anders meer willen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef Rauzer het volgende:
Benny, spatie ipv streepje: Inschrijvingen X Factor 4 van start!
quote:WheheeheOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie raden het al.....
Ik moet......
quote:Ik lag half te slapenOp donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wheheehe
Dacht dat je al slapen was
quote:Ja, en ook al commentaar op gegeven. Maar dat was te positief om op te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |