quote:Die heb je toch?Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
En vanaf dit jaar moet je een link meesturen bij je inschrijving waar ze je kunnen horen zingen!
quote:Ow hopelijk zakken ze niet af naar Popstars niveau... en het mooie van X-Factor is toch wel dat ook groepen en zo een kans maken...Op woensdag 27 oktober 2010 18:12 schreef NoNickOne het volgende:
Vanaf vandaag zijn de inschrijvingen van start gegaan. Dit jaar met publiek waar de UK vorig jaar al mee begonnen is.
Wat denken jullie? Slimme zet?
quote:Blijkbaar gaan ze net als VOH, kandidaten filteren. Je moet nu ook een link naar een geluidsfragment erbij doen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow hopelijk zakken ze niet af naar Popstars niveau... en het mooie van X-Factor is toch wel dat ook groepen en zo een kans maken...
Ik vind alleen dat publiek ding niet zo nodig... maar goed we gaan het zien
quote:De vraag is natuurlijk. Gaan ze slechte zangers ook doorlaten...Op woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar gaan ze net als VOH, kandidaten filteren. Je moet nu ook een link naar een geluidsfragment erbij doen.
quote:Ze zullen vast een paar kandidaten uitzoeken die leuk zijn in de uitzending... Maar voor de rest... nee, ik denk dat ze meer richting VOH-kwaliteit gaanOp donderdag 28 oktober 2010 12:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk. Gaan ze slechte zangers ook doorlaten...
quote:beterOp donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zullen vast een paar kandidaten uitzoeken die leuk zijn in de uitzending... Maar voor de rest... nee, ik denk dat ze meer richting VOH-kwaliteit gaan
quote:Zal vast...Op donderdag 28 oktober 2010 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beterDan ook niet veel auditierondes hoop ik
quote:Ik begreep laatst dat ze gelijk door gaan... Vrijdagavond moet de RTL Talentenavond wordenOp donderdag 28 oktober 2010 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal vast...
Ik weet ook neit of het direct achter VOH wordt uitgezonden, of dat er eerst nog een paar weken tussen zitten
quote:Ohw, dat zou best kunnen... zou het iig niet erg vindenOp donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
![]()
Volgens mij gaat Dan Karaty in de jury zitten...
quote:Wat weet hij nou van zingen en stemgebruik en zo?Op donderdag 28 oktober 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat zou best kunnen... zou het iig niet erg vinden
quote:Waar basseer je dat op?Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:![]()
quote:Dan zou er alleen zitten om performance te jureren. Dat is zoiets als Marc Marie in de jury zetten, een beetje een derde been.Op donderdag 28 oktober 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat zou best kunnen... zou het iig niet erg vinden
quote:Maar Dan Karaty zal niet meedoen om die reden. Hij noemt X-Factor omdat hij ook heeft meegeholpen in X-Factor 3. Daar was hij gastjury bij Eric van Tijn in de Theaterronde.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:![]()
Datquote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:52 schreef Symphonic het volgende:
Op zich vind ik de Britse variant wel prettiger om te kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |