quote:Hoezo is datOp woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon![]()
OnzeMijn liefde voor jou is sinds de meet gegroeid
quote:dit dusOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
c_a
En Myr, lees die posts nou eens -later- terug.... je proberen je alleen te helpen (en wat duidelijk te maken).
quote:Het kwam er zo tussendoor, lekker droog over... Gewoon zo RauzerOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo is dat? Ik ben dan wel van de tegenpartij maar zoals het nu gaat gun ik niemand
!
quote:Hmm, wordt lastigKon je nóg meer van me houden dan?
quote:amenOp woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus
We proberen je alleen te helpenEn het is echt gemeend, je kent onze SC toch?
quote:Eventjes denken. Ik zou als je nu wilt lezen nu gewoon een boek lezen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik nog een boek gaan pakken hier, of morgen even naar de bieb proberen te gaan..
Twijfels angst..
quote:Truste mopOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik slapen
Weltrusten allemaal
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus
We proberen je alleen te helpenEn het is echt gemeend, je kent onze SC toch?
quote:WeltrustenOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik slapen
Weltrusten allemaal
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik slapen
Weltrusten allemaal
quote:slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik slapen
Weltrusten allemaal
quote:Ja, misschien wel verstandig. Ik moet me ook al morgen er toe zetten om boodschappen te doen en dan ook nog die grote bieb bezoeken is misschien wel te veel gevraagd atm..Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eventjes denken. Ik zou als je nu wilt lezen nu gewoon een boek lezen.
quote:Gewoon later doenOp woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel verstandig. Ik moet me ook al morgen er toe zetten om boodschappen te doen en dan ook nog die grote bieb bezoeken is misschien wel te veel gevraagd atm..
quote:Morgen boodschappen en dan overmorgen de bieb ofzo, of zaterdag.Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel verstandig. Ik moet me ook al morgen er toe zetten om boodschappen te doen en dan ook nog die grote bieb bezoeken is misschien wel te veel gevraagd atm..
quote:Wat de andere zeggen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:trusten c_aOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik slapen
Weltrusten allemaal
quote:Trusten.Op woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef crv het volgende:
ik gaat ook plat[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Ik ben nog niet wegOp woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen gaat slapen
En hier is het pas half elf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |