quote:Ja, maar -no offense- ik heb je nu vrijwel alleen maar horen klagen dat het te zwaar is.Op woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik meer kan verdienen met ander werk doe ik dat. Zou iedereen doen. Settelen voor minder is eerder gemakzucht dan doorzettingsvermogen.
quote:Was je misselijk?Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Bieren en daarna de draaimolenslagschipzwengelding in is geen succes heb ik vanavond ondervonden
quote:Wat moet je.
quote:Niets
quote:Het lijkt me dat je dat ook al wel snel weer hebt gezien...Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens... het doel van die sex-sms-dingen zijn, om als sms-slet steeds een nieuwe vraag te sturen naar de persoon, zodat er weer een sms terug komt, dus geld.
quote:Waarom zou ik blij moeten zijn dat ik werk heb kunnen vinden?Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar -no offense- ik heb je nu vrijwel alleen maar horen klagen dat het te zwaar is.
Ik denk dat je al heel blij moet zijn dat je werk hebt kunnen vinden
quote:Je moet eigenlijk alles zeggen.
quote:Zo nogal, kon me gelukkig inhouden tot ik weer vaste grond onder mijn voeten had, maar daarna snel
quote:nou dan ga je toch ergens anders solliciteren?Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou ik blij moeten zijn dat ik werk heb kunnen vinden?Ik zal wel arrogant zijn hoor, maar een bedrijf kan alleen maar blij zijn met een sollicitante als mij. Zo moeilijk is het niet om werk te krijgen.
quote:Priest
quote:Bos
quote:Als je 3 euro per verdient is dat niet moeilijk nee. Maar om een goede baan te vinden die bij je past is dat nog niet zo heel makkelijkOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou ik blij moeten zijn dat ik werk heb kunnen vinden?Ik zal wel arrogant zijn hoor, maar een bedrijf kan alleen maar blij zijn met een sollicitante als mij. Zo moeilijk is het niet om werk te krijgen.
quote:Maar ik heb alles wat ik wilOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk alles zeggen.
quote:Valt wel mee, maar ik zit in een piekerfase dus kan beter iets anders doen dan op bed gaan liggen
quote:kom op zeg zo zwaar is het werken bij V&D nietOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
quote:tofOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit weekend komt torrio bij mij op bezoek en logeren gaat tof worden
quote:Wel? Leuk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Als je gewend bent om heel de dag op je luie reet te zitten, en opeens hele dagen staand moet werken... kan dat best zwaar zijn de eerste wekenOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
kom op zeg zo zwaar is het werken bij V&D niet
quote:Doe het eens. In Rotterdam dan wel he, we hebben de laagste omzet en de meeste diefstal.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
kom op zeg zo zwaar is het werken bij V&D niet
quote:GezelligOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:
quote:We gaan lol makenOp woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof![]()
Het weekend van de mini meets
quote:Sund?
quote:Wat zijn de plannen verder?Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:is het ook, maar dat is iets waar je doorheen moet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je gewend bent om heel de dag op je luie reet te zitten, en opeens hele dagen staand moet werken... kan dat best zwaar zijn de eerste weken
quote:Zonde. Brabants.
quote:ik denk niet dat een bedrijf tevreden is met een werknemer die klaagt dat het werk te zwaar is, te weinig betaald krijgt etc.Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Het is moeilijker dan je denktOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Hoezo, heb jij nog iets te geven dan?
quote:Alles.Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij nog iets te geven dan?
quote:Met Torrio wel ja
quote:Biertjes kun je ook thuis drinken.Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien de stad in maar dat weten we nog niet
quote:heb vroeger 5 jaar in de weekenden en soms ook doordeweeks naast mijn HTS bij V&D R?dam zowel centrum als Zuidplein gewerkt dus ik weet precies hoe "zwaar" het isOp woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe het eens. In Rotterdam dan wel he, we hebben de laagste omzet en de meeste diefstal.
quote:Jullie zijn echt een leuke stelletje!Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Hmm, ik kan genoeg banen noemen waar ze het veeel slechter hebben hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe het eens. In Rotterdam dan wel he, we hebben de laagste omzet en de meeste diefstal.
quote:je bent me voor, ik wou net iets soortgelijks zeggenOp woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Benny![]()
Die is best slim die jongen
quote:Ik zou de pron kopen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jullie zijn echt een leuke stelletje!
quote:Slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga slapen half 6 gaatde wekker
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Okay. Dan ben ik lui en zwak en dom. Ik zal wel een achterlijk mislukt kind zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef crv het volgende:
[..]
heb vroeger 5 jaar in de weekenden en soms ook doordeweeks naast mijn HTS bij V&D R?dam zowel centrum als Zuidplein gewerkt dus ik weet precies hoe "zwaar" het is
Als je dat al niet aan kan
quote:Dat lijkt me echt bagger...Op woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Schoonmaken, bijvoorbeeld, is veel erger.
quote:Ik voel me aangesproken.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Fijne avond toffe fokker van de slowchat !
quote:Onder andere....Op woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Schoonmaken, bijvoorbeeld, is veel erger.
quote:slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Als je der zelf zo over wilt denken....Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. Dan ben ik lui en zwak en dom. Ik zal wel een achterlijk mislukt kind zijn.
quote:Nee. Gewoon nee.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. Dan ben ik lui en zwak en dom. Ik zal wel een achterlijk mislukt kind zijn.
quote:Eens.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt bagger...
Maar zelfs dat zou ik doen als ik geen baan zou hebben
quote:Oh, ik ook
quote:lage omzet is weinig werk, dunkt me!Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Nee dat ben je niet. Dat zegt niemand hier. Maar ik werk me ook de benen onder m'n kont vandaan en als ik iets wil bereiken dan moet ik toch geld verdienen voor m'n opleiding en dat doe ik nu. Alle begin is hard, Myr, maar daarna wordt het altijd beter.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:TrustenOp woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Dan neem ik een beetje terug.
quote:absoluut, maar je moet je lichaam gewoon de tijd geven om te wennen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
En dat weet je zelf maar al te goed
quote:Wat je nu doet is aandacht vragen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Damn ook al zo'n verstandig meisjeOp woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat ben je niet. Dat zegt niemand hier. Maar ik werk me ook de benen onder m'n kont vandaan en als ik iets wil bereiken dan moet ik toch geld verdienen voor m'n opleiding en dat doe ik nu. Alle begin is hard, Myr, maar daarna wordt het altijd beter.
quote:Vast. Voor de administratie. Ik mag elke dag de rotzooi opruimen die mensen maken. En dat kunnen ze hier prima.Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
lage omzet is weinig werk, dunkt me!
quote:Dat mag
quote:Oké, nu hou je op. Je bent niet dom, zwak, of wat dan ook. Maar je moet begrijpen dat er mensen zijn die het veel erger hebben, die elke dag met hun kop in een wcpot zitten, de schijt van andere zitten schoon te maken. Als je relativeert dan is dat alleen maar fijner voor jezelf, daar krijg ik tenminste altijd een beetje hoop van.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ja flikker op. Iedereen zou het werk makkelijk aankunnen, gooi er nog maar 30 uur bovenop joh, easy. Het is allemaal omdat ik zo lui ben en hiervoor niets deed. Wat ook echt een bewuste keuze was van mij natuurlijk. Ik zou ze op mijn knie'en elke nacht moeten danken dat ze zo iemand als mij hebben aangenomen. Tering he.
quote:Dat zal het zijn ja. Ik ga wel weg. houdoe.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat je nu doet is aandacht vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
quote:Boo-fucking-Hooo.Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Ik ga wel weg. houdoe.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef Rauzer het volgende:
RauzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef Rauzer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAUS
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Ik meen het, ben er oprecht blij om
quote:Ik zeg niet dat ik het makkelijk aan zou kunnen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ja flikker op. Iedereen zou het werk makkelijk aankunnen, gooi er nog maar 30 uur bovenop joh, easy. Het is allemaal omdat ik zo lui ben en hiervoor niets deed. Wat ook echt een bewuste keuze was van mij natuurlijk. Ik zou ze op mijn knie'en elke nacht moeten danken dat ze zo iemand als mij hebben aangenomen. Tering he.
quote:zit je de boel nou gewoon een beetje op te naaien Myr of meen je het nu echtOp woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Ik ga wel weg. houdoe.
quote:Ja, maar gewoonOp woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik meen het, ben er oprecht blij om!
allen, wat een vriendelijkheid ineens
!
quote:good spiritOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zie het juist altijd als een uitdaging om de klote klussen te doen, en winkel te verbeteren enzo..
Mijn nieuwe werkplek is zoiets typisch. Daar is 3 jaar lang niet schoongemaakt, die mensen kunnen allemaal niks. Zelfs geen koffie zetten.. Maar ik ga daar wel heen om te helpen de boel daar weer op de rit te krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |