quote:Ja, maar -no offense- ik heb je nu vrijwel alleen maar horen klagen dat het te zwaar is.Op woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik meer kan verdienen met ander werk doe ik dat. Zou iedereen doen. Settelen voor minder is eerder gemakzucht dan doorzettingsvermogen.
quote:Was je misselijk?Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Bieren en daarna de draaimolenslagschipzwengelding in is geen succes heb ik vanavond ondervonden
quote:Wat moet je.
quote:Niets
quote:Het lijkt me dat je dat ook al wel snel weer hebt gezien...Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens... het doel van die sex-sms-dingen zijn, om als sms-slet steeds een nieuwe vraag te sturen naar de persoon, zodat er weer een sms terug komt, dus geld.
quote:Waarom zou ik blij moeten zijn dat ik werk heb kunnen vinden?Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar -no offense- ik heb je nu vrijwel alleen maar horen klagen dat het te zwaar is.
Ik denk dat je al heel blij moet zijn dat je werk hebt kunnen vinden
quote:Je moet eigenlijk alles zeggen.
quote:Zo nogal, kon me gelukkig inhouden tot ik weer vaste grond onder mijn voeten had, maar daarna snel
quote:nou dan ga je toch ergens anders solliciteren?Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou ik blij moeten zijn dat ik werk heb kunnen vinden?Ik zal wel arrogant zijn hoor, maar een bedrijf kan alleen maar blij zijn met een sollicitante als mij. Zo moeilijk is het niet om werk te krijgen.
quote:Priest
quote:Bos
quote:Als je 3 euro per verdient is dat niet moeilijk nee. Maar om een goede baan te vinden die bij je past is dat nog niet zo heel makkelijkOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou ik blij moeten zijn dat ik werk heb kunnen vinden?Ik zal wel arrogant zijn hoor, maar een bedrijf kan alleen maar blij zijn met een sollicitante als mij. Zo moeilijk is het niet om werk te krijgen.
quote:Maar ik heb alles wat ik wilOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk alles zeggen.
quote:Valt wel mee, maar ik zit in een piekerfase dus kan beter iets anders doen dan op bed gaan liggen
quote:kom op zeg zo zwaar is het werken bij V&D nietOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
quote:tofOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit weekend komt torrio bij mij op bezoek en logeren gaat tof worden
quote:Wel? Leuk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Als je gewend bent om heel de dag op je luie reet te zitten, en opeens hele dagen staand moet werken... kan dat best zwaar zijn de eerste wekenOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
kom op zeg zo zwaar is het werken bij V&D niet
quote:Doe het eens. In Rotterdam dan wel he, we hebben de laagste omzet en de meeste diefstal.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
kom op zeg zo zwaar is het werken bij V&D niet
quote:GezelligOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:
quote:We gaan lol makenOp woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof![]()
Het weekend van de mini meets
quote:Sund?
quote:Wat zijn de plannen verder?Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:is het ook, maar dat is iets waar je doorheen moet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je gewend bent om heel de dag op je luie reet te zitten, en opeens hele dagen staand moet werken... kan dat best zwaar zijn de eerste weken
quote:Zonde. Brabants.
quote:ik denk niet dat een bedrijf tevreden is met een werknemer die klaagt dat het werk te zwaar is, te weinig betaald krijgt etc.Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Het is moeilijker dan je denktOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Hoezo, heb jij nog iets te geven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |