quote:Die heb je toch?Op woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij opgave voor XFA moet je tegenwoordig een link mee sturen waarin ze je kunnen horen zingen!
quote:Het is een way of life
quote:wheheheheOp woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb vandaag goed m'n best gedaan tijdens de schetslessen
[ afbeelding ]
quote:Awesome faceOp woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ook op die sinasfles!Op woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:ZwabbertOp woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Jij had liever Hong Kong City Zwolle?
quote:Dat is Dennis, goei jong is dat, staat altijd klaar voor je.Op woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben onder de indruk van de linksbinnen van de Brakelse boys. Hij heeft een ferme linker.
quote:Verloren van Brakelse Boys met 10-0Op woensdag 27 oktober 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Zo niet eens door het slotje gepost
Wat is er met RKJC?
quote:FC Zwolle, Of Zwolsche Boys, of HTC, og WVF of... of...Op woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij had liever Hong Kong City Zwolle?
quote:Niet veel...Op woensdag 27 oktober 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Zo niet eens door het slotje gepost
Wat is er met RKC?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
FC Zwolle, Of Zwolsche Boys, of HTC, og WVF of... of...
We hebben er zoveel.
quote:Maar o wee als z'n mams geen lap over zijn schoenen gehaald heeft. Zo mooi in de glans weet hij het leder kwalijk te stoten.Op woensdag 27 oktober 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is Dennis, goei jong is dat, staat altijd klaar voor je.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
V.V. Brakel C1
[ afbeelding ]
Helden
quote:Sukkels die hun shirts verkeerd om aan hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
V.V. Brakel C1
[ afbeelding ]
Helden
quote:Dat is zeer mooi gezegd.Op woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar o wee als z'n mams geen lap over zijn schoenen gehaald heeft. Zo mooi in de glans weet hij het leder kwalijk te stoten.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar o wee als z'n mams geen lap over zijn schoenen gehaald heeft. Zo mooi in de glans weet hij het leder kwalijk te stoten.
quote:Nee, Helden ligt bij PanningenOp woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
V.V. Brakel C1
[ afbeelding ]
Helden
quote:
quote:Het zijn er ook gewoon 3!Op woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
V.V. Brakel C1
[ afbeelding ]
Helden
quote:Avey
quote:Dat zijn de wissels.Op woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sukkels die hun shirts verkeerd om aan hebben
quote:HeldenOp woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
V.V. Helden
[ afbeelding ]
quote:Die 2de rechtsonderinOp woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hebben ook een dameselftal
[ afbeelding ]
quote:Dat de koeien nog niet op stal staan verbaast mij ten zeerste!
quote:LeukOp woensdag 27 oktober 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Dames 2 elftal is leuker
[ afbeelding ]
quote:Die 2de rechtsboveninOp woensdag 27 oktober 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Dames 2 elftal is leuker
[ afbeelding ]
quote:Zwemband
quote:Trouwens... SV ZoefieOp woensdag 27 oktober 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Dames 2 elftal is leuker
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Hah ik heb lekker alles op 1 pagina
quote:
quote:
quote:I'm with stupid.Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Doe's niet die plaatjes, ik heb hier nog minder als een inbelverbinding.\Vergelijkbaar met 33K6
quote:Upgraden dan maarOp woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Doe's niet die plaatjes, ik heb hier nog minder als een inbelverbinding.\Vergelijkbaar met 33K6
quote:
quote:
quote:ja bennyOp woensdag 27 oktober 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
Stop sowieso maar met onnozelige plaatjes
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
Stop sowieso maar met onnozelige plaatjes
quote:Ben je op vakantie?Op woensdag 27 oktober 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is Portugal ja, daar hebben ze niet beter
quote:Het lijkt 1995 welOp woensdag 27 oktober 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
een MP3 van 3 mb doet er 37 minuten over om te laden
quote:ja zoiets.
quote:als ik een youtube filmpje wil kijken, moet ik hem aanklikken en dan kan ik ruim een half uur later kijken...Op woensdag 27 oktober 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Toen wilde mijn mp3's niet eens inladen
quote::3
quote:Lekker text only fokken.Op woensdag 27 oktober 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik een youtube filmpje wil kijken, moet ik hem aanklikken en dan kan ik ruim een half uur later kijken...
quote:
quote:
quote:Pardon?
quote:gelukkig is mijn filmpje van zojuist het wachten waardOp woensdag 27 oktober 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik een youtube filmpje wil kijken, moet ik hem aanklikken en dan kan ik ruim een half uur later kijken...
quote:Ik wil ook Bellahartje
quote:Nee, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
quote:Ken uw klassiekersOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist ook gelijk waar het over ging.
quote:Ik ben verrot en hang
quote:ik ben zowaar eens een keer klaar wakker
quote:
quote:laadt niet hier
quote:ik probeer het morgen wel evenOp woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Geloof me, het is een heul vette track!
quote:Verder wel slecht liedje.
quote:Het is Duits, hoe kan dat dan nou slecht zijn?
quote:Hoe niet?Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is Duits, hoe kan dat dan nou slecht zijn?
quote:Ja he.
quote:Ik niet hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja he.Simone zit er de hele tijd op te haten.
quote:Oké, dat stelt me gerust.
quote:Likje op je haatOp woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Lebbertje terug.
quote:Het is....hoe zal ik het omschrijven...errug Bella!Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Oké, reactie staat in Skype.Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is....hoe zal ik het omschrijven...errug Bella!
ow ik ben daar niet meer dus zet het maar hier neer...je reactie
quote:Optyfen met die epilepsiekut.
quote:Nou ja moet je maar op Skype zijn.
quote:Ja die.
quote:neen...jammerdebammerOp woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ja moet je maar op Skype zijn.
quote:Nee, die UI.
quote:Haha. Oké.
quote:Grapje, ik moet leren.
quote:Sterkte mister!Op woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef Zeroku het volgende:
Wat ik nu dus ga doen. Morgen tentamen. Kusjens![]()
.
quote:toedelsOp woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef Zeroku het volgende:
.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef Zeroku het volgende:
.
quote:Ik ben echt als de dood dat ik 'm niet haal
quote:SuccesOp woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef Zeroku het volgende:
.
quote:
quote:
quote:Thanks
quote:Thanks
quote:wat een lulOp woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Best triest.... feyenoord scoort 1-0 en de buurjongen steekt een vuurwerkbommetje af
De kat zat hoog in het gordijn... stelletje sukkels
quote:Tja, als je geld wilt verdienen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nu al ontslag nemen. Ik heb geen zin weer een hele dag daar te werken.
quote:ff door de zure appel heenbijtenOp woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
quote:Nog effe doorzetten, het went vanzelfOp woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
quote:Driehoek
quote:dat geloof ikOp woensdag 27 oktober 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik schrok me de touwtyfus...
quote:500 euro in een maand.Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, als je geld wilt verdienen.
quote:Wtfoks dat is wel heel weinig. Ja gewoon iets anders proberen te zoeken inderdaad.Op woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
500 euro in een maand.Dat is echt weinig. Mijn voeten waren helemaal opgezwollen en voelen nu aan als 1 grote blauwe plek.
Ik ga gewoon mijn ogen openhouden voor iets anders, dit ga ik niet volhouden tot volgend schooljaar. Hoewel mijn collega's wel heel lief zijn.
quote:Dat is gewoon de eerste paar weken. Dat gaat wel over.Op woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
500 euro in een maand.Dat is echt weinig. Mijn voeten waren helemaal opgezwollen en voelen nu aan als 1 grote blauwe plek.
Ik ga gewoon mijn ogen openhouden voor iets anders, dit ga ik niet volhouden tot volgend schooljaar. Hoewel mijn collega's wel heel lief zijn.
quote:500 euro per maand? Hoeveel uur in de week werk je?Op woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Misschien is het uiteindelijk iets meer. Maar 3.80 per uur, bruto. Zelfs bij de lidl kreeg ik meer.Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtfoks dat is wel heel weinig. Ja gewoon iets anders proberen te zoeken inderdaad.
quote:NeukenOp woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 27 oktober 2010 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Keihard
quote:Wow dat had ik al niet eens aangenomen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien is het uiteindelijk iets meer. Maar 3.80 per uur, bruto. Zelfs bij de lidl kreeg ik meer.
quote:Ik zweep je
quote:dat is slavernijOp woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien is het uiteindelijk iets meer. Maar 3.80 per uur, bruto. Zelfs bij de lidl kreeg ik meer.
quote:Het verschild per week. Deze week 33, volgende week maar 25. Heb een 3-38 uren contract, dat schiet niet op.Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
500 euro per maand? Hoeveel uur in de week werk je?
Als je 32 uur of meer werk, dan wordt je zwaar onder betaald hoor
quote:Immer
quote:3,80 is te weinig hoorOp woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het verschild per week. Deze week 33, volgende week maar 25. Heb een 3-38 uren contract, dat schiet niet op.
quote:BAKKES KUTOp woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Kally zou je absoluut niet er om heen willen posten?
quote:Ik naai je kut dicht.
quote:Ik had er niet om gevraagd, ging er vanuit dat het overal evenveel is, gewoon een minimum. Maar dit is wel heel erg. Gaat er nog geld vanaf ook omdat er gratis koffie en thee is in de pauze. Flikker lekker op, ik drink water van huis.Op woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wow dat had ik al niet eens aangenomen.
quote:Pure slavernijOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had er niet om gevraagd, ging er vanuit dat het overal evenveel is, gewoon een minimum. Maar dit is wel heel erg. Gaat er nog geld vanaf ook omdat er gratis koffie en thee is in de pauze. Flikker lekker op, ik drink water van huis.
quote:Met ijzerdraad?
quote:De werkomstandigheden en salaris zijn bij de katoenplukkerij in zimbabwe nog beterOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had er niet om gevraagd, ging er vanuit dat het overal evenveel is, gewoon een minimum. Maar dit is wel heel erg. Gaat er nog geld vanaf ook omdat er gratis koffie en thee is in de pauze. Flikker lekker op, ik drink water van huis.
quote:Geld voor gratis koffie?Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Uiteraard
quote:Ok neem ontslag en zoek een andere baan...Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Met ijzerZAAD.
quote:en nog diefstal ook...Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Ik zou het er eens met je leidinggevende over hebben. Het zal wel minumum cao loon zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
quote:Zelfde extractie alleen in je hand is het wat squishyer. En als je het in je kut stopt squirt het tien keer zo hard. Heeft Kally me verteld.Op woensdag 27 oktober 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is dat iets anders als pompoenzaad?
quote:Als je ijzer zaadjes in de grond doet komt er een ijzerboom.Op woensdag 27 oktober 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is dat iets anders als pompoenzaad?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelfde extractie alleen in je hand is het wat squishyer. En als je het in je kut stopt squirt het tien keer zo hard. Heeft Kally me verteld.
quote:Mja het is echt belachelijk. Werkt ook een meisje van 16 fulltime. Die krijgt maar 2.80 per uur. Een volwassen collega van rond de 40 krijgt ongeveer 8 euro.
quote:okOp woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je ijzer zaadjes in de grond doet komt er een ijzerboom.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Bizar slecht cao.Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja het is echt belachelijk. Werkt ook een meisje van 16 fulltime. Die krijgt maar 2.80 per uur. Een volwassen collega van rond de 40 krijgt ongeveer 8 euro.
Het is gewoon belachelijk als je je een hele dag uit loopt te sloven, want je gaat echt gesloopt naar huis en dan weet je dat je nog geen 30 euro hebt verdiend.
quote:Grasje.Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:WhahahahaOp woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelfde extractie alleen in je hand is het wat squishyer. En als je het in je kut stopt squirt het tien keer zo hard. Heeft Kally me verteld.
quote:Nah dat kan gewoon niet, lekker wat anders zoeken meis, hard werken oke, maar dan ook wel wat verdienenOp woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja het is echt belachelijk. Werkt ook een meisje van 16 fulltime. Die krijgt maar 2.80 per uur. Een volwassen collega van rond de 40 krijgt ongeveer 8 euro.
Het is gewoon belachelijk als je je een hele dag uit loopt te sloven, want je gaat echt gesloopt naar huis en dan weet je dat je nog geen 30 euro hebt verdiend.
quote:Ik denk dat ik wat callcenters ga benaderen. Het is misschien kut werk om allemaal mensen te bellen, maar ze betalen wel 10 euro per uur, ongeacht leeftijd. En het is tenminste niet zo lichamelijk slopend.Op woensdag 27 oktober 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok neem ontslag en zoek een andere baan...
Of eis gewoon een hoger salaris...
Dit mogen ze niet doen, bedrijven zijn verplicht op thee en koffie te schenken en mogen dit NIET inhouden op je salaris
quote:Ik snap je.Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah dat kan gewoon niet, lekker wat anders zoeken meis, hard werken oke, maar dan ook wel wat verdienen
quote:????Op woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoi JJH.
Ik ga even mijn begroeten.
quote:Als je dat goed kunt, heb je er verder ook profijt van.Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat callcenters ga benaderen. Het is misschien kut werk om allemaal mensen te bellen, maar ze betalen wel 10 euro per uur, ongeacht leeftijd. En het is tenminste niet zo lichamelijk slopend.
quote:jezus, ik verdien zelfs meer dan 8 euro in t uurOp woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:zoek dan wel naar een inbound call centre en niet zo'n kuttent waar je iets moet verkopenOp woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat callcenters ga benaderen. Het is misschien kut werk om allemaal mensen te bellen, maar ze betalen wel 10 euro per uur, ongeacht leeftijd. En het is tenminste niet zo lichamelijk slopend.
quote:Dat laatste is een ding wat zeker is.Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Inbound vraagt vaak wel om ervaring. Maar ik ga het sowieso proberen. Dit is echt niet fijn. Als ik uit mijn werk kom, eet ik en daarna val ik in slaap. Word 's ochtends wakker en begin weer overnieuw. En op de vrije dagen tussendoor die ik heb kan ik bijna niet meer lopen en heb ik al helemaal niet de behoefte iets te doen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoek dan wel naar een inbound call centre en niet zo'n kuttent waar je iets moet verkopen
quote:
quote:Ik heb zo'n seks-sms-dienst wel overwogen hoor.
quote:Bhzakje?Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zo'n seks-sms-dienst wel overwogen hoor.Was een keer een meisje op skype die dat deed en dat was wel makkelijk geld.
quote:Met een beetje vocabulaire kom je een eind.Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zo'n seks-sms-dienst wel overwogen hoor.Was een keer een meisje op skype die dat deed en dat was wel makkelijk geld.
quote:Nee.
quote:Oooooo. Annnet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Zo'n vreemd wijf die we tegen kwamen op een site waar we een spelletje speelde met het skype groepje.
quote:een vriend van mij doet dat!Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Dat meen je nietOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Nadeel is dat mijn moeder wil dat ik fulltime werk. En een sms-dienst is wat lastig uit te leggen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
een vriend van mij doet dat!
Echt lachwekkend.. Heb 't ook wel eens gedaan.. je gaat kapot van 't lachen!
quote:Nee. Denk het niet. Alhoewel.
quote:Gewoon zeggen wat je doet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nadeel is dat mijn moeder wil dat ik fulltime werk. En een sms-dienst is wat lastig uit te leggen.
quote:
quote:Mannen een beetje opgeilen met puur wat woordjes. Ik heb lang genoeg in chatrooms gezeten om te weten wat ze willen horen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Het zijn de eerste paar dagen/weken die wat moeilijk/saai/lastig zijn, daarna is het vast wel te doen
quote:ik zou echt geen stijfje krijgen van een SMSOp woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen een beetje opgeilen met puur wat woordjes. Ik heb lang genoeg in chatrooms gezeten om te weten wat ze willen horen.![]()
Mja, misschien went het wel. Maar dan nog voelt het alsof ik het voor niets doe. 500 euro heb ik veel te snel uitgegeven. Ik moet nog een laptop en een rijbewijs verdienen.
quote:Dat snap ik ook niet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou echt geen stijfje krijgen van een SMS
Nooit begrepen wat mannen daar nou aan vinden...
quote:Maar Myraela... het is ook helemaal niet erg als je een beetje moet werken voor je geld hoorOp woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen een beetje opgeilen met puur wat woordjes. Ik heb lang genoeg in chatrooms gezeten om te weten wat ze willen horen.![]()
Mja, misschien went het wel. Maar dan nog voelt het alsof ik het voor niets doe. 500 euro heb ik veel te snel uitgegeven. Ik moet nog een laptop en een rijbewijs verdienen.
quote:
quote:dat klopt ookOp woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar Myraela... het is ook helemaal niet erg als je een beetje moet werken voor je geld hoor
quote:*doekje over beeldscherm haaltOp woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
# wat heb je aan?
## een heel stout lingerietje
# Ohhhhhhhh oehhhhhhh
Niks voor mij
quote:klopt, het is gewoon wennenOp woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar Myraela... het is ook helemaal niet erg als je een beetje moet werken voor je geld hoor
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
# wat heb je aan?
## een heel stout lingerietje
# Ohhhhhhhh oehhhhhhh
Niks voor mij
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:wat een welkom
quote:Als ik meer kan verdienen met ander werk doe ik dat. Zou iedereen doen. Settelen voor minder is eerder gemakzucht dan doorzettingsvermogen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |