quote:Morgen boodschappen en dan overmorgen de bieb ofzo, of zaterdag.Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel verstandig. Ik moet me ook al morgen er toe zetten om boodschappen te doen en dan ook nog die grote bieb bezoeken is misschien wel te veel gevraagd atm..
quote:Wat de andere zeggen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel verstandig. Ik moet me ook al morgen er toe zetten om boodschappen te doen en dan ook nog die grote bieb bezoeken is misschien wel te veel gevraagd atm..
quote:trusten c_aOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik slapen
Weltrusten allemaal
quote:Trusten.Op woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef crv het volgende:
ik gaat ook plat[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Ik ben nog niet wegOp woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen gaat slapen
En hier is het pas half elf
quote:Ja en in de provincie groningen is het ook nog het jaar 1875
quote:Whehehe hier in Portugal ook.\Op woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en in de provincie groningen is het ook nog het jaar 1875
quote:Zeg kut, je kan ook te ver gaan!Op woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en in de provincie groningen is het ook nog het jaar 1875
quote:Dan moet je hem wat hoger opstoken, misschien gaat het dan ook wat snellerOp woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe hier in Portugal ook.\
Mijn modem loopt nog op kolen hier
quote:niets helptOp woensdag 27 oktober 2010 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je hem wat hoger opstoken, misschien gaat het dan ook wat sneller
quote:
quote:sjeuzes... ik zou gek wordenOp woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef JJH het volgende:
Ik deed gister even een speedtestje bij mijn ouders thuis, die kwamen maar tot 1 Mbps.
quote:ik kom tot 1 MB/uOp woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef JJH het volgende:
Ik deed gister even een speedtestje bij mijn ouders thuis, die kwamen maar tot 1 Mbps.
quote:Hier op Arrow nu Fields of Gold van Sting
quote:die heb ik in het vorige topic gepostOp woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier op Arrow nu Fields of Gold van Sting
quote:Ik heb hem geqeued in spotify.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier op Arrow nu Fields of Gold van Sting
quote:Okee, dat heb ik gemist.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik in het vorige topic gepost
quote:Trusten Bos.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat heb ik gemist.
Maar ik denk toch dat het verstandig is om bed te gaan liggen nu.
Houdoe en bedankt.
quote:Weltrusten Bos... doe voorzichtigOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat heb ik gemist.
Houdoe en bedankt.
quote:Waarom?Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Sinds Spotify download ik weinig tot niets meer.
quote:slaap lekker, en doe het rustig aanOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat heb ik gemist.
Houdoe en bedankt.
quote:Ja, dat bedoel ik dus, ik heb Spotify gedownloadOp woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:ik ook al een hele tijd niet meer.Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Omdat spotify bijna alles heeft. En muziek die ik echt fysiek wil hebben koop ik toch wel op cd.
quote:Bazenprogram.Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
ik ga ook maar eens aan de spotify.
quote:Ik vind downloaden veel makkelijker, kan ik het ook gelijk op m'n mp3 speler dumpenOp woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat spotify bijna alles heeft. En muziek die ik echt fysiek wil hebben koop ik toch wel op cd.
quote:Ik doe ook vrijwel alles met YT...Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook al een hele tijd niet meer.
Youtube will do the ting, en als dat echt niet lukt kan ik altijd nog downloaden
quote:Oké dit is fokking eng, had Born in the USA in m'n hoofd.
quote:En youtube heb je inderdaad ook nog, spotify wil nog wel eens een beetje achterlopen qua nieuwe releases.Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook al een hele tijd niet meer.
Youtube will do the ting, en als dat echt niet lukt kan ik altijd nog downloaden
quote:Dit.Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind downloaden veel makkelijker, kan ik het ook gelijk op m'n mp3 speler dumpen
Bovendien download ik liever in wat beter kwaliteit.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké dit is fokking eng, had Born in the USA in m'n hoofd.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Rauzer het volgende:
Spotify heeft zelfs een heuleboel nummers van Leen Jongewaard!
quote:Ja, ik ook. Zijn er inmiddels heul veul.Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik download alleen de muziek die ik voor onderweg wil...
quote:Ben je bang voor het hondje, hondje bijt niet, papa zegt dat ie niet bijt
quote:Moet ook weer eens een grote opruiming houden iddOp woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Zijn er inmiddels heul veul.
quote:Ja zuster nee zuster.Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ben je bang voor het hondje, hondje bijt niet, papa zegt dat ie niet bijt!
En natuurlijk de klassieker, m'n opa@
quote:ik doe tegenwoordig ook bijna alles met YTOp woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe ook vrijwel alles met YT...
YT afspeellijstenEn ik hoef er niks voor te downloaden
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
OH MY GOD. Het postveld was voor een moment verdwenen en begon meteen te flippen dat ik een ban had.
quote:ik denk dat Danny ff aan het klooien isOp woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Waar is mijn invoerveld?
(Vanaf mobiel dit)
quote:Zoek?Op woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Waar is mijn invoerveld?
(Vanaf mobiel dit)
quote:Dat had ik ook dus.Op woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Waar is mijn invoerveld?
(Vanaf mobiel dit)
quote:160Op woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef JJH het volgende:
Spotify haalt 160kbps. Voldoende voor mij. En als ik onderweg ben heb ik de autoradio aanstaan, ik heb op het moment geeneens een werkende mp3 speler.
quote:Ik ook, zag al een wit licht. Maar toen zag ik Patrique's gezicht.
quote:Ik was al aan het zoeken wat mp3 ook alweer was. 128 inderdaad.Op woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
normaal is het 128
160 is prima
quote:Jij ook alOp woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook, zag al een wit licht. Maar toen zag ik Patrique's gezicht.
quote:Mp3 kan best hoger hoor. Meeste die ik heb zitten rond 320.Op woensdag 27 oktober 2010 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken wat mp3 ook alweer was. 128 inderdaad.
quote:Het gros wat ik heb is 128.
quote:hier ook niet hoor, mijn speakers 2.1 voldoen primaOp woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Het gros wat ik heb is 128.
En ik luister het toch alleen maar met een koptelefoon op de laptop.
Het hoeft hier niet over een Bose of B&O de kamer ingeslingerd te worden.
quote:
quote:Die is ook zo mooi.
quote:Ik vind de rest van hun repertoire wat matig
quote:Ja behalve 3 liedjes wel ja.Op woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind de rest van hun repertoire wat matig
quote:Ik doe even mee met jouw nummer twee.Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb net even mijn nummer 2 opgezet.
Mijn nummer 1 heb ik hier niet gedownload staan, en die kost meer dan een uur om te laden
nummer 1:
nummer 2:
quote:die zing ik graag
quote:Echt he.
quote:Is er ook nog reclame?
quote:Ja, dat was juist de reden dat ik het hele liedje eens opgezocht hebOp donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zing ik graag
Maar als het het goed is heb je dat voorbij zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |