quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
OH MY GOD. Het postveld was voor een moment verdwenen en begon meteen te flippen dat ik een ban had.
quote:ik denk dat Danny ff aan het klooien isOp woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Waar is mijn invoerveld?
(Vanaf mobiel dit)
quote:Zoek?Op woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Waar is mijn invoerveld?
(Vanaf mobiel dit)
quote:Dat had ik ook dus.Op woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
Waar is mijn invoerveld?
(Vanaf mobiel dit)
quote:160Op woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef JJH het volgende:
Spotify haalt 160kbps. Voldoende voor mij. En als ik onderweg ben heb ik de autoradio aanstaan, ik heb op het moment geeneens een werkende mp3 speler.
quote:Ik ook, zag al een wit licht. Maar toen zag ik Patrique's gezicht.
quote:Ik was al aan het zoeken wat mp3 ook alweer was. 128 inderdaad.Op woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
normaal is het 128
160 is prima
quote:Jij ook alOp woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook, zag al een wit licht. Maar toen zag ik Patrique's gezicht.
quote:Mp3 kan best hoger hoor. Meeste die ik heb zitten rond 320.Op woensdag 27 oktober 2010 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken wat mp3 ook alweer was. 128 inderdaad.
quote:Het gros wat ik heb is 128.
quote:hier ook niet hoor, mijn speakers 2.1 voldoen primaOp woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Het gros wat ik heb is 128.
En ik luister het toch alleen maar met een koptelefoon op de laptop.
Het hoeft hier niet over een Bose of B&O de kamer ingeslingerd te worden.
quote:
quote:Die is ook zo mooi.
quote:Ik vind de rest van hun repertoire wat matig
quote:Ja behalve 3 liedjes wel ja.Op woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind de rest van hun repertoire wat matig
quote:Ik doe even mee met jouw nummer twee.Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb net even mijn nummer 2 opgezet.
Mijn nummer 1 heb ik hier niet gedownload staan, en die kost meer dan een uur om te laden
nummer 1:
nummer 2:
quote:die zing ik graag
quote:Echt he.
quote:Is er ook nog reclame?
quote:Ja, dat was juist de reden dat ik het hele liedje eens opgezocht hebOp donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zing ik graag
Maar als het het goed is heb je dat voorbij zien komen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat was juist de reden dat ik het hele liedje eens opgezocht heb!
quote:banners en na een liedje hoor je een man babbelen dat je spotify kan downloaden en andere reclame
quote:Weet je zeker dat het nog steeds beter is dan downloaden?Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
banners en na een liedje hoor je een man babbelen dat je spotify kan downloaden en andere reclame
quote:Joah...Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het nog steeds beter is dan downloaden?
quote:Laatste dag.
quote:Het is beter.Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het nog steeds beter is dan downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |