quote:Whehehe hier in Portugal ook.\Op woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en in de provincie groningen is het ook nog het jaar 1875
quote:Zeg kut, je kan ook te ver gaan!Op woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en in de provincie groningen is het ook nog het jaar 1875
quote:Dan moet je hem wat hoger opstoken, misschien gaat het dan ook wat snellerOp woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe hier in Portugal ook.\
Mijn modem loopt nog op kolen hier
quote:niets helptOp woensdag 27 oktober 2010 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je hem wat hoger opstoken, misschien gaat het dan ook wat sneller
quote:
quote:sjeuzes... ik zou gek wordenOp woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef JJH het volgende:
Ik deed gister even een speedtestje bij mijn ouders thuis, die kwamen maar tot 1 Mbps.
quote:ik kom tot 1 MB/uOp woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef JJH het volgende:
Ik deed gister even een speedtestje bij mijn ouders thuis, die kwamen maar tot 1 Mbps.
quote:Hier op Arrow nu Fields of Gold van Sting
quote:die heb ik in het vorige topic gepostOp woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier op Arrow nu Fields of Gold van Sting
quote:Ik heb hem geqeued in spotify.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier op Arrow nu Fields of Gold van Sting
quote:Okee, dat heb ik gemist.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik in het vorige topic gepost
quote:Trusten Bos.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat heb ik gemist.
Maar ik denk toch dat het verstandig is om bed te gaan liggen nu.
Houdoe en bedankt.
quote:Weltrusten Bos... doe voorzichtigOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat heb ik gemist.
Houdoe en bedankt.
quote:Waarom?Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Sinds Spotify download ik weinig tot niets meer.
quote:slaap lekker, en doe het rustig aanOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat heb ik gemist.
Houdoe en bedankt.
quote:Ja, dat bedoel ik dus, ik heb Spotify gedownloadOp woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:ik ook al een hele tijd niet meer.Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Omdat spotify bijna alles heeft. En muziek die ik echt fysiek wil hebben koop ik toch wel op cd.
quote:Bazenprogram.Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
ik ga ook maar eens aan de spotify.
quote:Ik vind downloaden veel makkelijker, kan ik het ook gelijk op m'n mp3 speler dumpenOp woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat spotify bijna alles heeft. En muziek die ik echt fysiek wil hebben koop ik toch wel op cd.
quote:Ik doe ook vrijwel alles met YT...Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook al een hele tijd niet meer.
Youtube will do the ting, en als dat echt niet lukt kan ik altijd nog downloaden
quote:Oké dit is fokking eng, had Born in the USA in m'n hoofd.
quote:En youtube heb je inderdaad ook nog, spotify wil nog wel eens een beetje achterlopen qua nieuwe releases.Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook al een hele tijd niet meer.
Youtube will do the ting, en als dat echt niet lukt kan ik altijd nog downloaden
quote:Dit.Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind downloaden veel makkelijker, kan ik het ook gelijk op m'n mp3 speler dumpen
Bovendien download ik liever in wat beter kwaliteit.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké dit is fokking eng, had Born in the USA in m'n hoofd.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Rauzer het volgende:
Spotify heeft zelfs een heuleboel nummers van Leen Jongewaard!
quote:Ja, ik ook. Zijn er inmiddels heul veul.Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik download alleen de muziek die ik voor onderweg wil...
quote:Ben je bang voor het hondje, hondje bijt niet, papa zegt dat ie niet bijt
quote:Moet ook weer eens een grote opruiming houden iddOp woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Zijn er inmiddels heul veul.
quote:Ja zuster nee zuster.Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ben je bang voor het hondje, hondje bijt niet, papa zegt dat ie niet bijt!
En natuurlijk de klassieker, m'n opa@
quote:ik doe tegenwoordig ook bijna alles met YTOp woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe ook vrijwel alles met YT...
YT afspeellijstenEn ik hoef er niks voor te downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |