quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat was juist de reden dat ik het hele liedje eens opgezocht heb!
quote:banners en na een liedje hoor je een man babbelen dat je spotify kan downloaden en andere reclame
quote:Weet je zeker dat het nog steeds beter is dan downloaden?Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
banners en na een liedje hoor je een man babbelen dat je spotify kan downloaden en andere reclame
quote:Joah...Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het nog steeds beter is dan downloaden?
quote:Laatste dag.
quote:Het is beter.Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het nog steeds beter is dan downloaden?
quote:Van wat?
quote:Werk. Voor de week.
quote:Alleen als je betaalt toch?Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is beter.Spotify kent bijna alles. Je kunt direct luisteren, neemt geen ruimte in op je schijf. En verder kun je ook oneindig playlist maken én die van anderen luisteren.
Ik ben wel overtuigd.
quote:Niet gevonden op SpotifyOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat liedje ga ik eens opzoeken!
quote:deze ook:Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is beter.Spotify kent bijna alles. Je kunt direct luisteren, neemt geen ruimte in op je schijf. En verder kun je ook oneindig playlist maken én die van anderen luisteren.
Ik ben wel overtuigd.
quote:Ik zou het geld er voor over hebben als ze het ook in FLAC zouden aanbieden
quote:Downloaden ook
quote:De eerste heb ik net geluisterd. Tweede zal ik even opzoeken.
quote:ik heb eens een paar nummers in FLAC gehoord, en dat is echt onwijs...Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zou het geld er voor over hebben als ze het ook in FLAC zouden aanbieden.
quote:Nieuwe lay-out al gezienOp donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zou het geld er voor over hebben als ze het ook in FLAC zouden aanbieden.
quote:Maar niet het nummer van de Vliegende Panters dusOp donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
Spotify kent zelfs Bassie en Adriaan
Wat een kutnummer
quote:Maar die kent YT vast wel...Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar niet het nummer van de Vliegende Panters dus
quote:GenoegOp donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
zijn er al mensen die hebben geroepen dat ze stoppen met Fok door de nieuwe layout?
quote:Nee, want dan zijn het janksmoelen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
zijn er al mensen die hebben geroepen dat ze stoppen met Fok door de nieuwe layout?
quote:Ik hoop het toch niet, hoe triest ben je danOp donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
quote:Ja ik wil nu niets anders meerOp donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb eens een paar nummers in FLAC gehoord, en dat is echt onwijs...
Je hoort zelfs de drummer ademhalen
quote:Waarom zou je dat willen, dat leidt toch alleen maar af?Op donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Je hoort zelfs de drummer ademhalen
quote:het is de allerbeste layout in 1 jaar FOK!Op donderdag 28 oktober 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
quote:Tja, wat blijft er zo nog van een compliment over, ervan uitgaande dat FOK! al in 1999 begonnen isOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is de allerbeste layout in 1 jaar FOK!
quote:PoepenOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie raden het al.....
Ik moet......
quote:moet zeggen dat het inderdaad snel gewend isOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is de allerbeste layout in 1 jaar FOK!
De eerste dag had ik een WTF moment, maar ik zou niet anders meer willen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef Rauzer het volgende:
Benny, spatie ipv streepje: Inschrijvingen X Factor 4 van start!
quote:WheheeheOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie raden het al.....
Ik moet......
quote:Ik lag half te slapenOp donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wheheehe
Dacht dat je al slapen was
quote:Ja, en ook al commentaar op gegeven. Maar dat was te positief om op te vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |