quote:Hoi C_A
quote:Voel me prima opzichOp donderdag 28 oktober 2010 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe voel je je?
Ik ben brak van het vrij zijn
quote:goh, een bug, ja wat een onzin...wordt toch aan gewerkt, onvoorzien iets wat niet uit de test is gekomen. Get a grip.Op donderdag 28 oktober 2010 08:46 schreef chansadres het volgende:
Wat een onzin. Als je adblocker aan hebt in firefox kan je geen gebruik meer maken van Quote/Edit/Preview/Smilie
quote:Zo mooi dat je telkens ook ziet dat mensen hun knopjes kwijt zijn en daarna toegeven dat ze een adblocker voor fok gebruiken. Banmeldtopic staat er vol meeOp donderdag 28 oktober 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
goh, een bug, ja wat een onzin...wordt toch aan gewerkt, onvoorzien iets wat niet uit de test is gekomen. Get a grip.
Zolang je fok op de whitelist hebt staan, anders heb je straks helemaal geen knopjes meer
quote:Ja als ik vrijneem wil ik iets te doen hebben anders doe ik hetzelfde. Op bed liggen en films kijken enzo.Op donderdag 28 oktober 2010 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb er ook spijt van dat ik heel de week heb vrijgenomen
Ik kijk alleen maar films en daar word je moe van.
Mijn hond is stout, op bed gesprongen, op mijnu mag ik het bed weer gaan verschonen
quote:Douche ze
quote:Morge siep
quote:Kuikentje
quote:Ik ook niet eigenlijk
quote:
quote:ik vind het niet belachelijk, eigenlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 09:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo mooi dat je telkens ook ziet dat mensen hun knopjes kwijt zijn en daarna toegeven dat ze een adblocker voor fok gebruiken. Banmeldtopic staat er vol mee. Trouwens wel belachelijk dat je daar een ban voor krijgt.
quote:Ik was al aan het high fiven met je via aardstralen toen jij er ook al was
quote:Ik vroeg me al af wat het was dat ik voeldeOp donderdag 28 oktober 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was al aan het high fiven met je via aardstralen toen jij er ook al was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |