quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zet 'm op Spotify!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Mazzelaar.Op donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik doe het ook graag, alleen vanavond is er niks te klagen dus
quote:Who the fuck is Leen Jongewaard?Op donderdag 28 oktober 2010 00:54 schreef Rauzer het volgende:
http://open.spotify.com/track/0Ouhs4uwwQkX2bp9idSS41
quote:Geniale manOp donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Who the fuck is Leen Jongewaard?
quote:Eat some pussy?Op donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Ik heb honger maar niets in huis!
quote:Oeeeee nu speel je met vuurOp donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Who the fuck is Leen Jongewaard?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dan ook niet hoe hij eruit ziet!
quote:Ook nooit van gehoord
quote:Ik zing 'm de laatste tijd altijd heel vaak heel hard mee in de autoOp donderdag 28 oktober 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een van mijn jeugdhelden
En ik zing een nummer van hem heeeel vaak
quote:Ken je Klassiekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Postdiarree?
quote:WTF manOp donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja jullie antwoorden niet snel genoeg
quote:Nou sorry hoor
quote:Ohw jaOp donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Rauzer het volgende:
Benny, je plaatje doet het overigens echt niet hoor, klik maar eens: http://www.eenlevenlangth(...)eenJongewaard_kl.jpg
quote:Dan kan ik net zo goed de straat achter m'n huis gaan afstruinen
quote:Ik wil je ook wel een boven water geven
quote:slaap lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 01:07 schreef iBenny het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Tot laterrrrrr
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ken je KlassiekersZonder Annie zou Leen weinig werk hebben gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |