quote:Ik zou zeggen, bel ze ff op.Op woensdag 27 oktober 2010 19:02 schreef TIM-846 het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ost-629-en-739-euro/
Weet iemand of er in Duitsland lange reservatielijsten? Of dat het rendabel is een keer op en neer te tuffen naar Oberhausen? Anders ben ik morgen meteen op pad
quote:Dat was ik al van plan, alleen zijn de winkels daar nu dicht. Dus dacht wellicht weet iemand hier alvast wat meer?
quote:Hoezo? Hij is niet echt goedkoop of zoOp woensdag 27 oktober 2010 20:58 schreef Saninl het volgende:
http://www.idiva.nl/?TRANSID=524016835&m4n_aid=12987
Zouden hier geen addertjes onder het gras bij zitten?
quote:Bij de universal dock zet ik gewoon geen opzetstukjes erop, past het wel met hoes eromheen. (Werkt iig met mijn iPod Touch, dus zal dat ook wel werken met de iPhoneOp woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zijn er ook docks die werken met een iPhone waar een hoesje (speck) omheen zit? Vind ik toch iets prettiger dan een losse kabel maar ik heb geen zin iedere keer dat hoesje eraf te halen
quote:De Orion Gadgets Flexible Sync and Charge Dock.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zijn er ook docks die werken met een iPhone waar een hoesje (speck) omheen zit? Vind ik toch iets prettiger dan een losse kabel maar ik heb geen zin iedere keer dat hoesje eraf te halen
quote:Welke modemfirmware zit erop (Instellingen • Algemeen • Info)? Ik heb paar dagen terug een 3G naar 4.1 + unlock gekregen!Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:
Mijn iPhone ging laatst niet meer aan en was toen genoodzaakt hem te herstellen. Jailbreak met daarbij de unlock zijn daar helaas bij verloren gegaan. De jailbreak zelf doet me niks, de unlock echter wel.
Het gaat om een iPhone 3 die ik (terug) heb hersteld naar 3.1.2. Maar nu heb ik al zitten googlen op 'jailbreak 3.1.2' en krijg overal te lezen dat het unlocken niet kan daarbij, terwijl ik zo'n jaar geleden dit wel via deze manier had gedaan.. Maar misschien is dat veranderd en ik wil ook niet eraan beginnen als ik niet zeker ben.
Helaas wil T-Mobile ook niet hem legaal voor je unlocken als je geen klant bent, geloof ik. Of is een prepaid kaartje van T-Mobile ook voldoende?
Anyway, weet iemand wat ik moet doen om mijn iPhone 3G weer unlocked te krijgen? Ik zie door de bomen het bos niet meer na een jaar me er totaal niet mee bezig te hebben gehouden.
quote:http://jailbreak-me.info/Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:
Mijn iPhone ging laatst niet meer aan en was toen genoodzaakt hem te herstellen. Jailbreak met daarbij de unlock zijn daar helaas bij verloren gegaan. De jailbreak zelf doet me niks, de unlock echter wel.
Het gaat om een iPhone 3 die ik (terug) heb hersteld naar 3.1.2. Maar nu heb ik al zitten googlen op 'jailbreak 3.1.2' en krijg overal te lezen dat het unlocken niet kan daarbij, terwijl ik zo'n jaar geleden dit wel via deze manier had gedaan.. Maar misschien is dat veranderd en ik wil ook niet eraan beginnen als ik niet zeker ben.
Helaas wil T-Mobile ook niet hem legaal voor je unlocken als je geen klant bent, geloof ik. Of is een prepaid kaartje van T-Mobile ook voldoende?
Anyway, weet iemand wat ik moet doen om mijn iPhone 3G weer unlocked te krijgen? Ik zie door de bomen het bos niet meer na een jaar me er totaal niet mee bezig te hebben gehouden.
quote:Redsn0wOp woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:
quote:Doe ik ook inderdaad, werkt prima. Enige is dat je een irritante melding krijgt dat die accessoire niet compatible is met de iPhone, ondanks dat het wel gewoon werkt allemaal.Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij de universal dock zet ik gewoon geen opzetstukjes erop, past het wel met hoes eromheen. (Werkt iig met mijn iPod Touch, dus zal dat ook wel werken met de iPhone)
quote:Ik kan hem in Nederland inderdaad nergens vinden, en op de US-sites lijkt hij overal uitverkocht te zijn. Maar bedankt voor de tip, even in de gaten houdenOp woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef iphony het volgende:
[..]
De Orion Gadgets Flexible Sync and Charge Dock.
Weet alleen niet of deze ook via Nederlandse sites te krijgen is.
quote:Ah, dat kan natuurlijk ook gewoonOp woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij de universal dock zet ik gewoon geen opzetstukjes erop, past het wel met hoes eromheen. (Werkt iig met mijn iPod Touch, dus zal dat ook wel werken met de iPhone)
quote:Je mag er wel vanuit gaan dat nieuwe aanbieders maar een beperkte voorraad van de iPhone gaan krijgen. Dus wachten moet je waarschijnlijk sowieso wel.Op donderdag 28 oktober 2010 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit nu ook te twijfelen om over te stappen. Ze weten bij Hi niet wanneer die iPhone4 komt.
Zo irritant dit, want ik kan verlengen en zal me denk ik wel een paar honderd eu sparen als ik dit gewoon via Hi doe. Maar wat als die pas over 2 maand komt?
Overigens heb ik mijn mijn 3G ook het probleem van de mute knop, en zo ken ik nog wat mensen die dit hebben. Nog geen oplossing helaas.
quote:Ik zit met hetzelfde probleem.Op donderdag 28 oktober 2010 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit nu ook te twijfelen om over te stappen. Ze weten bij Hi niet wanneer die iPhone4 komt.
Zo irritant dit, want ik kan verlengen en zal me denk ik wel een paar honderd eu sparen als ik dit gewoon via Hi doe. Maar wat als die pas over 2 maand komt?
Overigens heb ik mijn mijn 3G ook het probleem van de mute knop, en zo ken ik nog wat mensen die dit hebben. Nog geen oplossing helaas.
quote:Heb je die maandelijkse kosten gezienOp donderdag 28 oktober 2010 11:39 schreef Doekje het volgende:
http://www.2call.nl/iphone4-aanbiedingen
Te verkrijgen met vodafone abbo's
quote:Puike deal.Op donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Dus de 1.5 jaar 75 euro per maand.
quote:Dan komen ze vast ook nog met "speciale" iPhone abonnementen met een beetje pech.Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef kikoooooo het volgende:
Koop gewoon een losse met een sim-only. Snap niet dat mensen maanden wachten tot vf of hi met duidelijkheid komen.
quote:Ik ga inderdaad ook 1 bestellen vandaag.Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef kikoooooo het volgende:
Koop gewoon een losse met een sim-only. Snap niet dat mensen maanden wachten tot vf of hi met duidelijkheid komen.
quote:simlockvrij neem ik aan? prijzen?Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik rijdt iig zaterdagochtend naar Oberhausen toe om een phone te halen. Hoop dat ze nog op voorraad hebben
quote:Dan zou ik graag willen weten waar jij een sim only haalt van 14 euro met 200/400 Min/SMS en internet.Op donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Puike deal.
Ik had niet verder geklikt. Ik maak gebruik van een sim-only abonnement tegen een gereduceerd tarief en heb een sim-lockvrije iPhone 4. Qua prijs ontloopt het elkaar niet zoveel.
quote:https://directsales.vodafone.nl/anwbOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Doekje het volgende:
[..]
Dan zou ik graag willen weten waar jij een sim only haalt van 14 euro met 200/400 Min/SMS en internet.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:12 schreef Doekje het volgende:
Die 600 euro cash wel!
Evengoed bedankt!
quote:16 gb versie simlockvrij ¤ 629Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
simlockvrij neem ik aan? prijzen?
quote:Linkje?Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
Inmiddels via phoneshop 1 besteld voor 528eu simlock vrij.
quote:https://directsales.vodafone.nl/tvgidsOp donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://directsales.vodafone.nl/anwb
quote:Potver ik baal er wel van dat ik 2 weken geleden daar in de Apple store stond en nu de iPhone simlock vrij te koop is.Op donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef TIM-846 het volgende:
Vandaag even naar Oberhausen geweest! En hij ligt hier op tafel.. Alleen nu zegt ie dat er geen simkaart in zit als ik mijn micro sim erin stop. Kan het zijn dat daar nog wat speciaals mee moet gebeuren?
quote:http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/iphoneOp vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.vodafone.nl/iphone
Opeens is de pagina weg, en er staat test iphone 1 ?
quote:Ik kreeg zelfs de melding dat een nieuwe bij nemen abbo maar 217 eu kost
quote:Dude de 3gs is veel goedkoper bij HI zelf!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs de melding dat een nieuwe bij nemen abbo maar 217 eu kost
http://www.phoneshop.nl/iphone-hi-verlenging/
Alles is rond en hij word vandaag of morgen bezorgd.
quote:Ten eerste had ik de iPhone 4 32gig besteldOp vrijdag 29 oktober 2010 14:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dude de 3gs is veel goedkoper bij HI zelf!!!
quote:Ik had een of andere hoofd vent van de klantenservice aan de lijn, en die zou me 1 November meteen terug bellen, ik kon al wel gratis de 3gs krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ten eerste had ik de iPhone 4 32gig besteld
Ten tweede, zelfs de vrouw van Hi die ik gisteren belde gaf aan dat er pas in Decemeber Januari de eerste batch komt via Hi. En ook nog in beperkte oplage dus je moet mazzel hebben wil je dan via Hi 1 krijgen.
quote:http://www.phoneshop.nl/A82T10930E0D24V0N1O462O423/Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ten eerste had ik de iPhone 4 32gig besteld
Ten tweede, zelfs de vrouw van Hi die ik gisteren belde gaf aan dat er pas in Decemeber Januari de eerste batch komt via Hi. En ook nog in beperkte oplage dus je moet mazzel hebben wil je dan via Hi 1 krijgen.
quote:Grappig detail:
Stel je neemt 16gb en een 2 jarig 275 min abbo van 39,50. Dan ben je na 2 jaar evenveel kwijt als de volgende situatie:
2x 16gb simlockvrij iPhone uit België. (1 voor jezelf, de andere voor je vriendin)
En voor je eigen iPhone neem je voor 13 euro pm een simonly.
En dan hou je nog geld over.
quote:Als je nu bij Hi zit kun je lastig een verlenging via T-Mobile aanvragenOp zaterdag 30 oktober 2010 13:37 schreef KneusTeun het volgende:
Als ik vandaag nog snel naar T-mobile ga, kan ik dan alvast verlenging aanvragen voor de oude prijs?
Ik mag eigenlijk maandag of dinsdag pas verlengen bij hi.
Of ben ik sowieso genakt en moet ik dan nieuwe prijs sowieso betalen?
quote:Maar ik mag maandag wel verlengen, lullige is dat dan net die prijsverhoging is....Op zaterdag 30 oktober 2010 13:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je nu bij Hi zit kun je lastig een verlenging via T-Mobile aanvragen. Je zult een nieuw abonnement moeten aanvragen. Dat kan altijd, maar je betaalt dan wel dubbel tot je andere contract is afgelopen.
quote:Via Hi, maar niet via T-Mobile lijkt me zo. Of loopt je contract maandag af? Dan kun je nu wel een nieuwe aanvragen natuurlijk.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar ik mag maandag wel verlengen, lullige is dat dan net die prijsverhoging is....
quote:Dat is dus wat ik ook dacht, maar een maat van me die bij Vodafone werkt informeerde me dat je dus dan ook al kan overstappen van provider, dan gaat je nieuwe abonnement pas in als je oude is afgelopen, maar je krijgt al wel de telefoon.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Via Hi, maar niet via T-Mobile lijkt me zo. Of loopt je contract maandag af? Dan kun je nu wel een nieuwe aanvragen natuurlijk.
Ook mijn reden om denk ik toch maar vandaag t-mobile te bellen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef WSquater het volgende:
T-Mobile heeft gewoon veel betere abonnementen dus. Misschien is Vodafone wel 'stabieler' maar bij T-Mobile tenminste onbeperkt internet, wat - voor mij in ieder geval - echt een must is, en verder nog goedkoper ook.
Op je PC of Mac bedoel je? Gewoon op delete drukken..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe verwijder ik muziek in iTunesZit helemaal vol...
Zie alleen info tonen en afspelen...
Delete doet niks. Slepen werkt niet...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op je PC of Mac bedoel je? Gewoon op delete drukken..
En op iPhone: op PC of Mac muziek uit je playlist gooien en opnieuw syncen. En als je iTunes zelf laat bepalen wat ie moet syncen (totdat iPhone vol is): playlist maken en daar de gewenste muziek in gooien en syncen,
Ah, dat is nieuws voor me. Maar goed, dat betekent dat je eigenlijk al 3 (of 4?) maanden eerder verlengd dan normaal, dan is het maar de vraag of je nòg een paar dagen eerder kan verlengen. Maar je kunt altijd even bellen natuurlijk. Ik denk verder niet dat er hier iemand rondloopt die dat met zekerheid kan zeggen verder.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik ook dacht, maar een maat van me die bij Vodafone werkt informeerde me dat je dus dan ook al kan overstappen van provider, dan gaat je nieuwe abonnement pas in als je oude is afgelopen, maar je krijgt al wel de telefoon.
Ook als je hetzelfde abbo verlengt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:42 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Let op!!!
Vanaf morgen (01-11-2010) is het onbeperkte internet bij KPN dus ook afgelopen. Waar tot nu toe de snelheid na 450mb per maand werd teruggeschroeft, gaat vanaf morgen gewoon de meter lopen (mits je daar nu nog een abbonement neemt).
Conclusie: Ook ik stap de volgende keer over naar T-Mobile, bekijk het maar met je datalimiet anno 2001!
Huh, ik was vanmiddag nog bij de KPN winkel en daar vroeg ik naar de voorwaarden als de iPhone uitkomt of er dan net zoals Vodafone datalimieten op komen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:42 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Let op!!!
Vanaf morgen (01-11-2010) is het onbeperkte internet bij KPN dus ook afgelopen. Waar tot nu toe de snelheid na 450mb per maand werd teruggeschroeft, gaat vanaf morgen gewoon de meter lopen (mits je daar nu nog een abbonement neemt).
Conclusie: Ook ik stap de volgende keer over naar T-Mobile, bekijk het maar met je datalimiet anno 2001!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:09 schreef Merkie het volgende:
Die verkopers lullen toch ook maar wat joh, die weten ook niks.
T-mobile gaat ook nog wel een limiet invoeren. Kan nooit lang meer duren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:42 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Hoe zit het nou? Als ik over 4 weken mijn Iphone ophaal zegt T-Mobile dan pas mijn HI-abbo op? Wat betekent dat ik pas over 8 weken kan bellen met mijn Iphone?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:18 schreef Babbatuur het volgende:
Ik zit ook met bovengenoemd probleem.
Op 6 oktober heb ik daar mijn I-phone aangevraagd, abbo van 45 euro. De Iphone zou erbinnen 2/3 weken zijn. Nu ging ik gisteren naar de T-mobile shop om te vragen waar ie toch bleef.
Toen gaven ze aan dat ik nog 4 weken moest wachten. En volgens mij is het dan ook zo dat dan pas mijn abbo bij HI wordt opgezegd. Wat inhoudt dat ik hem pas tegen 1 januari heb. En vanaf 1 januari zouden ze hem ook bij HI hebben.
Daar ben ik een klant in een hoge categorie wat betekent dat ik daar een veel goedkopere contractsverlenging kan afdwingen.
Je kan hem pas gebruiken als je hi is afgelopen. Er zit namelijk sim lock op dus je hi sim pakt ie niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:58 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Hoe zit het nou? Als ik over 4 weken mijn Iphone ophaal zegt T-Mobile dan pas mijn HI-abbo op? Wat betekent dat ik pas over 8 weken kan bellen met mijn Iphone?
Denk dat jij mij niet helemaal begrijpt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kan hem pas gebruiken als je hi is afgelopen. Er zit namelijk sim lock op dus je hi sim pakt ie niet.
Dus de iPhone 3Gs kan bijna alles wat de 4 nu ook kan, daar gaat me geld..quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Agiath het volgende:
http://www.redmondpie.com(...)phone-3gs-jailbreak/
Ben er nu mee bezig, eerst even phone backuppen
Gedaan en de filmpjes hebben inderdaad een hogere resolutie, moet nog ff goed vergelijkende filmpjes maken, maar het werkt dus wel goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Agiath het volgende:
http://www.redmondpie.com(...)phone-3gs-jailbreak/
Ben er nu mee bezig, eerst even phone backuppen
haha, had het gisteren gelezen.quote:Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef nelisb het volgende:
M'n vrouw was de klos vanmorgen haha. Alleen probleem nog niet kunnen oplossen.
http://www.iphoneclub.nl/(...)gaat-uur-te-laat-af/
Alleen die prijs omgekeer dus.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:47 schreef Merkie het volgende:
Dat is ¤271 he, geen ¤217. Daarnaast gaat dat om de 16GB en jij hebt het net over de 32GB?
Je bent erg onduidelijk.
Werkte prima vandaag..quote:Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef nelisb het volgende:
M'n vrouw was de klos vanmorgen haha. Alleen probleem nog niet kunnen oplossen.
http://www.iphoneclub.nl/(...)gaat-uur-te-laat-af/
quote:Op maandag 1 november 2010 12:07 schreef eleusis het volgende:
ZomertijdproblemenFail.
Ooit had mijn Windows Mobile 5 phone niet door dat hij zichzelf al teruggezet had. Hij bleef in een loopje tussen 2 en 3 uur 's nachts zitten.
quote:An iPhone bug already seen when Australia switched between Daylight Savings Time and Standard Time a few weeks ago has now hit Europe. Twitter just lit up with reports of recurring iPhone alarms going off an hour later than usual. So even though the iOS clock changed correctly over the weekend, the alarm did not. Thing is, according to a ZDNet Australia report from more than three weeks ago, Apple acknowledged the bug with a promise to fix it with a software update. So why wasn't it rolled out in time to avoid this mess in Europe? Let's see if Apple fixes it before North America makes the switch on November 7th, otherwise, you've been warned.
Update: Deleting and re-adding the alarms will NOT fix the issue. We've now tested a number of scenarios under iOS 4.1 on European iPhone 4 and 3GS devices for ourselves. The bug (demoed on video after the break by Roman) appears when using a repeating alarm for anything other than "every day." So for example, your alarm will go off an hour late if it's set for "weekdays," or "weekends," or every "Monday." The following alarms are not affected by the bug:
* An alarm that doesn't repeat (repeat set to "never")
* An alarm set to repeat "every day"
You can test yourself by creating a repeating alarm (but not every day) to go off one minute in the future and 59 minutes in the past.
Update 2: Some US readers are now waking up to alarms reportedly going off an hour early.
Zie mijn post stukje hierboven..quote:Op maandag 1 november 2010 17:43 schreef pleeborstel het volgende:
Ik zit ook met het wekkerprobleem! Is er een oplossing, behalve de wekker een uur te vroeg zetten?
Welke provider, wat voor foutmelding? Bij T-mobile gaat mail verzenden goed, maar er zit wel één "maar" aan. Zij onderscheppen uitgaande mail en leiden die naar hun eigen mailserver (om spam te voorkomen, denk ik).quote:Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef TUFKAL het volgende:
Klopt het dat een mail versturen met alleen 3GS (dus als je geen wifi bereik hebt) niet lukt?
Aangepastquote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef eleusis het volgende:
eleusis.
Bij Vodafone heb ik het ook nog niet voor elkaar.Bij Vodafone moet je verplicht via hun SMTP-server verzenden (server: authsmtp.vodafone.nl), maar je moet daarvoor je zogenaamde Vodafone-username en wachtwoord gebruiken. En die weet ik dus niet! Als jij die wel hebt gekregen, moet je die dus invullen.
Naar je eigen uitgaande mailserver verbinden lukt niet bij Vodafone, dat firewallen zij (ook weer tegen spam). T-mobile is dan nog zo slim om het over hun eigen server te sturen. Vodafone gooit je gewoon in de firewall en dan blijft de verzendpoging idd minuten hangen.
Fimpjes zijn natuurlijk ook veel groter nuquote:Op maandag 1 november 2010 07:38 schreef no1uknow het volgende:
Is het ook dezelfde bitrate? Lijkt me sterk.
Waarom vodafone.nl down moeten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:29 schreef KneusTeun het volgende:
vodafone.nl ligt eruit... zal het morgen dan zover zijn dat er meer info is?
Klopt maar ik hoorde dat er bij t-mobile ook een limiet gaat komenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:28 schreef Estolan het volgende:
iPhone abonnementen bij KPN Abonnementen Belminuten/sms Databundel* Prijs per maand iPhone 4 32GB** iPhone 4 16GB** iPhone 3GS 8GB**
KPN i-125 125 minuten of 250 smsjes 500 MB ¤ 32,50 ¤ 339,95 ¤ 239,95 ¤ 139,95
KPN i-250 250 minuten of 500 smsjes 1000 MB ¤ 45,00 ¤ 259,95 ¤ 159,95 ¤ 59,95
KPN i-500 500 minuten of 1000 smsjes 1000 MB ¤ 65,00 ¤ 199,95 ¤ 99,95 gratis
KPN i-1000 1000 minuten of 2000 smsjes 1000 MB ¤ 110,00 ¤ 139,95 ¤ 39,95 gratis
Gesprekken worden naar boven afgerond op hele minuten
duurder dus dan bij T-Mobile en ook nog is datalimiet HAHAHA
Wat is daar zo grappig aan? KPN is altijd al duurder geweest dan de prijsstunters. En beter qua netwerk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:28 schreef Estolan het volgende:
duurder dus dan bij T-Mobile en ook nog is datalimiet en minder belminuten HAHAHA
ik zit gewoon met simpel youtube, weerberichten, webmail enz al makkelijk over de 1GB per maand, dat gaat mega snelquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? KPN is altijd al duurder geweest dan de prijsstunters. En beter qua netwerk.Had je echt iets anders verwacht?
En ik weet niet waar jij je iPhone allemaal voor gebruikt, maar ik heb 3GB in twee jaar verstookt met bijna dagelijks gebruik. Dus 1GB per maand is al een enorme hoeveelheid. En ¤5 voor een verdubbeling is ook goed te betalen, mocht je dagelijks filmpjes willen streamen.
Ik ga sowieso voor KPN, denk ik. Heb al een Mifi van Vodafone, dus als ik voor de telefoon ook Vodafone zou kiezen, zou ik niet online kunnen bij een Vodafone-storing.
Het was in April/Mei al bekend.....quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
.
Net een iPhone voor 500 eu binnen gekregen, lekker dan
Gebruiken jullie geen wifi of zo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
ik zit gewoon met simpel youtube, weerberichten, webmail enz al makkelijk over de 1GB per maand, dat gaat mega snel
Youtube 'simpel'?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
ik zit gewoon met simpel youtube, weerberichten, webmail enz al makkelijk over de 1GB per maand, dat gaat mega snel
Precies streaming media vraagt nogal veel bandbreedte, de meeste aanbieders waren (of zijn) daar nog niet op berekend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Youtube 'simpel'?Als er iets veel data verbruikt, is het youtube wel.
quote:hoe bedoel je, ik kan altijd gewoon met 3G alles doen, tot op heden geen problemen ermee gehad ( regio Den Haag )Op dinsdag 2 november 2010 13:04 schreef eleusis het volgende:
Tja, 't kan natuurlijkIemand moet toch in die hoogste 5% zitten
Ik zou wel meer data gebruiken hoor, als T-mobile lang genoeg bereik zou hebben om een Youtube-filmpje helemaal af te kijken
Dat snap ik, maar vorige week bij de helpdesk zeiden ze nog Maartquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
contractduur zou gewoon hetzelfde blijven, alleen mag je nu maximaal 4mnd van te voren al vernieuwen
Wat ik lomp vind is dat ik niet na 1 jaar al mn contract mag verlengen voor 2 jaar en daardoor een Iphone4 kan nemen. de 3GS heb ik ook betaald, en voor het abbo maakt het niks uit
Ik betaal graag in 1x 2jaar
De logica is uiteraard dat dat ding echt niet 80 euro kost en je per maand ook mee betaald aan het toestel. Als je een Sim Only neemt kun je evenveel belminuten voor veel minder per maand krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:38 schreef Estolan het volgende:
Gratis?vind het best vreemd dat iedereen er redelijk wat geld voor vraagt, terwijl een nieuwe met abbo goedkoper is
Of er 80euro voor betalen bij je abbo, en er dan +200 voor gaan vragen na 2 jaar
Logica???
http://www.belsimpel.nl/g(...)-web-iphone200-2jaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:54 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.belsimpel.nl/g(...)-Web-iPhone350-2jaar
Dit lijkt me goedkoper dan bij vodafone zelf?!?! En schijnt dat het met relax van t-mobile ook goedkoper is.
Ieder z'n ding he. Dat je bij een abonnement nou 100 euries bijlegt voor een telefoon wil niet zeggen dat de telefoon "maar" 100 euro waard is. Je krijgt namelijk flinke toestelkorting van T-Mobile/Vodafone/KPN omdat je elke maand 30+ euro neerlegt voor je abonnement...quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Estolan het volgende:
Ik bewaar mijn toestellen altijd, heb er nu stuk of 5 thuis liggen
en ja je betaald in je abbo ook voor je toestel, maar dat maakt een toestel niet meer waard.
en 2ehands telefoons kopen, dat vind ik uberhaupt not done als die dingen amper iets kiosten bij een normaal abbo
Bullshit, er zijn lange tijd geruchten geweest, maar niet meer dan dat. Het is pas sinds een week of 3 officieel bekend dat Vodafone en KPN de iPhone gaan verkopen. Maar als je zegt dat het in april/mei al bekend was kan je net zo goed zeggen dat het in december 2007 al bekend was, toen waren er namelijk ook al geruchten dat KPN de iPhone ging verkopenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het was in April/Mei al bekend.....
649 euro voor prepaid toestel. Dat zal in combinatie met een goedkoop sim only abo ( http://goo.gl/bGQ7U ) vast niet duurder zijn dan de belachelijk dure iPhone-abo's.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:21 schreef dronkeykong het volgende:
Ik zie dat je het toestel ook als prepaid bij VF kan halen. Wat nou als ik dat doe en een sim-only abo neem?
Ben ik dan niet goedkoper uit, iemand?
Heb nu ff geen tijd om het uit te rekenen
Het is nooit officieel geweest. Niet officieel betekent dat je nergens op kan rekenen. Het is pas sinds 3 weken bekend. End of story, ik ga geen feiten betwisten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:17 schreef Estolan het volgende:
het was al eerder in het nieuws geweest, heeft toendertijd ook op de site van KNP gestaan, alleen was daarna verwijderd
( toen kregen vaste klanten van KPN wel een Iphone aanbod )
Eerder verlengen doen ze bij T-mobile wel, als je zegt dat je je telefoon kwijt bent geraakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
contractduur zou gewoon hetzelfde blijven, alleen mag je nu maximaal 4mnd van te voren al vernieuwen
Wat ik lomp vind is dat ik niet na 1 jaar al mn contract mag verlengen voor 2 jaar en daardoor een Iphone4 kan nemen. de 3GS heb ik ook betaald, en voor het abbo maakt het niks uit
Ik betaal graag in 1x 2jaar
Dat zegt natuurlijk niets. Hier in Londen zijn er ook hele wijken waar slecht ontvangst is. Maakt niet uit of je O2, Vodafone of Orange hebt dus ik zou maar niet te vroeg juichenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:05 schreef bolivian het volgende:
Zo, iPhone 4 is binnen. Nog een maandje wachten voordat de nummerportering van Hi naar Tmo rond is. Backup van oude 3G erop, wifi aan. Deksels, die apps draaien als een trein4! Wat een koning, dat toestel!
Ben benieuwd naar de prestaties van T-Mobile. Slechter dan Hi wordt het niet, aangezien ik thuis bijkans niet kan bellen, zo matig is de ontvangst. En dat in de op 7 na grootste stad van Nederland.
Het leven kan mooi zijn!
Ja ik kwam er alleen achter dat je dan niet de volle snelheid internet hebt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.belsimpel.nl/g(...)-web-iphone200-2jaar
Of die.
Denk je echt dat je het verschil zal merken tussen 3,6mbit/s en 7,2mbit/s?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik kwam er alleen achter dat je dan niet de volle snelheid internet hebt.
Ik ga gewoon voor de standaard VF optie, T-mobile is in mijn omgeving een ramp en ik hoorde dat in December daar waarschijnlijk ook een datalimiet gaat komen.
Ohja en ik hoorde dat inderdaad apple veel inspraak heeft op de prijzen...
Denk het wel ja, als je een keer wat zwaarders wil doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk je echt dat je het verschil zal merken tussen 3,6mbit/s en 7,2mbit/s?
en toch heeft het bij KPN op de site gestaan ergens rondom afgelopen zomerquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is nooit officieel geweest. Niet officieel betekent dat je nergens op kan rekenen. Het is pas sinds 3 weken bekend. End of story, ik ga geen feiten betwisten.
Dat staat nergens, maar dat hoorde ik via een werknemer. 95% kans.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:32 schreef Estolan het volgende:
waar staat dat?
op elk toestel zit std simlock
werknemer van VF?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat staat nergens, maar dat hoorde ik via een werknemer. 95% kans.
Binnenkort weet ik het zeker hoop ik.
Het enige wat op de site heeft gestaan is een handleiding hoe je de iPhone gebruiksklaar kunt maken (SIM-kaart erin doen, telefoon aan). Dat komt omdat KPN een aantal simlockvrije iPhones had ingeslagen en deze aan vaste klanten verkocht mochten ze hierom vragen. Dit is dus totaal niet vergelijkbaar met de huidige situatie omdat:quote:Op woensdag 3 november 2010 08:26 schreef Estolan het volgende:
[..]
en toch heeft het bij KPN op de site gestaan ergens rondom afgelopen zomer
Apple Airport Expressquote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef ook_gek het volgende:
Even kort vraagje. Kan je een apparaat kopen om een bestaande audio set airplay gereed te maken.
Dus zeg een klein apparaatje dat je op een aux ingang kan aansluiten zodat je gebruik van de airplay kan maken?
Dat zal wel super zijn!
Wel grappig dat ik hier ergens in April al gepost had dat in November de Iphone's bij VF zouden komen en tadaa. Dus ik geloof hem wel. Maar hij gaat ff verder zoeken zodat ie het zeker weet.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
werknemer van VF?
alsof die het vaak weten,
ik ken iemand die de secretaresse is van de directeur van HI, en zelfs die wist het pas toen het nieuws officieel uit kwam
Geef een bron en ik geloof je, maar nu lul je gewoon uit je nek.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:50 schreef Estolan het volgende:
Dat zei ik net ook al en vorige maand
Er was begin dit jaar / zomer / al bericht geweest hierover
dit heeft gewoon op VF en KPN site gestaan, en daarna eraf gehaald
Dan moet je vast wel een nieuwsbericht kunnen vinden die jouw perceptie van de waarheid ondersteunt, of ben jij de enige die het heeft zien staan op de sites van KPN/Vodafone?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:22 schreef Estolan het volgende:
Wat ik dus al zei, het heeft er gestaan, en is er toen af gehaald, daarna kregen grote KPN klanten een Iphone aanbieding, en nu dit nieuws
het was allang bekend dat dit ging gebeuren, alleen is het nu officieel gemaakt
@Splackavellie02: in 2 uur naar 88% is dat snel? hij is binnen een uurtje toch wel opgeladen?
Mijn oom heeft sinds voor de zomer al een Iphone bij KPN, gratis gekregen,quote:Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan moet je vast wel een nieuwsbericht kunnen vinden die jouw perceptie van de waarheid ondersteunt, of ben jij de enige die het heeft zien staan op de sites van KPN/Vodafone?
grappigquote:
Voor een batterycase vond ik het vrij netjes, helemaal eentje die ik niet eens had opgeladen voor gebruik.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:22 schreef Estolan het volgende:
@Splackavellie02: in 2 uur naar 88% is dat snel? hij is binnen een uurtje toch wel opgeladen?
kan dat dan op de markt? Het is geen Nokiaquote:Op donderdag 4 november 2010 09:50 schreef Jetfly het volgende:
Even een vraagje tussendoor: iPhone is gesimlockt en wil hem dus simlocken. Als ik dit gewoon door iemand op de markt laat doen, gebeurt er dan iets met de iPhone? Bijv. bepaalde dingen niet beschikbaar etc...?
waar staat dat dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:06 schreef kthxbye het volgende:
Ik werk zelf voor Vodafone.
Alle telefoons die VF levert zijn simlockvrij, behalve 'VF Exclusives' (zoals toendertijd deel HTC Magic). De iPhone is geen 'VF Exclusive'
Ja. Microsim aanvragen kost wel 17eu ofso geloof ikquote:Op donderdag 4 november 2010 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
Is het echt link om je simkaart bij te knippen?
En kan ik anders bij hi een microsim aanvragen? (ja ik weet kan ook ff bellen, maar ik bel al teveel met die lui. En elke keer weer die mongolen die je overhalen om te blijven)
Ik heb geen verlengingquote:Op donderdag 4 november 2010 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Microsim aanvragen kost wel 17eu ofso geloof ik
Bij verlenging heb ik hem gewoon gratis gekregen.
kijk hier eensquote:Op donderdag 4 november 2010 10:17 schreef Estolan het volgende:
[..]
waar staat dat dan?
want de Iphone is gelocked door Apple, en niet door de provider
Maar wat zou een "simlock door Apple" moeten inhouden dan? Dat je er alleen Apple simkaarten in kan doen?quote:Op welke toestellen zet Vodafone een simlock?
Alle toestellen die vanaf 29 juni 2009 nieuw zijn in ons assortiment hebben geen simlock. Dit geldt alleen als je dit toestel koopt in combinatie met een abonnement.
Vodafone exclusieve toestellen zoals de HTC Magic hebben wel een simlock.
Alle prepaid telefoons zijn voorzien van een netwerk- en prepaidlock. Je prepaidtoestel werkt alleen met een Vodafone Prepaid simkaart.
Misschien, heel misschien, verkoopt Vodafonee gewoon toestellen waar geen simlock op zitten, dus die geregistreerd staan bij Apple als simlockvrij. Is dit echt zo moeilijk te begrijpen?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Estolan het volgende:
Dus je gaat mij vertellen dat VF alle verkocht Iphones eerst aan Itunes gaat hangen en ze simlock vrij gaat maken?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Estolan het volgende:
Dus je gaat mij vertellen dat VF alle verkocht Iphones eerst aan Itunes gaat hangen en ze simlock vrij gaat maken?
Hoezo moeten alle klanten dan eerst de provider bellen, voordat je kan syncen met Itunes?
Nou,quote:
Omdat VF alle toestellen zonder simlock levert? Dat is toch niet zo raar.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nou,
je hebt een Iphone bij bijv T-Mobile
voordat je na 1 jaar gratis je simlock kan verwijderen, moet je eerst naar T-Mobile bellen, daarna kan je pas een andere simkaart invoeren en gaan syncen met Itunes, waardoor je Iphone simlock vrij wordt
Zo ver ik weet is er geen andere "normale legale" optie
Tenzij ze al simlock vrij waren, alleen waarom zou VF de enige zijn die dat dan doet
Je kan toch ook gewoon een iPhone4 simlock-vrij kopen? Waarom zou VF dat dan niet kunnen?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nou,
je hebt een Iphone bij bijv T-Mobile
voordat je na 1 jaar gratis je simlock kan verwijderen, moet je eerst naar T-Mobile bellen, daarna kan je pas een andere simkaart invoeren en gaan syncen met Itunes, waardoor je Iphone simlock vrij wordt
Zo ver ik weet is er geen andere "normale legale" optie
Tenzij ze al simlock vrij waren, alleen waarom zou VF de enige zijn die dat dan doet
ja alleen zijn ze dan niet 199euro, toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een iPhone4 simlock-vrij kopen? Waarom zou VF dat dan niet kunnen?
oud nieuwsquote:Op donderdag 4 november 2010 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van de kpn dat ze iPhone4 op 29 november gaan verkopen.
Denk eens na voordat je hele tijd alles wat in je opkomt in dit topic post. Vodafone kan toch gewoon simlockvrije iPhones aanbieden in combinatie met een abonnement? Wat is daar nou zo gek aan.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
ja alleen zijn ze dan niet 199euro, toch?
Zo zo, via internetquote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb via internet een simlock vrije iphone 4 gekocht, icm een VF abbo
Ja eerst geloofde ik het ook nietquote:
Hoeveel?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb via internet een simlock vrije iphone 4 gekocht, icm een VF abbo
Gast, anders houd je even op met bitchen. Ik heb ook een simlockvrije iPhone, net als elf anderen bij mij op de universiteit. Zo zeldzaam zijn ze dus niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:11 schreef Estolan het volgende:
Wat ik al zei, eerst zien dan geloven. Zou een leuke stunt zijn als ze als enige dit doen.
Voorzover staat er nog geen bijzondere dingen op de site erover, die teksten zijn nog geeneens aangepast
So We Shall See.....
Bel+SMS+Web iPhone 350 2 jaar eerste 6 maand 23 euro daarna 46.quote:
zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gast, anders houd je even op met bitchen. Ik heb ook een simlockvrije iPhone, net als elf anderen bij mij op de universiteit. Zo zeldzaam zijn ze dus niet.
De mijne is ook gewoon simlockvrij met een KPN abbo. Is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
[..]
zeg ik dat dan?
maar waar heb jij en die 11 andere hem dan vandaan dat hij simlock vrij was, en voor hoeveel?
Simlock vrij geleverd door KPN? of ergens gekocht met een KPN abbo?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De mijne is ook gewoon simlockvrij met een KPN abbo. Is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.
Simlockvrij gekocht, kpn abbo van de zaak.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:52 schreef Estolan het volgende:
[..]
Simlock vrij geleverd door KPN? of ergens gekocht met een KPN abbo?
Netjesquote:Op donderdag 4 november 2010 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bel+SMS+Web iPhone 350 2 jaar eerste 6 maand 23 euro daarna 46.
Apple iPhone 4 16GB Black Simlockvrij voor 92 euro
Het was voor mij deze geworden omdat de iphone abbo's van VF of net weer 55 euro of 39,50 zijn met teveel of net te weinig minuten.
Had ik ookquote:Op donderdag 4 november 2010 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Simlockvrij gekocht, kpn abbo van de zaak.
Ja. Lees maar eens terug.quote:
Ik heb mijn iPhone voor 629 bij de Apple store in Parijs gehaald. Voor anderen kan ik niet spreken.quote:maar waar heb jij en die 11 andere hem dan vandaan dat hij simlock vrij was, en voor hoeveel?
16GB?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Lees maar eens terug.
[..]
Ik heb mijn iPhone voor 629 bij de Apple store in Parijs gehaald. Voor anderen kan ik niet spreken.
Ja!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:05 schreef no1uknow het volgende:
Kan je bevestigen dat dumpert werkt? Dat is voor mij reden genoeg om het te kopen maar ik moet het wel zeker weten.
Voor jou is dat oud nieuws..ok, ik wist wel dat ze iPhone 4 gaan verkopen maar nu is het definitief eind november.quote:
Het was al eerder officieel op de site te zien dan dat die mailtjes de deur uit gingen, dus echt nieuw was het niet. was namelijk ook al op dit forum gepost dacht ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voor jou is dat oud nieuws..ok, ik wist wel dat ze iPhone 4 gaan verkopen maar nu is het definitief eind november.
We hebben 't er idd ook pas een half topic overquote:Op donderdag 4 november 2010 19:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het was al eerder officieel op de site te zien dan dat die mailtjes de deur uit gingen, dus echt nieuw was het niet. was namelijk ook al op dit forum gepost dacht ik.
Niet..... Wel..... Niet...... Wel....... Niet.....quote:Op donderdag 4 november 2010 19:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het was al eerder officieel op de site te zien dan dat die mailtjes de deur uit gingen, dus echt nieuw was het niet. was namelijk ook al op dit forum gepost dacht ik.
Welquote:Op donderdag 4 november 2010 19:48 schreef nelisb het volgende:
[..]
Niet..... Wel..... Niet...... Wel....... Niet.....
:-(
Ja die prijsstijging van t mobile is pas gebeurd toch? 30 eu per maand aan abbokosten en dan 230 bijbetaling ipv de 170 euro die het eerst was.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:15 schreef nelisb het volgende:
Ik weet niet o je de prijzen gevolgd hebt van de nieuwe providers en tmobile?
Alles is duurder geworden. Dus het wordt zeker niet goedkoper.
Het is dat ik niet zo van fantasy spellen houd..quote:Op donderdag 4 november 2010 21:39 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Chaos Rings eindelijk uitgespeeld! Ruim 33,5 uur gespeeld!
Yep, bij mij ook werkend.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:05 schreef no1uknow het volgende:
Kan je bevestigen dat dumpert werkt? Dat is voor mij reden genoeg om het te kopen maar ik moet het wel zeker weten.
Nou, euh, Chaos Rings!quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:18 schreef Saninl het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zo van fantasy spellen houd..
Maar zo'n adventure/rpg spel vind ik wel vet..
Maar zoiets als 'cod' vind ik dan weer niet fijn met die besturing..
Iemand nog een spel idee?
Heb je Winterboard al geprobeerd te verwijderen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:24 schreef Saninl het volgende:
Ik heb een raar iets op mijn iPhone; via winterboard alle thema's uitgezet enzo, maar onder mijn dock zit enorm veel ruimte.. Waardoor het springboard er echt raar uitziet.. Er zou zo nog een icon onder kunnen (qua ruimte)
Hoe kan ik daar vanaf komen?
Hoe lang kun je doen dan met een volle iPhone?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:24 schreef Dos37 het volgende:
Mensen ik heb een probleem mijn iPhone batterij loopt tegenwoordig nog sneller leeg dan een bad zonder stop. Kan het liggen aan het aantal apps wat ik er op heb staan?
Ligt natuurlijk aan het gebruik maar 24 uur en hij staat op 20%. Dus elke dag moet ie aan de lading.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef Nashje het volgende:
Die nieuwe prijzen. Ze zijn echt helemaal gestoord geworden. In juni is m'n abo afgelopen, maar een nieuwe iPhone is echt een rib uit m'n lijf. Heb altijd gezegd dat ik niets anders meer wil dan een iPhone, maar als de prijzen zo enorm omhoog gaan, ga ik toch overwegen dan maar een ander toestel te nemen. Jammer maar helaas.
[..]
Hoe lang kun je doen dan met een volle iPhone?
Gewoon simlockvrij in Bels kopenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef Nashje het volgende:
Die nieuwe prijzen. Ze zijn echt helemaal gestoord geworden. In juni is m'n abo afgelopen, maar een nieuwe iPhone is echt een rib uit m'n lijf. Heb altijd gezegd dat ik niets anders meer wil dan een iPhone, maar als de prijzen zo enorm omhoog gaan, ga ik toch overwegen dan maar een ander toestel te nemen. Jammer maar helaas.
[..]
Hoe lang kun je doen dan met een volle iPhone?
Dat hoort. Get used to it.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het gebruik maar 24 uur en hij staat op 20%. Dus elke dag moet ie aan de lading.
Heb het idee dat dat op den duur alleen maar problemen gaat opleveren. Zal best meevallen hoor, maar heb nooit vertrouwen in dat soort zaakjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:25 schreef Saninl het volgende:
[..]
Gewoon simlockvrij in Bels kopenEn dan een Sim-only kopen
Ik heb met die blackberry torch mogen spelen, en viel me hard tegen! wat is het ding traag!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb het idee dat dat op den duur alleen maar problemen gaat opleveren. Zal best meevallen hoor, maar heb nooit vertrouwen in dat soort zaakjes. Weinig zin ook om via-via een goedkopere iPhone te kunnen krijgen. Speel het liefst gewoon safe met zulke dure dingen. Lekker naar de BlackBerry dan maar
.
En inderdaad Dos, hoort zo. Is bij mij precies hetzelfde. Dat ding vreet als een malle.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef SteelDogg het volgende:
Abonnementskosten p. mnd.
Bel - SMS 100 Sim Only ¤ 8,50
Surf&Mail Totaal ¤ 5,00
Per maand ¤ 13,50
Nou viel mijn oog op dit abbonement van KPN, maar is Surf & Mail Totaal wel goed? ('t is 384 kbps, is dat wel snel?) Of is dat toch écht te traag voor deze tijd?
En Surf & Mail heeft een FUP. Is dat een beetje uit te houden?
Alvast bedankt voor 't beantwoorden
Ik zou voor de iets snellere internetvariant (1Mbit) gaan. Die heb ik ook en dat is een aardige snelheid voor de iPhone. Niet super, maar wel goed werkbaar.quote:
Als ik 'm 24 uur niet gebruik (dus gewoon stand-by, niks doen) dan is er hooguit 1 of 2 procent af en dat komt dan vooral doordat het ophalen van email enzo doorgaat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het gebruik maar 24 uur en hij staat op 20%. Dus elke dag moet ie aan de lading.
Mits, Simlockvrij. Ja en jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Even twee vragen....
1. Werkt een iPhone(4) met een prepaid kaartje?
2. Moet je een speciaal iPhone internet abonnement afsluiten (zoals bij blackberry) of kan ik ook internetten met dat prepaid kaartje?
Ik kan namelijk een iPhone krijgen maar nog even geen abonnement afsluiten.
O en nog een vraag
3. Er was toen een probleem met dat type iPhone, dat de verbinding weg viel o.i.d. Is dat er nog steeds?
Natuurlijk niet. Simlockvrij in Belgie is 650 euro. Met een abonnement ben je in totaal inderdaad snel 1000 euro kwijt in 2 jaar, maar het is niet alsof dat abbonnement zonder subsidie helemaal gratis is.quote:Op zondag 7 november 2010 14:23 schreef Mandal het volgende:
Hoe je het ook bekijkt. Gemiddelde Iphone 4 kost in totaal ruim 1000 euro.
Lijkt me weinig kans hebben... Je mag pas weer meedoen aan het subsidiefestijn als je je abo verlengt, dus een paar maanden voordat je sim-only contractperiode afloopt. Maar als je sim-only een paar euro per maand kost, houdt niets je tegen om gewoon een nieuw abo (ernaast) te nemen toch?quote:Op zondag 7 november 2010 16:19 schreef LeNick het volgende:
Heeft iemand ervaring met het volgende, ik heb momenteel een sim only bij Vodafone lopen, en heb zelf een iPhone 3G. Dat ding vind ik onderhand veel te sloom en zou graag een iPhone 4 willen. Zou Vodafone denken jullie zo galant zijn om dan mij die sim only om te laten zetten tot een nieuw abonnement met de iPhone 4?
Ookal is het 'maar' 13,25 vind ik het toch wel zonde..quote:Op zondag 7 november 2010 16:33 schreef eleusis het volgende:
[..]
Lijkt me weinig kans hebben... Je mag pas weer meedoen aan het subsidiefestijn als je je abo verlengt, dus een paar maanden voordat je sim-only contractperiode afloopt. Maar als je sim-only een paar euro per maand kost, houdt niets je tegen om gewoon een nieuw abo (ernaast) te nemen toch?
Ik vind het een beetje apart,quote:Op zondag 7 november 2010 16:19 schreef LeNick het volgende:
Heeft iemand ervaring met het volgende, ik heb momenteel een sim only bij Vodafone lopen, en heb zelf een iPhone 3G. Dat ding vind ik onderhand veel te sloom en zou graag een iPhone 4 willen. Zou Vodafone denken jullie zo galant zijn om dan mij die sim only om te laten zetten tot een nieuw abonnement met de iPhone 4?
Een tijdje terug wilde ik dit met een Blackberry (toen was er nog niks bekend van iPhone 4 bij VF) en toen zei die huppeltrut aan de kassa dat dat niet kan.. Maar ik zie eigenlijk niet in waarom VF het nu niet zou willen. Ze willen denk ik zoveel mogelijk iPhone 4's verkopen met abo en ze gaan er stukken meer op verdienen als ze mij laten overstappen. Ik betaal nu namelijk maar 13,25 elke maand.
Voordat ik Vodafone email over dit hoor ik graag of jullie hier ervaring mee hebben. Misschien zelfs tips om VF zo ver te krijgen
Wanneer loopt je abonnement af.quote:Op zondag 7 november 2010 16:36 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ookal is het 'maar' 13,25 vind ik het toch wel zonde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |