abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88033566
OP/iPhone
Uit FOK!wiki
Ga naar: navigatie, zoeken

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP

Ontvangen van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/iPhone"
Weergaven

* Artikel
* Overleg
* Brontekst bekijken
* Geschiedenis

Persoonlijke instellingen

* Aanmelden / registreren

Navigatie

* Hoofdpagina
* FOK!Wiki Mededelingen
* Culinesse á gogo
* Cultuur en Historie
* Digital Corner
* FOK!Userfoto's
* Fotografie
* Film, TV en Radio
* Gadgets
* Games & Consoles
* General Chat
* Klussen & Wonen
* Lifestyle
* Muziek
* Nieuws en Achtergronden
* Onzin voor je leven!
* Ouder(s)
* Planes, Trains & Automobiles
* Politiek
* Soaps, Showbizz & Sterren
* Theater, Taal en Kunst
* The Truth Is In Here
* Travel
* Uitgaan & Vrije tijd
* Werk, Geldzaken en Recht
* Wetenschap, Filosofie en Levensbesch.
* Recente wijzigingen
* Willekeurige pagina
* Hulp

Zoeken

Hulpmiddelen

* Verwijzingen naar deze pagina
* Verwante wijzigingen
* Speciale pagina's
* Printervriendelijke versie
* Permanente verwijzing

Powered by MediaWiki

* Deze pagina is het laatst bewerkt op 23 okt 2010 om 21:17.
* Deze pagina is 1.346 maal bekeken.
* Privacybeleid
* Over FOK!wiki
* Voorbehoud
pi_88033624
http://www.iphoneclub.nl/(...)ost-629-en-739-euro/

Weet iemand of er in Duitsland lange reservatielijsten? Of dat het rendabel is een keer op en neer te tuffen naar Oberhausen? Anders ben ik morgen meteen op pad :P
pi_88033663
quote:
5s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:02 schreef TIM-846 het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ost-629-en-739-euro/

Weet iemand of er in Duitsland lange reservatielijsten? Of dat het rendabel is een keer op en neer te tuffen naar Oberhausen? Anders ben ik morgen meteen op pad :P
Ik zou zeggen, bel ze ff op.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_88033720
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:03 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, bel ze ff op.
Dat was ik al van plan, alleen zijn de winkels daar nu dicht. Dus dacht wellicht weet iemand hier alvast wat meer?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:10:06 #5
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88033966
Wat is toch iedere keer die gewoonte om de hele wiki-pagina te quoten?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88035662
Wat is toch iedere keer de gewoonte om te vragen naar voorraden in winkels danwel in NL of buitenland?
  Redactie Games woensdag 27 oktober 2010 @ 20:13:45 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88036955
Wiki-OP kopieren met je iPhone blijft kut.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:58:50 #8
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_88039148
http://www.idiva.nl/?TRANSID=524016835&m4n_aid=12987

Zouden hier geen addertjes onder het gras bij zitten? :(
pi_88039301
Leuk
pi_88040701
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:58 schreef Saninl het volgende:
http://www.idiva.nl/?TRANSID=524016835&m4n_aid=12987

Zouden hier geen addertjes onder het gras bij zitten? :(
Hoezo? Hij is niet echt goedkoop of zo
  woensdag 27 oktober 2010 @ 21:40:46 #11
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_88041558
Hoe zet ik stembediening helemaal uit?

Kan het niet vinden met google...

Instellingen ->codeslot ->voicedailing uitgezet maar nog steeds kan ik het dan doen. :')
pi_88045293
Mijn iPhone ging laatst niet meer aan en was toen genoodzaakt hem te herstellen. Jailbreak met daarbij de unlock zijn daar helaas bij verloren gegaan. De jailbreak zelf doet me niks, de unlock echter wel.

Het gaat om een iPhone 3 die ik (terug) heb hersteld naar 3.1.2. Maar nu heb ik al zitten googlen op 'jailbreak 3.1.2' en krijg overal te lezen dat het unlocken niet kan daarbij, terwijl ik zo'n jaar geleden dit wel via deze manier had gedaan.. Maar misschien is dat veranderd en ik wil ook niet eraan beginnen als ik niet zeker ben.

Helaas wil T-Mobile ook niet hem legaal voor je unlocken als je geen klant bent, geloof ik. Of is een prepaid kaartje van T-Mobile ook voldoende?

Anyway, weet iemand wat ik moet doen om mijn iPhone 3G weer unlocked te krijgen? Ik zie door de bomen het bos niet meer na een jaar me er totaal niet mee bezig te hebben gehouden.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:48:43 #13
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88045848
Zijn er ook docks die werken met een iPhone waar een hoesje (speck) omheen zit? Vind ik toch iets prettiger dan een losse kabel maar ik heb geen zin iedere keer dat hoesje eraf te halen :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88046076
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zijn er ook docks die werken met een iPhone waar een hoesje (speck) omheen zit? Vind ik toch iets prettiger dan een losse kabel maar ik heb geen zin iedere keer dat hoesje eraf te halen :P
Bij de universal dock zet ik gewoon geen opzetstukjes erop, past het wel met hoes eromheen. (Werkt iig met mijn iPod Touch, dus zal dat ook wel werken met de iPhone :) )
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_88046162
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef De_Hertog het volgende:
De Orion Gadgets Flexible Sync and Charge Dock.
Weet alleen niet of deze ook via Nederlandse sites te krijgen is.
pi_88046863
Ben ik 2 weken geleden net naar Oberhausen geweest om in de Apple store te kijken :')
MOKUM XXX RATED
pi_88053911
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:
Mijn iPhone ging laatst niet meer aan en was toen genoodzaakt hem te herstellen. Jailbreak met daarbij de unlock zijn daar helaas bij verloren gegaan. De jailbreak zelf doet me niks, de unlock echter wel.

Het gaat om een iPhone 3 die ik (terug) heb hersteld naar 3.1.2. Maar nu heb ik al zitten googlen op 'jailbreak 3.1.2' en krijg overal te lezen dat het unlocken niet kan daarbij, terwijl ik zo'n jaar geleden dit wel via deze manier had gedaan.. Maar misschien is dat veranderd en ik wil ook niet eraan beginnen als ik niet zeker ben.

Helaas wil T-Mobile ook niet hem legaal voor je unlocken als je geen klant bent, geloof ik. Of is een prepaid kaartje van T-Mobile ook voldoende?

Anyway, weet iemand wat ik moet doen om mijn iPhone 3G weer unlocked te krijgen? Ik zie door de bomen het bos niet meer na een jaar me er totaal niet mee bezig te hebben gehouden.
Welke modemfirmware zit erop (Instellingen • Algemeen • Info)? Ik heb paar dagen terug een 3G naar 4.1 + unlock gekregen!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_88055095
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:

http://jailbreak-me.info/
pi_88055712
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:

Redsn0w
pi_88056700
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Bij de universal dock zet ik gewoon geen opzetstukjes erop, past het wel met hoes eromheen. (Werkt iig met mijn iPod Touch, dus zal dat ook wel werken met de iPhone :) )
Doe ik ook inderdaad, werkt prima. Enige is dat je een irritante melding krijgt dat die accessoire niet compatible is met de iPhone, ondanks dat het wel gewoon werkt allemaal.

Ik wil in december voor drie weken volledig gebruik kunnen maken van mijn iPhone 4, dus bellen, sms'en en internetten. Echter maar voor drie weken, dus een abonnement van een paar jaar gaat hem niet worden. Ik heb gekeken naar Ben's sim only's (maandelijks opzegbaar), en het enige nadeel dat die lijken te hebben is een zeer beperkte internetsnelheid, 384 kbps... Ik weet echter niet goed of dat voldoende is om bijv. een beetje fatsoenlijk op te kunnen browsen, of dat dat gewoon waardeloos is. Iemand hier een idee ? Ik sta uiteraard ook open voor andere suggesties, zolang ik maar alles kan in die drie weken/maand. Prepaid is een optie, alleen denk niet dat je daar gunstige tarieven vindt..
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:50:20 #21
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88056965
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef iphony het volgende:

[..]

De Orion Gadgets Flexible Sync and Charge Dock.
Weet alleen niet of deze ook via Nederlandse sites te krijgen is.
Ik kan hem in Nederland inderdaad nergens vinden, en op de US-sites lijkt hij overal uitverkocht te zijn. Maar bedankt voor de tip, even in de gaten houden :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:52:15 #22
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88057003
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Ah, dat kan natuurlijk ook gewoon :) Ik had nog een oud iPhone-dock maar in zo'n Universal-dock is inderdaad meer ruimte. Dan ga ik die wel gewoon halen, dank je.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:45:18 #23
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_88058213
Ik zit nu ook te twijfelen om over te stappen. Ze weten bij Hi niet wanneer die iPhone4 komt.
Zo irritant dit, want ik kan verlengen en zal me denk ik wel een paar honderd eu sparen als ik dit gewoon via Hi doe. Maar wat als die pas over 2 maand komt?

Overigens heb ik mijn mijn 3G ook het probleem van de mute knop, en zo ken ik nog wat mensen die dit hebben. Nog geen oplossing helaas.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_88058426
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit nu ook te twijfelen om over te stappen. Ze weten bij Hi niet wanneer die iPhone4 komt.
Zo irritant dit, want ik kan verlengen en zal me denk ik wel een paar honderd eu sparen als ik dit gewoon via Hi doe. Maar wat als die pas over 2 maand komt?

Overigens heb ik mijn mijn 3G ook het probleem van de mute knop, en zo ken ik nog wat mensen die dit hebben. Nog geen oplossing helaas.
Je mag er wel vanuit gaan dat nieuwe aanbieders maar een beperkte voorraad van de iPhone gaan krijgen. Dus wachten moet je waarschijnlijk sowieso wel.

Ik heb een iPhone in het buitenland gehaald met een goedkoop abonnement bij Vodafone. Qua prijs was ik niet duurder uit als bij T-Mobile.
pi_88058845
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 10:45 schreef 2NutZ het volgende:

Ik zit met hetzelfde probleem.
Nu ken ik iemand die bij VF werkt en die roept de hele tijd dat ik nog even geduld moet hebben, in Mei ofzo wist hij mij al te vertellen dat in November de Iphone naar VF komt. Tot zover kan hij dus nog steed gelijk hebben, aangezien November nog moet beginnen.

Maar ik heb dus ook geen zin om met mijn half kapotte telefoon verder te kwakkelen. Dus als het te lang duurt heeft T-mobile er ook weer een klant bij!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 11:18:13 #26
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_88059154
Ik zit ook met bovengenoemd probleem.

Op 6 oktober heb ik daar mijn I-phone aangevraagd, abbo van 45 euro. De Iphone zou erbinnen 2/3 weken zijn. Nu ging ik gisteren naar de T-mobile shop om te vragen waar ie toch bleef.

Toen gaven ze aan dat ik nog 4 weken moest wachten. En volgens mij is het dan ook zo dat dan pas mijn abbo bij HI wordt opgezegd. Wat inhoudt dat ik hem pas tegen 1 januari heb. En vanaf 1 januari zouden ze hem ook bij HI hebben.

Daar ben ik een klant in een hoge categorie wat betekent dat ik daar een veel goedkopere contractsverlenging kan afdwingen.
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_88059816
http://www.2call.nl/iphone4-aanbiedingen

Te verkrijgen met vodafone abbo's
pi_88060421
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:39 schreef Doekje het volgende:
http://www.2call.nl/iphone4-aanbiedingen

Te verkrijgen met vodafone abbo's
Heb je die maandelijkse kosten gezien _O-

75 euro per maand en dan moet je nog 116 euro betalen.
pi_88060523
37 euro per maand toch?
pi_88061002

Dus de 1.5 jaar 75 euro per maand.
pi_88061101
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]

Dus de 1.5 jaar 75 euro per maand.
Puike deal.
Ik had niet verder geklikt. Ik maak gebruik van een sim-only abonnement tegen een gereduceerd tarief en heb een sim-lockvrije iPhone 4. Qua prijs ontloopt het elkaar niet zoveel.
pi_88061405
Koop gewoon een losse met een sim-only. Snap niet dat mensen maanden wachten tot vf of hi met duidelijkheid komen.
pi_88061474
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef kikoooooo het volgende:
Koop gewoon een losse met een sim-only. Snap niet dat mensen maanden wachten tot vf of hi met duidelijkheid komen.
Dan komen ze vast ook nog met "speciale" iPhone abonnementen met een beetje pech.
pi_88061791
Ik kan als student met dure hobbies niet even 700 euro neerleggen voor een telefoon.
Dus die abbo's zijn voor mij ideaal!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:46:52 #35
64831 2NutZ
pi_88062263
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga inderdaad ook 1 bestellen vandaag.
Net nog met Hi aan de telefoon gezeten... Ze komen pas op zijn vroegst in december en dan in beperkte oplage. Kans dus klein dat je 1 kan bemachtigen.

De juffrouw aan de lijn kon mij verder niks vertellen over prijzen en alles. Dus ik verwacht ze zelfs na januari pas.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:06:32 #36
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_88063072
Ik rijdt iig zaterdagochtend naar Oberhausen toe om een phone te halen. Hoop dat ze nog op voorraad hebben :)
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:34:04 #37
64831 2NutZ
pi_88064158
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik rijdt iig zaterdagochtend naar Oberhausen toe om een phone te halen. Hoop dat ze nog op voorraad hebben :)
simlockvrij neem ik aan? prijzen?
pi_88064438
apple.com/de
pi_88064864
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Puike deal.
Ik had niet verder geklikt. Ik maak gebruik van een sim-only abonnement tegen een gereduceerd tarief en heb een sim-lockvrije iPhone 4. Qua prijs ontloopt het elkaar niet zoveel.
Dan zou ik graag willen weten waar jij een sim only haalt van 14 euro met 200/400 Min/SMS en internet.

http://www.2call.nl/A1002T10928E0D24V0N1O588/

103,5 6*17,25
621 18*34,5
216 Prijs telefoon
940,5
619 - iPhone Deutschland
321,5

13,39583333 Bedrag per maand te besteden voor Abbo

Vervoer niet meegerekend
pi_88065267
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Doekje het volgende:

[..]

Dan zou ik graag willen weten waar jij een sim only haalt van 14 euro met 200/400 Min/SMS en internet.
https://directsales.vodafone.nl/anwb
pi_88065328
En nu nog lid worden van de ANWB
pi_88065483
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef Doekje het volgende:
En nu nog lid worden van de ANWB
Altijd wel iemand met een lidmaatschapsnummer, dat is het probleem niet.
pi_88065635

[ Bericht 69% gewijzigd door Doekje op 28-10-2010 14:13:36 (Foutje) ]
pi_88065663
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:12 schreef Doekje het volgende:
Die 600 euro cash wel!

Evengoed bedankt!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:20:50 #45
64831 2NutZ
pi_88070430
Inmiddels via phoneshop 1 besteld voor 528eu simlock vrij.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:05:14 #46
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_88072325
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

simlockvrij neem ik aan? prijzen?
16 gb versie simlockvrij ¤ 629
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_88072412
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
Inmiddels via phoneshop 1 besteld voor 528eu simlock vrij.
Linkje?
pi_88072455
quote:
2s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

https://directsales.vodafone.nl/anwb
https://directsales.vodafone.nl/tvgids
400 minuten/sms+internet voor 14,95 euro.

Geen lidnummer nodig.
pi_88072594
even mededeling The phone house zevenaar heeft ze op voorraad
pi_88075108
Vandaag even naar Oberhausen geweest! En hij ligt hier op tafel.. Alleen nu zegt ie dat er geen simkaart in zit als ik mijn micro sim erin stop. Kan het zijn dat daar nog wat speciaals mee moet gebeuren?
pi_88075780
graag verwijderen
pi_88076428
Inmiddels een week geleden dat ik de iPhone had besteld.

Nog minimaal 2 weken voor dat ik hem ook echt heb...
pi_88076578
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
pi_88077043
quote:
10.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
:')
pi_88077279
Ik heb een probleem met mijn 3GS. Hij reageert helemaal niet meer. Ook niet als ik de bovenste en de home knop tegelijk een tijd ingedrukt hou. Normaal gesproken reset je hem dan maar hij laat alleen af en toe zien dat de accu bijna leeg is. Hij laat ook niet verder op. Itunes herkent mijn iphone ook niet meer. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
pi_88077416
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
xD
pi_88077936
Het werkt weer. Ik kreeg ineens toch het witte apple logo in beeld dus toen wederom een harde reset gedaan. Nu herstellen via itunes en dan werkt hij weer als een zonnetje.
pi_88079070
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef TIM-846 het volgende:
Vandaag even naar Oberhausen geweest! En hij ligt hier op tafel.. Alleen nu zegt ie dat er geen simkaart in zit als ik mijn micro sim erin stop. Kan het zijn dat daar nog wat speciaals mee moet gebeuren?
Potver ik baal er wel van dat ik 2 weken geleden daar in de Apple store stond en nu de iPhone simlock vrij te koop is.
Om nou weer even naar Oberhausen op en neer te rijden heb ik geen tijd voor en mijn vrouw ziet me alweer aankomen met een Apple speeltje o|O

:'(
MOKUM XXX RATED
pi_88099827
Nieuwe Worms is uit, niceee
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:57:13 #60
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88102164
http://www.vodafone.nl/iphone

Opeens is de pagina weg, en er staat test iphone 1 ?
pi_88102293
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.vodafone.nl/iphone

Opeens is de pagina weg, en er staat test iphone 1 ?
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/iphone
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:05:03 #62
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88102435
Maar vandaag is die andere pas weg gegaan, en dat inschrijven kan al een tijdje.

Dus ik dacht, misschien gaan ze meer info op de /iphone zetten.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:20:58 #63
64831 2NutZ
pi_88105167
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:07 schreef Doekje het volgende:

[..]

Linkje?
Ik kreeg zelfs de melding dat een nieuwe bij nemen abbo maar 217 eu kost :D

http://www.phoneshop.nl/iphone-hi-verlenging/

Alles is rond en hij word vandaag of morgen bezorgd.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:37:19 #64
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88105736
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik kreeg zelfs de melding dat een nieuwe bij nemen abbo maar 217 eu kost :D

http://www.phoneshop.nl/iphone-hi-verlenging/

Alles is rond en hij word vandaag of morgen bezorgd.
Dude de 3gs is veel goedkoper bij HI zelf!!!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:26:01 #65
64831 2NutZ
pi_88107539
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:37 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dude de 3gs is veel goedkoper bij HI zelf!!!
Ten eerste had ik de iPhone 4 32gig besteld ;)
Ten tweede, zelfs de vrouw van Hi die ik gisteren belde gaf aan dat er pas in Decemeber Januari de eerste batch komt via Hi. En ook nog in beperkte oplage dus je moet mazzel hebben wil je dan via Hi 1 krijgen.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:40:50 #66
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88108089
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ten tweede, zelfs de vrouw van Hi die ik gisteren belde gaf aan dat er pas in Decemeber Januari de eerste batch komt via Hi. En ook nog in beperkte oplage dus je moet mazzel hebben wil je dan via Hi 1 krijgen.
Ik had een of andere hoofd vent van de klantenservice aan de lijn, en die zou me 1 November meteen terug bellen, ik kon al wel gratis de 3gs krijgen.
Maargoed het is bij vodafone ook allemaal nog onduidelijk, de ene medewerker weet wel dat ie komt, de ander schrikt ervan als je hem naar zijn eigen website stuurt _O-
pi_88108213
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

http://www.phoneshop.nl/A82T10930E0D24V0N1O462O423/

Zelfs met het duurste abonnement kom je niet uit op 217,
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:56:43 #68
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88108710
Plus dat het dan 150 euro in de maand kost!!!!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:37:46 #69
64831 2NutZ
pi_88110506
Ik kreeg dit antwoord van Phonehouse:

beste XXX,
U kunt gewoon verlengen op onze site bij hi.
voor een hi €30 betaald u €35,19 incl internet per maand met de iphone 4 16 black u betaald dan € 271 voor het toestel.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:47:36 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88110878
Dat is ¤271 he, geen ¤217. Daarnaast gaat dat om de 16GB en jij hebt het net over de 32GB?

Je bent erg onduidelijk.
2000 light years from home
pi_88117449
http://retweet.nu/18kiC
Prijzen Vodafone.

Je zou toch echt aan prijsafspraken gaan denken. T-Mobile zonder datalimiet is nog interessanter :N.
pi_88117569
Mooi rekenvoorbeeld in de reacties:

quote:
Grappig detail:
Stel je neemt 16gb en een 2 jarig 275 min abbo van 39,50. Dan ben je na 2 jaar evenveel kwijt als de volgende situatie:
2x 16gb simlockvrij iPhone uit België. (1 voor jezelf, de andere voor je vriendin)
En voor je eigen iPhone neem je voor 13 euro pm een simonly.
En dan hou je nog geld over.
pi_88118650
Da's duur bij Vodafone... Mja, je krijgt wel een stabiele netwerk voor terug.

Ik vind T-mobile goed genoeg. :Y
pi_88119294
Nou dan kan je dus net zo goed een losse iPhone halen en een sim only abo nemen.

Dit lijken echt prijsafspraken... :{
MOKUM XXX RATED
  Redactie Games vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:32:26 #75
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88121406
Losse iPhone ftw met een abbo van minder dan ¤10,- p/m. die prijzen bij Vodafone zijn belachelijk duur.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:05:21 #76
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88122940
Opzich zijn de prijzen naar verwachting, alleen weer datzelfde abonnementsmodel als bij T-Mobile. 150 minuten / 150 smsjes... Sjongejonge. Ik haal hem wel bij Phoneshop.nl, iets duurder maar wel 2x zoveel smsjes.
pi_88139133
Als ik vandaag nog snel naar T-mobile ga, kan ik dan alvast verlenging aanvragen voor de oude prijs?
Ik mag eigenlijk maandag of dinsdag pas verlengen bij hi.

Of ben ik sowieso genakt en moet ik dan nieuwe prijs sowieso betalen?
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:43:20 #78
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88139312
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 13:37 schreef KneusTeun het volgende:
Als ik vandaag nog snel naar T-mobile ga, kan ik dan alvast verlenging aanvragen voor de oude prijs?
Ik mag eigenlijk maandag of dinsdag pas verlengen bij hi.

Of ben ik sowieso genakt en moet ik dan nieuwe prijs sowieso betalen?
Als je nu bij Hi zit kun je lastig een verlenging via T-Mobile aanvragen :). Je zult een nieuw abonnement moeten aanvragen. Dat kan altijd, maar je betaalt dan wel dubbel tot je andere contract is afgelopen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88139513
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:43 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Als je nu bij Hi zit kun je lastig een verlenging via T-Mobile aanvragen :). Je zult een nieuw abonnement moeten aanvragen. Dat kan altijd, maar je betaalt dan wel dubbel tot je andere contract is afgelopen.
Maar ik mag maandag wel verlengen, lullige is dat dan net die prijsverhoging is....
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:49:48 #80
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88139563
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 13:48 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Maar ik mag maandag wel verlengen, lullige is dat dan net die prijsverhoging is....
Via Hi, maar niet via T-Mobile lijkt me zo. Of loopt je contract maandag af? Dan kun je nu wel een nieuwe aanvragen natuurlijk.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88139690
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:49 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Via Hi, maar niet via T-Mobile lijkt me zo. Of loopt je contract maandag af? Dan kun je nu wel een nieuwe aanvragen natuurlijk.
Dat is dus wat ik ook dacht, maar een maat van me die bij Vodafone werkt informeerde me dat je dus dan ook al kan overstappen van provider, dan gaat je nieuwe abonnement pas in als je oude is afgelopen, maar je krijgt al wel de telefoon.
pi_88139809
T-Mobile heeft gewoon veel betere abonnementen dus. Misschien is Vodafone wel 'stabieler' maar bij T-Mobile tenminste onbeperkt internet, wat - voor mij in ieder geval - echt een must is, en verder nog goedkoper ook.
pi_88139874
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef WSquater het volgende:
T-Mobile heeft gewoon veel betere abonnementen dus. Misschien is Vodafone wel 'stabieler' maar bij T-Mobile tenminste onbeperkt internet, wat - voor mij in ieder geval - echt een must is, en verder nog goedkoper ook.
Ook mijn reden om denk ik toch maar vandaag t-mobile te bellen...
pi_88140294
Hoe verwijder ik muziek in iTunes :? Zit helemaal vol...

Zie alleen info tonen en afspelen...
pi_88140329
Sinds vrijdag staat er op mijn Telfort sim geen service i.v.m. nummberhoud naar T-Mobile. Hoelang duurt dit gemiddeld? Mijn abbonoment zou pas 31/10 eindigen (zondag) .
pi_88140366
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe verwijder ik muziek in iTunes :? Zit helemaal vol...

Zie alleen info tonen en afspelen...
Op je PC of Mac bedoel je? Gewoon op delete drukken..
En op iPhone: op PC of Mac muziek uit je playlist gooien en opnieuw syncen. En als je iTunes zelf laat bepalen wat ie moet syncen (totdat iPhone vol is): playlist maken en daar de gewenste muziek in gooien en syncen,
pi_88140551
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Op je PC of Mac bedoel je? Gewoon op delete drukken..
En op iPhone: op PC of Mac muziek uit je playlist gooien en opnieuw syncen. En als je iTunes zelf laat bepalen wat ie moet syncen (totdat iPhone vol is): playlist maken en daar de gewenste muziek in gooien en syncen,
Delete doet niks. Slepen werkt niet...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:26:08 #88
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88140671
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 13:53 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik ook dacht, maar een maat van me die bij Vodafone werkt informeerde me dat je dus dan ook al kan overstappen van provider, dan gaat je nieuwe abonnement pas in als je oude is afgelopen, maar je krijgt al wel de telefoon.
Ah, dat is nieuws voor me. Maar goed, dat betekent dat je eigenlijk al 3 (of 4?) maanden eerder verlengd dan normaal, dan is het maar de vraag of je nòg een paar dagen eerder kan verlengen. Maar je kunt altijd even bellen natuurlijk. Ik denk verder niet dat er hier iemand rondloopt die dat met zekerheid kan zeggen verder.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88141082
Het kan dus wel. probleem is wel dat zij het abonnement 4 maanden later MOETEN laten ingaan, dus dat betekent dat als je dan nog 1 dag van je oude provider nog moet zitten, je kans hebt dat je dubbele maandkosten hebt.
Dit hoeft niet, maar ligt aan de provider.
pi_88141902
Enige fout in het systeem is dat ik me telefoon dan niet kan gebruiken :S
Door de simlock........
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:42:59 #91
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_88144223
Let op!!!

Vanaf morgen (01-11-2010) is het onbeperkte internet bij KPN dus ook afgelopen. Waar tot nu toe de snelheid na 450mb per maand werd teruggeschroeft, gaat vanaf morgen gewoon de meter lopen (mits je daar nu nog een abbonement neemt).

Conclusie: Ook ik stap de volgende keer over naar T-Mobile, bekijk het maar met je datalimiet anno 2001!
pi_88145388
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:42 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Let op!!!

Vanaf morgen (01-11-2010) is het onbeperkte internet bij KPN dus ook afgelopen. Waar tot nu toe de snelheid na 450mb per maand werd teruggeschroeft, gaat vanaf morgen gewoon de meter lopen (mits je daar nu nog een abbonement neemt).

Conclusie: Ook ik stap de volgende keer over naar T-Mobile, bekijk het maar met je datalimiet anno 2001!
Ook als je hetzelfde abbo verlengt?
Want Ik mag nu dus verlengen, maarja wil de iphone 4.
Bij T-mobile kan niet want dan kan ik 4 maanden dat ding niet gebruiken door de sim lock :S
Of is het heel makkelijk te jailbreaken? en kan ik dan mijn huidige sim erin knallen?

[ Bericht 4% gewijzigd door KneusTeun op 30-10-2010 17:37:58 ]
pi_88147642
quote:
Let op!!!

Huh, ik was vanmiddag nog bij de KPN winkel en daar vroeg ik naar de voorwaarden als de iPhone uitkomt of er dan net zoals Vodafone datalimieten op komen.
En deze vertelde me dat er een FUP gehanteerd gaat worden.

Zucht, moedeloos word je er van. Pak gewoon die mongolen aan die de data verbruiken :r
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:09:13 #94
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88148524
Die verkopers lullen toch ook maar wat joh, die weten ook niks.
pi_88148721
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:09 schreef Merkie het volgende:
Die verkopers lullen toch ook maar wat joh, die weten ook niks.
:'(

Dan maar naar Duitsland.
MOKUM XXX RATED
pi_88148728
Lonely Planet New York City iPhone app vandaag GRATIS in App Store - http://goo.gl/uv4m
pi_88150121
quote:

T-mobile gaat ook nog wel een limiet invoeren. Kan nooit lang meer duren.
pi_88150152
Die rabobank-app is briljant. Verreweg de makkelijkste manier om geld over te maken.
pi_88152205
iPhone 3GS sinds gisteren een probleem. Sommige foto's worden op deze manier weergegeven:

Ze zijn dus niet te bekijken.

Ik heb hem al gereset, opnieuw geinstalleerd, foto's opnieuw geimporteerd, enz.
Geen jailbreak.

Help!
pi_88160003
Goed topic.
  zondag 31 oktober 2010 @ 00:58:54 #101
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_88160574
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 11:18 schreef Babbatuur het volgende:
Ik zit ook met bovengenoemd probleem.

Op 6 oktober heb ik daar mijn I-phone aangevraagd, abbo van 45 euro. De Iphone zou erbinnen 2/3 weken zijn. Nu ging ik gisteren naar de T-mobile shop om te vragen waar ie toch bleef.

Toen gaven ze aan dat ik nog 4 weken moest wachten. En volgens mij is het dan ook zo dat dan pas mijn abbo bij HI wordt opgezegd. Wat inhoudt dat ik hem pas tegen 1 januari heb. En vanaf 1 januari zouden ze hem ook bij HI hebben.

Daar ben ik een klant in een hoge categorie wat betekent dat ik daar een veel goedkopere contractsverlenging kan afdwingen.
Hoe zit het nou? Als ik over 4 weken mijn Iphone ophaal zegt T-Mobile dan pas mijn HI-abbo op? Wat betekent dat ik pas over 8 weken kan bellen met mijn Iphone?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
  zondag 31 oktober 2010 @ 01:00:32 #102
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88160634
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 00:58 schreef Babbatuur het volgende:

[..]

Hoe zit het nou? Als ik over 4 weken mijn Iphone ophaal zegt T-Mobile dan pas mijn HI-abbo op? Wat betekent dat ik pas over 8 weken kan bellen met mijn Iphone?
Je kan hem pas gebruiken als je hi is afgelopen. Er zit namelijk sim lock op dus je hi sim pakt ie niet.
  zondag 31 oktober 2010 @ 01:19:07 #103
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_88161196
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 01:00 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Je kan hem pas gebruiken als je hi is afgelopen. Er zit namelijk sim lock op dus je hi sim pakt ie niet.
Denk dat jij mij niet helemaal begrijpt.

Heb op het moment nog een abbo bij HI lopen. Maar omdat ik de iPhone wil, stap ik over op T-Mobile. Nu zou ik hem deze week krijgen, echter; ik ging naar de shop toe en ze gaven aan dat het nog een maand zou duren.

Nu wil ik niet zonder telefoon of nummer komen te zitten en ga ik dus niet op eigen houtje mijn abbo opzeggen bij HI. Maar is het zo dat nadat ik over 4 weken echt het contract teken het nog een maand duurt (opzegtermijn HI) voordat ik er mee kan bellen?

Want dan cancel ik het denk ik, aangezien ik dan bij HI (die krijgen hem in januari denk ik) een goedkoper en beter alternatief kan krijgen (alleen internet wat minder wellicht, maar het toestel gratis + meer belminuten/sms)
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:46:12 #104
51286 w00h00
Digital man!
pi_88178904
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:41:27 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88182766
Waarom zou het nog een extra maand moeten duren voordat je kunt bellen met je iPhone? Zodra je abo ingaat, kan dat toch gewoon?
Ik heb toentertijd even twee abonnementen naast elkaar gehad, was te ongeduldig :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_88191033
http://www.redmondpie.com(...)phone-3gs-jailbreak/

Ben er nu mee bezig, eerst even phone backuppen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_88191241
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Agiath het volgende:

Dus de iPhone 3Gs kan bijna alles wat de 4 nu ook kan, daar gaat me geld..
pi_88197390
quote:
14s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Agiath het volgende:

Gedaan en de filmpjes hebben inderdaad een hogere resolutie, moet nog ff goed vergelijkende filmpjes maken, maar het werkt dus wel goed :o
pi_88198953
Is het ook dezelfde bitrate? Lijkt me sterk.
pi_88203134
M'n vrouw was de klos vanmorgen haha. Alleen probleem nog niet kunnen oplossen.
http://www.iphoneclub.nl/(...)gaat-uur-te-laat-af/
pi_88203416
Bij mij werd de wintertijd ook niet automatisch opgepakt, moest mijn iPhone ook herstarten.
pi_88203634
Herstarten heeft het probleem niet opgelost.
Haar wekker stond al voorgeprogrammeerd. Vanavond eens verwijderen en nog eens testen.
Gelukkig voor haar werd ik 30 minuten voor mijn wakker, anders was ze een uur te laat wakker en nu maar 30 minuten.
pi_88204074
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef nelisb het volgende:
haha, had het gisteren gelezen.
ondanks dat mijn wekker op tijd af ging, was ik alsnog een uur te laat :P.
  maandag 1 november 2010 @ 11:58:12 #114
64831 2NutZ
pi_88204347
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:47 schreef Merkie het volgende:
Dat is ¤271 he, geen ¤217. Daarnaast gaat dat om de 16GB en jij hebt het net over de 32GB?

Je bent erg onduidelijk.
Alleen die prijs omgekeer dus.
Lezen is ook een kunst ;)

Ik heb in elk geval net mijn iPhone 4 binnen :)

Ik heb er wel een nieuwe SIM bij gekregen.
Weet iemand of ik die moet gebruiken? of kan ik mijn oude er gewoon in doen?
Al mijn contacten staan namelijk op mijn SIM.

Ook de oude 3G leeghalen hoe doe ik dat? en met iTunes account e.d. wat komt er bij kijken?
iPhone4 synchroniseren met iTunes alleen nodig?
  Redactie Games maandag 1 november 2010 @ 12:02:19 #115
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88204543
quote:
Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef nelisb het volgende:
Werkte prima vandaag..
pi_88204681
Ja bij mij ook.
Beide IPhone 4 met 4.1
  maandag 1 november 2010 @ 12:07:27 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88204772
Zomertijdproblemen :') Fail.

Ooit had mijn Windows Mobile 5 phone niet door dat hij zichzelf al teruggezet had. Hij bleef in een loopje tussen 2 en 3 uur 's nachts zitten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88205113
quote:
Op maandag 1 november 2010 12:07 schreef eleusis het volgende:
Zomertijdproblemen :') Fail.

Ooit had mijn Windows Mobile 5 phone niet door dat hij zichzelf al teruggezet had. Hij bleef in een loopje tussen 2 en 3 uur 's nachts zitten.
:')
  Redactie Games maandag 1 november 2010 @ 12:20:49 #119
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88205259
Ik snap dan nog steeds het probleem niet waarom het bij sommige wel is en bij anderen weer niet. Ik heb het zelf niet maar het is wel fucking irritant om daardoor een uur te laat op het werk te komen.

Hier wordt het wat beter uitgelegd:

quote:
An iPhone bug already seen when Australia switched between Daylight Savings Time and Standard Time a few weeks ago has now hit Europe. Twitter just lit up with reports of recurring iPhone alarms going off an hour later than usual. So even though the iOS clock changed correctly over the weekend, the alarm did not. Thing is, according to a ZDNet Australia report from more than three weeks ago, Apple acknowledged the bug with a promise to fix it with a software update. So why wasn't it rolled out in time to avoid this mess in Europe? Let's see if Apple fixes it before North America makes the switch on November 7th, otherwise, you've been warned.

Update: Deleting and re-adding the alarms will NOT fix the issue. We've now tested a number of scenarios under iOS 4.1 on European iPhone 4 and 3GS devices for ourselves. The bug (demoed on video after the break by Roman) appears when using a repeating alarm for anything other than "every day." So for example, your alarm will go off an hour late if it's set for "weekdays," or "weekends," or every "Monday." The following alarms are not affected by the bug:

* An alarm that doesn't repeat (repeat set to "never")
* An alarm set to repeat "every day"

You can test yourself by creating a repeating alarm (but not every day) to go off one minute in the future and 59 minutes in the past.

Update 2: Some US readers are now waking up to alarms reportedly going off an hour early.

[ Bericht 81% gewijzigd door Mr.Noodle op 01-11-2010 17:28:42 ]
pi_88207629
Mijn vrouw haar wekker staat standaard op afgaan op weekdagen ingesteld.
Ik zet die van mij elke dag apart. Daar schijnt het door te komen, maar het blijft vaag.
  maandag 1 november 2010 @ 13:42:05 #121
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88207738
De alarmtijden zullen dan wel intern in UTC opgeslagen worden. Als je dan een alarm in tijdzone 1 (CEST) instelt maar dan naar tijdzone 2 (CET) gaat, blijft het alarm gescheduled op het oude moment. Eigenlijk moeten alle alarms opnieuw gescheduled worden bij een wijziging van tijdzone...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88208538
Mijn zakelijke 3G gaat niet automatisch, als ik die nu aan zet springt hij weer een uur vooruit ( Voda )
mijn prive 3GS ging wel automatisch, maar ging de wekken vandaag niet af ( std ma-vr om 6.30uur ) ( tmobile )
de 4 van mijn vriendin ging wel automatisch ( tmobile )

Dus ik volg het niet meer, vandaag maar mn wekker helemaal opnieuw ingevoerd
pi_88211131
Zou iemand voor mij willen proberen om VPRO's radio gemist te installeren?
Ik probeer het iedere keer opnieuw, alles lijkt normaal te verlopen, maar het logo verschijnt niet op mijn iphone. (?)

http://itunes.apple.com/W(...)2&mt=8&affId=1380330
pi_88211976
Downloaden gaat hier prima.

Blijft ie grijs bij je? Dan even Iphone aan- en uitzetten.
pi_88212065
Het verschijnt gewoon niet als logo, als app zeg maar. :(
Downloaden gaat ogenschijnlijk prima, snap er niks van.
Bedankt voor het proberen.
pi_88212368
Via Itunes was dat dus :+
Met mijn iphone gaat het als een zonnetje. Done.
  Redactie Games maandag 1 november 2010 @ 16:42:46 #127
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88213945
Find a FaceTimer

Chatroulette op je iPhone.. :')

Wordt dat weer net zo'n hype als die (ben effe de naam kwijt) Random Pic doorstuur App?
pi_88216228
Ik zit ook met het wekkerprobleem! Is er een oplossing, behalve de wekker een uur te vroeg zetten?
  Redactie Games maandag 1 november 2010 @ 17:47:39 #129
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88216360
quote:
Op maandag 1 november 2010 17:43 schreef pleeborstel het volgende:
Ik zit ook met het wekkerprobleem! Is er een oplossing, behalve de wekker een uur te vroeg zetten?
Zie mijn post stukje hierboven..
pi_88220740
Klopt het dat een mail versturen met alleen 3GS (dus als je geen wifi bereik hebt) niet lukt?
  maandag 1 november 2010 @ 19:46:30 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88221026
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef TUFKAL het volgende:
Klopt het dat een mail versturen met alleen 3GS (dus als je geen wifi bereik hebt) niet lukt?
Welke provider, wat voor foutmelding? Bij T-mobile gaat mail verzenden goed, maar er zit wel één "maar" aan. Zij onderscheppen uitgaande mail en leiden die naar hun eigen mailserver (om spam te voorkomen, denk ik).

Als je SSL (encryptie/verificatie) aan hebt staan bij uitgaande mail gaat dat mis, omdat de mailserver van T-mobile er tussen zit. SSL zou je dan even uit moeten zetten onder Outgoing mail server.
pi_88221514
@eleusis het betreft Vodafone. Verzenden lukt steeds niet. Hij blijft maar "penden"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2010 20:02:24 ]
  maandag 1 november 2010 @ 20:01:30 #133
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88221719
eleusis.

Bij Vodafone heb ik het ook nog niet voor elkaar. ;( Bij Vodafone moet je verplicht via hun SMTP-server verzenden (server: authsmtp.vodafone.nl), maar je moet daarvoor je zogenaamde Vodafone-username en wachtwoord gebruiken. En die weet ik dus niet! Als jij die wel hebt gekregen, moet je die dus invullen.

Naar je eigen uitgaande mailserver verbinden lukt niet bij Vodafone, dat firewallen zij (ook weer tegen spam). T-mobile is dan nog zo slim om het over hun eigen server te sturen. Vodafone gooit je gewoon in de firewall en dan blijft de verzendpoging idd minuten hangen.
pi_88221886
quote:
3s.gif Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef eleusis het volgende:
eleusis.

Bij Vodafone heb ik het ook nog niet voor elkaar. ;( Bij Vodafone moet je verplicht via hun SMTP-server verzenden (server: authsmtp.vodafone.nl), maar je moet daarvoor je zogenaamde Vodafone-username en wachtwoord gebruiken. En die weet ik dus niet! Als jij die wel hebt gekregen, moet je die dus invullen.

Naar je eigen uitgaande mailserver verbinden lukt niet bij Vodafone, dat firewallen zij (ook weer tegen spam). T-mobile is dan nog zo slim om het over hun eigen server te sturen. Vodafone gooit je gewoon in de firewall en dan blijft de verzendpoging idd minuten hangen.
Aangepast :P
Waar kan je dat instellen? Weet mn inloggegevens nog wel (denk ik).
  maandag 1 november 2010 @ 20:06:55 #135
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88221991
Settings > Mail, Contacts, Calendars > JeMailAccount > Outgoing Mail Server > SMTP > Primary Server :P

Daar staat hostname, user name, password, use SSL. Of SSL aan/uit moet, moet je ff experimenteren, dat weet ik niet bij Vodafone, want een wachtwoord is mij niet gegund.
pi_88222138
Oke. Is dat je "myvodafone" account? :@

Ja zie ik

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2010 20:11:06 ]
  maandag 1 november 2010 @ 20:14:10 #137
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88222353
Als het werkt hoor ik het graag, dan weet ik dat ik de helpdesk moet gaan lastigvallen.
pi_88222503
Nou nog niet. je gebruikersnaam is je mobiele nummer, maar dat werkt (nog) niet....
pi_88235278
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 07:38 schreef no1uknow het volgende:
Is het ook dezelfde bitrate? Lijkt me sterk.
Fimpjes zijn natuurlijk ook veel groter nu
  dinsdag 2 november 2010 @ 01:29:23 #140
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88235487
vodafone.nl ligt eruit... zal het morgen dan zover zijn dat er meer info is?
  dinsdag 2 november 2010 @ 01:50:03 #141
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88235673
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 01:29 schreef KneusTeun het volgende:
vodafone.nl ligt eruit... zal het morgen dan zover zijn dat er meer info is?
Waarom vodafone.nl down moeten?
pi_88237366
Vandaag dus mn wekker om 5.30uur gezet waarbij hij op wekelijks staat ( en gaat dan idd af om 6.30uur ), de aparte wekker ( losse ) om 06.30uur ging wel correct af

ik wacht op een update :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:49:01 #143
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88238771
Vandaag zal VF de prijzen van de iphone op hun site gaan zetten.
Hi en kpn hebben dus al.

[ Bericht 18% gewijzigd door KneusTeun op 02-11-2010 09:56:12 ]
pi_88239570
iPhone abonnementen bij KPN Abonnementen Belminuten/sms Databundel* Prijs per maand iPhone 4 32GB** iPhone 4 16GB** iPhone 3GS 8GB**
KPN i-125 125 minuten of 250 smsjes 500 MB ¤ 32,50 ¤ 339,95 ¤ 239,95 ¤ 139,95
KPN i-250 250 minuten of 500 smsjes 1000 MB ¤ 45,00 ¤ 259,95 ¤ 159,95 ¤ 59,95
KPN i-500 500 minuten of 1000 smsjes 1000 MB ¤ 65,00 ¤ 199,95 ¤ 99,95 gratis
KPN i-1000 1000 minuten of 2000 smsjes 1000 MB ¤ 110,00 ¤ 139,95 ¤ 39,95 gratis
Gesprekken worden naar boven afgerond op hele minuten

duurder dus dan bij T-Mobile en ook nog is datalimiet en minder belminuten HAHAHA

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 10:31:27 ]
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:32:24 #145
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88239651
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:28 schreef Estolan het volgende:
iPhone abonnementen bij KPN Abonnementen Belminuten/sms Databundel* Prijs per maand iPhone 4 32GB** iPhone 4 16GB** iPhone 3GS 8GB**
KPN i-125 125 minuten of 250 smsjes 500 MB ¤ 32,50 ¤ 339,95 ¤ 239,95 ¤ 139,95
KPN i-250 250 minuten of 500 smsjes 1000 MB ¤ 45,00 ¤ 259,95 ¤ 159,95 ¤ 59,95
KPN i-500 500 minuten of 1000 smsjes 1000 MB ¤ 65,00 ¤ 199,95 ¤ 99,95 gratis
KPN i-1000 1000 minuten of 2000 smsjes 1000 MB ¤ 110,00 ¤ 139,95 ¤ 39,95 gratis
Gesprekken worden naar boven afgerond op hele minuten

duurder dus dan bij T-Mobile en ook nog is datalimiet HAHAHA
Klopt maar ik hoorde dat er bij t-mobile ook een limiet gaat komen :?
Vind wel raar dat alles zo dicht bij elkaar ligt... dikke prijsafspraken hiero.
T-mobile verkoopt het eerst goedkoper, maar door de concurrentie stijgt de prijs.....Vraag en aanbod :X
pi_88239688
Neuh denk eerder dat Apple bepaald heeft de markt open te gooien, maar dat de prijzen wel omhoog moeten

dat zal de provider denk ik niet zelf bepalen

En data limiet? volgens mij niet hoor, misschien voor nieuwe klanten...
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:56:18 #147
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88240150
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:28 schreef Estolan het volgende:
duurder dus dan bij T-Mobile en ook nog is datalimiet en minder belminuten HAHAHA
Wat is daar zo grappig aan? KPN is altijd al duurder geweest dan de prijsstunters. En beter qua netwerk. :) Had je echt iets anders verwacht?

En ik weet niet waar jij je iPhone allemaal voor gebruikt, maar ik heb 3GB in twee jaar verstookt met bijna dagelijks gebruik. Dus 1GB per maand is al een enorme hoeveelheid. En ¤5 voor een verdubbeling is ook goed te betalen, mocht je dagelijks filmpjes willen streamen.

Ik ga sowieso voor KPN, denk ik. Heb al een Mifi van Vodafone, dus als ik voor de telefoon ook Vodafone zou kiezen, zou ik niet online kunnen bij een Vodafone-storing.
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:13:49 #148
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88240640
Ik weet nu helemaal niet meer waar ik me abbo moet afsluiten....
Had gehoopt dat er wat prijs daling zou zijn door de concurrentie maar dat is dus ook al niet meer zo...
pi_88240704
Ik zit ook al tijden bij Vodafone omdat ik daar wél bereik heb en de beschikking tot snel internet. In bepaalde gebieden zijn bepaalde aanbieders nog altijd erg zwak.
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:28:37 #150
64831 2NutZ
pi_88241049
Zowel KPN als Vodafone gaat eind deze maand de iPhone 4 leveren. Hoewel al eerder bekend was dat beide providers het Apple-toestel zouden gaan voeren in combinatie met een eigen abonnement, was een concrete datum nog niet bekend.

De twee telecomoperators hebben dinsdagochtend bekendgemaakt de iPhone 4 vanaf 29 november in hun assortiment op te nemen.

Toestelprijzen iPhone 4 bij KPN/Hi/Telfort

abonnement
125/250 - 32,50* 250/500 - 45**
500/1000 - 65** 1000/2000 - 110**
1 jaar/16GB 429,95
399,95
399,95 279,95

2 jaar/16GB 239,95
159,95 99,95 39,95

1 jaar/32GB 529,95
499,95
439,95 379,95

2 jaar/32GB 339,95
259,95
199,95 139,95

Toestelprijzen iPhone 4 bij Vodafone
abonnement
150 - 29,50* 200 - 34,50**
275 - 39,50** 450 - 55** 1000 - 100**
1 jaar/16GB 429 399 349 319 249
2 jaar/16GB 199 149 99 69 0
1 jaar/32GB 529
499
449 419 349
2 jaar/32GB 299 249 199 169 99

BRON: Tweakers.

Net een iPhone voor 500 eu binnen gekregen, lekker dan :')
pi_88241133
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef eleusis het volgende:

[..]

Wat is daar zo grappig aan? KPN is altijd al duurder geweest dan de prijsstunters. En beter qua netwerk. :) Had je echt iets anders verwacht?

En ik weet niet waar jij je iPhone allemaal voor gebruikt, maar ik heb 3GB in twee jaar verstookt met bijna dagelijks gebruik. Dus 1GB per maand is al een enorme hoeveelheid. En ¤5 voor een verdubbeling is ook goed te betalen, mocht je dagelijks filmpjes willen streamen.

Ik ga sowieso voor KPN, denk ik. Heb al een Mifi van Vodafone, dus als ik voor de telefoon ook Vodafone zou kiezen, zou ik niet online kunnen bij een Vodafone-storing.
ik zit gewoon met simpel youtube, weerberichten, webmail enz al makkelijk over de 1GB per maand, dat gaat mega snel
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:44:53 #152
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88241546
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
.

Net een iPhone voor 500 eu binnen gekregen, lekker dan :')
Het was in April/Mei al bekend.....
pi_88241579
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef Estolan het volgende:

[..]

ik zit gewoon met simpel youtube, weerberichten, webmail enz al makkelijk over de 1GB per maand, dat gaat mega snel
Gebruiken jullie geen wifi of zo?
Meeste wat ik stream of dl gaat via wifi.
pi_88241612
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef Estolan het volgende:

[..]

Youtube 'simpel'? :') Als er iets veel data verbruikt, is het youtube wel.
pi_88241712
Ja WiFi thuis, maar op werk / onderweg enz 3G

En ja "simpel" ( waar het niet alleen op youtube slaat maar over het simpele gebruik vanmn Iphone )youtube verbruikt ook heus wel wat, maar hier staat alles ook gewoon aan via 3G ( push mail/ hyves / facebook etc )

Daar heb je het toestel toch gewoon voor lijkt mij

Maarja datalimiet slaat uberhaupt nergens op. Ook niet bij gewoon internet thuis, heb je een 120mb/s verbinding, en dan een dataliemiet van 2gb ( als voorbeeld ), erg logisch niet nee....

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 11:50:50 ]
pi_88241782
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Youtube 'simpel'? :') Als er iets veel data verbruikt, is het youtube wel.
Precies streaming media vraagt nogal veel bandbreedte, de meeste aanbieders waren (of zijn) daar nog niet op berekend.
pi_88242017
Youtube werkt toch prima? lagere kwaliteit maar ok, vandaar slaat een datalimiet nergens op, net als bv 3FM/538 radio op je iphone, dan gaat het erg hard met de mb-tjes
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:12:41 #158
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88242503
Erg hoog, die prijzen van Vodafone en KPN :{ .
pi_88242540
Mee Eens!

oftewel T-Mobile heeft zn prijzen dus omhoog gegooit omdat het waarschijnlijk "moest"
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:14:50 #160
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88242567
Een geïmporteerde simlockvrije iPhone met Vodafone is goedkoper dan een officiële :') .
  Redactie Games dinsdag 2 november 2010 @ 12:14:51 #161
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88242568
Ik heb nu in 3 maanden dat ik de iPhone 4 heb nog maar 190MB aan data verstookt. YouTube over 3G is gewoon bagger met 1Mbps, maar prima voor het af en toe surfen, mailen en ping!en. Muziek heb ik gewoon los op de iPhone staan, want waar heb je anders de iPod functie voor nodig. Dus ik stream bijna niks, af en toe wat tetheren tegenwoordig, maar dat is ook vrij weinig. Streamen doe ik gewoon via Wifi of Hotspots. Vooral dat gratis Hotspots van KPN werkt als een tierelier.

Ondanks dat zit ik nog met een contract van voor november waar nog een FUP geldt van ongeveer 1,25GB.
pi_88242695
Ik vind het allemaal vrij duur bij KPN en vodafone..
pi_88242754
op mn zakelijke 3G heb ik al in 25min gebruik 10mb verbruikt puur aan alleen email

ik vind dat dan wel hard gaan
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:04:31 #164
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88244228
Tja, 't kan natuurlijk :) Iemand moet toch in die hoogste 5% zitten ;)

Ik zou wel meer data gebruiken hoor, als T-mobile lang genoeg bereik zou hebben om een Youtube-filmpje helemaal af te kijken :P
  Redactie Games dinsdag 2 november 2010 @ 13:09:56 #165
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88244431
Die limieten gaan over een jaar wel weer omhoog, als providers meer Smartphones verkopen en dus meer mensen het netwerk belasten.
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:12:21 #166
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88244528
WTF me contract liep nog tot maart en vandaag bellen met hi is het opeens januari... Iemand die ook zoiets had bij hi? heeft dat met die 4maanden regeling te maken?
pi_88245200
contractduur zou gewoon hetzelfde blijven, alleen mag je nu maximaal 4mnd van te voren al vernieuwen

Wat ik lomp vind is dat ik niet na 1 jaar al mn contract mag verlengen voor 2 jaar en daardoor een Iphone4 kan nemen. de 3GS heb ik ook betaald, en voor het abbo maakt het niks uit

Ik betaal graag in 1x 2jaar :)
pi_88245213
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:04 schreef eleusis het volgende:
Tja, 't kan natuurlijk :) Iemand moet toch in die hoogste 5% zitten ;)

Ik zou wel meer data gebruiken hoor, als T-mobile lang genoeg bereik zou hebben om een Youtube-filmpje helemaal af te kijken :P
hoe bedoel je, ik kan altijd gewoon met 3G alles doen, tot op heden geen problemen ermee gehad ( regio Den Haag )
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:35:03 #169
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88245361
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
contractduur zou gewoon hetzelfde blijven, alleen mag je nu maximaal 4mnd van te voren al vernieuwen

Wat ik lomp vind is dat ik niet na 1 jaar al mn contract mag verlengen voor 2 jaar en daardoor een Iphone4 kan nemen. de 3GS heb ik ook betaald, en voor het abbo maakt het niks uit

Dat snap ik, maar vorige week bij de helpdesk zeiden ze nog Maart :?
pi_88245502
Alsof de mensen van een Helpdesk het altijd weten :) gewoon lekker online zelf kijken

Bij Tmobile krijg ik automatisch bericht wanneer het kan

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 13:38:46 ]
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:54:38 #171
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88246102
http://www.belsimpel.nl/g(...)-Web-iPhone350-2jaar

Dit lijkt me goedkoper dan bij vodafone zelf?!?! En schijnt dat het met relax van t-mobile ook goedkoper is.
pi_88250059
Wat is een goede prijs voor een tweedehands 3G met 16GB, geen zichtbare krassen maar wel gebruikssporen?
pi_88250174
~220?
pi_88250316
Gratis? :) vind het best vreemd dat iedereen er redelijk wat geld voor vraagt, terwijl een nieuwe met abbo goedkoper is

Of er 80euro voor betalen bij je abbo, en er dan +200 voor gaan vragen na 2 jaar

Logica???
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:43:14 #175
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88250462
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 15:38 schreef Estolan het volgende:
Gratis? :) vind het best vreemd dat iedereen er redelijk wat geld voor vraagt, terwijl een nieuwe met abbo goedkoper is

Of er 80euro voor betalen bij je abbo, en er dan +200 voor gaan vragen na 2 jaar

Logica???
De logica is uiteraard dat dat ding echt niet 80 euro kost en je per maand ook mee betaald aan het toestel. Als je een Sim Only neemt kun je evenveel belminuten voor veel minder per maand krijgen.

Daarnaast wordt de prijs ook mede door de markt betaald, als ze op marktplaats voor ~200 euro weg gaan ben je toch een enorme dief van je eigen portemonnee als je ze gratis weg gaat geven. Dat lijkt me ook meteen de beste tip: kijk wat er zoal op marktplaats wordt geboden en doe er eventueel wat van af als die gebruikssporen erg zichtbaar zijn.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:45:34 #176
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88250538
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:54 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.belsimpel.nl/g(...)-Web-iPhone350-2jaar

Dit lijkt me goedkoper dan bij vodafone zelf?!?! En schijnt dat het met relax van t-mobile ook goedkoper is.
http://www.belsimpel.nl/g(...)-web-iphone200-2jaar

Of die :D .
pi_88250583
Ik bewaar mijn toestellen altijd, heb er nu stuk of 5 thuis liggen :)

en ja je betaald in je abbo ook voor je toestel, maar dat maakt een toestel niet meer waard.

en 2ehands telefoons kopen, dat vind ik uberhaupt not done als die dingen amper iets kiosten bij een normaal abbo
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:46:59 #178
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88250609
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Estolan het volgende:
Ik bewaar mijn toestellen altijd, heb er nu stuk of 5 thuis liggen :)

en ja je betaald in je abbo ook voor je toestel, maar dat maakt een toestel niet meer waard.

en 2ehands telefoons kopen, dat vind ik uberhaupt not done als die dingen amper iets kiosten bij een normaal abbo
Ieder z'n ding he. Dat je bij een abonnement nou 100 euries bijlegt voor een telefoon wil niet zeggen dat de telefoon "maar" 100 euro waard is. Je krijgt namelijk flinke toestelkorting van T-Mobile/Vodafone/KPN omdat je elke maand 30+ euro neerlegt voor je abonnement...
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Het was in April/Mei al bekend.....
Bullshit, er zijn lange tijd geruchten geweest, maar niet meer dan dat. Het is pas sinds een week of 3 officieel bekend dat Vodafone en KPN de iPhone gaan verkopen. Maar als je zegt dat het in april/mei al bekend was kan je net zo goed zeggen dat het in december 2007 al bekend was, toen waren er namelijk ook al geruchten dat KPN de iPhone ging verkopen :') .

[ Bericht 21% gewijzigd door Merkie op 02-11-2010 15:59:59 ]
pi_88254430
het was al eerder in het nieuws geweest, heeft toendertijd ook op de site van KNP gestaan, alleen was daarna verwijderd

( toen kregen vaste klanten van KPN wel een Iphone aanbod )
pi_88254580
Ik zie dat je het toestel ook als prepaid bij VF kan halen. Wat nou als ik dat doe en een sim-only abo neem?
Ben ik dan niet goedkoper uit, iemand?

Heb nu ff geen tijd om het uit te rekenen ;)
MOKUM XXX RATED
pi_88254969
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:21 schreef dronkeykong het volgende:
Ik zie dat je het toestel ook als prepaid bij VF kan halen. Wat nou als ik dat doe en een sim-only abo neem?
Ben ik dan niet goedkoper uit, iemand?

Heb nu ff geen tijd om het uit te rekenen ;)
649 euro voor prepaid toestel. Dat zal in combinatie met een goedkoop sim only abo ( http://goo.gl/bGQ7U ) vast niet duurder zijn dan de belachelijk dure iPhone-abo's.

Of er simlock op zit, zie ik zo snel niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Roel_Jewel op 02-11-2010 17:51:56 ]
  dinsdag 2 november 2010 @ 17:44:29 #182
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88255371
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:17 schreef Estolan het volgende:
het was al eerder in het nieuws geweest, heeft toendertijd ook op de site van KNP gestaan, alleen was daarna verwijderd

( toen kregen vaste klanten van KPN wel een Iphone aanbod )
Het is nooit officieel geweest. Niet officieel betekent dat je nergens op kan rekenen. Het is pas sinds 3 weken bekend. End of story, ik ga geen feiten betwisten.
pi_88259033
Abonnementskosten p. mnd.
Bel - SMS 100 Sim Only ¤ 8,50
Surf&Mail Totaal ¤ 5,00
Per maand ¤ 13,50

Nou viel mijn oog op dit abbonement van KPN, maar is Surf & Mail Totaal wel goed? ('t is 384 kbps, is dat wel snel?) Of is dat toch écht te traag voor deze tijd? :P

En Surf & Mail heeft een FUP. Is dat een beetje uit te houden?

Alvast bedankt voor 't beantwoorden :)
-
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:23:00 #184
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88259158
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:

Eerder verlengen doen ze bij T-mobile wel, als je zegt dat je je telefoon kwijt bent geraakt. :)

M'n collega had zijn 3G vrij snel verloren. Toen kon hij direct twee jaar bijtekenen en kreeg hij een 3GS. Hij blij. Maar nu zit hij nog 3 jaar vast aan zijn abo voordat hij kan verlengen _O-

(Dus heeft hij maar een losse iPhone 4 bij apple.co.uk besteld)
pi_88259938
Ik zit nu officieel op T-mobile (voorheen Telfort) en heb een probleem; ik kan niet op internet. Ik krijg dan een melding dat ik geen abbo heb voor een mobiele dataservice. Na wat gelezen te hebben kan dit probleem te maken hebben met een verkeerde APN i.c.m. 4.X software. Kan iemand mij helpen? Scheelt me een trip naar de winkel.
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:05:20 #186
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_88260952
Zo, iPhone 4 is binnen. Nog een maandje wachten voordat de nummerportering van Hi naar Tmo rond is. Backup van oude 3G erop, wifi aan. Deksels, die apps draaien als een trein4! Wat een koning, dat toestel!

Ben benieuwd naar de prestaties van T-Mobile. Slechter dan Hi wordt het niet, aangezien ik thuis bijkans niet kan bellen, zo matig is de ontvangst. En dat in de op 7 na grootste stad van Nederland.

Het leven kan mooi zijn!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_88266708
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:05 schreef bolivian het volgende:
Zo, iPhone 4 is binnen. Nog een maandje wachten voordat de nummerportering van Hi naar Tmo rond is. Backup van oude 3G erop, wifi aan. Deksels, die apps draaien als een trein4! Wat een koning, dat toestel!

Ben benieuwd naar de prestaties van T-Mobile. Slechter dan Hi wordt het niet, aangezien ik thuis bijkans niet kan bellen, zo matig is de ontvangst. En dat in de op 7 na grootste stad van Nederland.

Het leven kan mooi zijn!
Dat zegt natuurlijk niets. Hier in Londen zijn er ook hele wijken waar slecht ontvangst is. Maakt niet uit of je O2, Vodafone of Orange hebt dus ik zou maar niet te vroeg juichen :P
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_88272701
Tijdje terug wilde ik mijn sim only van Vodafone omzetten naar een nieuw abo zetten met Blackberry, omdat ik mijn iPhone 3G zat was omdat ie zo sloom is.

Dat mocht toen niet. Nu ga ik maar een proberen als ik zeg dat mijn telefoon kapot is en dat ik een abo met iPhone 4 wil. Het lijkt me dat ze enkel maar meer verdienen op me als ik een sim only van 13,25 EUR omzet naar abo van 30 EUR..
  woensdag 3 november 2010 @ 00:00:45 #189
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88272772
quote:
Ja ik kwam er alleen achter dat je dan niet de volle snelheid internet hebt.
Ik ga gewoon voor de standaard VF optie, T-mobile is in mijn omgeving een ramp en ik hoorde dat in December daar waarschijnlijk ook een datalimiet gaat komen.

Ohja en ik hoorde dat inderdaad apple veel inspraak heeft op de prijzen...
  woensdag 3 november 2010 @ 00:05:27 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88272994
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 00:00 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja ik kwam er alleen achter dat je dan niet de volle snelheid internet hebt.
Ik ga gewoon voor de standaard VF optie, T-mobile is in mijn omgeving een ramp en ik hoorde dat in December daar waarschijnlijk ook een datalimiet gaat komen.

Ohja en ik hoorde dat inderdaad apple veel inspraak heeft op de prijzen...
Denk je echt dat je het verschil zal merken tussen 3,6mbit/s en 7,2mbit/s?
  woensdag 3 november 2010 @ 00:14:00 #191
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88273327
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 00:05 schreef Merkie het volgende:

[..]

Denk je echt dat je het verschil zal merken tussen 3,6mbit/s en 7,2mbit/s?
Denk het wel ja, als je een keer wat zwaarders wil doen.
Stel een grote app downloaden ofzo.
Ik denk dat het gewoon met laden van zwaardere websites ook wel te merken is.

Net ff data verbruik van me vriendin bekeken en dat is na 14 maand op 2gb. En ze gebruikt hem veel voor facebook internet etc. Dus 1GB per maand lijkt me niet zo'n punt.

[ Bericht 9% gewijzigd door KneusTeun op 03-11-2010 00:35:12 ]
pi_88276620
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het is nooit officieel geweest. Niet officieel betekent dat je nergens op kan rekenen. Het is pas sinds 3 weken bekend. End of story, ik ga geen feiten betwisten.
en toch heeft het bij KPN op de site gestaan ergens rondom afgelopen zomer
  woensdag 3 november 2010 @ 10:27:40 #193
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88279015
Iphones zijn via VF waarschijnlijk sim-lock vrij...
pi_88279135
waar staat dat?

op elk toestel zit std simlock
  woensdag 3 november 2010 @ 10:37:04 #195
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88279267
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:32 schreef Estolan het volgende:
waar staat dat?

op elk toestel zit std simlock
Dat staat nergens, maar dat hoorde ik via een werknemer. 95% kans.
Binnenkort weet ik het zeker hoop ik.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:38:02 #196
64831 2NutZ
pi_88279285
Echt een verschil van dag en nacht man. Alels loopt zo veel beter op de iPhone4 dan op mijn oude 3G :D laden van apps e.d. is sowieso gehalveerd in tijd. Echt lekkah.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:38:02 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_88279286
Even kort vraagje. Kan je een apparaat kopen om een bestaande audio set airplay gereed te maken.

Dus zeg een klein apparaatje dat je op een aux ingang kan aansluiten zodat je gebruik van de airplay kan maken?

Dat zal wel super zijn!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_88279496
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:37 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dat staat nergens, maar dat hoorde ik via een werknemer. 95% kans.
Binnenkort weet ik het zeker hoop ik.
werknemer van VF?

alsof die het vaak weten,

ik ken iemand die de secretaresse is van de directeur van HI, en zelfs die wist het pas toen het nieuws officieel uit kwam
  woensdag 3 november 2010 @ 11:30:02 #199
64831 2NutZ
pi_88280783
Weet iemand nog leuke AR (Augmented Reality) apps voor iPhone?
  woensdag 3 november 2010 @ 12:11:30 #200
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88282105
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 08:26 schreef Estolan het volgende:

[..]

en toch heeft het bij KPN op de site gestaan ergens rondom afgelopen zomer
Het enige wat op de site heeft gestaan is een handleiding hoe je de iPhone gebruiksklaar kunt maken (SIM-kaart erin doen, telefoon aan). Dat komt omdat KPN een aantal simlockvrije iPhones had ingeslagen en deze aan vaste klanten verkocht mochten ze hierom vragen. Dit is dus totaal niet vergelijkbaar met de huidige situatie omdat:
- Er maar een paar duizend iPhones waren en dus lang niet iedereen een iPhone kon kopen
- De prijs er ook naar was
- Er geen speciale iPhone-abonnementen waren
- Je niet een Hi/KPN/Telfort-winkel binnen kon lopen om te vragen om een iPhone.

Totaal andere situatie dus.
pi_88282309
nevermind
pi_88284411
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef ook_gek het volgende:
Even kort vraagje. Kan je een apparaat kopen om een bestaande audio set airplay gereed te maken.

Dus zeg een klein apparaatje dat je op een aux ingang kan aansluiten zodat je gebruik van de airplay kan maken?

Dat zal wel super zijn!
Apple Airport Express

http://store.apple.com/nl(...)A0Mg&mco=MTE0MjYzNjI
  woensdag 3 november 2010 @ 15:11:35 #203
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88288504
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:46 schreef Estolan het volgende:

[..]

werknemer van VF?

alsof die het vaak weten,

ik ken iemand die de secretaresse is van de directeur van HI, en zelfs die wist het pas toen het nieuws officieel uit kwam
Wel grappig dat ik hier ergens in April al gepost had dat in November de Iphone's bij VF zouden komen en tadaa. Dus ik geloof hem wel. Maar hij gaat ff verder zoeken zodat ie het zeker weet.
pi_88290018
Dat zei ik net ook al en vorige maand

Er was begin dit jaar / zomer / al bericht geweest hierover

dit heeft gewoon op VF en KPN site gestaan, en daarna eraf gehaald
  woensdag 3 november 2010 @ 15:54:38 #205
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88290137
KPN zakelijke iPhone-abo's staan nu ook online en zijn heel anders dan de privé-abo's 8)7

Zakelijk 500MB datalimiet en 7Mbit bandbreedte i.p.v. privé 1000MB / 3Mbit... Dus meer bandbreedte maar minder data. En geen SMS-verdubbelaar voor zakelijk ;( Maar wel weer veel lagere tarieven voor minuten/SMS buiten de bundel...

Hmmm...
pi_88296561
Vandaag m'n qyg battery case binnen gekregen. Hij wordt er wel wat dikker van, maar ligt wel beter in de hand. En m'n iPhone is in twee uurtjes van 9% naar 88% gegaan. Toch best goed.
  woensdag 3 november 2010 @ 21:28:59 #207
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88304010
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:50 schreef Estolan het volgende:
Dat zei ik net ook al en vorige maand

Er was begin dit jaar / zomer / al bericht geweest hierover

dit heeft gewoon op VF en KPN site gestaan, en daarna eraf gehaald
Geef een bron en ik geloof je, maar nu lul je gewoon uit je nek.
pi_88315045
Wat ik dus al zei, het heeft er gestaan, en is er toen af gehaald, daarna kregen grote KPN klanten een Iphone aanbieding, en nu dit nieuws

het was allang bekend dat dit ging gebeuren, alleen is het nu officieel gemaakt

@Splackavellie02: in 2 uur naar 88% is dat snel? hij is binnen een uurtje toch wel opgeladen?
pi_88315766
Ja dikke lul het zijn altijd geruchten geweest, moet ik je uitleggen wat geruchten zijn?
  donderdag 4 november 2010 @ 09:28:00 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88316172
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 08:22 schreef Estolan het volgende:
Wat ik dus al zei, het heeft er gestaan, en is er toen af gehaald, daarna kregen grote KPN klanten een Iphone aanbieding, en nu dit nieuws

het was allang bekend dat dit ging gebeuren, alleen is het nu officieel gemaakt

@Splackavellie02: in 2 uur naar 88% is dat snel? hij is binnen een uurtje toch wel opgeladen?
Dan moet je vast wel een nieuwsbericht kunnen vinden die jouw perceptie van de waarheid ondersteunt, of ben jij de enige die het heeft zien staan op de sites van KPN/Vodafone?
pi_88316365
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dan moet je vast wel een nieuwsbericht kunnen vinden die jouw perceptie van de waarheid ondersteunt, of ben jij de enige die het heeft zien staan op de sites van KPN/Vodafone?
Mijn oom heeft sinds voor de zomer al een Iphone bij KPN, gratis gekregen,

en daar zat het bericht aan vast, en daarna dit bericht

dus sorry

en ik zei al

Nevermind!
pi_88316422
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
grappig

snap alleen niet dat ze een close-up doen als hij word aangesloten, om vervolgens verder weg te filmen, en niet van dichtbij

Fake?
pi_88316814
Even een vraagje tussendoor: iPhone is gesimlockt en wil hem dus simlocken. Als ik dit gewoon door iemand op de markt laat doen, gebeurt er dan iets met de iPhone? Bijv. bepaalde dingen niet beschikbaar etc...?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_88316923
quote:
Op donderdag 4 november 2010 08:22 schreef Estolan het volgende:
Voor een batterycase vond ik het vrij netjes, helemaal eentje die ik niet eens had opgeladen voor gebruik.
pi_88317028
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:50 schreef Jetfly het volgende:
Even een vraagje tussendoor: iPhone is gesimlockt en wil hem dus simlocken. Als ik dit gewoon door iemand op de markt laat doen, gebeurt er dan iets met de iPhone? Bijv. bepaalde dingen niet beschikbaar etc...?
kan dat dan op de markt? Het is geen Nokia
pi_88317134
Ja maar d'r zijn mensen die het kunnen.. Als je zo één unlockt zijn er dan bepaalde apps gesloten? Bijv. als je een blackberry unsimlockt dan lukt BB Messenger niet..
pi_88317258
Ik werk zelf voor Vodafone.

Alle telefoons die VF levert zijn simlockvrij, behalve 'VF Exclusives' (zoals toendertijd deel HTC Magic). De iPhone is geen 'VF Exclusive' :)
pi_88317342
Ben ik enige die vind dat het Iphone 3/G/S/Ipod Touch-design veel lekkerder in je hand ligt dan het blokdesign van de Iphone 4?
pi_88317623
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:06 schreef kthxbye het volgende:
Ik werk zelf voor Vodafone.

Alle telefoons die VF levert zijn simlockvrij, behalve 'VF Exclusives' (zoals toendertijd deel HTC Magic). De iPhone is geen 'VF Exclusive' :)
waar staat dat dan?

want de Iphone is gelocked door Apple, en niet door de provider
  donderdag 4 november 2010 @ 11:18:39 #221
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88319393
Is het echt link om je simkaart bij te knippen?
En kan ik anders bij hi een microsim aanvragen? (ja ik weet kan ook ff bellen, maar ik bel al teveel met die lui. En elke keer weer die mongolen die je overhalen om te blijven)
  donderdag 4 november 2010 @ 11:20:04 #222
64831 2NutZ
pi_88319442
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
Is het echt link om je simkaart bij te knippen?
En kan ik anders bij hi een microsim aanvragen? (ja ik weet kan ook ff bellen, maar ik bel al teveel met die lui. En elke keer weer die mongolen die je overhalen om te blijven)
Ja. Microsim aanvragen kost wel 17eu ofso geloof ik :')
Bij verlenging heb ik hem gewoon gratis gekregen.
pi_88319460
Iemand aub nog een antwoord op mijn vraag? plzz
  donderdag 4 november 2010 @ 11:25:10 #224
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88319607
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja. Microsim aanvragen kost wel 17eu ofso geloof ik :')
Bij verlenging heb ik hem gewoon gratis gekregen.
Ik heb geen verlenging :(
Vind 17 euro wel weer veel .....
pi_88321066
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:17 schreef Estolan het volgende:

[..]

waar staat dat dan?

want de Iphone is gelocked door Apple, en niet door de provider
kijk hier eens :)

quote:
Op welke toestellen zet Vodafone een simlock?

Alle toestellen die vanaf 29 juni 2009 nieuw zijn in ons assortiment hebben geen simlock. Dit geldt alleen als je dit toestel koopt in combinatie met een abonnement.

Vodafone exclusieve toestellen zoals de HTC Magic hebben wel een simlock.

Alle prepaid telefoons zijn voorzien van een netwerk- en prepaidlock. Je prepaidtoestel werkt alleen met een Vodafone Prepaid simkaart.
Maar wat zou een "simlock door Apple" moeten inhouden dan? Dat je er alleen Apple simkaarten in kan doen? :')

Verwar je niet het hele jailbreak verhaal met een simpele simlock?
pi_88321274
Dus je gaat mij vertellen dat VF alle verkocht Iphones eerst aan Itunes gaat hangen en ze simlock vrij gaat maken?

Hoezo moeten alle klanten dan eerst de provider bellen, voordat je kan syncen met Itunes?
pi_88321660
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Estolan het volgende:
Dus je gaat mij vertellen dat VF alle verkocht Iphones eerst aan Itunes gaat hangen en ze simlock vrij gaat maken?
Misschien, heel misschien, verkoopt Vodafonee gewoon toestellen waar geen simlock op zitten, dus die geregistreerd staan bij Apple als simlockvrij. Is dit echt zo moeilijk te begrijpen?
pi_88321671
Trouwens via de link gaat het alleen om de BB, voorde rest is er amper iets over de Iphone te lezen.

En waarom zou VF dan de enige ter wereld zijn die dat doet? Eerst zien, dan geloven :)

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 12:23:35 ]
  donderdag 4 november 2010 @ 12:23:05 #229
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88321673
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Estolan het volgende:

Hoezo moeten alle klanten dan eerst de provider bellen, voordat je kan syncen met Itunes?
Waar heb je het over?
pi_88321747
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Nou,

je hebt een Iphone bij bijv T-Mobile

voordat je na 1 jaar gratis je simlock kan verwijderen, moet je eerst naar T-Mobile bellen, daarna kan je pas een andere simkaart invoeren en gaan syncen met Itunes, waardoor je Iphone simlock vrij wordt

Zo ver ik weet is er geen andere "normale legale" optie

Tenzij ze al simlock vrij waren, alleen waarom zou VF de enige zijn die dat dan doet
  donderdag 4 november 2010 @ 12:34:26 #231
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88322068
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef Estolan het volgende:

[..]

Nou,

voordat je na 1 jaar gratis je simlock kan verwijderen, moet je eerst naar T-Mobile bellen, daarna kan je pas een andere simkaart invoeren en gaan syncen met Itunes, waardoor je Iphone simlock vrij wordt

Tenzij ze al simlock vrij waren, alleen waarom zou VF de enige zijn die dat dan doet
Omdat VF alle toestellen zonder simlock levert? Dat is toch niet zo raar.
pi_88322102
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef Estolan het volgende:

[..]

Nou,

Je kan toch ook gewoon een iPhone4 simlock-vrij kopen? Waarom zou VF dat dan niet kunnen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 4 november 2010 @ 12:39:20 #233
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_88322234
Ik kreeg net een mailtje van de kpn dat ze iPhone4 op 29 november gaan verkopen.
pi_88323111
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon een iPhone4 simlock-vrij kopen? Waarom zou VF dat dan niet kunnen?
ja alleen zijn ze dan niet 199euro, toch?
pi_88323122
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van de kpn dat ze iPhone4 op 29 november gaan verkopen.
oud nieuws
  donderdag 4 november 2010 @ 13:02:03 #236
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88323134
Ik heb via internet een simlock vrije iphone 4 gekocht, icm een VF abbo
  donderdag 4 november 2010 @ 13:07:06 #237
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88323320
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef Estolan het volgende:

[..]

ja alleen zijn ze dan niet 199euro, toch?
Denk eens na voordat je hele tijd alles wat in je opkomt in dit topic post. Vodafone kan toch gewoon simlockvrije iPhones aanbieden in combinatie met een abonnement? Wat is daar nou zo gek aan.
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
Zo zo, via internet :o .
  donderdag 4 november 2010 @ 13:08:36 #238
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88323371
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:07 schreef Merkie het volgende:

Zo zo, via internet :o .
Ja eerst geloofde ik het ook niet _O-

Via belsimpel.
pi_88323484
Wat ik al zei, eerst zien dan geloven. Zou een leuke stunt zijn als ze als enige dit doen.

Voorzover staat er nog geen bijzondere dingen op de site erover, die teksten zijn nog geeneens aangepast

So We Shall See.....
  donderdag 4 november 2010 @ 13:19:15 #240
64831 2NutZ
pi_88323761
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
Hoeveel?
pi_88323812
quote:
Op donderdag 4 november 2010 13:11 schreef Estolan het volgende:
Wat ik al zei, eerst zien dan geloven. Zou een leuke stunt zijn als ze als enige dit doen.

Voorzover staat er nog geen bijzondere dingen op de site erover, die teksten zijn nog geeneens aangepast

So We Shall See.....
Gast, anders houd je even op met bitchen. Ik heb ook een simlockvrije iPhone, net als elf anderen bij mij op de universiteit. Zo zeldzaam zijn ze dus niet.
  donderdag 4 november 2010 @ 13:22:53 #242
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88323878
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:19 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hoeveel?
Bel+SMS+Web iPhone 350 2 jaar eerste 6 maand 23 euro daarna 46.
Apple iPhone 4 16GB Black Simlockvrij voor 92 euro

Het was voor mij deze geworden omdat de iphone abbo's van VF of net weer 55 euro of 39,50 zijn met teveel of net te weinig minuten.
pi_88324152
quote:
Op donderdag 4 november 2010 13:20 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Gast, anders houd je even op met bitchen. Ik heb ook een simlockvrije iPhone, net als elf anderen bij mij op de universiteit. Zo zeldzaam zijn ze dus niet.
zeg ik dat dan?

maar waar heb jij en die 11 andere hem dan vandaan dat hij simlock vrij was, en voor hoeveel?
pi_88324286
quote:
Op donderdag 4 november 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:

[..]

zeg ik dat dan?

maar waar heb jij en die 11 andere hem dan vandaan dat hij simlock vrij was, en voor hoeveel?
De mijne is ook gewoon simlockvrij met een KPN abbo. Is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.
pi_88324890
quote:
Op donderdag 4 november 2010 13:33 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

De mijne is ook gewoon simlockvrij met een KPN abbo. Is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.
Simlock vrij geleverd door KPN? of ergens gekocht met een KPN abbo?
pi_88324972
quote:
Op donderdag 4 november 2010 13:52 schreef Estolan het volgende:

[..]

Simlock vrij geleverd door KPN? of ergens gekocht met een KPN abbo?
Simlockvrij gekocht, kpn abbo van de zaak.
  donderdag 4 november 2010 @ 13:57:11 #247
64831 2NutZ
pi_88325036
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:22 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Bel+SMS+Web iPhone 350 2 jaar eerste 6 maand 23 euro daarna 46.
Apple iPhone 4 16GB Black Simlockvrij voor 92 euro

Het was voor mij deze geworden omdat de iphone abbo's van VF of net weer 55 euro of 39,50 zijn met teveel of net te weinig minuten.
Netjes :)

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Simlockvrij gekocht, kpn abbo van de zaak.
Had ik ook :) simlockvrije 3G met Hi.
pi_88325424
quote:
Op donderdag 4 november 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:

[..]

zeg ik dat dan?
Ja. Lees maar eens terug.
quote:
Ik heb mijn iPhone voor 629 bij de Apple store in Parijs gehaald. Voor anderen kan ik niet spreken.
pi_88326023
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja. Lees maar eens terug.
[..]

Ik heb mijn iPhone voor 629 bij de Apple store in Parijs gehaald. Voor anderen kan ik niet spreken.
16GB?

Check deze: http://www.gsmwarenhuis.nl/gsm/apple/

iPhone 4 16GB 660 euro.. komt aardig in de buurt + T-Mobile Simlock..
pi_88326693
Oftewel niet door de NL provider Sim-Lock vrij geleverd

Dat bedoel ik al, ja logisch dat je hem simlock vrij kan kopen, maar dan zijn ze meestal niet zo goedkoop, en tot op heden ook niet door de provider geleverd
pi_88327387
Skyfire browser _O_ Eindelijk dumpert kijken op je iPhone _O_
pi_88332131
Kan je bevestigen dat dumpert werkt? Dat is voor mij reden genoeg om het te kopen maar ik moet het wel zeker weten.
pi_88335400
quote:
11.gif Op donderdag 4 november 2010 17:05 schreef no1uknow het volgende:
Kan je bevestigen dat dumpert werkt? Dat is voor mij reden genoeg om het te kopen maar ik moet het wel zeker weten.
Ja!

Alleen hij is nu niet meer verkrijgbaar in de store, want hij is 'uitverkocht' :o

http://www.iphoneclub.nl/(...)pp-store-verwijderd/

Ik heb hem via installous alsnog weten te bemachtigen :s)

Het gaat ook nog niet al te snel, maar dat komt waarschijnlijk omdat het zo'n populair programma is :)
  donderdag 4 november 2010 @ 19:15:15 #254
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_88336741
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef Estolan het volgende:

oud nieuws
Voor jou is dat oud nieuws..ok, ik wist wel dat ze iPhone 4 gaan verkopen maar nu is het definitief eind november.
  donderdag 4 november 2010 @ 19:37:55 #255
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88337667
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Voor jou is dat oud nieuws..ok, ik wist wel dat ze iPhone 4 gaan verkopen maar nu is het definitief eind november.
Het was al eerder officieel op de site te zien dan dat die mailtjes de deur uit gingen, dus echt nieuw was het niet. was namelijk ook al op dit forum gepost dacht ik.
pi_88337929
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:37 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Het was al eerder officieel op de site te zien dan dat die mailtjes de deur uit gingen, dus echt nieuw was het niet. was namelijk ook al op dit forum gepost dacht ik.
We hebben 't er idd ook pas een half topic over :+.
pi_88337948
zijn er hier andere mensen die zombie farm spelen?
weet iemand hoe je meer dan 16 zombies kan krijgen en zo grotere battles kan aangaan?
pi_88338080
quote:
Op donderdag 4 november 2010 19:37 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Niet..... Wel..... Niet...... Wel....... Niet.....
:-(
pi_88343166

Chaos Rings eindelijk uitgespeeld! Ruim 33,5 uur gespeeld!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 4 november 2010 @ 22:07:31 #260
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88344674
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:48 schreef nelisb het volgende:

[..]

:-(
Wel ;)
pi_88344861
Heeft het nut om nog eventjes te wachten met het kopen van een iPhone 4?
Of gaan de (abbo)prijzen niet meer zakken de komende weken? (ivm met nieuwe providers, sinterklaas/kerst, etc)
Kudo's.
pi_88345115
Ik weet niet o je de prijzen gevolgd hebt van de nieuwe providers en tmobile?
Alles is duurder geworden. Dus het wordt zeker niet goedkoper.
pi_88346701
quote:
Op donderdag 4 november 2010 22:15 schreef nelisb het volgende:
Ik weet niet o je de prijzen gevolgd hebt van de nieuwe providers en tmobile?
Alles is duurder geworden. Dus het wordt zeker niet goedkoper.
Ja die prijsstijging van t mobile is pas gebeurd toch? 30 eu per maand aan abbokosten en dan 230 bijbetaling ipv de 170 euro die het eerst was.

Maar wachten is dus niet slim? In de winkel werd mij namelijk wel aangeraden om even te wachten tot rond sinterklaas/kerst.
Kudo's.
pi_88346837
Eind november gaan de ABOS pas in bij KPN, Vodafone en telfort. Lijkt me niet logisch dat ze 3 weken later al met aanbiedingen gaan komen.
Waarom zouden ze ook? De vraag is toch groter dan het aanbod bij de providers.
Denk als je langer wacht je er niet eens 1tje hebt in december.
  vrijdag 5 november 2010 @ 00:11:45 #265
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Redactie Games vrijdag 5 november 2010 @ 00:14:58 #266
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88349932
Serieus, is het gewoon niet beter om een HTC Desire HD bij een abbo te nemen en deze te verpatsen voor ¤450 euro ofzo. dan hoef je nog minder dan ¤300,- in te leggen om een iPhone 4 Simlockvrij te kopen en het voordeel is dat je abonnementsprijs dan ook nog goedkoper is waarschijnlijk..
  vrijdag 5 november 2010 @ 00:18:28 #267
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_88350028
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:39 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Chaos Rings eindelijk uitgespeeld! Ruim 33,5 uur gespeeld!
Het is dat ik niet zo van fantasy spellen houd..

Maar zo'n adventure/rpg spel vind ik wel vet..

Maar zoiets als 'cod' vind ik dan weer niet fijn met die besturing..

Iemand nog een spel idee? :)
pi_88351222
quote:
Op donderdag 4 november 2010 17:05 schreef no1uknow het volgende:
Yep, bij mij ook werkend.

Had alleen verwacht dat het direct zou afspelen, zoals op de pc maar dat was een stap te ver haha.
pi_88352633
quote:
1.gif Op vrijdag 5 november 2010 00:18 schreef Saninl het volgende:

[..]

Het is dat ik niet zo van fantasy spellen houd..

Maar zo'n adventure/rpg spel vind ik wel vet..

Maar zoiets als 'cod' vind ik dan weer niet fijn met die besturing..

Iemand nog een spel idee? :)
Nou, euh, Chaos Rings!
Je denkt telkens weer dat je 'm uitgespeeld hebt, maar steeds weer zijn er nog meer eindbazen en gaat het verhaal weer verder. Hoewel het aan het einde wel een beetje eentonig werd (je bent dan acht keer door dezelfde vijf werelden gegaan.. Met alle vier de koppels twee keer). Dan heb je wel alle eindbazen gehaald enzo. Dan krijg je het beginscherm dat ik nu heb. :')
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:24:22 #270
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_88355497
Ik heb een raar iets op mijn iPhone; via winterboard alle thema's uitgezet enzo, maar onder mijn dock zit enorm veel ruimte.. Waardoor het springboard er echt raar uitziet.. Er zou zo nog een icon onder kunnen (qua ruimte)

Hoe kan ik daar vanaf komen?
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:35:22 #271
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_88355863

Seems 'bout right
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:24:59 #272
67174 Dos37
Come on Twente
pi_88357705
Mensen ik heb een probleem mijn iPhone batterij loopt tegenwoordig nog sneller leeg dan een bad zonder stop. Kan het liggen aan het aantal apps wat ik er op heb staan?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_88357755
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 10:35 schreef Ad_rem het volgende:
[ afbeelding ]

Seems 'bout right
Erg leuk :Y
pi_88363383
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 10:24 schreef Saninl het volgende:
Ik heb een raar iets op mijn iPhone; via winterboard alle thema's uitgezet enzo, maar onder mijn dock zit enorm veel ruimte.. Waardoor het springboard er echt raar uitziet.. Er zou zo nog een icon onder kunnen (qua ruimte)

Hoe kan ik daar vanaf komen?
Heb je Winterboard al geprobeerd te verwijderen?

Als het alsnog zo blijft dan zijn er bestanden bewerkt in het systeem. In mijn geval waren dat wat transparante PNGtjes.
pi_88369869
Die nieuwe prijzen :N. Ze zijn echt helemaal gestoord geworden. In juni is m'n abo afgelopen, maar een nieuwe iPhone is echt een rib uit m'n lijf. Heb altijd gezegd dat ik niets anders meer wil dan een iPhone, maar als de prijzen zo enorm omhoog gaan, ga ik toch overwegen dan maar een ander toestel te nemen. Jammer maar helaas.

quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:24 schreef Dos37 het volgende:
Mensen ik heb een probleem mijn iPhone batterij loopt tegenwoordig nog sneller leeg dan een bad zonder stop. Kan het liggen aan het aantal apps wat ik er op heb staan?
Hoe lang kun je doen dan met een volle iPhone?
  vrijdag 5 november 2010 @ 17:42:43 #276
67174 Dos37
Come on Twente
pi_88371750
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef Nashje het volgende:
Die nieuwe prijzen :N. Ze zijn echt helemaal gestoord geworden. In juni is m'n abo afgelopen, maar een nieuwe iPhone is echt een rib uit m'n lijf. Heb altijd gezegd dat ik niets anders meer wil dan een iPhone, maar als de prijzen zo enorm omhoog gaan, ga ik toch overwegen dan maar een ander toestel te nemen. Jammer maar helaas.
[..]

Ligt natuurlijk aan het gebruik maar 24 uur en hij staat op 20%. Dus elke dag moet ie aan de lading.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 5 november 2010 @ 17:48:19 #277
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_88371913
Vandaag de Desire HD in mijn handen gehad: wat is dat ding lelijk, ouderwets en traag i.v.m. mijn iPhone 4. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:25:18 #278
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_88372940
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef Nashje het volgende:
[..]

Gewoon simlockvrij in Bels kopen ;) En dan een Sim-only kopen :D
pi_88373222
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk aan het gebruik maar 24 uur en hij staat op 20%. Dus elke dag moet ie aan de lading.
Dat hoort. Get used to it.
pi_88379912
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 18:25 schreef Saninl het volgende:

[..]

Gewoon simlockvrij in Bels kopen ;) En dan een Sim-only kopen :D
Heb het idee dat dat op den duur alleen maar problemen gaat opleveren. Zal best meevallen hoor, maar heb nooit vertrouwen in dat soort zaakjes ;). Weinig zin ook om via-via een goedkopere iPhone te kunnen krijgen. Speel het liefst gewoon safe met zulke dure dingen. Lekker naar de BlackBerry dan maar :').

En inderdaad Dos, hoort zo. Is bij mij precies hetzelfde. Dat ding vreet als een malle.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:32:58 #281
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88380647
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef Nashje het volgende:

[..]

Heb het idee dat dat op den duur alleen maar problemen gaat opleveren. Zal best meevallen hoor, maar heb nooit vertrouwen in dat soort zaakjes ;). Weinig zin ook om via-via een goedkopere iPhone te kunnen krijgen. Speel het liefst gewoon safe met zulke dure dingen. Lekker naar de BlackBerry dan maar :').

En inderdaad Dos, hoort zo. Is bij mij precies hetzelfde. Dat ding vreet als een malle.
Ik heb met die blackberry torch mogen spelen, en viel me hard tegen! wat is het ding traag!
pi_88381494
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef SteelDogg het volgende:
Abonnementskosten p. mnd.
Bel - SMS 100 Sim Only ¤ 8,50
Surf&Mail Totaal ¤ 5,00
Per maand ¤ 13,50

Nou viel mijn oog op dit abbonement van KPN, maar is Surf & Mail Totaal wel goed? ('t is 384 kbps, is dat wel snel?) Of is dat toch écht te traag voor deze tijd? :P

En Surf & Mail heeft een FUP. Is dat een beetje uit te houden?

Alvast bedankt voor 't beantwoorden :)
-
  Redactie Games vrijdag 5 november 2010 @ 21:55:20 #283
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88381745
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:50 schreef SteelDogg het volgende:

[..]

Ik zou voor de iets snellere internetvariant (1Mbit) gaan. Die heb ik ook en dat is een aardige snelheid voor de iPhone. Niet super, maar wel goed werkbaar.
pi_88383454
Is 384 kbps dan zooo traag? :+ Wil er gewoon mee kunnen Whatsappen, beetje surfen op internet, email, Twitter, Facebook en dat was 't wel zo'n beetje..
-
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:39:08 #285
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88384036
Dat lukt wel met 384kbps.
pi_88384578
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Als ik 'm 24 uur niet gebruik (dus gewoon stand-by, niks doen) dan is er hooguit 1 of 2 procent af en dat komt dan vooral doordat het ophalen van email enzo doorgaat.

Sinds de iPhone 4 hoef ik 'm in ieder geval niet elke dag meer aan de lader.
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:06:24 #287
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88407038
Even twee vragen....
1. Werkt een iPhone(4) met een prepaid kaartje?
2. Moet je een speciaal iPhone internet abonnement afsluiten (zoals bij blackberry) of kan ik ook internetten met dat prepaid kaartje?
Ik kan namelijk een iPhone krijgen maar nog even geen abonnement afsluiten.

O en nog een vraag :P
3. Er was toen een probleem met dat type iPhone, dat de verbinding weg viel o.i.d. Is dat er nog steeds?
  Redactie Games zaterdag 6 november 2010 @ 18:07:59 #288
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88407084
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Even twee vragen....
1. Werkt een iPhone(4) met een prepaid kaartje?
2. Moet je een speciaal iPhone internet abonnement afsluiten (zoals bij blackberry) of kan ik ook internetten met dat prepaid kaartje?
Ik kan namelijk een iPhone krijgen maar nog even geen abonnement afsluiten.

O en nog een vraag :P
3. Er was toen een probleem met dat type iPhone, dat de verbinding weg viel o.i.d. Is dat er nog steeds?
Mits, Simlockvrij. Ja en ja
  zondag 7 november 2010 @ 13:37:16 #289
11697 Junkie
VideoFreak :)
  zondag 7 november 2010 @ 13:50:40 #290
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88431374
Gisteren een iPhone 4 gereserveerd bij de KPN, ze zeiden dat hij op 29 november zou moeten klaarliggen :9
  zondag 7 november 2010 @ 13:51:03 #291
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88431386
KPN abo's zijn trouwens gewijzigd, de datalimiet op zakelijke abo's is naar 1GB gegaan mét een maand meenemen.
pi_88432364
Hoe je het ook bekijkt. Gemiddelde Iphone 4 kost in totaal ruim 1000 euro.
  zondag 7 november 2010 @ 14:37:54 #293
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88432863
quote:
Op zondag 7 november 2010 14:23 schreef Mandal het volgende:
Hoe je het ook bekijkt. Gemiddelde Iphone 4 kost in totaal ruim 1000 euro.
Natuurlijk niet. Simlockvrij in Belgie is 650 euro. Met een abonnement ben je in totaal inderdaad snel 1000 euro kwijt in 2 jaar, maar het is niet alsof dat abbonnement zonder subsidie helemaal gratis is.

Ik was trouwens rond de 600 euro kwijt mèt twee jaar abonnement :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88434928
Komt 4.2 vandaag?
pi_88436671
Heeft iemand ervaring met het volgende, ik heb momenteel een sim only bij Vodafone lopen, en heb zelf een iPhone 3G. Dat ding vind ik onderhand veel te sloom en zou graag een iPhone 4 willen. Zou Vodafone denken jullie zo galant zijn om dan mij die sim only om te laten zetten tot een nieuw abonnement met de iPhone 4?

Een tijdje terug wilde ik dit met een Blackberry (toen was er nog niks bekend van iPhone 4 bij VF) en toen zei die huppeltrut aan de kassa dat dat niet kan.. Maar ik zie eigenlijk niet in waarom VF het nu niet zou willen. Ze willen denk ik zoveel mogelijk iPhone 4's verkopen met abo en ze gaan er stukken meer op verdienen als ze mij laten overstappen. Ik betaal nu namelijk maar 13,25 elke maand.

Voordat ik Vodafone email over dit hoor ik graag of jullie hier ervaring mee hebben. Misschien zelfs tips om VF zo ver te krijgen ;)
pi_88437094
Ik zit te overwegen om een iphone 4 via ebay te kopen en dan zelf een abonnement te fixen.
Alleen wel opletten voor oplichting lijkt me dan. Iemand ervaring met het kopen van iphone op ebay gehad ?
  zondag 7 november 2010 @ 16:33:34 #297
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88437189
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:19 schreef LeNick het volgende:
Heeft iemand ervaring met het volgende, ik heb momenteel een sim only bij Vodafone lopen, en heb zelf een iPhone 3G. Dat ding vind ik onderhand veel te sloom en zou graag een iPhone 4 willen. Zou Vodafone denken jullie zo galant zijn om dan mij die sim only om te laten zetten tot een nieuw abonnement met de iPhone 4?
Lijkt me weinig kans hebben... Je mag pas weer meedoen aan het subsidiefestijn als je je abo verlengt, dus een paar maanden voordat je sim-only contractperiode afloopt. Maar als je sim-only een paar euro per maand kost, houdt niets je tegen om gewoon een nieuw abo (ernaast) te nemen toch?
pi_88437286
quote:
Op zondag 7 november 2010 16:33 schreef eleusis het volgende:

[..]

Lijkt me weinig kans hebben... Je mag pas weer meedoen aan het subsidiefestijn als je je abo verlengt, dus een paar maanden voordat je sim-only contractperiode afloopt. Maar als je sim-only een paar euro per maand kost, houdt niets je tegen om gewoon een nieuw abo (ernaast) te nemen toch?
Ookal is het 'maar' 13,25 vind ik het toch wel zonde..
  Redactie Games zondag 7 november 2010 @ 16:43:02 #299
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_88437505
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:19 schreef LeNick het volgende:

Een tijdje terug wilde ik dit met een Blackberry (toen was er nog niks bekend van iPhone 4 bij VF) en toen zei die huppeltrut aan de kassa dat dat niet kan.. Maar ik zie eigenlijk niet in waarom VF het nu niet zou willen. Ze willen denk ik zoveel mogelijk iPhone 4's verkopen met abo en ze gaan er stukken meer op verdienen als ze mij laten overstappen. Ik betaal nu namelijk maar 13,25 elke maand.

Voordat ik Vodafone email over dit hoor ik graag of jullie hier ervaring mee hebben. Misschien zelfs tips om VF zo ver te krijgen ;)
Ik vind het een beetje apart,
Bij KPN kon ik het 2 maanden voor einde contractstermijn laten omzetten, en dat geldt dan van Sim-Only<->Sim abonnement met toestel. Het is wel zo dat als je een nieuw contract afgesloten hebt dat je er dan standaard weer 1 a 2 jaar aan vast zit. Als je dus van contractsoort wil wisselen voor de contractstermijn moet dat volgens mij minimaal 2 a 3 maanden zijn nagelang de voorwaarden van het abonnement. Ik neem toch aan dat bij VF de vork ongeveer met dezelfde situatie in de steel zit.
pi_88438087
Hmm voor 629e een iphone 4 kopen in Oberhousen is ook wel aantrekkelijk.
  zondag 7 november 2010 @ 17:04:16 #301
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88438138
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:36 schreef LeNick het volgende:

[..]

Ookal is het 'maar' 13,25 vind ik het toch wel zonde..
Wanneer loopt je abonnement af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')