Hoe zit het nou? Als ik over 4 weken mijn Iphone ophaal zegt T-Mobile dan pas mijn HI-abbo op? Wat betekent dat ik pas over 8 weken kan bellen met mijn Iphone?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:18 schreef Babbatuur het volgende:
Ik zit ook met bovengenoemd probleem.
Op 6 oktober heb ik daar mijn I-phone aangevraagd, abbo van 45 euro. De Iphone zou erbinnen 2/3 weken zijn. Nu ging ik gisteren naar de T-mobile shop om te vragen waar ie toch bleef.
Toen gaven ze aan dat ik nog 4 weken moest wachten. En volgens mij is het dan ook zo dat dan pas mijn abbo bij HI wordt opgezegd. Wat inhoudt dat ik hem pas tegen 1 januari heb. En vanaf 1 januari zouden ze hem ook bij HI hebben.
Daar ben ik een klant in een hoge categorie wat betekent dat ik daar een veel goedkopere contractsverlenging kan afdwingen.
Je kan hem pas gebruiken als je hi is afgelopen. Er zit namelijk sim lock op dus je hi sim pakt ie niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:58 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Hoe zit het nou? Als ik over 4 weken mijn Iphone ophaal zegt T-Mobile dan pas mijn HI-abbo op? Wat betekent dat ik pas over 8 weken kan bellen met mijn Iphone?
Denk dat jij mij niet helemaal begrijpt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kan hem pas gebruiken als je hi is afgelopen. Er zit namelijk sim lock op dus je hi sim pakt ie niet.
Dus de iPhone 3Gs kan bijna alles wat de 4 nu ook kan, daar gaat me geld..quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Agiath het volgende:
http://www.redmondpie.com(...)phone-3gs-jailbreak/
Ben er nu mee bezig, eerst even phone backuppen
Gedaan en de filmpjes hebben inderdaad een hogere resolutie, moet nog ff goed vergelijkende filmpjes maken, maar het werkt dus wel goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Agiath het volgende:
http://www.redmondpie.com(...)phone-3gs-jailbreak/
Ben er nu mee bezig, eerst even phone backuppen
haha, had het gisteren gelezen.quote:Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef nelisb het volgende:
M'n vrouw was de klos vanmorgen haha. Alleen probleem nog niet kunnen oplossen.
http://www.iphoneclub.nl/(...)gaat-uur-te-laat-af/
Alleen die prijs omgekeer dus.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:47 schreef Merkie het volgende:
Dat is ¤271 he, geen ¤217. Daarnaast gaat dat om de 16GB en jij hebt het net over de 32GB?
Je bent erg onduidelijk.
Werkte prima vandaag..quote:Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef nelisb het volgende:
M'n vrouw was de klos vanmorgen haha. Alleen probleem nog niet kunnen oplossen.
http://www.iphoneclub.nl/(...)gaat-uur-te-laat-af/
quote:Op maandag 1 november 2010 12:07 schreef eleusis het volgende:
ZomertijdproblemenFail.
Ooit had mijn Windows Mobile 5 phone niet door dat hij zichzelf al teruggezet had. Hij bleef in een loopje tussen 2 en 3 uur 's nachts zitten.
quote:An iPhone bug already seen when Australia switched between Daylight Savings Time and Standard Time a few weeks ago has now hit Europe. Twitter just lit up with reports of recurring iPhone alarms going off an hour later than usual. So even though the iOS clock changed correctly over the weekend, the alarm did not. Thing is, according to a ZDNet Australia report from more than three weeks ago, Apple acknowledged the bug with a promise to fix it with a software update. So why wasn't it rolled out in time to avoid this mess in Europe? Let's see if Apple fixes it before North America makes the switch on November 7th, otherwise, you've been warned.
Update: Deleting and re-adding the alarms will NOT fix the issue. We've now tested a number of scenarios under iOS 4.1 on European iPhone 4 and 3GS devices for ourselves. The bug (demoed on video after the break by Roman) appears when using a repeating alarm for anything other than "every day." So for example, your alarm will go off an hour late if it's set for "weekdays," or "weekends," or every "Monday." The following alarms are not affected by the bug:
* An alarm that doesn't repeat (repeat set to "never")
* An alarm set to repeat "every day"
You can test yourself by creating a repeating alarm (but not every day) to go off one minute in the future and 59 minutes in the past.
Update 2: Some US readers are now waking up to alarms reportedly going off an hour early.
Zie mijn post stukje hierboven..quote:Op maandag 1 november 2010 17:43 schreef pleeborstel het volgende:
Ik zit ook met het wekkerprobleem! Is er een oplossing, behalve de wekker een uur te vroeg zetten?
Welke provider, wat voor foutmelding? Bij T-mobile gaat mail verzenden goed, maar er zit wel één "maar" aan. Zij onderscheppen uitgaande mail en leiden die naar hun eigen mailserver (om spam te voorkomen, denk ik).quote:Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef TUFKAL het volgende:
Klopt het dat een mail versturen met alleen 3GS (dus als je geen wifi bereik hebt) niet lukt?
Aangepastquote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef eleusis het volgende:
eleusis.
Bij Vodafone heb ik het ook nog niet voor elkaar.Bij Vodafone moet je verplicht via hun SMTP-server verzenden (server: authsmtp.vodafone.nl), maar je moet daarvoor je zogenaamde Vodafone-username en wachtwoord gebruiken. En die weet ik dus niet! Als jij die wel hebt gekregen, moet je die dus invullen.
Naar je eigen uitgaande mailserver verbinden lukt niet bij Vodafone, dat firewallen zij (ook weer tegen spam). T-mobile is dan nog zo slim om het over hun eigen server te sturen. Vodafone gooit je gewoon in de firewall en dan blijft de verzendpoging idd minuten hangen.
Fimpjes zijn natuurlijk ook veel groter nuquote:Op maandag 1 november 2010 07:38 schreef no1uknow het volgende:
Is het ook dezelfde bitrate? Lijkt me sterk.
Waarom vodafone.nl down moeten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:29 schreef KneusTeun het volgende:
vodafone.nl ligt eruit... zal het morgen dan zover zijn dat er meer info is?
Klopt maar ik hoorde dat er bij t-mobile ook een limiet gaat komenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:28 schreef Estolan het volgende:
iPhone abonnementen bij KPN Abonnementen Belminuten/sms Databundel* Prijs per maand iPhone 4 32GB** iPhone 4 16GB** iPhone 3GS 8GB**
KPN i-125 125 minuten of 250 smsjes 500 MB ¤ 32,50 ¤ 339,95 ¤ 239,95 ¤ 139,95
KPN i-250 250 minuten of 500 smsjes 1000 MB ¤ 45,00 ¤ 259,95 ¤ 159,95 ¤ 59,95
KPN i-500 500 minuten of 1000 smsjes 1000 MB ¤ 65,00 ¤ 199,95 ¤ 99,95 gratis
KPN i-1000 1000 minuten of 2000 smsjes 1000 MB ¤ 110,00 ¤ 139,95 ¤ 39,95 gratis
Gesprekken worden naar boven afgerond op hele minuten
duurder dus dan bij T-Mobile en ook nog is datalimiet HAHAHA
Wat is daar zo grappig aan? KPN is altijd al duurder geweest dan de prijsstunters. En beter qua netwerk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:28 schreef Estolan het volgende:
duurder dus dan bij T-Mobile en ook nog is datalimiet en minder belminuten HAHAHA
ik zit gewoon met simpel youtube, weerberichten, webmail enz al makkelijk over de 1GB per maand, dat gaat mega snelquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? KPN is altijd al duurder geweest dan de prijsstunters. En beter qua netwerk.Had je echt iets anders verwacht?
En ik weet niet waar jij je iPhone allemaal voor gebruikt, maar ik heb 3GB in twee jaar verstookt met bijna dagelijks gebruik. Dus 1GB per maand is al een enorme hoeveelheid. En ¤5 voor een verdubbeling is ook goed te betalen, mocht je dagelijks filmpjes willen streamen.
Ik ga sowieso voor KPN, denk ik. Heb al een Mifi van Vodafone, dus als ik voor de telefoon ook Vodafone zou kiezen, zou ik niet online kunnen bij een Vodafone-storing.
Het was in April/Mei al bekend.....quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
.
Net een iPhone voor 500 eu binnen gekregen, lekker dan
Gebruiken jullie geen wifi of zo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
ik zit gewoon met simpel youtube, weerberichten, webmail enz al makkelijk over de 1GB per maand, dat gaat mega snel
Youtube 'simpel'?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
ik zit gewoon met simpel youtube, weerberichten, webmail enz al makkelijk over de 1GB per maand, dat gaat mega snel
Precies streaming media vraagt nogal veel bandbreedte, de meeste aanbieders waren (of zijn) daar nog niet op berekend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Youtube 'simpel'?Als er iets veel data verbruikt, is het youtube wel.
quote:hoe bedoel je, ik kan altijd gewoon met 3G alles doen, tot op heden geen problemen ermee gehad ( regio Den Haag )Op dinsdag 2 november 2010 13:04 schreef eleusis het volgende:
Tja, 't kan natuurlijkIemand moet toch in die hoogste 5% zitten
Ik zou wel meer data gebruiken hoor, als T-mobile lang genoeg bereik zou hebben om een Youtube-filmpje helemaal af te kijken
Dat snap ik, maar vorige week bij de helpdesk zeiden ze nog Maartquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
contractduur zou gewoon hetzelfde blijven, alleen mag je nu maximaal 4mnd van te voren al vernieuwen
Wat ik lomp vind is dat ik niet na 1 jaar al mn contract mag verlengen voor 2 jaar en daardoor een Iphone4 kan nemen. de 3GS heb ik ook betaald, en voor het abbo maakt het niks uit
Ik betaal graag in 1x 2jaar
De logica is uiteraard dat dat ding echt niet 80 euro kost en je per maand ook mee betaald aan het toestel. Als je een Sim Only neemt kun je evenveel belminuten voor veel minder per maand krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:38 schreef Estolan het volgende:
Gratis?vind het best vreemd dat iedereen er redelijk wat geld voor vraagt, terwijl een nieuwe met abbo goedkoper is
Of er 80euro voor betalen bij je abbo, en er dan +200 voor gaan vragen na 2 jaar
Logica???
http://www.belsimpel.nl/g(...)-web-iphone200-2jaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:54 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.belsimpel.nl/g(...)-Web-iPhone350-2jaar
Dit lijkt me goedkoper dan bij vodafone zelf?!?! En schijnt dat het met relax van t-mobile ook goedkoper is.
Ieder z'n ding he. Dat je bij een abonnement nou 100 euries bijlegt voor een telefoon wil niet zeggen dat de telefoon "maar" 100 euro waard is. Je krijgt namelijk flinke toestelkorting van T-Mobile/Vodafone/KPN omdat je elke maand 30+ euro neerlegt voor je abonnement...quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Estolan het volgende:
Ik bewaar mijn toestellen altijd, heb er nu stuk of 5 thuis liggen
en ja je betaald in je abbo ook voor je toestel, maar dat maakt een toestel niet meer waard.
en 2ehands telefoons kopen, dat vind ik uberhaupt not done als die dingen amper iets kiosten bij een normaal abbo
Bullshit, er zijn lange tijd geruchten geweest, maar niet meer dan dat. Het is pas sinds een week of 3 officieel bekend dat Vodafone en KPN de iPhone gaan verkopen. Maar als je zegt dat het in april/mei al bekend was kan je net zo goed zeggen dat het in december 2007 al bekend was, toen waren er namelijk ook al geruchten dat KPN de iPhone ging verkopenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het was in April/Mei al bekend.....
649 euro voor prepaid toestel. Dat zal in combinatie met een goedkoop sim only abo ( http://goo.gl/bGQ7U ) vast niet duurder zijn dan de belachelijk dure iPhone-abo's.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:21 schreef dronkeykong het volgende:
Ik zie dat je het toestel ook als prepaid bij VF kan halen. Wat nou als ik dat doe en een sim-only abo neem?
Ben ik dan niet goedkoper uit, iemand?
Heb nu ff geen tijd om het uit te rekenen
Het is nooit officieel geweest. Niet officieel betekent dat je nergens op kan rekenen. Het is pas sinds 3 weken bekend. End of story, ik ga geen feiten betwisten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:17 schreef Estolan het volgende:
het was al eerder in het nieuws geweest, heeft toendertijd ook op de site van KNP gestaan, alleen was daarna verwijderd
( toen kregen vaste klanten van KPN wel een Iphone aanbod )
Eerder verlengen doen ze bij T-mobile wel, als je zegt dat je je telefoon kwijt bent geraakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
contractduur zou gewoon hetzelfde blijven, alleen mag je nu maximaal 4mnd van te voren al vernieuwen
Wat ik lomp vind is dat ik niet na 1 jaar al mn contract mag verlengen voor 2 jaar en daardoor een Iphone4 kan nemen. de 3GS heb ik ook betaald, en voor het abbo maakt het niks uit
Ik betaal graag in 1x 2jaar
Dat zegt natuurlijk niets. Hier in Londen zijn er ook hele wijken waar slecht ontvangst is. Maakt niet uit of je O2, Vodafone of Orange hebt dus ik zou maar niet te vroeg juichenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:05 schreef bolivian het volgende:
Zo, iPhone 4 is binnen. Nog een maandje wachten voordat de nummerportering van Hi naar Tmo rond is. Backup van oude 3G erop, wifi aan. Deksels, die apps draaien als een trein4! Wat een koning, dat toestel!
Ben benieuwd naar de prestaties van T-Mobile. Slechter dan Hi wordt het niet, aangezien ik thuis bijkans niet kan bellen, zo matig is de ontvangst. En dat in de op 7 na grootste stad van Nederland.
Het leven kan mooi zijn!
Ja ik kwam er alleen achter dat je dan niet de volle snelheid internet hebt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.belsimpel.nl/g(...)-web-iphone200-2jaar
Of die.
Denk je echt dat je het verschil zal merken tussen 3,6mbit/s en 7,2mbit/s?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik kwam er alleen achter dat je dan niet de volle snelheid internet hebt.
Ik ga gewoon voor de standaard VF optie, T-mobile is in mijn omgeving een ramp en ik hoorde dat in December daar waarschijnlijk ook een datalimiet gaat komen.
Ohja en ik hoorde dat inderdaad apple veel inspraak heeft op de prijzen...
Denk het wel ja, als je een keer wat zwaarders wil doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk je echt dat je het verschil zal merken tussen 3,6mbit/s en 7,2mbit/s?
en toch heeft het bij KPN op de site gestaan ergens rondom afgelopen zomerquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is nooit officieel geweest. Niet officieel betekent dat je nergens op kan rekenen. Het is pas sinds 3 weken bekend. End of story, ik ga geen feiten betwisten.
Dat staat nergens, maar dat hoorde ik via een werknemer. 95% kans.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:32 schreef Estolan het volgende:
waar staat dat?
op elk toestel zit std simlock
werknemer van VF?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat staat nergens, maar dat hoorde ik via een werknemer. 95% kans.
Binnenkort weet ik het zeker hoop ik.
Het enige wat op de site heeft gestaan is een handleiding hoe je de iPhone gebruiksklaar kunt maken (SIM-kaart erin doen, telefoon aan). Dat komt omdat KPN een aantal simlockvrije iPhones had ingeslagen en deze aan vaste klanten verkocht mochten ze hierom vragen. Dit is dus totaal niet vergelijkbaar met de huidige situatie omdat:quote:Op woensdag 3 november 2010 08:26 schreef Estolan het volgende:
[..]
en toch heeft het bij KPN op de site gestaan ergens rondom afgelopen zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |