Hoe zit het nou? Als ik over 4 weken mijn Iphone ophaal zegt T-Mobile dan pas mijn HI-abbo op? Wat betekent dat ik pas over 8 weken kan bellen met mijn Iphone?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:18 schreef Babbatuur het volgende:
Ik zit ook met bovengenoemd probleem.
Op 6 oktober heb ik daar mijn I-phone aangevraagd, abbo van 45 euro. De Iphone zou erbinnen 2/3 weken zijn. Nu ging ik gisteren naar de T-mobile shop om te vragen waar ie toch bleef.
Toen gaven ze aan dat ik nog 4 weken moest wachten. En volgens mij is het dan ook zo dat dan pas mijn abbo bij HI wordt opgezegd. Wat inhoudt dat ik hem pas tegen 1 januari heb. En vanaf 1 januari zouden ze hem ook bij HI hebben.
Daar ben ik een klant in een hoge categorie wat betekent dat ik daar een veel goedkopere contractsverlenging kan afdwingen.
Je kan hem pas gebruiken als je hi is afgelopen. Er zit namelijk sim lock op dus je hi sim pakt ie niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:58 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Hoe zit het nou? Als ik over 4 weken mijn Iphone ophaal zegt T-Mobile dan pas mijn HI-abbo op? Wat betekent dat ik pas over 8 weken kan bellen met mijn Iphone?
Denk dat jij mij niet helemaal begrijpt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kan hem pas gebruiken als je hi is afgelopen. Er zit namelijk sim lock op dus je hi sim pakt ie niet.
Dus de iPhone 3Gs kan bijna alles wat de 4 nu ook kan, daar gaat me geld..quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Agiath het volgende:
http://www.redmondpie.com(...)phone-3gs-jailbreak/
Ben er nu mee bezig, eerst even phone backuppen
Gedaan en de filmpjes hebben inderdaad een hogere resolutie, moet nog ff goed vergelijkende filmpjes maken, maar het werkt dus wel goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Agiath het volgende:
http://www.redmondpie.com(...)phone-3gs-jailbreak/
Ben er nu mee bezig, eerst even phone backuppen
haha, had het gisteren gelezen.quote:Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef nelisb het volgende:
M'n vrouw was de klos vanmorgen haha. Alleen probleem nog niet kunnen oplossen.
http://www.iphoneclub.nl/(...)gaat-uur-te-laat-af/
Alleen die prijs omgekeer dus.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:47 schreef Merkie het volgende:
Dat is ¤271 he, geen ¤217. Daarnaast gaat dat om de 16GB en jij hebt het net over de 32GB?
Je bent erg onduidelijk.
Werkte prima vandaag..quote:Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef nelisb het volgende:
M'n vrouw was de klos vanmorgen haha. Alleen probleem nog niet kunnen oplossen.
http://www.iphoneclub.nl/(...)gaat-uur-te-laat-af/
quote:Op maandag 1 november 2010 12:07 schreef eleusis het volgende:
ZomertijdproblemenFail.
Ooit had mijn Windows Mobile 5 phone niet door dat hij zichzelf al teruggezet had. Hij bleef in een loopje tussen 2 en 3 uur 's nachts zitten.
quote:An iPhone bug already seen when Australia switched between Daylight Savings Time and Standard Time a few weeks ago has now hit Europe. Twitter just lit up with reports of recurring iPhone alarms going off an hour later than usual. So even though the iOS clock changed correctly over the weekend, the alarm did not. Thing is, according to a ZDNet Australia report from more than three weeks ago, Apple acknowledged the bug with a promise to fix it with a software update. So why wasn't it rolled out in time to avoid this mess in Europe? Let's see if Apple fixes it before North America makes the switch on November 7th, otherwise, you've been warned.
Update: Deleting and re-adding the alarms will NOT fix the issue. We've now tested a number of scenarios under iOS 4.1 on European iPhone 4 and 3GS devices for ourselves. The bug (demoed on video after the break by Roman) appears when using a repeating alarm for anything other than "every day." So for example, your alarm will go off an hour late if it's set for "weekdays," or "weekends," or every "Monday." The following alarms are not affected by the bug:
* An alarm that doesn't repeat (repeat set to "never")
* An alarm set to repeat "every day"
You can test yourself by creating a repeating alarm (but not every day) to go off one minute in the future and 59 minutes in the past.
Update 2: Some US readers are now waking up to alarms reportedly going off an hour early.
Zie mijn post stukje hierboven..quote:Op maandag 1 november 2010 17:43 schreef pleeborstel het volgende:
Ik zit ook met het wekkerprobleem! Is er een oplossing, behalve de wekker een uur te vroeg zetten?
Welke provider, wat voor foutmelding? Bij T-mobile gaat mail verzenden goed, maar er zit wel één "maar" aan. Zij onderscheppen uitgaande mail en leiden die naar hun eigen mailserver (om spam te voorkomen, denk ik).quote:Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef TUFKAL het volgende:
Klopt het dat een mail versturen met alleen 3GS (dus als je geen wifi bereik hebt) niet lukt?
Aangepastquote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef eleusis het volgende:
eleusis.
Bij Vodafone heb ik het ook nog niet voor elkaar.Bij Vodafone moet je verplicht via hun SMTP-server verzenden (server: authsmtp.vodafone.nl), maar je moet daarvoor je zogenaamde Vodafone-username en wachtwoord gebruiken. En die weet ik dus niet! Als jij die wel hebt gekregen, moet je die dus invullen.
Naar je eigen uitgaande mailserver verbinden lukt niet bij Vodafone, dat firewallen zij (ook weer tegen spam). T-mobile is dan nog zo slim om het over hun eigen server te sturen. Vodafone gooit je gewoon in de firewall en dan blijft de verzendpoging idd minuten hangen.
Fimpjes zijn natuurlijk ook veel groter nuquote:Op maandag 1 november 2010 07:38 schreef no1uknow het volgende:
Is het ook dezelfde bitrate? Lijkt me sterk.
Waarom vodafone.nl down moeten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:29 schreef KneusTeun het volgende:
vodafone.nl ligt eruit... zal het morgen dan zover zijn dat er meer info is?
Klopt maar ik hoorde dat er bij t-mobile ook een limiet gaat komenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:28 schreef Estolan het volgende:
iPhone abonnementen bij KPN Abonnementen Belminuten/sms Databundel* Prijs per maand iPhone 4 32GB** iPhone 4 16GB** iPhone 3GS 8GB**
KPN i-125 125 minuten of 250 smsjes 500 MB ¤ 32,50 ¤ 339,95 ¤ 239,95 ¤ 139,95
KPN i-250 250 minuten of 500 smsjes 1000 MB ¤ 45,00 ¤ 259,95 ¤ 159,95 ¤ 59,95
KPN i-500 500 minuten of 1000 smsjes 1000 MB ¤ 65,00 ¤ 199,95 ¤ 99,95 gratis
KPN i-1000 1000 minuten of 2000 smsjes 1000 MB ¤ 110,00 ¤ 139,95 ¤ 39,95 gratis
Gesprekken worden naar boven afgerond op hele minuten
duurder dus dan bij T-Mobile en ook nog is datalimiet HAHAHA
Wat is daar zo grappig aan? KPN is altijd al duurder geweest dan de prijsstunters. En beter qua netwerk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:28 schreef Estolan het volgende:
duurder dus dan bij T-Mobile en ook nog is datalimiet en minder belminuten HAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |