quote:Ik zou zeggen, bel ze ff op.Op woensdag 27 oktober 2010 19:02 schreef TIM-846 het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ost-629-en-739-euro/
Weet iemand of er in Duitsland lange reservatielijsten? Of dat het rendabel is een keer op en neer te tuffen naar Oberhausen? Anders ben ik morgen meteen op pad
quote:Dat was ik al van plan, alleen zijn de winkels daar nu dicht. Dus dacht wellicht weet iemand hier alvast wat meer?
quote:Hoezo? Hij is niet echt goedkoop of zoOp woensdag 27 oktober 2010 20:58 schreef Saninl het volgende:
http://www.idiva.nl/?TRANSID=524016835&m4n_aid=12987
Zouden hier geen addertjes onder het gras bij zitten?
quote:Bij de universal dock zet ik gewoon geen opzetstukjes erop, past het wel met hoes eromheen. (Werkt iig met mijn iPod Touch, dus zal dat ook wel werken met de iPhoneOp woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zijn er ook docks die werken met een iPhone waar een hoesje (speck) omheen zit? Vind ik toch iets prettiger dan een losse kabel maar ik heb geen zin iedere keer dat hoesje eraf te halen
quote:De Orion Gadgets Flexible Sync and Charge Dock.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zijn er ook docks die werken met een iPhone waar een hoesje (speck) omheen zit? Vind ik toch iets prettiger dan een losse kabel maar ik heb geen zin iedere keer dat hoesje eraf te halen
quote:Welke modemfirmware zit erop (Instellingen • Algemeen • Info)? Ik heb paar dagen terug een 3G naar 4.1 + unlock gekregen!Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:
Mijn iPhone ging laatst niet meer aan en was toen genoodzaakt hem te herstellen. Jailbreak met daarbij de unlock zijn daar helaas bij verloren gegaan. De jailbreak zelf doet me niks, de unlock echter wel.
Het gaat om een iPhone 3 die ik (terug) heb hersteld naar 3.1.2. Maar nu heb ik al zitten googlen op 'jailbreak 3.1.2' en krijg overal te lezen dat het unlocken niet kan daarbij, terwijl ik zo'n jaar geleden dit wel via deze manier had gedaan.. Maar misschien is dat veranderd en ik wil ook niet eraan beginnen als ik niet zeker ben.
Helaas wil T-Mobile ook niet hem legaal voor je unlocken als je geen klant bent, geloof ik. Of is een prepaid kaartje van T-Mobile ook voldoende?
Anyway, weet iemand wat ik moet doen om mijn iPhone 3G weer unlocked te krijgen? Ik zie door de bomen het bos niet meer na een jaar me er totaal niet mee bezig te hebben gehouden.
quote:http://jailbreak-me.info/Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:
Mijn iPhone ging laatst niet meer aan en was toen genoodzaakt hem te herstellen. Jailbreak met daarbij de unlock zijn daar helaas bij verloren gegaan. De jailbreak zelf doet me niks, de unlock echter wel.
Het gaat om een iPhone 3 die ik (terug) heb hersteld naar 3.1.2. Maar nu heb ik al zitten googlen op 'jailbreak 3.1.2' en krijg overal te lezen dat het unlocken niet kan daarbij, terwijl ik zo'n jaar geleden dit wel via deze manier had gedaan.. Maar misschien is dat veranderd en ik wil ook niet eraan beginnen als ik niet zeker ben.
Helaas wil T-Mobile ook niet hem legaal voor je unlocken als je geen klant bent, geloof ik. Of is een prepaid kaartje van T-Mobile ook voldoende?
Anyway, weet iemand wat ik moet doen om mijn iPhone 3G weer unlocked te krijgen? Ik zie door de bomen het bos niet meer na een jaar me er totaal niet mee bezig te hebben gehouden.
quote:Redsn0wOp woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:
quote:Doe ik ook inderdaad, werkt prima. Enige is dat je een irritante melding krijgt dat die accessoire niet compatible is met de iPhone, ondanks dat het wel gewoon werkt allemaal.Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij de universal dock zet ik gewoon geen opzetstukjes erop, past het wel met hoes eromheen. (Werkt iig met mijn iPod Touch, dus zal dat ook wel werken met de iPhone)
quote:Ik kan hem in Nederland inderdaad nergens vinden, en op de US-sites lijkt hij overal uitverkocht te zijn. Maar bedankt voor de tip, even in de gaten houdenOp woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef iphony het volgende:
[..]
De Orion Gadgets Flexible Sync and Charge Dock.
Weet alleen niet of deze ook via Nederlandse sites te krijgen is.
quote:Ah, dat kan natuurlijk ook gewoonOp woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij de universal dock zet ik gewoon geen opzetstukjes erop, past het wel met hoes eromheen. (Werkt iig met mijn iPod Touch, dus zal dat ook wel werken met de iPhone)
quote:Je mag er wel vanuit gaan dat nieuwe aanbieders maar een beperkte voorraad van de iPhone gaan krijgen. Dus wachten moet je waarschijnlijk sowieso wel.Op donderdag 28 oktober 2010 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit nu ook te twijfelen om over te stappen. Ze weten bij Hi niet wanneer die iPhone4 komt.
Zo irritant dit, want ik kan verlengen en zal me denk ik wel een paar honderd eu sparen als ik dit gewoon via Hi doe. Maar wat als die pas over 2 maand komt?
Overigens heb ik mijn mijn 3G ook het probleem van de mute knop, en zo ken ik nog wat mensen die dit hebben. Nog geen oplossing helaas.
quote:Ik zit met hetzelfde probleem.Op donderdag 28 oktober 2010 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit nu ook te twijfelen om over te stappen. Ze weten bij Hi niet wanneer die iPhone4 komt.
Zo irritant dit, want ik kan verlengen en zal me denk ik wel een paar honderd eu sparen als ik dit gewoon via Hi doe. Maar wat als die pas over 2 maand komt?
Overigens heb ik mijn mijn 3G ook het probleem van de mute knop, en zo ken ik nog wat mensen die dit hebben. Nog geen oplossing helaas.
quote:Heb je die maandelijkse kosten gezienOp donderdag 28 oktober 2010 11:39 schreef Doekje het volgende:
http://www.2call.nl/iphone4-aanbiedingen
Te verkrijgen met vodafone abbo's
quote:Puike deal.Op donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Dus de 1.5 jaar 75 euro per maand.
quote:Dan komen ze vast ook nog met "speciale" iPhone abonnementen met een beetje pech.Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef kikoooooo het volgende:
Koop gewoon een losse met een sim-only. Snap niet dat mensen maanden wachten tot vf of hi met duidelijkheid komen.
quote:Ik ga inderdaad ook 1 bestellen vandaag.Op donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef kikoooooo het volgende:
Koop gewoon een losse met een sim-only. Snap niet dat mensen maanden wachten tot vf of hi met duidelijkheid komen.
quote:simlockvrij neem ik aan? prijzen?Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik rijdt iig zaterdagochtend naar Oberhausen toe om een phone te halen. Hoop dat ze nog op voorraad hebben
quote:Dan zou ik graag willen weten waar jij een sim only haalt van 14 euro met 200/400 Min/SMS en internet.Op donderdag 28 oktober 2010 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Puike deal.
Ik had niet verder geklikt. Ik maak gebruik van een sim-only abonnement tegen een gereduceerd tarief en heb een sim-lockvrije iPhone 4. Qua prijs ontloopt het elkaar niet zoveel.
quote:https://directsales.vodafone.nl/anwbOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Doekje het volgende:
[..]
Dan zou ik graag willen weten waar jij een sim only haalt van 14 euro met 200/400 Min/SMS en internet.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:12 schreef Doekje het volgende:
Die 600 euro cash wel!
Evengoed bedankt!
quote:16 gb versie simlockvrij ¤ 629Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
simlockvrij neem ik aan? prijzen?
quote:Linkje?Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
Inmiddels via phoneshop 1 besteld voor 528eu simlock vrij.
quote:https://directsales.vodafone.nl/tvgidsOp donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://directsales.vodafone.nl/anwb
quote:Potver ik baal er wel van dat ik 2 weken geleden daar in de Apple store stond en nu de iPhone simlock vrij te koop is.Op donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef TIM-846 het volgende:
Vandaag even naar Oberhausen geweest! En hij ligt hier op tafel.. Alleen nu zegt ie dat er geen simkaart in zit als ik mijn micro sim erin stop. Kan het zijn dat daar nog wat speciaals mee moet gebeuren?
quote:http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/iphoneOp vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.vodafone.nl/iphone
Opeens is de pagina weg, en er staat test iphone 1 ?
quote:Ik kreeg zelfs de melding dat een nieuwe bij nemen abbo maar 217 eu kost
quote:Dude de 3gs is veel goedkoper bij HI zelf!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs de melding dat een nieuwe bij nemen abbo maar 217 eu kost
http://www.phoneshop.nl/iphone-hi-verlenging/
Alles is rond en hij word vandaag of morgen bezorgd.
quote:Ten eerste had ik de iPhone 4 32gig besteldOp vrijdag 29 oktober 2010 14:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dude de 3gs is veel goedkoper bij HI zelf!!!
quote:Ik had een of andere hoofd vent van de klantenservice aan de lijn, en die zou me 1 November meteen terug bellen, ik kon al wel gratis de 3gs krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ten eerste had ik de iPhone 4 32gig besteld
Ten tweede, zelfs de vrouw van Hi die ik gisteren belde gaf aan dat er pas in Decemeber Januari de eerste batch komt via Hi. En ook nog in beperkte oplage dus je moet mazzel hebben wil je dan via Hi 1 krijgen.
quote:http://www.phoneshop.nl/A82T10930E0D24V0N1O462O423/Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ten eerste had ik de iPhone 4 32gig besteld
Ten tweede, zelfs de vrouw van Hi die ik gisteren belde gaf aan dat er pas in Decemeber Januari de eerste batch komt via Hi. En ook nog in beperkte oplage dus je moet mazzel hebben wil je dan via Hi 1 krijgen.
quote:Grappig detail:
Stel je neemt 16gb en een 2 jarig 275 min abbo van 39,50. Dan ben je na 2 jaar evenveel kwijt als de volgende situatie:
2x 16gb simlockvrij iPhone uit België. (1 voor jezelf, de andere voor je vriendin)
En voor je eigen iPhone neem je voor 13 euro pm een simonly.
En dan hou je nog geld over.
quote:Als je nu bij Hi zit kun je lastig een verlenging via T-Mobile aanvragenOp zaterdag 30 oktober 2010 13:37 schreef KneusTeun het volgende:
Als ik vandaag nog snel naar T-mobile ga, kan ik dan alvast verlenging aanvragen voor de oude prijs?
Ik mag eigenlijk maandag of dinsdag pas verlengen bij hi.
Of ben ik sowieso genakt en moet ik dan nieuwe prijs sowieso betalen?
quote:Maar ik mag maandag wel verlengen, lullige is dat dan net die prijsverhoging is....Op zaterdag 30 oktober 2010 13:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je nu bij Hi zit kun je lastig een verlenging via T-Mobile aanvragen. Je zult een nieuw abonnement moeten aanvragen. Dat kan altijd, maar je betaalt dan wel dubbel tot je andere contract is afgelopen.
quote:Via Hi, maar niet via T-Mobile lijkt me zo. Of loopt je contract maandag af? Dan kun je nu wel een nieuwe aanvragen natuurlijk.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar ik mag maandag wel verlengen, lullige is dat dan net die prijsverhoging is....
quote:Dat is dus wat ik ook dacht, maar een maat van me die bij Vodafone werkt informeerde me dat je dus dan ook al kan overstappen van provider, dan gaat je nieuwe abonnement pas in als je oude is afgelopen, maar je krijgt al wel de telefoon.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Via Hi, maar niet via T-Mobile lijkt me zo. Of loopt je contract maandag af? Dan kun je nu wel een nieuwe aanvragen natuurlijk.
Ook mijn reden om denk ik toch maar vandaag t-mobile te bellen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef WSquater het volgende:
T-Mobile heeft gewoon veel betere abonnementen dus. Misschien is Vodafone wel 'stabieler' maar bij T-Mobile tenminste onbeperkt internet, wat - voor mij in ieder geval - echt een must is, en verder nog goedkoper ook.
Op je PC of Mac bedoel je? Gewoon op delete drukken..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe verwijder ik muziek in iTunesZit helemaal vol...
Zie alleen info tonen en afspelen...
Delete doet niks. Slepen werkt niet...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op je PC of Mac bedoel je? Gewoon op delete drukken..
En op iPhone: op PC of Mac muziek uit je playlist gooien en opnieuw syncen. En als je iTunes zelf laat bepalen wat ie moet syncen (totdat iPhone vol is): playlist maken en daar de gewenste muziek in gooien en syncen,
Ah, dat is nieuws voor me. Maar goed, dat betekent dat je eigenlijk al 3 (of 4?) maanden eerder verlengd dan normaal, dan is het maar de vraag of je nòg een paar dagen eerder kan verlengen. Maar je kunt altijd even bellen natuurlijk. Ik denk verder niet dat er hier iemand rondloopt die dat met zekerheid kan zeggen verder.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik ook dacht, maar een maat van me die bij Vodafone werkt informeerde me dat je dus dan ook al kan overstappen van provider, dan gaat je nieuwe abonnement pas in als je oude is afgelopen, maar je krijgt al wel de telefoon.
Ook als je hetzelfde abbo verlengt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:42 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Let op!!!
Vanaf morgen (01-11-2010) is het onbeperkte internet bij KPN dus ook afgelopen. Waar tot nu toe de snelheid na 450mb per maand werd teruggeschroeft, gaat vanaf morgen gewoon de meter lopen (mits je daar nu nog een abbonement neemt).
Conclusie: Ook ik stap de volgende keer over naar T-Mobile, bekijk het maar met je datalimiet anno 2001!
Huh, ik was vanmiddag nog bij de KPN winkel en daar vroeg ik naar de voorwaarden als de iPhone uitkomt of er dan net zoals Vodafone datalimieten op komen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:42 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Let op!!!
Vanaf morgen (01-11-2010) is het onbeperkte internet bij KPN dus ook afgelopen. Waar tot nu toe de snelheid na 450mb per maand werd teruggeschroeft, gaat vanaf morgen gewoon de meter lopen (mits je daar nu nog een abbonement neemt).
Conclusie: Ook ik stap de volgende keer over naar T-Mobile, bekijk het maar met je datalimiet anno 2001!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:09 schreef Merkie het volgende:
Die verkopers lullen toch ook maar wat joh, die weten ook niks.
T-mobile gaat ook nog wel een limiet invoeren. Kan nooit lang meer duren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:42 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |