abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:05:21 #76
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88122940
Opzich zijn de prijzen naar verwachting, alleen weer datzelfde abonnementsmodel als bij T-Mobile. 150 minuten / 150 smsjes... Sjongejonge. Ik haal hem wel bij Phoneshop.nl, iets duurder maar wel 2x zoveel smsjes.
2000 light years from home
pi_88139133
Als ik vandaag nog snel naar T-mobile ga, kan ik dan alvast verlenging aanvragen voor de oude prijs?
Ik mag eigenlijk maandag of dinsdag pas verlengen bij hi.

Of ben ik sowieso genakt en moet ik dan nieuwe prijs sowieso betalen?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:43:20 #78
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88139312
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 13:37 schreef KneusTeun het volgende:
Als ik vandaag nog snel naar T-mobile ga, kan ik dan alvast verlenging aanvragen voor de oude prijs?
Ik mag eigenlijk maandag of dinsdag pas verlengen bij hi.

Of ben ik sowieso genakt en moet ik dan nieuwe prijs sowieso betalen?
Als je nu bij Hi zit kun je lastig een verlenging via T-Mobile aanvragen :). Je zult een nieuw abonnement moeten aanvragen. Dat kan altijd, maar je betaalt dan wel dubbel tot je andere contract is afgelopen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88139513
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:43 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Als je nu bij Hi zit kun je lastig een verlenging via T-Mobile aanvragen :). Je zult een nieuw abonnement moeten aanvragen. Dat kan altijd, maar je betaalt dan wel dubbel tot je andere contract is afgelopen.
Maar ik mag maandag wel verlengen, lullige is dat dan net die prijsverhoging is....
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:49:48 #80
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88139563
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 13:48 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Maar ik mag maandag wel verlengen, lullige is dat dan net die prijsverhoging is....
Via Hi, maar niet via T-Mobile lijkt me zo. Of loopt je contract maandag af? Dan kun je nu wel een nieuwe aanvragen natuurlijk.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88139690
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:49 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Via Hi, maar niet via T-Mobile lijkt me zo. Of loopt je contract maandag af? Dan kun je nu wel een nieuwe aanvragen natuurlijk.
Dat is dus wat ik ook dacht, maar een maat van me die bij Vodafone werkt informeerde me dat je dus dan ook al kan overstappen van provider, dan gaat je nieuwe abonnement pas in als je oude is afgelopen, maar je krijgt al wel de telefoon.
pi_88139809
T-Mobile heeft gewoon veel betere abonnementen dus. Misschien is Vodafone wel 'stabieler' maar bij T-Mobile tenminste onbeperkt internet, wat - voor mij in ieder geval - echt een must is, en verder nog goedkoper ook.
pi_88139874
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef WSquater het volgende:
T-Mobile heeft gewoon veel betere abonnementen dus. Misschien is Vodafone wel 'stabieler' maar bij T-Mobile tenminste onbeperkt internet, wat - voor mij in ieder geval - echt een must is, en verder nog goedkoper ook.
Ook mijn reden om denk ik toch maar vandaag t-mobile te bellen...
pi_88140294
Hoe verwijder ik muziek in iTunes :? Zit helemaal vol...

Zie alleen info tonen en afspelen...
pi_88140329
Sinds vrijdag staat er op mijn Telfort sim geen service i.v.m. nummberhoud naar T-Mobile. Hoelang duurt dit gemiddeld? Mijn abbonoment zou pas 31/10 eindigen (zondag) .
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_88140366
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe verwijder ik muziek in iTunes :? Zit helemaal vol...

Zie alleen info tonen en afspelen...
Op je PC of Mac bedoel je? Gewoon op delete drukken..
En op iPhone: op PC of Mac muziek uit je playlist gooien en opnieuw syncen. En als je iTunes zelf laat bepalen wat ie moet syncen (totdat iPhone vol is): playlist maken en daar de gewenste muziek in gooien en syncen,
pi_88140551
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Op je PC of Mac bedoel je? Gewoon op delete drukken..
En op iPhone: op PC of Mac muziek uit je playlist gooien en opnieuw syncen. En als je iTunes zelf laat bepalen wat ie moet syncen (totdat iPhone vol is): playlist maken en daar de gewenste muziek in gooien en syncen,
Delete doet niks. Slepen werkt niet...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:26:08 #88
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88140671
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 13:53 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik ook dacht, maar een maat van me die bij Vodafone werkt informeerde me dat je dus dan ook al kan overstappen van provider, dan gaat je nieuwe abonnement pas in als je oude is afgelopen, maar je krijgt al wel de telefoon.
Ah, dat is nieuws voor me. Maar goed, dat betekent dat je eigenlijk al 3 (of 4?) maanden eerder verlengd dan normaal, dan is het maar de vraag of je nòg een paar dagen eerder kan verlengen. Maar je kunt altijd even bellen natuurlijk. Ik denk verder niet dat er hier iemand rondloopt die dat met zekerheid kan zeggen verder.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88141082
Het kan dus wel. probleem is wel dat zij het abonnement 4 maanden later MOETEN laten ingaan, dus dat betekent dat als je dan nog 1 dag van je oude provider nog moet zitten, je kans hebt dat je dubbele maandkosten hebt.
Dit hoeft niet, maar ligt aan de provider.
pi_88141902
Enige fout in het systeem is dat ik me telefoon dan niet kan gebruiken :S
Door de simlock........
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:42:59 #91
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_88144223
Let op!!!

Vanaf morgen (01-11-2010) is het onbeperkte internet bij KPN dus ook afgelopen. Waar tot nu toe de snelheid na 450mb per maand werd teruggeschroeft, gaat vanaf morgen gewoon de meter lopen (mits je daar nu nog een abbonement neemt).

Conclusie: Ook ik stap de volgende keer over naar T-Mobile, bekijk het maar met je datalimiet anno 2001!
pi_88145388
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:42 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Let op!!!

Vanaf morgen (01-11-2010) is het onbeperkte internet bij KPN dus ook afgelopen. Waar tot nu toe de snelheid na 450mb per maand werd teruggeschroeft, gaat vanaf morgen gewoon de meter lopen (mits je daar nu nog een abbonement neemt).

Conclusie: Ook ik stap de volgende keer over naar T-Mobile, bekijk het maar met je datalimiet anno 2001!
Ook als je hetzelfde abbo verlengt?
Want Ik mag nu dus verlengen, maarja wil de iphone 4.
Bij T-mobile kan niet want dan kan ik 4 maanden dat ding niet gebruiken door de sim lock :S
Of is het heel makkelijk te jailbreaken? en kan ik dan mijn huidige sim erin knallen?

[ Bericht 4% gewijzigd door KneusTeun op 30-10-2010 17:37:58 ]
pi_88147642
quote:
Let op!!!

Huh, ik was vanmiddag nog bij de KPN winkel en daar vroeg ik naar de voorwaarden als de iPhone uitkomt of er dan net zoals Vodafone datalimieten op komen.
En deze vertelde me dat er een FUP gehanteerd gaat worden.

Zucht, moedeloos word je er van. Pak gewoon die mongolen aan die de data verbruiken :r
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:09:13 #94
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88148524
Die verkopers lullen toch ook maar wat joh, die weten ook niks.
2000 light years from home
pi_88148721
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:09 schreef Merkie het volgende:
Die verkopers lullen toch ook maar wat joh, die weten ook niks.
:'(

Dan maar naar Duitsland.
MOKUM XXX RATED
pi_88148728
Lonely Planet New York City iPhone app vandaag GRATIS in App Store - http://goo.gl/uv4m
pi_88150121
quote:

T-mobile gaat ook nog wel een limiet invoeren. Kan nooit lang meer duren.
pi_88150152
Die rabobank-app is briljant. Verreweg de makkelijkste manier om geld over te maken.
pi_88152205
iPhone 3GS sinds gisteren een probleem. Sommige foto's worden op deze manier weergegeven:

Ze zijn dus niet te bekijken.

Ik heb hem al gereset, opnieuw geinstalleerd, foto's opnieuw geimporteerd, enz.
Geen jailbreak.

Help!
pi_88160003
Goed topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')