http://www.belsimpel.nl/g(...)-web-iphone200-2jaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:54 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.belsimpel.nl/g(...)-Web-iPhone350-2jaar
Dit lijkt me goedkoper dan bij vodafone zelf?!?! En schijnt dat het met relax van t-mobile ook goedkoper is.
Ieder z'n ding he. Dat je bij een abonnement nou 100 euries bijlegt voor een telefoon wil niet zeggen dat de telefoon "maar" 100 euro waard is. Je krijgt namelijk flinke toestelkorting van T-Mobile/Vodafone/KPN omdat je elke maand 30+ euro neerlegt voor je abonnement...quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Estolan het volgende:
Ik bewaar mijn toestellen altijd, heb er nu stuk of 5 thuis liggen
en ja je betaald in je abbo ook voor je toestel, maar dat maakt een toestel niet meer waard.
en 2ehands telefoons kopen, dat vind ik uberhaupt not done als die dingen amper iets kiosten bij een normaal abbo
Bullshit, er zijn lange tijd geruchten geweest, maar niet meer dan dat. Het is pas sinds een week of 3 officieel bekend dat Vodafone en KPN de iPhone gaan verkopen. Maar als je zegt dat het in april/mei al bekend was kan je net zo goed zeggen dat het in december 2007 al bekend was, toen waren er namelijk ook al geruchten dat KPN de iPhone ging verkopenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het was in April/Mei al bekend.....
649 euro voor prepaid toestel. Dat zal in combinatie met een goedkoop sim only abo ( http://goo.gl/bGQ7U ) vast niet duurder zijn dan de belachelijk dure iPhone-abo's.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:21 schreef dronkeykong het volgende:
Ik zie dat je het toestel ook als prepaid bij VF kan halen. Wat nou als ik dat doe en een sim-only abo neem?
Ben ik dan niet goedkoper uit, iemand?
Heb nu ff geen tijd om het uit te rekenen
Het is nooit officieel geweest. Niet officieel betekent dat je nergens op kan rekenen. Het is pas sinds 3 weken bekend. End of story, ik ga geen feiten betwisten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:17 schreef Estolan het volgende:
het was al eerder in het nieuws geweest, heeft toendertijd ook op de site van KNP gestaan, alleen was daarna verwijderd
( toen kregen vaste klanten van KPN wel een Iphone aanbod )
Eerder verlengen doen ze bij T-mobile wel, als je zegt dat je je telefoon kwijt bent geraakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
contractduur zou gewoon hetzelfde blijven, alleen mag je nu maximaal 4mnd van te voren al vernieuwen
Wat ik lomp vind is dat ik niet na 1 jaar al mn contract mag verlengen voor 2 jaar en daardoor een Iphone4 kan nemen. de 3GS heb ik ook betaald, en voor het abbo maakt het niks uit
Ik betaal graag in 1x 2jaar
Dat zegt natuurlijk niets. Hier in Londen zijn er ook hele wijken waar slecht ontvangst is. Maakt niet uit of je O2, Vodafone of Orange hebt dus ik zou maar niet te vroeg juichenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:05 schreef bolivian het volgende:
Zo, iPhone 4 is binnen. Nog een maandje wachten voordat de nummerportering van Hi naar Tmo rond is. Backup van oude 3G erop, wifi aan. Deksels, die apps draaien als een trein4! Wat een koning, dat toestel!
Ben benieuwd naar de prestaties van T-Mobile. Slechter dan Hi wordt het niet, aangezien ik thuis bijkans niet kan bellen, zo matig is de ontvangst. En dat in de op 7 na grootste stad van Nederland.
Het leven kan mooi zijn!
Ja ik kwam er alleen achter dat je dan niet de volle snelheid internet hebt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.belsimpel.nl/g(...)-web-iphone200-2jaar
Of die.
Denk je echt dat je het verschil zal merken tussen 3,6mbit/s en 7,2mbit/s?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik kwam er alleen achter dat je dan niet de volle snelheid internet hebt.
Ik ga gewoon voor de standaard VF optie, T-mobile is in mijn omgeving een ramp en ik hoorde dat in December daar waarschijnlijk ook een datalimiet gaat komen.
Ohja en ik hoorde dat inderdaad apple veel inspraak heeft op de prijzen...
Denk het wel ja, als je een keer wat zwaarders wil doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk je echt dat je het verschil zal merken tussen 3,6mbit/s en 7,2mbit/s?
en toch heeft het bij KPN op de site gestaan ergens rondom afgelopen zomerquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is nooit officieel geweest. Niet officieel betekent dat je nergens op kan rekenen. Het is pas sinds 3 weken bekend. End of story, ik ga geen feiten betwisten.
Dat staat nergens, maar dat hoorde ik via een werknemer. 95% kans.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:32 schreef Estolan het volgende:
waar staat dat?
op elk toestel zit std simlock
werknemer van VF?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat staat nergens, maar dat hoorde ik via een werknemer. 95% kans.
Binnenkort weet ik het zeker hoop ik.
Het enige wat op de site heeft gestaan is een handleiding hoe je de iPhone gebruiksklaar kunt maken (SIM-kaart erin doen, telefoon aan). Dat komt omdat KPN een aantal simlockvrije iPhones had ingeslagen en deze aan vaste klanten verkocht mochten ze hierom vragen. Dit is dus totaal niet vergelijkbaar met de huidige situatie omdat:quote:Op woensdag 3 november 2010 08:26 schreef Estolan het volgende:
[..]
en toch heeft het bij KPN op de site gestaan ergens rondom afgelopen zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |