Ja!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:05 schreef no1uknow het volgende:
Kan je bevestigen dat dumpert werkt? Dat is voor mij reden genoeg om het te kopen maar ik moet het wel zeker weten.
Voor jou is dat oud nieuws..ok, ik wist wel dat ze iPhone 4 gaan verkopen maar nu is het definitief eind november.quote:
Het was al eerder officieel op de site te zien dan dat die mailtjes de deur uit gingen, dus echt nieuw was het niet. was namelijk ook al op dit forum gepost dacht ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voor jou is dat oud nieuws..ok, ik wist wel dat ze iPhone 4 gaan verkopen maar nu is het definitief eind november.
We hebben 't er idd ook pas een half topic overquote:Op donderdag 4 november 2010 19:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het was al eerder officieel op de site te zien dan dat die mailtjes de deur uit gingen, dus echt nieuw was het niet. was namelijk ook al op dit forum gepost dacht ik.
Niet..... Wel..... Niet...... Wel....... Niet.....quote:Op donderdag 4 november 2010 19:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het was al eerder officieel op de site te zien dan dat die mailtjes de deur uit gingen, dus echt nieuw was het niet. was namelijk ook al op dit forum gepost dacht ik.
Welquote:Op donderdag 4 november 2010 19:48 schreef nelisb het volgende:
[..]
Niet..... Wel..... Niet...... Wel....... Niet.....
:-(
Ja die prijsstijging van t mobile is pas gebeurd toch? 30 eu per maand aan abbokosten en dan 230 bijbetaling ipv de 170 euro die het eerst was.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:15 schreef nelisb het volgende:
Ik weet niet o je de prijzen gevolgd hebt van de nieuwe providers en tmobile?
Alles is duurder geworden. Dus het wordt zeker niet goedkoper.
Het is dat ik niet zo van fantasy spellen houd..quote:Op donderdag 4 november 2010 21:39 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Chaos Rings eindelijk uitgespeeld! Ruim 33,5 uur gespeeld!
Yep, bij mij ook werkend.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:05 schreef no1uknow het volgende:
Kan je bevestigen dat dumpert werkt? Dat is voor mij reden genoeg om het te kopen maar ik moet het wel zeker weten.
Nou, euh, Chaos Rings!quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:18 schreef Saninl het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zo van fantasy spellen houd..
Maar zo'n adventure/rpg spel vind ik wel vet..
Maar zoiets als 'cod' vind ik dan weer niet fijn met die besturing..
Iemand nog een spel idee?
Heb je Winterboard al geprobeerd te verwijderen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:24 schreef Saninl het volgende:
Ik heb een raar iets op mijn iPhone; via winterboard alle thema's uitgezet enzo, maar onder mijn dock zit enorm veel ruimte.. Waardoor het springboard er echt raar uitziet.. Er zou zo nog een icon onder kunnen (qua ruimte)
Hoe kan ik daar vanaf komen?
Hoe lang kun je doen dan met een volle iPhone?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:24 schreef Dos37 het volgende:
Mensen ik heb een probleem mijn iPhone batterij loopt tegenwoordig nog sneller leeg dan een bad zonder stop. Kan het liggen aan het aantal apps wat ik er op heb staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |