Apple Airport Expressquote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef ook_gek het volgende:
Even kort vraagje. Kan je een apparaat kopen om een bestaande audio set airplay gereed te maken.
Dus zeg een klein apparaatje dat je op een aux ingang kan aansluiten zodat je gebruik van de airplay kan maken?
Dat zal wel super zijn!
Wel grappig dat ik hier ergens in April al gepost had dat in November de Iphone's bij VF zouden komen en tadaa. Dus ik geloof hem wel. Maar hij gaat ff verder zoeken zodat ie het zeker weet.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
werknemer van VF?
alsof die het vaak weten,
ik ken iemand die de secretaresse is van de directeur van HI, en zelfs die wist het pas toen het nieuws officieel uit kwam
Geef een bron en ik geloof je, maar nu lul je gewoon uit je nek.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:50 schreef Estolan het volgende:
Dat zei ik net ook al en vorige maand
Er was begin dit jaar / zomer / al bericht geweest hierover
dit heeft gewoon op VF en KPN site gestaan, en daarna eraf gehaald
Dan moet je vast wel een nieuwsbericht kunnen vinden die jouw perceptie van de waarheid ondersteunt, of ben jij de enige die het heeft zien staan op de sites van KPN/Vodafone?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:22 schreef Estolan het volgende:
Wat ik dus al zei, het heeft er gestaan, en is er toen af gehaald, daarna kregen grote KPN klanten een Iphone aanbieding, en nu dit nieuws
het was allang bekend dat dit ging gebeuren, alleen is het nu officieel gemaakt
@Splackavellie02: in 2 uur naar 88% is dat snel? hij is binnen een uurtje toch wel opgeladen?
Mijn oom heeft sinds voor de zomer al een Iphone bij KPN, gratis gekregen,quote:Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan moet je vast wel een nieuwsbericht kunnen vinden die jouw perceptie van de waarheid ondersteunt, of ben jij de enige die het heeft zien staan op de sites van KPN/Vodafone?
grappigquote:
Voor een batterycase vond ik het vrij netjes, helemaal eentje die ik niet eens had opgeladen voor gebruik.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:22 schreef Estolan het volgende:
@Splackavellie02: in 2 uur naar 88% is dat snel? hij is binnen een uurtje toch wel opgeladen?
kan dat dan op de markt? Het is geen Nokiaquote:Op donderdag 4 november 2010 09:50 schreef Jetfly het volgende:
Even een vraagje tussendoor: iPhone is gesimlockt en wil hem dus simlocken. Als ik dit gewoon door iemand op de markt laat doen, gebeurt er dan iets met de iPhone? Bijv. bepaalde dingen niet beschikbaar etc...?
waar staat dat dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:06 schreef kthxbye het volgende:
Ik werk zelf voor Vodafone.
Alle telefoons die VF levert zijn simlockvrij, behalve 'VF Exclusives' (zoals toendertijd deel HTC Magic). De iPhone is geen 'VF Exclusive'
Ja. Microsim aanvragen kost wel 17eu ofso geloof ikquote:Op donderdag 4 november 2010 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
Is het echt link om je simkaart bij te knippen?
En kan ik anders bij hi een microsim aanvragen? (ja ik weet kan ook ff bellen, maar ik bel al teveel met die lui. En elke keer weer die mongolen die je overhalen om te blijven)
Ik heb geen verlengingquote:Op donderdag 4 november 2010 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Microsim aanvragen kost wel 17eu ofso geloof ik
Bij verlenging heb ik hem gewoon gratis gekregen.
kijk hier eensquote:Op donderdag 4 november 2010 10:17 schreef Estolan het volgende:
[..]
waar staat dat dan?
want de Iphone is gelocked door Apple, en niet door de provider
Maar wat zou een "simlock door Apple" moeten inhouden dan? Dat je er alleen Apple simkaarten in kan doen?quote:Op welke toestellen zet Vodafone een simlock?
Alle toestellen die vanaf 29 juni 2009 nieuw zijn in ons assortiment hebben geen simlock. Dit geldt alleen als je dit toestel koopt in combinatie met een abonnement.
Vodafone exclusieve toestellen zoals de HTC Magic hebben wel een simlock.
Alle prepaid telefoons zijn voorzien van een netwerk- en prepaidlock. Je prepaidtoestel werkt alleen met een Vodafone Prepaid simkaart.
Misschien, heel misschien, verkoopt Vodafonee gewoon toestellen waar geen simlock op zitten, dus die geregistreerd staan bij Apple als simlockvrij. Is dit echt zo moeilijk te begrijpen?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Estolan het volgende:
Dus je gaat mij vertellen dat VF alle verkocht Iphones eerst aan Itunes gaat hangen en ze simlock vrij gaat maken?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Estolan het volgende:
Dus je gaat mij vertellen dat VF alle verkocht Iphones eerst aan Itunes gaat hangen en ze simlock vrij gaat maken?
Hoezo moeten alle klanten dan eerst de provider bellen, voordat je kan syncen met Itunes?
Nou,quote:
Omdat VF alle toestellen zonder simlock levert? Dat is toch niet zo raar.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nou,
je hebt een Iphone bij bijv T-Mobile
voordat je na 1 jaar gratis je simlock kan verwijderen, moet je eerst naar T-Mobile bellen, daarna kan je pas een andere simkaart invoeren en gaan syncen met Itunes, waardoor je Iphone simlock vrij wordt
Zo ver ik weet is er geen andere "normale legale" optie
Tenzij ze al simlock vrij waren, alleen waarom zou VF de enige zijn die dat dan doet
Je kan toch ook gewoon een iPhone4 simlock-vrij kopen? Waarom zou VF dat dan niet kunnen?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nou,
je hebt een Iphone bij bijv T-Mobile
voordat je na 1 jaar gratis je simlock kan verwijderen, moet je eerst naar T-Mobile bellen, daarna kan je pas een andere simkaart invoeren en gaan syncen met Itunes, waardoor je Iphone simlock vrij wordt
Zo ver ik weet is er geen andere "normale legale" optie
Tenzij ze al simlock vrij waren, alleen waarom zou VF de enige zijn die dat dan doet
ja alleen zijn ze dan niet 199euro, toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een iPhone4 simlock-vrij kopen? Waarom zou VF dat dan niet kunnen?
oud nieuwsquote:Op donderdag 4 november 2010 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van de kpn dat ze iPhone4 op 29 november gaan verkopen.
Denk eens na voordat je hele tijd alles wat in je opkomt in dit topic post. Vodafone kan toch gewoon simlockvrije iPhones aanbieden in combinatie met een abonnement? Wat is daar nou zo gek aan.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
ja alleen zijn ze dan niet 199euro, toch?
Zo zo, via internetquote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb via internet een simlock vrije iphone 4 gekocht, icm een VF abbo
Ja eerst geloofde ik het ook nietquote:
Hoeveel?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb via internet een simlock vrije iphone 4 gekocht, icm een VF abbo
Gast, anders houd je even op met bitchen. Ik heb ook een simlockvrije iPhone, net als elf anderen bij mij op de universiteit. Zo zeldzaam zijn ze dus niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:11 schreef Estolan het volgende:
Wat ik al zei, eerst zien dan geloven. Zou een leuke stunt zijn als ze als enige dit doen.
Voorzover staat er nog geen bijzondere dingen op de site erover, die teksten zijn nog geeneens aangepast
So We Shall See.....
Bel+SMS+Web iPhone 350 2 jaar eerste 6 maand 23 euro daarna 46.quote:
zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gast, anders houd je even op met bitchen. Ik heb ook een simlockvrije iPhone, net als elf anderen bij mij op de universiteit. Zo zeldzaam zijn ze dus niet.
De mijne is ook gewoon simlockvrij met een KPN abbo. Is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:30 schreef Estolan het volgende:
[..]
zeg ik dat dan?
maar waar heb jij en die 11 andere hem dan vandaan dat hij simlock vrij was, en voor hoeveel?
Simlock vrij geleverd door KPN? of ergens gekocht met een KPN abbo?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De mijne is ook gewoon simlockvrij met een KPN abbo. Is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.
Simlockvrij gekocht, kpn abbo van de zaak.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:52 schreef Estolan het volgende:
[..]
Simlock vrij geleverd door KPN? of ergens gekocht met een KPN abbo?
Netjesquote:Op donderdag 4 november 2010 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bel+SMS+Web iPhone 350 2 jaar eerste 6 maand 23 euro daarna 46.
Apple iPhone 4 16GB Black Simlockvrij voor 92 euro
Het was voor mij deze geworden omdat de iphone abbo's van VF of net weer 55 euro of 39,50 zijn met teveel of net te weinig minuten.
Had ik ookquote:Op donderdag 4 november 2010 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Simlockvrij gekocht, kpn abbo van de zaak.
Ja. Lees maar eens terug.quote:
Ik heb mijn iPhone voor 629 bij de Apple store in Parijs gehaald. Voor anderen kan ik niet spreken.quote:maar waar heb jij en die 11 andere hem dan vandaan dat hij simlock vrij was, en voor hoeveel?
16GB?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Lees maar eens terug.
[..]
Ik heb mijn iPhone voor 629 bij de Apple store in Parijs gehaald. Voor anderen kan ik niet spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |