Ligt natuurlijk aan het gebruik maar 24 uur en hij staat op 20%. Dus elke dag moet ie aan de lading.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef Nashje het volgende:
Die nieuwe prijzen. Ze zijn echt helemaal gestoord geworden. In juni is m'n abo afgelopen, maar een nieuwe iPhone is echt een rib uit m'n lijf. Heb altijd gezegd dat ik niets anders meer wil dan een iPhone, maar als de prijzen zo enorm omhoog gaan, ga ik toch overwegen dan maar een ander toestel te nemen. Jammer maar helaas.
[..]
Hoe lang kun je doen dan met een volle iPhone?
Gewoon simlockvrij in Bels kopenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef Nashje het volgende:
Die nieuwe prijzen. Ze zijn echt helemaal gestoord geworden. In juni is m'n abo afgelopen, maar een nieuwe iPhone is echt een rib uit m'n lijf. Heb altijd gezegd dat ik niets anders meer wil dan een iPhone, maar als de prijzen zo enorm omhoog gaan, ga ik toch overwegen dan maar een ander toestel te nemen. Jammer maar helaas.
[..]
Hoe lang kun je doen dan met een volle iPhone?
Dat hoort. Get used to it.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het gebruik maar 24 uur en hij staat op 20%. Dus elke dag moet ie aan de lading.
Heb het idee dat dat op den duur alleen maar problemen gaat opleveren. Zal best meevallen hoor, maar heb nooit vertrouwen in dat soort zaakjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:25 schreef Saninl het volgende:
[..]
Gewoon simlockvrij in Bels kopenEn dan een Sim-only kopen
Ik heb met die blackberry torch mogen spelen, en viel me hard tegen! wat is het ding traag!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb het idee dat dat op den duur alleen maar problemen gaat opleveren. Zal best meevallen hoor, maar heb nooit vertrouwen in dat soort zaakjes. Weinig zin ook om via-via een goedkopere iPhone te kunnen krijgen. Speel het liefst gewoon safe met zulke dure dingen. Lekker naar de BlackBerry dan maar
.
En inderdaad Dos, hoort zo. Is bij mij precies hetzelfde. Dat ding vreet als een malle.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef SteelDogg het volgende:
Abonnementskosten p. mnd.
Bel - SMS 100 Sim Only ¤ 8,50
Surf&Mail Totaal ¤ 5,00
Per maand ¤ 13,50
Nou viel mijn oog op dit abbonement van KPN, maar is Surf & Mail Totaal wel goed? ('t is 384 kbps, is dat wel snel?) Of is dat toch écht te traag voor deze tijd?
En Surf & Mail heeft een FUP. Is dat een beetje uit te houden?
Alvast bedankt voor 't beantwoorden
Ik zou voor de iets snellere internetvariant (1Mbit) gaan. Die heb ik ook en dat is een aardige snelheid voor de iPhone. Niet super, maar wel goed werkbaar.quote:
Als ik 'm 24 uur niet gebruik (dus gewoon stand-by, niks doen) dan is er hooguit 1 of 2 procent af en dat komt dan vooral doordat het ophalen van email enzo doorgaat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het gebruik maar 24 uur en hij staat op 20%. Dus elke dag moet ie aan de lading.
Mits, Simlockvrij. Ja en jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Even twee vragen....
1. Werkt een iPhone(4) met een prepaid kaartje?
2. Moet je een speciaal iPhone internet abonnement afsluiten (zoals bij blackberry) of kan ik ook internetten met dat prepaid kaartje?
Ik kan namelijk een iPhone krijgen maar nog even geen abonnement afsluiten.
O en nog een vraag
3. Er was toen een probleem met dat type iPhone, dat de verbinding weg viel o.i.d. Is dat er nog steeds?
Natuurlijk niet. Simlockvrij in Belgie is 650 euro. Met een abonnement ben je in totaal inderdaad snel 1000 euro kwijt in 2 jaar, maar het is niet alsof dat abbonnement zonder subsidie helemaal gratis is.quote:Op zondag 7 november 2010 14:23 schreef Mandal het volgende:
Hoe je het ook bekijkt. Gemiddelde Iphone 4 kost in totaal ruim 1000 euro.
Lijkt me weinig kans hebben... Je mag pas weer meedoen aan het subsidiefestijn als je je abo verlengt, dus een paar maanden voordat je sim-only contractperiode afloopt. Maar als je sim-only een paar euro per maand kost, houdt niets je tegen om gewoon een nieuw abo (ernaast) te nemen toch?quote:Op zondag 7 november 2010 16:19 schreef LeNick het volgende:
Heeft iemand ervaring met het volgende, ik heb momenteel een sim only bij Vodafone lopen, en heb zelf een iPhone 3G. Dat ding vind ik onderhand veel te sloom en zou graag een iPhone 4 willen. Zou Vodafone denken jullie zo galant zijn om dan mij die sim only om te laten zetten tot een nieuw abonnement met de iPhone 4?
Ookal is het 'maar' 13,25 vind ik het toch wel zonde..quote:Op zondag 7 november 2010 16:33 schreef eleusis het volgende:
[..]
Lijkt me weinig kans hebben... Je mag pas weer meedoen aan het subsidiefestijn als je je abo verlengt, dus een paar maanden voordat je sim-only contractperiode afloopt. Maar als je sim-only een paar euro per maand kost, houdt niets je tegen om gewoon een nieuw abo (ernaast) te nemen toch?
Ik vind het een beetje apart,quote:Op zondag 7 november 2010 16:19 schreef LeNick het volgende:
Heeft iemand ervaring met het volgende, ik heb momenteel een sim only bij Vodafone lopen, en heb zelf een iPhone 3G. Dat ding vind ik onderhand veel te sloom en zou graag een iPhone 4 willen. Zou Vodafone denken jullie zo galant zijn om dan mij die sim only om te laten zetten tot een nieuw abonnement met de iPhone 4?
Een tijdje terug wilde ik dit met een Blackberry (toen was er nog niks bekend van iPhone 4 bij VF) en toen zei die huppeltrut aan de kassa dat dat niet kan.. Maar ik zie eigenlijk niet in waarom VF het nu niet zou willen. Ze willen denk ik zoveel mogelijk iPhone 4's verkopen met abo en ze gaan er stukken meer op verdienen als ze mij laten overstappen. Ik betaal nu namelijk maar 13,25 elke maand.
Voordat ik Vodafone email over dit hoor ik graag of jullie hier ervaring mee hebben. Misschien zelfs tips om VF zo ver te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |