quote:Daar heb je helemaal gelijk in... daarom ook gewoon thumbs up in de hoop dat je date leuk is!Op woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MooiJe hoeft niet te snappen waarom ik dit wil, maar het is niet leuk om steeds te horen te krijgen dat zoiets "helemaal niet leuk" kan zijn en dat mensen willen dat dat je voor iemand voor jezelf zou gaan etc etc. Het is wel goed bedoeld, maar het is ook heel erg 'kijken vanuit traditionele waarden', snap je?
. Ik zou liever hebben dat mensen blij voor mij zijn en niet gaan proberen hun leefwijze aan mij op te dringen
.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze kunnen wel mooi zingen:
quote:Oh dat vind ik altijd zo nasty om te bedenkenOp woensdag 27 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net toastjes met camembert gehad.
En een Italiaanse salade met minitomaatjes, ruccola, pesto en mozzarella voor 2,49 die ik ook net zo goed zelf had kunnen maken.
quote:BlurredOp woensdag 27 oktober 2010 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
Wie had er nou ook een jurkje gepost? Ik heb niets meer kunnen vinden in het vorige topic, maar er staat me wel iets van bij.
quote:VMW is nog getrouwd, Puff heeft een huisje, Syrena een huis, Mo een baan, Blurred een jurkje, Vik boobies (en een jurkje), PF heeft vrolijke liedjes, Maria een speen met alcohol, de moeder van Nynke heeft een gebroken knie,
quote:M'n HuisOp woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef loveli het volgende:
[..]
VMW is nog getrouwd, Puff heeft een huisje, Mo een baan, Blurred een jurkje, Vik boobies (en eenjurkje), PF heeft vrolijke liedjes, Maria een speen met alcohol, de moeder van Nynke heeft een gebroken knie, maar niet in het Bronovo en Merel mailt met McVoudt.
Wat ben ik vergeten?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef loveli het volgende:
[..]
VMW is nog getrouwd, Puff heeft een huisje, Mo een baan, Blurred een jurkje, Vik boobies (en eenjurkje), PF heeft vrolijke liedjes, Maria een speen met alcohol, de moeder van Nynke heeft een gebroken knie, maar niet in het Bronovo en Merel mailt met McVoudt.
Wat ben ik vergeten?
quote:Voor straf stukje komen latexen?
quote:Lurkers kunnen toch niet zien wat er in een topic gezegd wordt?Op woensdag 27 oktober 2010 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vraag me af of het aantal pageviews afgelopen topic radicaal omhoog is gegaan met alle keren dat er "boobies" gezegd is
* MariaEtcetera gaat op een berg staan om met hand boven ogen te kijken hoe Mo en MrMo Engeland naderen.![]()
Ik wil ook het Blurredjurkje zien!
En oh ik had idd een PM, Syrena wat een tof huisje!Lekker de ruimte ook
Ben heel benieuwd wat jij ervan gaat maken, mogelijkheden te over lijkt me!
Zumba was weer fijn!![]()
Er was nog plek! Alleen na afloop was ik een beetje licht in mn hoofd dus nu heb ik een blikje cola en zit ik even bij te komen
quote:Ja best. Mooi figuurtje jij
quote:Thanks
quote:Wij blijven tot het einde der tijden en daarna posten onze kinderen hier, nou ja, wie kinderen heeft danVanmorgen deed ik voor het eerst sinds een half jaar een laffe poging tot hardlopen en dacht ik aan jullie. Daarnet schoof ik een pizza en een biertje naar binnen en dacht ik aan jullie.![]()
En jullie zijn er nog
quote:Zoals op de FB van de ex kijken?Op woensdag 27 oktober 2010 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O er zijn van die dingen die ik niet moet doen en toch steeds doe......!
quote:Dat lijkt zo omdat ik steeds overOp woensdag 27 oktober 2010 19:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die heb je al best wel lang!!!
quote:Lurkers lezen toch al mee? Definitie van lurkers enzoOp woensdag 27 oktober 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Lru
[..]
Lurkers kunnen toch niet zien wat er in een topic gezegd wordt?
Oh ja, de Syrena-pm! Ff kijken!
quote:Nee mn eigen haar knippen en dan 'o ja de vorige keer was het ook al niet mooi'Op woensdag 27 oktober 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals op de FB van de ex kijken?.
Niet doen.
quote:De mijne nog nietOp woensdag 27 oktober 2010 19:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat ik steeds overzeurpraat![]()
Ik heb vandaag het geheugenkaartje van iBood ontvangen! Alleen heb ik mijn telefoon nog niet. Had jij er ook eentje besteld? Bedacht later dat als je er eentje had gewild het handiger was geweest als ik er meteen twee had genomen, had verzendkosten gescheeld
quote:Ze doen maarOp woensdag 27 oktober 2010 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
MarzPizza+bier=aan slankies denken
![]()
Ik denk ook vaak aan de slankies als ik iets slechts eetDan denk ik "oh gnorf, nou heb ik geen geniaal geweldig lijstje meer
Nouja schijt
"
![]()
En heeeel soms bedenk ik me dat voordat ik het koop en dan neem ik het niet mee
![]()
[..]
Lurkers lezen toch al mee? Definitie van lurkers enzoMaar je weet maar nooit of er een lurker boobie-foto's doorlinkt aan anderen
![]()
quote:Lachspiegel zekerOp woensdag 27 oktober 2010 19:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind die grote spiegel die ik heb in de kamer bij mijn ouders helemaal niet leuk want ik heb er een dikke buik in en dat zie ik steeds
quote:Dus we hadden de verzendkosten door drie kunnen delen?
quote:MariaOp woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
*mental image van bejaarde slankies die nog steeds keuvelen over extra vetkwabjes terwijl niemand die meer ziet door alle rimpels heen, en die dan nog steeds heel ouderwetsch zitten te laptoppen terwijl kleinkinderen met ogen rollen en brommen: "Je kan toch gewoon met de interdimensionele transportator in enkele seconden bij die mensen op bezoek, waarom zou je nog de moeite doen om al die ellelange verhalen te typen" en slankies die dan antwoorden: "HÈ, WAAAT? PAK MAAR EEN KOEKJE. JA DE SUIKERVRIJE NATUURLIJK!".
quote:Brood kopen op internet lijkt me vet handig!Op woensdag 27 oktober 2010 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik lees bij iBood steeds iBrood, maar dat komt vast omdat ik niet weet wat een iBood is
quote:iBood is low-carbOp woensdag 27 oktober 2010 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik lees bij iBood steeds iBrood, maar dat komt vast omdat ik niet weet wat een iBood is
quote:Ik ben bang van nietOp woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik nou ook ga hardlopen, krijg ik dan ook zulke boobies?!
quote:Albert.nlOp woensdag 27 oktober 2010 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Brood kopen op internet lijkt me vet handig!
Hoef je nooit meer maar buiten!
quote:Ja, vóór 17 uur bezorgd = de volgende dag in huis en dan om 17:01 bestellen en oud brood krijgenOp woensdag 27 oktober 2010 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Brood kopen op internet lijkt me vet handig!
Hoef je nooit meer maar buiten!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dus we hadden de verzendkosten door drie kunnen delen?Jij zegt ons ook nooit wat!
![]()
quote:Had ik er toch maar meer besteldOp woensdag 27 oktober 2010 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil dat kaartje ook maar hij was al uitverkocht!!
quote:DeOp woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
*mental image van bejaarde slankies die nog steeds keuvelen over extra vetkwabjes terwijl niemand die meer ziet door alle rimpels heen, en die dan nog steeds heel ouderwetsch zitten te laptoppen terwijl kleinkinderen met ogen rollen en brommen: "Je kan toch gewoon met de interdimensionele transportator in enkele seconden bij die mensen op bezoek, waarom zou je nog de moeite doen om al die ellelange verhalen te typen" en slankies die dan antwoorden: "HÈ, WAAAT? PAK MAAR EEN KOEKJE. JA DE SUIKERVRIJE NATUURLIJK!".
quote:Ach zo! That makes perfect sense! *ziet allemaal mensen op een iPod-achtig ding sabbelen* 0 kcals!
quote:*open deur* Die gebruikt mijn kleinkind dan ook niet - deOp woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De-smiley is tegen die tijd allang passé hoor.
quote:Heb je je tietenfoto geplaatst?Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb het eerste vriendschapsverzoek op Facebook van iemand die ik niet ken al binnen.
quote:Nee! Maar miss heeft iemand van Fok me daar herkend (hij heeft nml wel vrienden die ik ook gehad heb - ooit).Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je je tietenfoto geplaatst?
quote:Mag ik ook een pm? Ben ook wel nieuwsgierig naar mrvoudt eigenlijkOp woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
Maria, ik had de linkjes weer weggehaald want er waren wel érg veel views in verhouding met hoeveel mensen hier meeposten en dat freakte me een beetje uit
maar ik kan je wel even pm-en
quote:Yup, we zijn populiarOp woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
Maria, ik had de linkjes weer weggehaald want er waren wel érg veel views in verhouding met hoeveel mensen hier meeposten en dat freakte me een beetje uit
quote:Jaaaa graag!Op woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
quote:Ik heb er volgens mij ook tweeOp woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef -marz- het volgende:
Toen ik facebook had, had ik maandenlang 2 vrienden. Toen maar weer opgedoekt.
Sociaal dier ben ik toch.
quote:Jij bent ook niet aardig idd.Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij ook tweeNet als hyves, doe ik ook bijna niets mee.
quote:Ja, dat bedoel ik. Merel mr voudt en jij je nieuwe jurkjeOp woensdag 27 oktober 2010 20:13 schreef Blurred86 het volgende:
uh.. Tink, je verwart me met Merel denk ikik heb geen MrVoudt! ik kan je alleen een foto van mijn nieuwe jurkje sturen als je interesse hebt..
quote:Jurkfoto?Op woensdag 27 oktober 2010 20:13 schreef Blurred86 het volgende:
uh.. Tink, je verwart me met Merel denk ikik heb geen MrVoudt! ik kan je alleen een foto van mijn nieuwe jurkje sturen als je interesse hebt..
quote:Online wel. In het echt niet echt.Op woensdag 27 oktober 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wil ze zelf graag geloven.
quote:Ikke ookOp woensdag 27 oktober 2010 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Merel mr voudt en jij je nieuwe jurkje![]()
*ben een beetje warrig vandaag
quote:2 op facebook, 1 op hyvesOp woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij ook tweeNet als hyves, doe ik ook bijna niets mee.
quote:Het jurkje van Vik al gezien?Op woensdag 27 oktober 2010 20:15 schreef -marz- het volgende:
Mijn BMI is 23 trouwens.
Of doen we ontopic gewoon helemaal niet meer
quote:Vik vooral volgens mij
quote:Ik vond je in het echt ook helemaal niet angstaanjagend! Al heb ik je misschien te weinig gesproken om echt bang te wordenOp woensdag 27 oktober 2010 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Online wel. In het echt niet echt.
quote:Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.Op woensdag 27 oktober 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee XM'ert, hoe was t vandaag?.
quote:Met een biertje op de bank knussen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
En met een beetje mazzel wordt 't morgen nog erger. Ik verheug me er nu al op.
quote:Ook niet met lekkere voetmassage ofzo?Op woensdag 27 oktober 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net gesport en nu shoarma met kofte besteld. En Duvel kan hier niet zoveel aan doen helaas.
quote:HeheOp woensdag 27 oktober 2010 20:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook niet met lekkere voetmassage ofzo?
quote:Ja maar hij kan je wel lekker vertroetelen!Op woensdag 27 oktober 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net gesport en nu shoarma met kofte besteld. En Duvel kan hier niet zoveel aan doen helaas.
quote:Hoe komt 't dat je zo gek denkt dan?Op woensdag 27 oktober 2010 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet klopt, en toch voel ik het? Dan denk ik vooral: jeetje wat irritant
quote:Ja, dat heb ik ook en dan erg vaak. Eigenlijk is/gaat het dan wel oke/acceptabel maar dan voelt het als dikke poep.Op woensdag 27 oktober 2010 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet klopt, en toch voel ik het? Dan denk ik vooral: jeetje wat irritant
quote:paar onsociale dagen + in wijde oude kleding gelopen + veel snoep etc. gegeten + haar is te langOp woensdag 27 oktober 2010 21:03 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hoe komt 't dat je zo gek denkt dan?
quote:Hup, ga iets doen! Kleed jezelf leuk aan enzoOp woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
paar onsociale dagen + in wijde oude kleding gelopen + veel snoep etc. gegeten + haar is te lang
en nu moet ik weer mensen ontmoeten en dan denk ik pfff.
quote:Heb ik ook wel eens, hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
paar onsociale dagen + in wijde oude kleding gelopen + veel snoep etc. gegeten + haar is te lang
en nu moet ik weer mensen ontmoeten en dan denk ik pfff.
quote:Ja net gedaan, voelt al veel beterOp woensdag 27 oktober 2010 21:07 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hup, ga iets doen! Kleed jezelf leuk aan enzo
quote:Ja, ik ga nu zeker normaal eten. Dat scheelt zoo veel!Op woensdag 27 oktober 2010 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, hoor.
Morgen voel je je vast beter. En weer even een paar dagen in leuke kleren en normaal eten en dan denk je weer: oh wat ben ik fab!
.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja net gedaan, voelt al veel beter!!
quote:Ja ik denk dan ook zo stom. Dat anderen denken "Nou moet ik helemaal een end in de trein met allemaal spullen en ook nog eens bij neen blijven." ipv "Oh, nou ja ik mag lekker slapen bij neen en ik krijg lekker ontbijtOp woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef mspoez het volgende:
"Ja inderdaad nou en"
Probleem terug bij andere kant.
quote:HerkenbaarOp woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef neen het volgende:
[..]
Ja ik denk dan ook zo stom. Dat anderen denken "Nou moet ik helemaal een end in de trein met allemaal spullen en ook nog eens bij neen blijven." ipv "Oh, nou ja ik mag lekker slapen bij neen en ik krijg lekker ontbijt" of net als dat ik meestal naar anderen ga ipv zij naar mij
want dan moeten ze moeite doen om hier te komen en hebben ze mijn gezelschap anders hebben ze alleen last van mijn gezelschap dus stel ik dat altijd maar voor terwijl ze helemaal niet zo denken.
quote:Maar heb je niet gewoon een slaapzak?Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef neen het volgende:
[..]
Ja ik denk dan ook zo stom. Dat anderen denken "Nou moet ik helemaal een end in de trein met allemaal spullen en ook nog eens bij neen blijven." ipv "Oh, nou ja ik mag lekker slapen bij neen en ik krijg lekker ontbijt" of net als dat ik meestal naar anderen ga ipv zij naar mij
want dan moeten ze moeite doen om hier te komen en hebben ze mijn gezelschap anders hebben ze alleen last van mijn gezelschap dus stel ik dat altijd maar voor terwijl ze helemaal niet zo denken.
quote:Misschien denken zij wel hetzelfde.Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef neen het volgende:
[..]
quote:ik zou zegggen: ik heb voor 1 persoon spullen, dat moeten jullie dan maar onderling uitvechten...Op woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef neen het volgende:
Ik heb wel een matje + slaapzak alleen maar 1 set zegmaar en niet 4en maar 1 van mijn onsociale huisgenoten heeft wel eens mensen over de vloer en dus spul dus ik kijk even waar ik nog meer vandaan kan halen
5 mensen op 16m2het zal wel stinken dan
quote:Ik ook dusOp woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik zou zegggen: ik heb voor 1 persoon spullen, dat moeten jullie dan maar onderling uitvechten...
nee eigenlijk zou ik als een hysterische idioot allemaal spullen bij elkaar scharrelen en zo.. en in paniek raken
quote:Voorkeurslijstje maken, slaapzak geven aan degene die het hardste stinkt!Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef -marz- het volgende:
Ja, straks eindigen ze met z'n allen in zijn bed.
Kan leuk zijn, maar ook heel vervelend!
quote:Juist niet!! Dan gaat dat allemaal in je slaapzak zitten, stinkende huidschilfers en zweet enzo. Ieuw.Op woensdag 27 oktober 2010 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Voorkeurslijstje maken, slaapzak geven aan degene die het hardste stinkt!
quote:Ja maar... de rest moet bij neen in bed!Op woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Juist niet!! Dan gaat dat allemaal in je slaapzak zitten, stinkende huidschilfers en zweet enzo. Ieuw.
quote:Ow. GrossOp woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja maar... de rest moet bij neen in bed!
quote:Nou ja, over het algemeen is het zo dat wanneer er dingen geregeld moeten worden zoals spullen, kaartjes of afspraken met een bedrijf ofzo dat ik het maar doe want anders is de kans klein dat het gebeurdOp woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef mspoez het volgende:
Sja of je doet het eens een keer niet, vermoedelijk regel jij altijd de slaapspppullen? Sms je dat je niets thuis hebt, helaas. Zien wat er gebeurt.
quote:Chenet van de c1000? Huiswijn van appie?Op woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, over het algemeen is het zo dat wanneer er dingen geregeld moeten worden zoals spullen, kaartjes of afspraken met een bedrijf ofzo dat ik het maar doe want anders is de kans klein dat het gebeurd
Wat is goedkope en drinkbare wijn?dat weten jullie vast wel
quote:Kaartje blazen!Op woensdag 27 oktober 2010 21:44 schreef neen het volgende:
Oke top! Als ik dan heel veel koop krijg ik ook zo'n toy story poppetje
Wijn drink je natuurlijk uit bierglazen
quote:orly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Goed zo! Dat gevoel vasthouden en jezelf weer helemaalOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit in de bus weg van hier en word steeds blijer
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit in de bus weg van hier en word steeds blijer
quote:Dat kochten mij studentenvriendjes altijd voor een borrel... en een pak sap voor mij.
quote:Ja! De Spaanse is bijvoorbeeld goed te drinken.Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Koop dan een van de literflessen van de AH huiswijnen. Chenet is goed om je gootsteen mee te ontstoppen.
quote:Lekker, sap!Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat kochten mij studentenvriendjes altijd voor een borrel... en een pak sap voor mij.
quote:*boksOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nooit je nummer geven aan mensen die zeggen 'ja, wie weet bel ik je wel eens'
Stalkers zijn het
quote:Huh?
quote:*boksOp woensdag 27 oktober 2010 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*boks![]()
Indiase dudeface belde net ook maar weer eens een keer![]()
(ditmaal op een gegeven moment: "ja misschien kunnen we wel een keer afspreken en praten enzo, jeweetwel, als je tijd hebt..." Ikke: "Ah. Who knows eh". Hij: "Eh. Yeah. Haha. Okay. ".)
quote:"Ja joh, dit is m'n voicemail ik ben m'n telefoon kwijt m'n nieuwe nummer is 0654321123 hoi he"Op woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
*boks
Ja hallo waarom sms je niet terug? Je had zo een high teck telefoon, daar kan het niet aan liggen??
quote:OMDAT IK DAT NIET WIL OETLULOp woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
*boks
Ja hallo waarom sms je niet terug? Je had zo een high teck telefoon, daar kan het niet aan liggen??
quote:Tot morgen!Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef motorbloempje het volgende:varen bijna het bereik uit! Dooooooeeeeeei!
tot zondag!
quote:Veel plezier!!Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
varen bijna het bereik uit! Dooooooeeeeeei!
tot zondag!
quote:Ik had zo op de boot gratis wireless internet?Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef motorbloempje het volgende:varen bijna het bereik uit! Dooooooeeeeeei!
tot zondag!
quote:Ik vind bot zijn vervelend, moet je nog meer uitleggen..Op woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OMDAT IK DAT NIET WIL OETLUL
Enzo![]()
We zijn te vriendelijk PF, kleine beetjes botheid helpen schijnbaar niet, goeie training om het grovere arsenaal aan botte retorts uit de kast te trekkenEn ik HOU helemaal niet van bot zijn. Muh.
quote:je tvp'de, dat mag niet
quote:niet meer in het bronovo, nu in het medisch spectrum twente....daar waar geen kleine prinsesjes geboren zjin...Op woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef loveli het volgende:
[..]
VMW is nog getrouwd, Puff heeft een huisje, Syrena een huis, Mo een baan, Blurred een jurkje, Vik boobies (en een jurkje), PF heeft vrolijke liedjes, Maria een speen met alcohol, de moeder van Nynke heeft een gebroken knie,maar nieten ligt in het Bronovo en Merel mailt met McVoudt.
Wat ben ik vergeten?
quote:Huh?2
quote:Ik riep maar watOp woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Huh?2
Ik heb knallende koppijn, ik volg het niet meer zo goed
quote:Uitleggen na bot zijn is aardig. Als je bot genoeg bent hoef je niets uit te leggen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind bot zijn vervelend, moet je nog meer uitleggen..
quote:Kind of. Momenteel even niet heel erg on speaking terms op mijn initiatief. Moet nog een kort gesprek overheen om de laatste misverstanden uit de weg te ruimen op een neutrale locatie (lees: in ieder geval niet bij mij thuis, wil kunnen opstappen als het te lang duurt).
quote:Slim!Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Kind of. Momenteel even niet heel erg on speaking terms op mijn initiatief. Moet nog een kort gesprek overheen om de laatste misverstanden uit de weg te ruimen op een neutrale locatie (lees: in ieder geval niet bij mij thuis, wil kunnen opstappen als het te lang duurt).
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Kind of. Momenteel even niet heel erg on speaking terms op mijn initiatief. Moet nog een kort gesprek overheen om de laatste misverstanden uit de weg te ruimen op een neutrale locatie (lees: in ieder geval niet bij mij thuis, wil kunnen opstappen als het te lang duurt).
quote:PuffOp woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens Puff, de beste tip die ik je kan geven: koop een elektrische schroevendraaier.
quote:*boks. Ik kom zelfs niet verder dan 1 drankje, want daar doe ik rustig 3 uur over. Als de drank op is, ben ik altijd degene die nog het langst over heeftOp woensdag 27 oktober 2010 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof, Cambridge! Ik wil er een dag-tripje heen doen een keertjeSuperleuk!
En ik drink zo langzaam dat ik meestal toch niet verder kom dan 2 drankjes per avondje uit
quote:Waar staan die?Op woensdag 27 oktober 2010 21:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooikaap! De rode en rose zijn omfietswijnen.
2 per fles en 6 voor een tientje bij AH.
quote:Zeg tegen hem dat je vriendje het niet leuk zou vinden als jullie samen afspreken en dat jij je daarom ook ongemakkelijk voelt. Worked like a charm bij mijOp woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OMDAT IK DAT NIET WIL OETLUL
Enzo![]()
We zijn te vriendelijk PF, kleine beetjes botheid helpen schijnbaar niet, goeie training om het grovere arsenaal aan botte retorts uit de kast te trekkenEn ik HOU helemaal niet van bot zijn. Muh.
quote:Hier was ik inderdaad over aan het denken. Moet toch veel nieuw spul hebben, aangezien ik nog veel heb van het ouderlijk huis, dat na 4x verhuizen zn beste tijd wel gehad heeft. Dus ik ga eerst muren kleuren, dan halen of bezorgen (afhankelijk van pappieOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Puff. Nog een tip: verhuis je losse zooi pas als de grote meubels er al staan. Het geeft wat chaos als al je kleding in zakken al verhuisd is, maar de kledingkast pas 2 weken later komt. Slapen zonder bed (geen ruimte voor, daar staan dozen/zakken) is ook wat ongemakkelijk.
quote:Flessen staan op de onderste plank, of bij een grotere ah in zo'n middenstapel. De rode bevat tevens veel kleurstoffen, dat kan in je nadeel werken.Waar staan die?Die kende ik nog niet.
quote:Mijn vriend kwam met hetzelfde ideeOp woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: wat toevallig, dat is plan Ben het is in dit geval ook waar
Vriendje spoorde me al aan om gewoon te zeggen dat ie op moest rotten, maar dat kan ik dan weer niet, want hij doet wel gewoon aardig enzo
![]()
Plan A = opgelucht zijn als ie niet meer belt![]()
quote:Niet voor iedereenOp woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef neen het volgende:
Maareeh, als je zegt van "ja ik heb een vriendje" dan is de boodschap toch wel duidelijkook al heb je geen vriendje.
quote:Als iemand mij ooit lastig valt dan ga ik dat ook zeggen
quote:Ja dat hoopte ik dus! Project gefaaldOp woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef neen het volgende:
Maareeh, als je zegt van "ja ik heb een vriendje" dan is de boodschap toch wel duidelijkook al heb je geen vriendje.
Als iemand mij ooit lastig valt dan ga ik dat ook zeggen
quote:Oh nee dat had geen enkel effect. Maar hij bedoelde het ook vriendschappelijk (zegt ie). Ah, Maria zelfde probleem zo te horen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef neen het volgende:
Als iemand mij ooit lastig valt dan ga ik dat ook zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Oh getver was niet ales zeiknat?
quote:naja de ruzie heeft ook half te maken met het werk... Dat maakt het zo ingewikkeld...Op donderdag 28 oktober 2010 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
@ progje dat is een nadeel ja maar wel goed opgelost, nu nog de ruzie oplossen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Veel plezier, Maria! Doe ze de groet'n.
quote:ja ik ben ook erg blij met Windows 7 en de installatie is ook een stuk verbeterd ten opzichte van XPOp donderdag 28 oktober 2010 10:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Windows 7 is fijn!
Afgelopen weekend een nieuwe desktop gekocht en wat een verschil met XP!
(Dat ik nu 3G ipv 512MB RAM heb kan ook wel een ietsje in de snelheid schelen).
quote:Idd. Ik zit met kriebelhoofd op de bankOp donderdag 28 oktober 2010 11:10 schreef Phaidra het volgende:
.
Perruche, gefeliciteerd!!![]()
stiekemerd!
quote:Alleen het netwerk met XP-computers krijgen we nog niet helemaal voor elkaar, rechtengedoe schijnt vrij ingewikkeld te zijn en we hebben nog niet echt de puf om duizenden topics daarover door te worstelen (vooralsnog lijkt het een driverprobleem dat onoplosbaar isOp donderdag 28 oktober 2010 11:14 schreef progje het volgende:
[..]
ja ik ben ook erg blij met Windows 7 en de installatie is ook een stuk verbeterd ten opzichte van XP
quote:Wat klinkt dat gezellig Gronings!
quote:Bulletje was één van de juryleden van de Miniplaybackshow van vroegah! In een stierenpak! Muuuhúúúúúúúú!!Op donderdag 28 oktober 2010 11:22 schreef Perruche het volgende:
![]()
ik hou van stiekem
![]()
V1zOr, wie is bulletje?
quote:QFTOp donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat gezellig Gronings!
En hoi! Oh, jullie posten zoveel, ik kan het ja allemaal niet bijhoud'n.
quote:Pas op he! Ben een Drent...Op donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat gezellig Gronings!
quote:Mijn buurman schalt dat altijd heel hard over straat, zo herkenbaar en ik vind het zo leukOp donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zeg heel vaak 'mooi' en al die Groningers denken dan altijd dat ik 'moi' zeg..
quote:Heb je daar echt moeite mee dan? Praten je leerlingen zo Gronings?Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik het zou verstaan zou ik het misschien ook wel hilarisch vinden.
quote:Flevoland! Geen accent whatsoever.Op donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Owja, da's natuurlijk ook een mooie gelegenheid om met Groningers in aanraking te komen
Waar komt Baardmans eigenlijk vandaan?
quote:Past bij elkaarOp donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Blurred86 het volgende:
Gefeliciteerd Perruche!
Ik heb een vraagje voor de echte Hollanders hierIk wil vanavond hutspot maken maar dat heb ik nog nooit gedaan, is het gewoon een kwestie van aardappelen koken met wortel en ui en dan stampen? of zie ik nu iets essentieels over het hoofd? en dan eet ik er denkik braadworst bij want daar heb ik zin in, of zou dat er niet bij passen? help me out!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
QFT
Perrucheeeeee gefeliciteerd met je verjaardag!!![]()
Klinkt alsof je vriendje het vandaag allemaal wel weer goed maaktGeniet van je dag!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, en Perruche, gefeli. Wat een lekkere hapjes maak je zeg
ik kom nooit veel verder dan stokbrood met lekkere kaas danwel smeersels.
quote:Vergeet de grove mosterd niet!Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb een vraagje voor de echte Hollanders hierIk wil vanavond hutspot maken maar dat heb ik nog nooit gedaan, is het gewoon een kwestie van aardappelen koken met wortel en ui en dan stampen? of zie ik nu iets essentieels over het hoofd? en dan eet ik er denkik braadworst bij want daar heb ik zin in, of zou dat er niet bij passen? help me out!
quote:bah!Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef V1z0R het volgende:
Echte Hollanders doen zure haring bij de hutspot!
quote:Die uit Leiden ja. De Noord-Hollanders eten er gehakt of worst bij.Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef V1z0R het volgende:
Echte Hollanders doen zure haring bij de hutspot!
quote:Och ja, Leiden kwam dat weg...Op donderdag 28 oktober 2010 14:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die uit Leiden ja. De Noord-Hollanders eten er gehakt of worst bij.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Wat leuk: ik krijg een mail van m'n begeleidster van m'n stageschool. Ze schrijft onder andere dat een bepaalde leerling regelmatig naar mij vraagt en dat hij z'n bewondering heeft geuit voor hoe ik me had geweerd met die klas. En ook heeft 'ie gezegd dat ik grammatica en spelling goed had uitgelegd en dat hij daar nu profijt van heeft. Zo leuk om dat te horen!.
quote:Ik vang het kookvocht van de wortelen/uien op in een bakje. Als de stamp te droog is, kan dat er nog bij.Op donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef Blurred86 het volgende:
ah ok dat gaat helemaal lukken dan, dank jullie wel!
Heb er nu al zin in
quote:Met stamp kook ik de aardappels bijna altijd in bouillon, dan kan je wat van het vocht gebruiken ipv boterOp donderdag 28 oktober 2010 14:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vang het kookvocht van de wortelen/uien op in een bakje. Als de stamp te droog is, kan dat er nog bij.
quote:Collega van me had ook een relatie met iemand die bij ons bedrijf werkte (andere afdeling). Hij was vrij punctueel en sprak iedereen aan op z'n fouten, zo ook z'n vriendin. Die kon het zakelijke en prive dus prima scheidenOp donderdag 28 oktober 2010 10:03 schreef progje het volgende:
[..]
naja de ruzie heeft ook half te maken met het werk... Dat maakt het zo ingewikkeld...
Maar ja, dagje niet op elkaars lip zitten helpt dan vaak ook al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jum!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Creditcard zeuren ze niet over hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 16:01 schreef Syrena het volgende:
Gefeliciteerd Perruche!!![]()
Ik ben al thuisOm kwart voor 1 belde de makelaar dat ik vergeten was iets op de contracten te tekenen
![]()
dus als een razende van het werk weggefietst, in de auto gesprongen thuis en daarheen sjezen, toen terugsjezen (voor zo ver dat gaat op de Rijksweg
) en toen weer Hypotheker. Het wordt een spaarhypotheek en als ik 65 ben heb ik alles afgelost
Offerte komt volgende week. Net al mijn creditcard opgezegd, kunnen ze daar al niet over gaan zeuren.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:02 schreef Ml-etje het volgende:
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jum!![]()
Watissut allemaal?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:De ING-mevrouw zei dat ook al, maar ik zit liever ff safeOp donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Creditcard zeuren ze niet over hoor.
Spaarhypo goede keuzeMaar kom je dan niet boven de 30 jr hypotheek uit?
quote:Quiche met 1x prei-en restjes plus oude kaas
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
De ING-mevrouw zei dat ook al, maar ik zit liever ff safeVraag 'm als alles rond is gewoon weer aan.
Nee ik ben na 30 jaar klaar met betalenHeb de rente nu 20 jaar vast genomen. Het is niet zo'n duur huis (maar er moet wel wat eigen geld in, anders redde ik 't niet).
quote:Aangezien je er toch 2 van hebt, kun je niet 1tje faxen naar me?Op donderdag 28 oktober 2010 16:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Quiche met 1x prei-en restjes plus oude kaas
Quiche met champi's en spekjes plus een kruidenmixje erover 2x
Quiche met paprika, courgette en broccoli met sausje met tomaat en schapenkaas en pijnboompitten plus restje spekjes.
Heb nu al trek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |