quote:Ook niet met lekkere voetmassage ofzo?Op woensdag 27 oktober 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net gesport en nu shoarma met kofte besteld. En Duvel kan hier niet zoveel aan doen helaas.
quote:HeheOp woensdag 27 oktober 2010 20:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook niet met lekkere voetmassage ofzo?
quote:Ja maar hij kan je wel lekker vertroetelen!Op woensdag 27 oktober 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net gesport en nu shoarma met kofte besteld. En Duvel kan hier niet zoveel aan doen helaas.
quote:Hoe komt 't dat je zo gek denkt dan?Op woensdag 27 oktober 2010 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet klopt, en toch voel ik het? Dan denk ik vooral: jeetje wat irritant
quote:Ja, dat heb ik ook en dan erg vaak. Eigenlijk is/gaat het dan wel oke/acceptabel maar dan voelt het als dikke poep.Op woensdag 27 oktober 2010 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet klopt, en toch voel ik het? Dan denk ik vooral: jeetje wat irritant
quote:paar onsociale dagen + in wijde oude kleding gelopen + veel snoep etc. gegeten + haar is te langOp woensdag 27 oktober 2010 21:03 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hoe komt 't dat je zo gek denkt dan?
quote:Hup, ga iets doen! Kleed jezelf leuk aan enzoOp woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
paar onsociale dagen + in wijde oude kleding gelopen + veel snoep etc. gegeten + haar is te lang
en nu moet ik weer mensen ontmoeten en dan denk ik pfff.
quote:Heb ik ook wel eens, hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
paar onsociale dagen + in wijde oude kleding gelopen + veel snoep etc. gegeten + haar is te lang
en nu moet ik weer mensen ontmoeten en dan denk ik pfff.
quote:Ja net gedaan, voelt al veel beterOp woensdag 27 oktober 2010 21:07 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hup, ga iets doen! Kleed jezelf leuk aan enzo
quote:Ja, ik ga nu zeker normaal eten. Dat scheelt zoo veel!Op woensdag 27 oktober 2010 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, hoor.
Morgen voel je je vast beter. En weer even een paar dagen in leuke kleren en normaal eten en dan denk je weer: oh wat ben ik fab!
.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja net gedaan, voelt al veel beter!!
quote:Ja ik denk dan ook zo stom. Dat anderen denken "Nou moet ik helemaal een end in de trein met allemaal spullen en ook nog eens bij neen blijven." ipv "Oh, nou ja ik mag lekker slapen bij neen en ik krijg lekker ontbijtOp woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef mspoez het volgende:
"Ja inderdaad nou en"
Probleem terug bij andere kant.
quote:HerkenbaarOp woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef neen het volgende:
[..]
Ja ik denk dan ook zo stom. Dat anderen denken "Nou moet ik helemaal een end in de trein met allemaal spullen en ook nog eens bij neen blijven." ipv "Oh, nou ja ik mag lekker slapen bij neen en ik krijg lekker ontbijt" of net als dat ik meestal naar anderen ga ipv zij naar mij
want dan moeten ze moeite doen om hier te komen en hebben ze mijn gezelschap anders hebben ze alleen last van mijn gezelschap dus stel ik dat altijd maar voor terwijl ze helemaal niet zo denken.
quote:Maar heb je niet gewoon een slaapzak?Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef neen het volgende:
[..]
Ja ik denk dan ook zo stom. Dat anderen denken "Nou moet ik helemaal een end in de trein met allemaal spullen en ook nog eens bij neen blijven." ipv "Oh, nou ja ik mag lekker slapen bij neen en ik krijg lekker ontbijt" of net als dat ik meestal naar anderen ga ipv zij naar mij
want dan moeten ze moeite doen om hier te komen en hebben ze mijn gezelschap anders hebben ze alleen last van mijn gezelschap dus stel ik dat altijd maar voor terwijl ze helemaal niet zo denken.
quote:Misschien denken zij wel hetzelfde.Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef neen het volgende:
[..]
quote:ik zou zegggen: ik heb voor 1 persoon spullen, dat moeten jullie dan maar onderling uitvechten...Op woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef neen het volgende:
Ik heb wel een matje + slaapzak alleen maar 1 set zegmaar en niet 4en maar 1 van mijn onsociale huisgenoten heeft wel eens mensen over de vloer en dus spul dus ik kijk even waar ik nog meer vandaan kan halen
5 mensen op 16m2het zal wel stinken dan
quote:Ik ook dusOp woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik zou zegggen: ik heb voor 1 persoon spullen, dat moeten jullie dan maar onderling uitvechten...
nee eigenlijk zou ik als een hysterische idioot allemaal spullen bij elkaar scharrelen en zo.. en in paniek raken
quote:Voorkeurslijstje maken, slaapzak geven aan degene die het hardste stinkt!Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef -marz- het volgende:
Ja, straks eindigen ze met z'n allen in zijn bed.
Kan leuk zijn, maar ook heel vervelend!
quote:Juist niet!! Dan gaat dat allemaal in je slaapzak zitten, stinkende huidschilfers en zweet enzo. Ieuw.Op woensdag 27 oktober 2010 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Voorkeurslijstje maken, slaapzak geven aan degene die het hardste stinkt!
quote:Ja maar... de rest moet bij neen in bed!Op woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Juist niet!! Dan gaat dat allemaal in je slaapzak zitten, stinkende huidschilfers en zweet enzo. Ieuw.
quote:Ow. GrossOp woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja maar... de rest moet bij neen in bed!
quote:Nou ja, over het algemeen is het zo dat wanneer er dingen geregeld moeten worden zoals spullen, kaartjes of afspraken met een bedrijf ofzo dat ik het maar doe want anders is de kans klein dat het gebeurdOp woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef mspoez het volgende:
Sja of je doet het eens een keer niet, vermoedelijk regel jij altijd de slaapspppullen? Sms je dat je niets thuis hebt, helaas. Zien wat er gebeurt.
quote:Chenet van de c1000? Huiswijn van appie?Op woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, over het algemeen is het zo dat wanneer er dingen geregeld moeten worden zoals spullen, kaartjes of afspraken met een bedrijf ofzo dat ik het maar doe want anders is de kans klein dat het gebeurd
Wat is goedkope en drinkbare wijn?dat weten jullie vast wel
quote:Kaartje blazen!Op woensdag 27 oktober 2010 21:44 schreef neen het volgende:
Oke top! Als ik dan heel veel koop krijg ik ook zo'n toy story poppetje
Wijn drink je natuurlijk uit bierglazen
quote:orly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Goed zo! Dat gevoel vasthouden en jezelf weer helemaalOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit in de bus weg van hier en word steeds blijer
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit in de bus weg van hier en word steeds blijer
quote:Dat kochten mij studentenvriendjes altijd voor een borrel... en een pak sap voor mij.
quote:Ja! De Spaanse is bijvoorbeeld goed te drinken.Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Koop dan een van de literflessen van de AH huiswijnen. Chenet is goed om je gootsteen mee te ontstoppen.
quote:Lekker, sap!Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat kochten mij studentenvriendjes altijd voor een borrel... en een pak sap voor mij.
quote:*boksOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nooit je nummer geven aan mensen die zeggen 'ja, wie weet bel ik je wel eens'
Stalkers zijn het
quote:Huh?
quote:*boksOp woensdag 27 oktober 2010 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*boks![]()
Indiase dudeface belde net ook maar weer eens een keer![]()
(ditmaal op een gegeven moment: "ja misschien kunnen we wel een keer afspreken en praten enzo, jeweetwel, als je tijd hebt..." Ikke: "Ah. Who knows eh". Hij: "Eh. Yeah. Haha. Okay. ".)
quote:"Ja joh, dit is m'n voicemail ik ben m'n telefoon kwijt m'n nieuwe nummer is 0654321123 hoi he"Op woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
*boks
Ja hallo waarom sms je niet terug? Je had zo een high teck telefoon, daar kan het niet aan liggen??
quote:OMDAT IK DAT NIET WIL OETLULOp woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
*boks
Ja hallo waarom sms je niet terug? Je had zo een high teck telefoon, daar kan het niet aan liggen??
quote:Tot morgen!Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef motorbloempje het volgende:varen bijna het bereik uit! Dooooooeeeeeei!
tot zondag!
quote:Veel plezier!!Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
varen bijna het bereik uit! Dooooooeeeeeei!
tot zondag!
quote:Ik had zo op de boot gratis wireless internet?Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef motorbloempje het volgende:varen bijna het bereik uit! Dooooooeeeeeei!
tot zondag!
quote:Ik vind bot zijn vervelend, moet je nog meer uitleggen..Op woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OMDAT IK DAT NIET WIL OETLUL
Enzo![]()
We zijn te vriendelijk PF, kleine beetjes botheid helpen schijnbaar niet, goeie training om het grovere arsenaal aan botte retorts uit de kast te trekkenEn ik HOU helemaal niet van bot zijn. Muh.
quote:je tvp'de, dat mag niet
quote:niet meer in het bronovo, nu in het medisch spectrum twente....daar waar geen kleine prinsesjes geboren zjin...Op woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef loveli het volgende:
[..]
VMW is nog getrouwd, Puff heeft een huisje, Syrena een huis, Mo een baan, Blurred een jurkje, Vik boobies (en een jurkje), PF heeft vrolijke liedjes, Maria een speen met alcohol, de moeder van Nynke heeft een gebroken knie,maar nieten ligt in het Bronovo en Merel mailt met McVoudt.
Wat ben ik vergeten?
quote:Huh?2
quote:Ik riep maar watOp woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Huh?2
Ik heb knallende koppijn, ik volg het niet meer zo goed
quote:Uitleggen na bot zijn is aardig. Als je bot genoeg bent hoef je niets uit te leggen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind bot zijn vervelend, moet je nog meer uitleggen..
quote:Kind of. Momenteel even niet heel erg on speaking terms op mijn initiatief. Moet nog een kort gesprek overheen om de laatste misverstanden uit de weg te ruimen op een neutrale locatie (lees: in ieder geval niet bij mij thuis, wil kunnen opstappen als het te lang duurt).
quote:Slim!Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Kind of. Momenteel even niet heel erg on speaking terms op mijn initiatief. Moet nog een kort gesprek overheen om de laatste misverstanden uit de weg te ruimen op een neutrale locatie (lees: in ieder geval niet bij mij thuis, wil kunnen opstappen als het te lang duurt).
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Kind of. Momenteel even niet heel erg on speaking terms op mijn initiatief. Moet nog een kort gesprek overheen om de laatste misverstanden uit de weg te ruimen op een neutrale locatie (lees: in ieder geval niet bij mij thuis, wil kunnen opstappen als het te lang duurt).
quote:PuffOp woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens Puff, de beste tip die ik je kan geven: koop een elektrische schroevendraaier.
quote:*boks. Ik kom zelfs niet verder dan 1 drankje, want daar doe ik rustig 3 uur over. Als de drank op is, ben ik altijd degene die nog het langst over heeftOp woensdag 27 oktober 2010 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof, Cambridge! Ik wil er een dag-tripje heen doen een keertjeSuperleuk!
En ik drink zo langzaam dat ik meestal toch niet verder kom dan 2 drankjes per avondje uit
quote:Waar staan die?Op woensdag 27 oktober 2010 21:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooikaap! De rode en rose zijn omfietswijnen.
2 per fles en 6 voor een tientje bij AH.
quote:Zeg tegen hem dat je vriendje het niet leuk zou vinden als jullie samen afspreken en dat jij je daarom ook ongemakkelijk voelt. Worked like a charm bij mijOp woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OMDAT IK DAT NIET WIL OETLUL
Enzo![]()
We zijn te vriendelijk PF, kleine beetjes botheid helpen schijnbaar niet, goeie training om het grovere arsenaal aan botte retorts uit de kast te trekkenEn ik HOU helemaal niet van bot zijn. Muh.
quote:Hier was ik inderdaad over aan het denken. Moet toch veel nieuw spul hebben, aangezien ik nog veel heb van het ouderlijk huis, dat na 4x verhuizen zn beste tijd wel gehad heeft. Dus ik ga eerst muren kleuren, dan halen of bezorgen (afhankelijk van pappieOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Puff. Nog een tip: verhuis je losse zooi pas als de grote meubels er al staan. Het geeft wat chaos als al je kleding in zakken al verhuisd is, maar de kledingkast pas 2 weken later komt. Slapen zonder bed (geen ruimte voor, daar staan dozen/zakken) is ook wat ongemakkelijk.
quote:Flessen staan op de onderste plank, of bij een grotere ah in zo'n middenstapel. De rode bevat tevens veel kleurstoffen, dat kan in je nadeel werken.Waar staan die?Die kende ik nog niet.
quote:Mijn vriend kwam met hetzelfde ideeOp woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: wat toevallig, dat is plan Ben het is in dit geval ook waar
Vriendje spoorde me al aan om gewoon te zeggen dat ie op moest rotten, maar dat kan ik dan weer niet, want hij doet wel gewoon aardig enzo
![]()
Plan A = opgelucht zijn als ie niet meer belt![]()
quote:Niet voor iedereenOp woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef neen het volgende:
Maareeh, als je zegt van "ja ik heb een vriendje" dan is de boodschap toch wel duidelijkook al heb je geen vriendje.
quote:Als iemand mij ooit lastig valt dan ga ik dat ook zeggen
quote:Ja dat hoopte ik dus! Project gefaaldOp woensdag 27 oktober 2010 23:27 schreef neen het volgende:
Maareeh, als je zegt van "ja ik heb een vriendje" dan is de boodschap toch wel duidelijkook al heb je geen vriendje.
Als iemand mij ooit lastig valt dan ga ik dat ook zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |