quote:Ook niet met lekkere voetmassage ofzo?Op woensdag 27 oktober 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net gesport en nu shoarma met kofte besteld. En Duvel kan hier niet zoveel aan doen helaas.
quote:HeheOp woensdag 27 oktober 2010 20:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook niet met lekkere voetmassage ofzo?
quote:Ja maar hij kan je wel lekker vertroetelen!Op woensdag 27 oktober 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net gesport en nu shoarma met kofte besteld. En Duvel kan hier niet zoveel aan doen helaas.
quote:Hoe komt 't dat je zo gek denkt dan?Op woensdag 27 oktober 2010 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet klopt, en toch voel ik het? Dan denk ik vooral: jeetje wat irritant
quote:Ja, dat heb ik ook en dan erg vaak. Eigenlijk is/gaat het dan wel oke/acceptabel maar dan voelt het als dikke poep.Op woensdag 27 oktober 2010 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet klopt, en toch voel ik het? Dan denk ik vooral: jeetje wat irritant
quote:paar onsociale dagen + in wijde oude kleding gelopen + veel snoep etc. gegeten + haar is te langOp woensdag 27 oktober 2010 21:03 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hoe komt 't dat je zo gek denkt dan?
quote:Hup, ga iets doen! Kleed jezelf leuk aan enzoOp woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
paar onsociale dagen + in wijde oude kleding gelopen + veel snoep etc. gegeten + haar is te lang
en nu moet ik weer mensen ontmoeten en dan denk ik pfff.
quote:Heb ik ook wel eens, hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
paar onsociale dagen + in wijde oude kleding gelopen + veel snoep etc. gegeten + haar is te lang
en nu moet ik weer mensen ontmoeten en dan denk ik pfff.
quote:Ja net gedaan, voelt al veel beterOp woensdag 27 oktober 2010 21:07 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hup, ga iets doen! Kleed jezelf leuk aan enzo
quote:Ja, ik ga nu zeker normaal eten. Dat scheelt zoo veel!Op woensdag 27 oktober 2010 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, hoor.
Morgen voel je je vast beter. En weer even een paar dagen in leuke kleren en normaal eten en dan denk je weer: oh wat ben ik fab!
.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja net gedaan, voelt al veel beter!!
quote:Ja ik denk dan ook zo stom. Dat anderen denken "Nou moet ik helemaal een end in de trein met allemaal spullen en ook nog eens bij neen blijven." ipv "Oh, nou ja ik mag lekker slapen bij neen en ik krijg lekker ontbijtOp woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef mspoez het volgende:
"Ja inderdaad nou en"
Probleem terug bij andere kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |