quote:Goed zo! Dat gevoel vasthouden en jezelf weer helemaalOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit in de bus weg van hier en word steeds blijer
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit in de bus weg van hier en word steeds blijer
quote:Dat kochten mij studentenvriendjes altijd voor een borrel... en een pak sap voor mij.
quote:Ja! De Spaanse is bijvoorbeeld goed te drinken.Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Koop dan een van de literflessen van de AH huiswijnen. Chenet is goed om je gootsteen mee te ontstoppen.
quote:Lekker, sap!Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat kochten mij studentenvriendjes altijd voor een borrel... en een pak sap voor mij.
quote:*boksOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nooit je nummer geven aan mensen die zeggen 'ja, wie weet bel ik je wel eens'
Stalkers zijn het
quote:Huh?
quote:*boksOp woensdag 27 oktober 2010 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*boks![]()
Indiase dudeface belde net ook maar weer eens een keer![]()
(ditmaal op een gegeven moment: "ja misschien kunnen we wel een keer afspreken en praten enzo, jeweetwel, als je tijd hebt..." Ikke: "Ah. Who knows eh". Hij: "Eh. Yeah. Haha. Okay. ".)
quote:"Ja joh, dit is m'n voicemail ik ben m'n telefoon kwijt m'n nieuwe nummer is 0654321123 hoi he"Op woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
*boks
Ja hallo waarom sms je niet terug? Je had zo een high teck telefoon, daar kan het niet aan liggen??
quote:OMDAT IK DAT NIET WIL OETLULOp woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
*boks
Ja hallo waarom sms je niet terug? Je had zo een high teck telefoon, daar kan het niet aan liggen??
quote:Tot morgen!Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef motorbloempje het volgende:varen bijna het bereik uit! Dooooooeeeeeei!
tot zondag!
quote:Veel plezier!!Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
varen bijna het bereik uit! Dooooooeeeeeei!
tot zondag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |