quote:HerkenbaarOp woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef neen het volgende:
[..]
Ja ik denk dan ook zo stom. Dat anderen denken "Nou moet ik helemaal een end in de trein met allemaal spullen en ook nog eens bij neen blijven." ipv "Oh, nou ja ik mag lekker slapen bij neen en ik krijg lekker ontbijt" of net als dat ik meestal naar anderen ga ipv zij naar mij
want dan moeten ze moeite doen om hier te komen en hebben ze mijn gezelschap anders hebben ze alleen last van mijn gezelschap dus stel ik dat altijd maar voor terwijl ze helemaal niet zo denken.
quote:Maar heb je niet gewoon een slaapzak?Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef neen het volgende:
[..]
Ja ik denk dan ook zo stom. Dat anderen denken "Nou moet ik helemaal een end in de trein met allemaal spullen en ook nog eens bij neen blijven." ipv "Oh, nou ja ik mag lekker slapen bij neen en ik krijg lekker ontbijt" of net als dat ik meestal naar anderen ga ipv zij naar mij
want dan moeten ze moeite doen om hier te komen en hebben ze mijn gezelschap anders hebben ze alleen last van mijn gezelschap dus stel ik dat altijd maar voor terwijl ze helemaal niet zo denken.
quote:Misschien denken zij wel hetzelfde.Op woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef neen het volgende:
[..]
quote:ik zou zegggen: ik heb voor 1 persoon spullen, dat moeten jullie dan maar onderling uitvechten...Op woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef neen het volgende:
Ik heb wel een matje + slaapzak alleen maar 1 set zegmaar en niet 4en maar 1 van mijn onsociale huisgenoten heeft wel eens mensen over de vloer en dus spul dus ik kijk even waar ik nog meer vandaan kan halen
5 mensen op 16m2het zal wel stinken dan
quote:Ik ook dusOp woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik zou zegggen: ik heb voor 1 persoon spullen, dat moeten jullie dan maar onderling uitvechten...
nee eigenlijk zou ik als een hysterische idioot allemaal spullen bij elkaar scharrelen en zo.. en in paniek raken
quote:Voorkeurslijstje maken, slaapzak geven aan degene die het hardste stinkt!Op woensdag 27 oktober 2010 21:24 schreef -marz- het volgende:
Ja, straks eindigen ze met z'n allen in zijn bed.
Kan leuk zijn, maar ook heel vervelend!
quote:Juist niet!! Dan gaat dat allemaal in je slaapzak zitten, stinkende huidschilfers en zweet enzo. Ieuw.Op woensdag 27 oktober 2010 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Voorkeurslijstje maken, slaapzak geven aan degene die het hardste stinkt!
quote:Ja maar... de rest moet bij neen in bed!Op woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Juist niet!! Dan gaat dat allemaal in je slaapzak zitten, stinkende huidschilfers en zweet enzo. Ieuw.
quote:Ow. GrossOp woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja maar... de rest moet bij neen in bed!
quote:Nou ja, over het algemeen is het zo dat wanneer er dingen geregeld moeten worden zoals spullen, kaartjes of afspraken met een bedrijf ofzo dat ik het maar doe want anders is de kans klein dat het gebeurdOp woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef mspoez het volgende:
Sja of je doet het eens een keer niet, vermoedelijk regel jij altijd de slaapspppullen? Sms je dat je niets thuis hebt, helaas. Zien wat er gebeurt.
quote:Chenet van de c1000? Huiswijn van appie?Op woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, over het algemeen is het zo dat wanneer er dingen geregeld moeten worden zoals spullen, kaartjes of afspraken met een bedrijf ofzo dat ik het maar doe want anders is de kans klein dat het gebeurd
Wat is goedkope en drinkbare wijn?dat weten jullie vast wel
quote:Kaartje blazen!Op woensdag 27 oktober 2010 21:44 schreef neen het volgende:
Oke top! Als ik dan heel veel koop krijg ik ook zo'n toy story poppetje
Wijn drink je natuurlijk uit bierglazen
quote:orly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |