quote:BlurredOp woensdag 27 oktober 2010 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
Wie had er nou ook een jurkje gepost? Ik heb niets meer kunnen vinden in het vorige topic, maar er staat me wel iets van bij.
quote:VMW is nog getrouwd, Puff heeft een huisje, Syrena een huis, Mo een baan, Blurred een jurkje, Vik boobies (en een jurkje), PF heeft vrolijke liedjes, Maria een speen met alcohol, de moeder van Nynke heeft een gebroken knie,
quote:M'n HuisOp woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef loveli het volgende:
[..]
VMW is nog getrouwd, Puff heeft een huisje, Mo een baan, Blurred een jurkje, Vik boobies (en eenjurkje), PF heeft vrolijke liedjes, Maria een speen met alcohol, de moeder van Nynke heeft een gebroken knie, maar niet in het Bronovo en Merel mailt met McVoudt.
Wat ben ik vergeten?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef loveli het volgende:
[..]
VMW is nog getrouwd, Puff heeft een huisje, Mo een baan, Blurred een jurkje, Vik boobies (en eenjurkje), PF heeft vrolijke liedjes, Maria een speen met alcohol, de moeder van Nynke heeft een gebroken knie, maar niet in het Bronovo en Merel mailt met McVoudt.
Wat ben ik vergeten?
quote:Voor straf stukje komen latexen?
quote:Lurkers kunnen toch niet zien wat er in een topic gezegd wordt?Op woensdag 27 oktober 2010 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vraag me af of het aantal pageviews afgelopen topic radicaal omhoog is gegaan met alle keren dat er "boobies" gezegd is
* MariaEtcetera gaat op een berg staan om met hand boven ogen te kijken hoe Mo en MrMo Engeland naderen.![]()
Ik wil ook het Blurredjurkje zien!
En oh ik had idd een PM, Syrena wat een tof huisje!Lekker de ruimte ook
Ben heel benieuwd wat jij ervan gaat maken, mogelijkheden te over lijkt me!
Zumba was weer fijn!![]()
Er was nog plek! Alleen na afloop was ik een beetje licht in mn hoofd dus nu heb ik een blikje cola en zit ik even bij te komen
quote:Ja best. Mooi figuurtje jij
quote:Thanks
quote:Wij blijven tot het einde der tijden en daarna posten onze kinderen hier, nou ja, wie kinderen heeft danVanmorgen deed ik voor het eerst sinds een half jaar een laffe poging tot hardlopen en dacht ik aan jullie. Daarnet schoof ik een pizza en een biertje naar binnen en dacht ik aan jullie.![]()
En jullie zijn er nog
quote:Zoals op de FB van de ex kijken?Op woensdag 27 oktober 2010 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O er zijn van die dingen die ik niet moet doen en toch steeds doe......!
quote:Dat lijkt zo omdat ik steeds overOp woensdag 27 oktober 2010 19:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die heb je al best wel lang!!!
quote:Lurkers lezen toch al mee? Definitie van lurkers enzoOp woensdag 27 oktober 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Lru
[..]
Lurkers kunnen toch niet zien wat er in een topic gezegd wordt?
Oh ja, de Syrena-pm! Ff kijken!
quote:Nee mn eigen haar knippen en dan 'o ja de vorige keer was het ook al niet mooi'Op woensdag 27 oktober 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals op de FB van de ex kijken?.
Niet doen.
quote:De mijne nog nietOp woensdag 27 oktober 2010 19:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat ik steeds overzeurpraat![]()
Ik heb vandaag het geheugenkaartje van iBood ontvangen! Alleen heb ik mijn telefoon nog niet. Had jij er ook eentje besteld? Bedacht later dat als je er eentje had gewild het handiger was geweest als ik er meteen twee had genomen, had verzendkosten gescheeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |