quote:Daar heb je helemaal gelijk in... daarom ook gewoon thumbs up in de hoop dat je date leuk is!Op woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MooiJe hoeft niet te snappen waarom ik dit wil, maar het is niet leuk om steeds te horen te krijgen dat zoiets "helemaal niet leuk" kan zijn en dat mensen willen dat dat je voor iemand voor jezelf zou gaan etc etc. Het is wel goed bedoeld, maar het is ook heel erg 'kijken vanuit traditionele waarden', snap je?
. Ik zou liever hebben dat mensen blij voor mij zijn en niet gaan proberen hun leefwijze aan mij op te dringen
.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze kunnen wel mooi zingen:
quote:Oh dat vind ik altijd zo nasty om te bedenkenOp woensdag 27 oktober 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net toastjes met camembert gehad.
En een Italiaanse salade met minitomaatjes, ruccola, pesto en mozzarella voor 2,49 die ik ook net zo goed zelf had kunnen maken.
quote:BlurredOp woensdag 27 oktober 2010 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
Wie had er nou ook een jurkje gepost? Ik heb niets meer kunnen vinden in het vorige topic, maar er staat me wel iets van bij.
quote:VMW is nog getrouwd, Puff heeft een huisje, Syrena een huis, Mo een baan, Blurred een jurkje, Vik boobies (en een jurkje), PF heeft vrolijke liedjes, Maria een speen met alcohol, de moeder van Nynke heeft een gebroken knie,
quote:M'n HuisOp woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef loveli het volgende:
[..]
VMW is nog getrouwd, Puff heeft een huisje, Mo een baan, Blurred een jurkje, Vik boobies (en eenjurkje), PF heeft vrolijke liedjes, Maria een speen met alcohol, de moeder van Nynke heeft een gebroken knie, maar niet in het Bronovo en Merel mailt met McVoudt.
Wat ben ik vergeten?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef loveli het volgende:
[..]
VMW is nog getrouwd, Puff heeft een huisje, Mo een baan, Blurred een jurkje, Vik boobies (en eenjurkje), PF heeft vrolijke liedjes, Maria een speen met alcohol, de moeder van Nynke heeft een gebroken knie, maar niet in het Bronovo en Merel mailt met McVoudt.
Wat ben ik vergeten?
quote:Voor straf stukje komen latexen?
quote:Lurkers kunnen toch niet zien wat er in een topic gezegd wordt?Op woensdag 27 oktober 2010 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vraag me af of het aantal pageviews afgelopen topic radicaal omhoog is gegaan met alle keren dat er "boobies" gezegd is
* MariaEtcetera gaat op een berg staan om met hand boven ogen te kijken hoe Mo en MrMo Engeland naderen.![]()
Ik wil ook het Blurredjurkje zien!
En oh ik had idd een PM, Syrena wat een tof huisje!Lekker de ruimte ook
Ben heel benieuwd wat jij ervan gaat maken, mogelijkheden te over lijkt me!
Zumba was weer fijn!![]()
Er was nog plek! Alleen na afloop was ik een beetje licht in mn hoofd dus nu heb ik een blikje cola en zit ik even bij te komen
quote:Ja best. Mooi figuurtje jij
quote:Thanks
quote:Wij blijven tot het einde der tijden en daarna posten onze kinderen hier, nou ja, wie kinderen heeft danVanmorgen deed ik voor het eerst sinds een half jaar een laffe poging tot hardlopen en dacht ik aan jullie. Daarnet schoof ik een pizza en een biertje naar binnen en dacht ik aan jullie.![]()
En jullie zijn er nog
quote:Zoals op de FB van de ex kijken?Op woensdag 27 oktober 2010 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O er zijn van die dingen die ik niet moet doen en toch steeds doe......!
quote:Dat lijkt zo omdat ik steeds overOp woensdag 27 oktober 2010 19:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die heb je al best wel lang!!!
quote:Lurkers lezen toch al mee? Definitie van lurkers enzoOp woensdag 27 oktober 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Lru
[..]
Lurkers kunnen toch niet zien wat er in een topic gezegd wordt?
Oh ja, de Syrena-pm! Ff kijken!
quote:Nee mn eigen haar knippen en dan 'o ja de vorige keer was het ook al niet mooi'Op woensdag 27 oktober 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals op de FB van de ex kijken?.
Niet doen.
quote:De mijne nog nietOp woensdag 27 oktober 2010 19:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat ik steeds overzeurpraat![]()
Ik heb vandaag het geheugenkaartje van iBood ontvangen! Alleen heb ik mijn telefoon nog niet. Had jij er ook eentje besteld? Bedacht later dat als je er eentje had gewild het handiger was geweest als ik er meteen twee had genomen, had verzendkosten gescheeld
quote:Ze doen maarOp woensdag 27 oktober 2010 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
MarzPizza+bier=aan slankies denken
![]()
Ik denk ook vaak aan de slankies als ik iets slechts eetDan denk ik "oh gnorf, nou heb ik geen geniaal geweldig lijstje meer
Nouja schijt
"
![]()
En heeeel soms bedenk ik me dat voordat ik het koop en dan neem ik het niet mee
![]()
[..]
Lurkers lezen toch al mee? Definitie van lurkers enzoMaar je weet maar nooit of er een lurker boobie-foto's doorlinkt aan anderen
![]()
quote:Lachspiegel zekerOp woensdag 27 oktober 2010 19:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind die grote spiegel die ik heb in de kamer bij mijn ouders helemaal niet leuk want ik heb er een dikke buik in en dat zie ik steeds
quote:Dus we hadden de verzendkosten door drie kunnen delen?
quote:MariaOp woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
*mental image van bejaarde slankies die nog steeds keuvelen over extra vetkwabjes terwijl niemand die meer ziet door alle rimpels heen, en die dan nog steeds heel ouderwetsch zitten te laptoppen terwijl kleinkinderen met ogen rollen en brommen: "Je kan toch gewoon met de interdimensionele transportator in enkele seconden bij die mensen op bezoek, waarom zou je nog de moeite doen om al die ellelange verhalen te typen" en slankies die dan antwoorden: "HÈ, WAAAT? PAK MAAR EEN KOEKJE. JA DE SUIKERVRIJE NATUURLIJK!".
quote:Brood kopen op internet lijkt me vet handig!Op woensdag 27 oktober 2010 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik lees bij iBood steeds iBrood, maar dat komt vast omdat ik niet weet wat een iBood is
quote:iBood is low-carbOp woensdag 27 oktober 2010 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik lees bij iBood steeds iBrood, maar dat komt vast omdat ik niet weet wat een iBood is
quote:Ik ben bang van nietOp woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik nou ook ga hardlopen, krijg ik dan ook zulke boobies?!
quote:Albert.nlOp woensdag 27 oktober 2010 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Brood kopen op internet lijkt me vet handig!
Hoef je nooit meer maar buiten!
quote:Ja, vóór 17 uur bezorgd = de volgende dag in huis en dan om 17:01 bestellen en oud brood krijgenOp woensdag 27 oktober 2010 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Brood kopen op internet lijkt me vet handig!
Hoef je nooit meer maar buiten!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dus we hadden de verzendkosten door drie kunnen delen?Jij zegt ons ook nooit wat!
![]()
quote:Had ik er toch maar meer besteldOp woensdag 27 oktober 2010 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil dat kaartje ook maar hij was al uitverkocht!!
quote:DeOp woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
*mental image van bejaarde slankies die nog steeds keuvelen over extra vetkwabjes terwijl niemand die meer ziet door alle rimpels heen, en die dan nog steeds heel ouderwetsch zitten te laptoppen terwijl kleinkinderen met ogen rollen en brommen: "Je kan toch gewoon met de interdimensionele transportator in enkele seconden bij die mensen op bezoek, waarom zou je nog de moeite doen om al die ellelange verhalen te typen" en slankies die dan antwoorden: "HÈ, WAAAT? PAK MAAR EEN KOEKJE. JA DE SUIKERVRIJE NATUURLIJK!".
quote:Ach zo! That makes perfect sense! *ziet allemaal mensen op een iPod-achtig ding sabbelen* 0 kcals!
quote:*open deur* Die gebruikt mijn kleinkind dan ook niet - deOp woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De-smiley is tegen die tijd allang passé hoor.
quote:Heb je je tietenfoto geplaatst?Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb het eerste vriendschapsverzoek op Facebook van iemand die ik niet ken al binnen.
quote:Nee! Maar miss heeft iemand van Fok me daar herkend (hij heeft nml wel vrienden die ik ook gehad heb - ooit).Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je je tietenfoto geplaatst?
quote:Mag ik ook een pm? Ben ook wel nieuwsgierig naar mrvoudt eigenlijkOp woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
Maria, ik had de linkjes weer weggehaald want er waren wel érg veel views in verhouding met hoeveel mensen hier meeposten en dat freakte me een beetje uit
maar ik kan je wel even pm-en
quote:Yup, we zijn populiarOp woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
Maria, ik had de linkjes weer weggehaald want er waren wel érg veel views in verhouding met hoeveel mensen hier meeposten en dat freakte me een beetje uit
quote:Jaaaa graag!Op woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
quote:Ik heb er volgens mij ook tweeOp woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef -marz- het volgende:
Toen ik facebook had, had ik maandenlang 2 vrienden. Toen maar weer opgedoekt.
Sociaal dier ben ik toch.
quote:Jij bent ook niet aardig idd.Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij ook tweeNet als hyves, doe ik ook bijna niets mee.
quote:Ja, dat bedoel ik. Merel mr voudt en jij je nieuwe jurkjeOp woensdag 27 oktober 2010 20:13 schreef Blurred86 het volgende:
uh.. Tink, je verwart me met Merel denk ikik heb geen MrVoudt! ik kan je alleen een foto van mijn nieuwe jurkje sturen als je interesse hebt..
quote:Jurkfoto?Op woensdag 27 oktober 2010 20:13 schreef Blurred86 het volgende:
uh.. Tink, je verwart me met Merel denk ikik heb geen MrVoudt! ik kan je alleen een foto van mijn nieuwe jurkje sturen als je interesse hebt..
quote:Online wel. In het echt niet echt.Op woensdag 27 oktober 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wil ze zelf graag geloven.
quote:Ikke ookOp woensdag 27 oktober 2010 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Merel mr voudt en jij je nieuwe jurkje![]()
*ben een beetje warrig vandaag
quote:2 op facebook, 1 op hyvesOp woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij ook tweeNet als hyves, doe ik ook bijna niets mee.
quote:Het jurkje van Vik al gezien?Op woensdag 27 oktober 2010 20:15 schreef -marz- het volgende:
Mijn BMI is 23 trouwens.
Of doen we ontopic gewoon helemaal niet meer
quote:Vik vooral volgens mij
quote:Ik vond je in het echt ook helemaal niet angstaanjagend! Al heb ik je misschien te weinig gesproken om echt bang te wordenOp woensdag 27 oktober 2010 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Online wel. In het echt niet echt.
quote:Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.Op woensdag 27 oktober 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee XM'ert, hoe was t vandaag?.
quote:Met een biertje op de bank knussen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
En met een beetje mazzel wordt 't morgen nog erger. Ik verheug me er nu al op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |