quote:Yup, we zijn populiarOp woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
Maria, ik had de linkjes weer weggehaald want er waren wel érg veel views in verhouding met hoeveel mensen hier meeposten en dat freakte me een beetje uit
maar ik kan je wel even pm-en
quote:Jaaaa graag!Op woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
Maria, ik had de linkjes weer weggehaald want er waren wel érg veel views in verhouding met hoeveel mensen hier meeposten en dat freakte me een beetje uit
maar ik kan je wel even pm-en
quote:Ik heb er volgens mij ook tweeOp woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef -marz- het volgende:
Toen ik facebook had, had ik maandenlang 2 vrienden. Toen maar weer opgedoekt.
Sociaal dier ben ik toch.
quote:Jij bent ook niet aardig idd.Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij ook tweeNet als hyves, doe ik ook bijna niets mee.
quote:Ja, dat bedoel ik. Merel mr voudt en jij je nieuwe jurkjeOp woensdag 27 oktober 2010 20:13 schreef Blurred86 het volgende:
uh.. Tink, je verwart me met Merel denk ikik heb geen MrVoudt! ik kan je alleen een foto van mijn nieuwe jurkje sturen als je interesse hebt..
quote:Jurkfoto?Op woensdag 27 oktober 2010 20:13 schreef Blurred86 het volgende:
uh.. Tink, je verwart me met Merel denk ikik heb geen MrVoudt! ik kan je alleen een foto van mijn nieuwe jurkje sturen als je interesse hebt..
quote:Online wel. In het echt niet echt.Op woensdag 27 oktober 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wil ze zelf graag geloven.
quote:Ikke ookOp woensdag 27 oktober 2010 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Merel mr voudt en jij je nieuwe jurkje![]()
*ben een beetje warrig vandaag
quote:2 op facebook, 1 op hyvesOp woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij ook tweeNet als hyves, doe ik ook bijna niets mee.
quote:Het jurkje van Vik al gezien?Op woensdag 27 oktober 2010 20:15 schreef -marz- het volgende:
Mijn BMI is 23 trouwens.
Of doen we ontopic gewoon helemaal niet meer
quote:Vik vooral volgens mij
quote:Ik vond je in het echt ook helemaal niet angstaanjagend! Al heb ik je misschien te weinig gesproken om echt bang te wordenOp woensdag 27 oktober 2010 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Online wel. In het echt niet echt.
quote:Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.Op woensdag 27 oktober 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee XM'ert, hoe was t vandaag?.
quote:Met een biertje op de bank knussen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
En met een beetje mazzel wordt 't morgen nog erger. Ik verheug me er nu al op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |