quote:QFTOp donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat gezellig Gronings!
En hoi! Oh, jullie posten zoveel, ik kan het ja allemaal niet bijhoud'n.
quote:Pas op he! Ben een Drent...Op donderdag 28 oktober 2010 11:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat gezellig Gronings!
quote:Mijn buurman schalt dat altijd heel hard over straat, zo herkenbaar en ik vind het zo leukOp donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zeg heel vaak 'mooi' en al die Groningers denken dan altijd dat ik 'moi' zeg..
quote:Heb je daar echt moeite mee dan? Praten je leerlingen zo Gronings?Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik het zou verstaan zou ik het misschien ook wel hilarisch vinden.
quote:Flevoland! Geen accent whatsoever.Op donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Owja, da's natuurlijk ook een mooie gelegenheid om met Groningers in aanraking te komen
Waar komt Baardmans eigenlijk vandaan?
quote:Past bij elkaarOp donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Blurred86 het volgende:
Gefeliciteerd Perruche!
Ik heb een vraagje voor de echte Hollanders hierIk wil vanavond hutspot maken maar dat heb ik nog nooit gedaan, is het gewoon een kwestie van aardappelen koken met wortel en ui en dan stampen? of zie ik nu iets essentieels over het hoofd? en dan eet ik er denkik braadworst bij want daar heb ik zin in, of zou dat er niet bij passen? help me out!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
QFT
Perrucheeeeee gefeliciteerd met je verjaardag!!![]()
Klinkt alsof je vriendje het vandaag allemaal wel weer goed maaktGeniet van je dag!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, en Perruche, gefeli. Wat een lekkere hapjes maak je zeg
ik kom nooit veel verder dan stokbrood met lekkere kaas danwel smeersels.
quote:Vergeet de grove mosterd niet!Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb een vraagje voor de echte Hollanders hierIk wil vanavond hutspot maken maar dat heb ik nog nooit gedaan, is het gewoon een kwestie van aardappelen koken met wortel en ui en dan stampen? of zie ik nu iets essentieels over het hoofd? en dan eet ik er denkik braadworst bij want daar heb ik zin in, of zou dat er niet bij passen? help me out!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |