quote:bah!Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef V1z0R het volgende:
Echte Hollanders doen zure haring bij de hutspot!
quote:Die uit Leiden ja. De Noord-Hollanders eten er gehakt of worst bij.Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef V1z0R het volgende:
Echte Hollanders doen zure haring bij de hutspot!
quote:Och ja, Leiden kwam dat weg...Op donderdag 28 oktober 2010 14:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die uit Leiden ja. De Noord-Hollanders eten er gehakt of worst bij.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Wat leuk: ik krijg een mail van m'n begeleidster van m'n stageschool. Ze schrijft onder andere dat een bepaalde leerling regelmatig naar mij vraagt en dat hij z'n bewondering heeft geuit voor hoe ik me had geweerd met die klas. En ook heeft 'ie gezegd dat ik grammatica en spelling goed had uitgelegd en dat hij daar nu profijt van heeft. Zo leuk om dat te horen!.
quote:Ik vang het kookvocht van de wortelen/uien op in een bakje. Als de stamp te droog is, kan dat er nog bij.Op donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef Blurred86 het volgende:
ah ok dat gaat helemaal lukken dan, dank jullie wel!
Heb er nu al zin in
quote:Met stamp kook ik de aardappels bijna altijd in bouillon, dan kan je wat van het vocht gebruiken ipv boterOp donderdag 28 oktober 2010 14:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vang het kookvocht van de wortelen/uien op in een bakje. Als de stamp te droog is, kan dat er nog bij.
quote:Collega van me had ook een relatie met iemand die bij ons bedrijf werkte (andere afdeling). Hij was vrij punctueel en sprak iedereen aan op z'n fouten, zo ook z'n vriendin. Die kon het zakelijke en prive dus prima scheidenOp donderdag 28 oktober 2010 10:03 schreef progje het volgende:
[..]
naja de ruzie heeft ook half te maken met het werk... Dat maakt het zo ingewikkeld...
Maar ja, dagje niet op elkaars lip zitten helpt dan vaak ook al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jum!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Creditcard zeuren ze niet over hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 16:01 schreef Syrena het volgende:
Gefeliciteerd Perruche!!![]()
Ik ben al thuisOm kwart voor 1 belde de makelaar dat ik vergeten was iets op de contracten te tekenen
![]()
dus als een razende van het werk weggefietst, in de auto gesprongen thuis en daarheen sjezen, toen terugsjezen (voor zo ver dat gaat op de Rijksweg
) en toen weer Hypotheker. Het wordt een spaarhypotheek en als ik 65 ben heb ik alles afgelost
Offerte komt volgende week. Net al mijn creditcard opgezegd, kunnen ze daar al niet over gaan zeuren.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:02 schreef Ml-etje het volgende:
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jum!![]()
Watissut allemaal?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:De ING-mevrouw zei dat ook al, maar ik zit liever ff safeOp donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Creditcard zeuren ze niet over hoor.
Spaarhypo goede keuzeMaar kom je dan niet boven de 30 jr hypotheek uit?
quote:Quiche met 1x prei-en restjes plus oude kaas
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
De ING-mevrouw zei dat ook al, maar ik zit liever ff safeVraag 'm als alles rond is gewoon weer aan.
Nee ik ben na 30 jaar klaar met betalenHeb de rente nu 20 jaar vast genomen. Het is niet zo'n duur huis (maar er moet wel wat eigen geld in, anders redde ik 't niet).
quote:Aangezien je er toch 2 van hebt, kun je niet 1tje faxen naar me?Op donderdag 28 oktober 2010 16:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Quiche met 1x prei-en restjes plus oude kaas
Quiche met champi's en spekjes plus een kruidenmixje erover 2x
Quiche met paprika, courgette en broccoli met sausje met tomaat en schapenkaas en pijnboompitten plus restje spekjes.
Heb nu al trek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |