quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:30 schreef brandbeer het volgende:
http://ah.pondres.nl/NDXVUBEYIHKFDBNTAXKZ.pdf
http://ah.pondres.nl/VKWUKRYKUOFFCYFFNJUS.pdf
http://cmgtcontent.ahold.(...)1_kinderbakfeest.pdf
http://ah.pondres.nl/QKMTJMNXLFABYVDXZGIF.pdf
http://ah.pondres.nl/HZREKFKWRGOSFJBOPBAD.pdf
http://ah.pondres.nl/QKMTJMNXLFABYVDXZGIF.pdf
http://ah.pondres.nl/SIOWIAAWCVIZRBMTQUYP.pdf
Als we er 61 bonnetjes hebben dan zijn ze er allemaal !
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:20 schreef toimoi het volgende:
Weet niet of die al langsgekomen is:
http://ah.pondres.nl/GYTQOYKLTXCBWBYOIRJM.pdf
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:28 schreef Nixxor het volgende:
Deze staan er volgens mij ook nog niet bij: http://ah.pondres.nl/HJUHYDKHFNEPMTZAENKR.pdf
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:13 schreef Harwich2 het volgende:
Ik heb alle 50% bonnen in word document gezet.. makkelijk voor je om uit te printen!!
http://www.datafilehost.com/download-d9109621.html
quote:Link naar deel 4.Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
http://ah.pondres.nl/WQYNARPGOJGWOWOFJTME.pdf
Tjop.
quote:Zo jammer dat ik geen docx kan openen....Op woensdag 27 oktober 2010 17:18 schreef Harwich2 het volgende:
http://www.datafilehost.com/download-e172f10e.html
nieuw linkje.. oude weg gehaald, nieuwe erop gezet
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:31 schreef conleche het volgende:
Oei wat handig, die nieuwe knop om het volgende deel in een reeks te openen!!
quote:
quote:In de nieuwe layout zit een knopje en dat opent een nieuw deel in de reeks met de vorige OP al in zich. Alleen nog wat details veranderen daarna.
quote:Ik ook niet en die PDF download kon ik ook al niet openen wegens beschadigd. Ik vind de aparte linkjes hier in het topic dus wel zo fijn.Op woensdag 27 oktober 2010 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik geen docx kan openen....
quote:OHOp woensdag 27 oktober 2010 17:34 schreef conleche het volgende:
[..]
In de nieuwe layout zit een knopje en dat opent een nieuwe reeks met de vorige OP al in zich. Alleen nog wat details veranderen daarna.
quote:Wegens beschadigd? Opent adobe die bij jou niet in een nieuw scherm in je browser dan?Op woensdag 27 oktober 2010 17:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook niet en die PDF download kon ik ook al niet openen wegens beschadigd. Ik vind de aparte linkjes hier in het topic dus wel zo fijn.
quote:Nope, kon het wel downloaden maar bij het openen hield het op met de mededeling dat het bestand beschadigd was en niet gerepareerd kon worden. Op 3 computers geprobeerd. Wel allemaal Apples, dus misschien dat het daaraan ligt?Op woensdag 27 oktober 2010 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wegens beschadigd? Opent adobe die bij jou niet in een nieuw scherm in je browser dan?
quote:Hier totaal geen problemen met de bestanden (macbook) Heb alles uitgeprint!Op woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope, kon het wel downloaden maar bij het openen hield het op met de mededeling dat het bestand beschadigd was en niet gerepareerd kon worden. Op 3 computers geprobeerd. Wel allemaal Apples, dus misschien dat het daaraan ligt?
quote:Vage zooi.Op woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope, kon het wel downloaden maar bij het openen hield het op met de mededeling dat het bestand beschadigd was en niet gerepareerd kon worden. Op 3 computers geprobeerd. Wel allemaal Apples, dus misschien dat het daaraan ligt?
quote:Die bonnen krijg je als je via je mail als je je aanmeld op AH.nlOp woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Loontjah het volgende:
Wat ik mij nu afvraag?
Waar worden deze bonnen gepubliceerd, oftewel zijn deze gewoon te gebruiken zonder directe relatie met AH te hebben ?
quote:Via mijnah.nl/mijnvoordeel ofzoOp woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Loontjah het volgende:
Wat ik mij nu afvraag?
Waar worden deze bonnen gepubliceerd, oftewel zijn deze gewoon te gebruiken zonder directe relatie met AH te hebben ?
quote:YepOp woensdag 27 oktober 2010 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
Deze heb ik in mijn inbox gekregen: http://albertheijn.yourzi(...)ouponvellen_wk43.pdf
Maar die waren al gepost, neem ik aan.
quote:Yep, maar beter dubbel dan helemaal niet. Je moet er toch niet aan denken dat we nog ergens het volle pond voor moeten betalen tegenwoordigOp woensdag 27 oktober 2010 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
Deze heb ik in mijn inbox gekregen: http://albertheijn.yourzi(...)ouponvellen_wk43.pdf
Maar die waren al gepost, neem ik aan.
quote:Hahahaha idd! Zo haal ik mn vlees altijd bij de macro. Zorg dat je daar rond 10 a 11u bent, dan zijn ze 50% stikkertjes aan t plakken. 1 a 2x per jaar doe ik zo mn vlees inkopen. Per stuk invriezen en klaar!Op woensdag 27 oktober 2010 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yep, maar beter dubbel dan helemaal niet. Je moet er toch niet aan denken dat we nog ergens het volle pond voor moeten betalen tegenwoordig
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:18 schreef Harwich2 het volgende:
http://www.datafilehost.com/download-e172f10e.html
nieuw linkje.. oude weg gehaald, nieuwe erop gezet
quote:Goeie tip, wij gaan zaterdag naar de Makro!Op woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha idd! Zo haal ik mn vlees altijd bij de macro. Zorg dat je daar rond 10 a 11u bent, dan zijn ze 50% stikkertjes aan t plakken. 1 a 2x per jaar doe ik zo mn vlees inkopen. Per stuk invriezen en klaar!
quote:Die bonnen haal je gewoon uit dit topic. Iedereen post ze hier.Op woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Loontjah het volgende:
Wat ik mij nu afvraag?
quote:He, dat is slim. Als iemand weet of de Sligro dit ook doet dan hou ik me zeer aanbevolen.Op woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha idd! Zo haal ik mn vlees altijd bij de macro. Zorg dat je daar rond 10 a 11u bent, dan zijn ze 50% stikkertjes aan t plakken. 1 a 2x per jaar doe ik zo mn vlees inkopen. Per stuk invriezen en klaar!
quote:Ja is zeker waar. Ik zal zo even kijken of er al linkjes zijn die niet meer geldig zijn en die dan weghalenOp woensdag 27 oktober 2010 18:10 schreef Stali het volgende:
Denk wel dat we af en toe de OP moeten aanpassen.
Deze post van Harwich mag absoluut niet ontbreken. De laatste geldige bonnen.
Helaas niet scanbaar dus hou daar wel rekening mee.
[..]
quote:Oeh dan zal er mischien nog wel meer afgeprijsd zijn door dat ze dan de datum van zondag en maandag beplakken met 50% stikkertjes.Op woensdag 27 oktober 2010 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goeie tip, wij gaan zaterdag naar de Makro!
quote:Misschien ook een uitleg hoe het werkt. Zijn toch wel een aantal users die nooit bij de AH komen en uitleg nodig hebben. Heb het vorige topic ook aan een aantal users doorgestuurd die er ook echt naar vroegen.Op woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja is zeker waar. Ik zal zo even kijken of er al linkjes zijn die niet meer geldig zijn en die dan weghalen
Maar niet scanbaar, wil dat zeggen dat ze niet werken die bonnen van Harwich? Want dan ga ik ze ook niet in de OP zetten. Als iemand de linkjes wil posten van nieuwe bonnen die in die van Harwich staan, dan zal ik die ook wel in de OP zetten. Ik kan dat bestand niet openen.
quote:Die ga ik er dan niet bij zetten, zó zielig voor die caissières, ik zie ze toch al zo moeilijk kijken iedere keer!Op woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Misschien ook een uitleg hoe het werkt. Zijn toch wel een aantal users die nooit bij de AH komen en uitleg nodig hebben. Heb het vorige topic ook aan een aantal users doorgestuurd die er ook echt naar vroegen.
De bonnen van Harwich werken maar de cassiere moet ze dan handmatig intypen. Dus op zaterdagmiddag lijkt me dit niet zo sympathiek om te doen. En ook niet handig bij een machinale kassa.
quote:Zet deze dan iig in de OP, daar zitten nog veel geldige bonnen bij.Op maandag 18 oktober 2010 10:48 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://www.mediafire.com/?9d78tfh38xzpczw
quote:Staan mensen achter je dan ook zo verwonderd te kijken alsof ze willen vragen waar je die bonnen vandaan hebt? Dat had Ryan van de week wel.Op woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef Cat22 het volgende:
Mijn prints waren ook niet scanbaar. Diepe zucht van de caissière... die ze toen allemaal moest intypen.Normaal ben ik degene die achter in de rij staat waar gedoe is. Nu veroorzaakte ik het zelf. Gerechtigheid!
quote:Dat viel wel mee eigenlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 18:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Staan mensen achter je dan ook zo verwonderd te kijken alsof ze willen vragen waar je die bonnen vandaan hebt? Dat had Ryan van de week wel.
quote:daar heeft microsoft al jaren een Compatibility pack voor.Op woensdag 27 oktober 2010 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:En, hoe voelde dat?Op woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef Cat22 het volgende:
Mijn prints waren ook niet scanbaar. Diepe zucht van de caissière... die ze toen allemaal moest intypen.Normaal ben ik degene die achter in de rij staat waar gedoe is. Nu veroorzaakte ik het zelf. Gerechtigheid!
quote:OpenOffice, is gratis legaal te downloaden en opent docxOp woensdag 27 oktober 2010 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Download wordviewer, dan zou je docx bestanden moeten kunnen bekijken/uitprinten?Op woensdag 27 oktober 2010 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Ik twijfelde al of OO dat soort bestanden kon openen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OpenOffice, is gratis legaal te downloaden en opent docx
quote:Omdat je toch geen programma op je pc wilt die niet alles kan openen?Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom zou je een programma willen downloaden als alle linkjes gewoon aangegeven zijn?
quote:Ow ja die tip is ook goed natuurlijk... maar ik snap niet zo goed waarom al die bestanden in 1 groot bestand gezet moeten wordenOp woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat je toch geen programma op je pc wilt die niet alles kan openen?Maar ik dacht, ik geef alleen even de tip, zal vast vaker gebeuren dat mensen een .docx bestand krijgen en het niet kunnen openen
Al zijn er ook online converters, kun je em omzetten naar .doc.
quote:Gemak?Op woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja die tip is ook goed natuurlijk... maar ik snap niet zo goed waarom al die bestanden in 1 groot bestand gezet moeten worden
quote:Hahaha welk gemak als het bij de kassa veel gedoe oplevertOp woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gemak?Scheelt in elk geval een hoop klikken
Maar ik vind losse coupons ook geen probleem idd.
quote:zoals ik eerder al zei er is ook gewoon een convertor van microsoft zelf zodat je docx bestanden gewoon met je normale word kan openen. gewoon een update wat amper schijfruimte inneemt.Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat je toch geen programma op je pc wilt die niet alles kan openen?Maar ik dacht, ik geef alleen even de tip, zal vast vaker gebeuren dat mensen een .docx bestand krijgen en het niet kunnen openen
Al zijn er ook online converters, kun je em omzetten naar .doc.
quote:Ik vond zoveel bladzijden printen ook onzin totdat de afzonderlijke bonnen per bon een hele pagina in beslag namen. Fit to page uiteraard niet aangeklikt maar het kwam er wel zo uit.Op woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja die tip is ook goed natuurlijk... maar ik snap niet zo goed waarom al die bestanden in 1 groot bestand gezet moeten worden
quote:Van mij mogen ze ook gewoon los vermeld worden hier.Op woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gemak?Scheelt in elk geval een hoop klikken
Maar ik vind losse coupons ook geen probleem idd.
quote:Wel gemeld, niet gepost (de bonnen dus).Op donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef MissHobje het volgende:
In dat nieuwe boekje van de appie staan ook wat kortingsbonnen, niet met 50% maar meer met iets van 20% op huishoudelijke dingen, was dat al gemeld?
quote:Zo es ff kijken danOp donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef MissHobje het volgende:
In dat nieuwe boekje van de appie staan ook wat kortingsbonnen, niet met 50% maar meer met iets van 20% op huishoudelijke dingen, was dat al gemeld?
quote:Klopt idd. Heb ik ook gemerkt. De 'echte' PDF's werken wel prima.Op donderdag 28 oktober 2010 09:31 schreef Nixxor het volgende:
De bonnen van Harwich werken al helemaal niet voor zelfscan klanten. (er is geen mogelijkheid om ze handmatig in te voeren)
Helaas kom je daar in de winkel pas achter...
De streepjescodes werken niet door de anti-aliasing/zoom die de PDF viewer doet bij het weergeven op het scherm. bij direct uitprinten wordt dit niet gedaan. vandaar dat ze dan wel werken.
Er zit dus niets anders op dan die bonnenvellen apart uit te printen.
Ik zou die van Harwich uit de OP halen in ieder geval, het was een leuk initiatief maar helaas...
quote:ik weet niet of ze ook online staan, ze staan in het nieuwe " wat handig" boekje
quote:Dat boekje moet ik even vindenOp donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik weet niet of ze ook online staan, ze staan in het nieuwe " wat handig" boekje
30% ah kinder pyama's
20% ah bewaardozen
20% ah keukentextiel
30% ah panty luxe glanzend
20% ah mobiel prepaid
50%! philips softone spaarlampen
quote:staat bij de allerhande is net uit enzo *in de winkel dan online weet ik niet*Op donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat boekje moet ik even vindenVooral de bewaardozen zijn fijn
quote:Zal eens kijken als ik er weer benOp donderdag 28 oktober 2010 15:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
staat bij de allerhande is net uit enzo *in de winkel dan online weet ik niet*
quote:Die dingen zijn normaal ruim 8 euro per stuk!Op donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat boekje moet ik even vindenVooral de
bewaardozenspaarlampen zijn fijn
quote:Ja ik ook en degenen die mijn bonnen wil, mag ze hebben! (als de boekjes op zijn in de winkel ofzoOp donderdag 28 oktober 2010 16:07 schreef lynda het volgende:
AH boekje heb ik in de brievenbus gekregen
(Allerhande Wat Handig)
quote:niet gekregen hierOp donderdag 28 oktober 2010 16:07 schreef lynda het volgende:
AH boekje heb ik in de brievenbus gekregen
(Allerhande Wat Handig)
quote:Ze staan ook los in de OP toch? En in het vervolg is alles makkelijker los jaOp vrijdag 29 oktober 2010 09:05 schreef Curiosity het volgende:
Maar een aantal vind het niet handg om de bonnen in 1 bestand te hebben/krijgen, kunnen de bonnen weer gewoon afzonderlijk geplaatst gaan worden?
Dank
quote:Oh, oke, dat had ik niet gezien, bedankt/Op vrijdag 29 oktober 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze staan ook los in de OP toch? En in het vervolg is alles makkelijker los ja
quote:Als deze aankopen niet in de aanbieding zijn met de bonuskaart dan gebruik je de kaart toch een keer niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef _Arual_ het volgende:
Mag je de bonnen twee keer na mekaar gebruiken? Ik heb zondag boodschappen gedaan, dit weekend weer. Ik weet niet of middels mijn bonuspas geregistreerd is dat ik bepaalde bonnen al gebruikt heb?
quote:De korting werkt, zover ik weet, alleen met je bonuskaart...Op vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Als deze aankopen niet in de aanbieding zijn met de bonuskaart dan gebruik je de kaart toch een keer niet.
quote:Je kunt ze zo vaak gebruiken als je wiltOp vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef _Arual_ het volgende:
Mag je de bonnen twee keer na mekaar gebruiken? Ik heb zondag boodschappen gedaan, dit weekend weer. Ik weet niet of middels mijn bonuspas geregistreerd is dat ik bepaalde bonnen al gebruikt heb?
quote:Dat laatste iddOp vrijdag 29 oktober 2010 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin steeds benieuwder te worden naar dat zelfscan gebeuren. Het wordt de hoogste tijd dat ze dat hier ook eens invoeren. Ik dacht dat je gewoon naar een kassa moest waar je dan zelf je spullen langs zo'n ding moet halen maar blijkbaar loop je met een scanner te winkelen?
quote:Lol..Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een zelfscankassa gebruikt bij de AH, dus dat weet ik niet.. Ik laat ze scannen door het kassameisjeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:14 schreef Jeetjejom het volgende:
![]()
![]()
![]()
kunnen de bonnen van Dr. Dragonfly ook niet gebruikt worden bij de zelfscankassa? Anders ga ik even pdfjes uitprinten (en kan ik de bonnen gewoon scannen onder het boodschappen doen, of moet ik ze scannen met bijvoorbeeld de emballagebon? Sorry newbie wat betreft AH Kortingsbonnen)
quote:Yep, dus alles wat je in je karretje c.q. mandje flikkert, scan je met een handscanner. Bij de zelfscankassa hou je je bonuskaart voor de scanner, je emballagebon en tada, het totaalbedrag wordt getoond. Pinpas erdoor heen en klaar is kees. Dus niet alle boodschappen 3x in je handen hebben, totale chaos in je karretje omdat je je moet haasten voor de rij die achter je staat, maar gewoon de boodschappenkrat in 1x in het koffer van je auto gooienOp vrijdag 29 oktober 2010 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin steeds benieuwder te worden naar dat zelfscan gebeuren. Het wordt de hoogste tijd dat ze dat hier ook eens invoeren. Ik dacht dat je gewoon naar een kassa moest waar je dan zelf je spullen langs zo'n ding moet halen maar blijkbaar loop je met een scanner te winkelen?
quote:Die kortingsbonnen scan ik ook altijd met de handscanner. ik scan ze wel altijd voordat ik het product scan, want die kortingsbonnen doen het niet altijd (dan doen ze het ook niet bij de betaalpaal) dat is soms voor mij de reden om het product dan maar niet te nemen.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Gaat dat ook????? Wow, dan scan ik in vervolg gewoon meteen de emballage bon! Airmiles heb ik al jaren geleden afgeschaft. Dan zou ik dus ook gewoon de kortingsbonnen kunnen scannen met de handscanner?
quote:yup, daar kom ik het meesteOp vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Yep, dus alles wat je in je karretje c.q. mandje flikkert, scan je met een handscanner. Bij de zelfscankassa hou je je bonuskaart voor de scanner, je emballagebon en tada, het totaalbedrag wordt getoond. Pinpas erdoor heen en klaar is kees. Dus niet alle boodschappen 3x in je handen hebben, totale chaos in je karretje omdat je je moet haasten voor de rij die achter je staat, maar gewoon de boodschappenkrat in 1x in het koffer van je auto gooien
(Neuh hoor, ben geen fan!) Roel_jewel, ook AH Scharnerweg?
quote:Ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef Jeetjejom het volgende:
Gaat dat ook????? Wow, dan scan ik in vervolg gewoon meteen de emballage bon! Airmiles heb ik al jaren geleden afgeschaft. Dan zou ik dus ook gewoon de kortingsbonnen kunnen scannen met de handscanner?
quote:Bon kun je scannen nadat je het product zelf hebt gescand.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben nu al fan van de zelfscanner ook al heb ik hem nooit gebruikt!
Met de kortingsbonnen weet ik wel dat die altijd door de kassière als laatste worden gescant. Hoe dat dan met de zelfscan gaat weet ik niet. Just saying![]()
Waarom geen Airmiles? Eens in de twee jaar gratis naar Walibi ofzo is toch mooi meegenomen!
quote:ook ervoorOp vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bon kun je scannen nadat je het product zelf hebt gescand.
quote:Hier de nieuwe! Werkt echt perfect, snap nooit waarom zoveel mensen nog bij de gewone kassa's in de rij gaan staan. Heb ook het idee dat ze steeds minder gewone kassa's openen..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef Nixxor het volgende:
Vraagje aan de zelfscanners hebben jullie de nieuwe:
http://www.casaspider.com(...)_20091111_800_01.jpg
of de oude:
http://www.gerklaus.nl/weblog/scan_a.jpg
scanners?
quote:Je betaalt bij aparte betaalterminals met pin of chip. Je hangt scanner terug, scant bonuskaart en betaalt. Op basis van steekproef worden je boodschappen door een medewerker gecontroleerd voordat je betaalt. Zonder controle ben je in 30 seconden buitenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hier in Enschede heb ik dat hele scansysteem nog nooit gezien, hoe werkt dat dan? Je doet boodschappen, je scant deze, waar betaal je dat? Wie controleert of jij alles wel gescand hebt?
Hahahaha je bent goed bezig!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh wat is het leven toch leuk vandaag!
Gescoord:
15 euro korting bij AH (ananasstukjes met 35 + 50% korting = 35 cent)
5 Toy Story dingen
1 gratis tas van TNT
1 gratis DVD via de post van Try Now
2 gratis 'gezonde chocolaatjes van Xocai
Nog even en we krijgen alle boodschappen gratis
Nope, vriendlief was pas om 18.30 thuis... Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha je bent goed bezig!![]()
Is t nog gelukt met t makro vlees?
Tja dat vroeg ik me ook af, ze pakken vaak hetgeen dat het dichtste bij ligt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:07 schreef Jeetjejom het volgende:
Vandaag voor de eerste keer jullie bonnen gebruikt! Toch maar zo even een kleine 5 euro extra korting! Thanx, ik weet waar ik volgende week vrijdagavond te vinden ben!
Weet iemand trouwens hoe die steekproef precies werkt, ik sta me altijd vol verbazing die miep te bekijken die alleen maar de dingen bovenin scant. Dus alles wat onderin ligt, wordt nooit gecontroleerd bij ons. (niet dat ik ga stelen ofzo, maar als ik er toch al zo over nadenk, moet er toch ook filaalmanagers zijn die dat denken?)
Soms scannen ze alles. Ligt er maar net aan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:07 schreef Jeetjejom het volgende:
Vandaag voor de eerste keer jullie bonnen gebruikt! Toch maar zo even een kleine 5 euro extra korting! Thanx, ik weet waar ik volgende week vrijdagavond te vinden ben!
Weet iemand trouwens hoe die steekproef precies werkt, ik sta me altijd vol verbazing die miep te bekijken die alleen maar de dingen bovenin scant. Dus alles wat onderin ligt, wordt nooit gecontroleerd bij ons. (niet dat ik ga stelen ofzo, maar als ik er toch al zo over nadenk, moet er toch ook filaalmanagers zijn die dat denken?)
Bijna 16 euro per kilo is het imho niet waard.(normaal 22) daarvoor kun je zelf versere vis kopen en met wat kruiden/groenten erbij in folie in de oven doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, visjes met een extra smaakje. Geen slecht idee!
Ja, wat heb ik daar nou weer aan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:39 schreef technofreak86 het volgende:
Ik heb nieuwe gekregen, helaas maar 25% korting, maar ik zet ze toch ff neer.
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000673400/000/000673496_001_Mijnvoordeel_couponvel_stoomvis.pdf
Lol, ik dacht dat die onderste niet zo duur waren maar dat is kip! Tijd om naar bed te gaan...quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:21 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Bijna 16 euro per kilo is het imho niet waard.(normaal 22) daarvoor kun je zelf versere vis kopen en met wat kruiden/groenten erbij in folie in de oven doen.
(of diepvries vis voor veel minder geld)
Zelfde bonnen gekregenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:39 schreef technofreak86 het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000673400/000/000673496_001_Mijnvoordeel_couponvel_stoomvis.pdf
Die onderste zijn volgens mij complete maaltijden. Van die stoommaaltijden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat die onderste niet zo duur waren maar dat is kip! Tijd om naar bed te gaan...
Volgens mij nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Die onderste zijn volgens mij complete maaltijden. Van die stoommaaltijden.
Ik voor de derde week op rij ook niet...quote:
Bedankt voor het posten, maar deze laat ik even aan me voorbij gaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:39 schreef technofreak86 het volgende:
Hoezo weer? Als het goed is staan die er gewoon nog steeds...quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:23 schreef suus84 het volgende:
Ik heb weer de ontbijtproducten:
http://cmgtcontent.ahold.(...)1_ontbijtcoupons.pdf
Laatst stond er een dame voor me die gaf een heel a4tje. Kassiere gaf na t scannen heel t a4tje terug.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
regelmatig is er een kortingsbon te vinden voor een product wat hier niet in de winkel ligt.
hier schrijven ze trouwens een heel verhaal op de achterkant van zo'n bonnetje en doen het in een kleine gleuf. ben benieuwd wat ze dan doen als je een bonnetje niet uitknipt en het hele a4tje geeft
Dan ga je er toch zelf heen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nope, vriendlief was pas om 18.30 thuis... Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Ofwel je rekent af, brengt je boodschappen naar de auto\ huis en gaat weer ff langs?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:48 schreef loecje het volgende:
geef hier altijd heel a4tje en krijg hem ook altijd netjes terug
Al heb je wel een printer thuis. 1x printen en dan 10x kunnen gebruiken is voordeliger dan 10 printen en alle 10 maar 1x kunnen gebruiken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:36 schreef loecje het volgende:
scheelt mij toch weer 5cent printkosten(geen printer thuis)
Ook als je ze allemaal op 1 a4tje print en niet uitknipt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef _Arual_ het volgende:
Mm. Bij mijn AH nemen ze de bonnen in en zetten ze er een paraaf op. Net als bij de legeflessenbon.
Het verschilt hier van kassiere tot kassiere. De een krabbelt er iets op (een paraaf of soms een heel verhaal) en de ander gooit ze gewoon weg, ik heb er overigens nog nooit 1 terug gehad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef _Arual_ het volgende:
Mm. Bij mijn AH nemen ze de bonnen in en zetten ze er een paraaf op. Net als bij de legeflessenbon.
Je maakt me dood met een blije mus. Dat zijn dus geen stoommaaltijden.quote:Op maandag 1 november 2010 10:38 schreef UncleSam het volgende:
Stoommaaltijden met slechts 25% korting:
http://yourzine.tripolis.(...)yLgsy51J_hngaqZuIDxQ
Tja, je kan de bonnen zo vaak uitprinten als je wil dus wat maakt het uit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ofwel je rekent af, brengt je boodschappen naar de auto\ huis en gaat weer ff langs?
Code werkt maar 1 keer per bonuskaart toch?quote:Op maandag 1 november 2010 10:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Tja, je kan de bonnen zo vaak uitprinten als je wil dus wat maakt het uit.
In dat geval zouden ze de bonnen toch helelmaal niet in hoeven nemen? Ik heb in ieder geval meerdere van die pizza's op dezelfde kaart opgehaald.quote:Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Code werkt maar 1 keer per bonuskaart toch?
quote:Op maandag 1 november 2010 10:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Je maakt me dood met een blije mus. Dat zijn dus geen stoommaaltijden.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op maandag 1 november 2010 10:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Tja, je kan de bonnen zo vaak uitprinten als je wil dus wat maakt het uit.
Het is stoomvlees en stoomvis, maar geen complete maaltijdquote:Op maandag 1 november 2010 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou dan moet jij ff een brilletje gaan kopen!
Ik liet de kortingsbon gewoon vanaf mijn mobiel zien (het pdf-je). Die kon hij van mijn mobiel niet scannen dus schreef ie de streepjescode over, werkte gewoon en hij heeft het bestand niet van mijn mobiel gewist!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:48 schreef loecje het volgende:
geef hier altijd heel a4tje en krijg hem ook altijd netjes terug
Verrek je hebt gelijk!quote:Op maandag 1 november 2010 11:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is stoomkip en stoomvis, maar geen complete maaltijd
Waarom zou hij bestanden van je mobiel gaan wissen?quote:Op maandag 1 november 2010 11:30 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik liet de kortingsbon gewoon vanaf mijn mobiel zien (het pdf-je). Die kon hij van mijn mobiel niet scannen dus schreef ie de streepjescode over, werkte gewoon en hij heeft het bestand niet van mijn mobiel gewist!
Zodat je het niet nog een keer gebruiktquote:Op maandag 1 november 2010 12:23 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Waarom zou hij bestanden van je mobiel gaan wissen?
Ja want 2x een pdfje downloaden is onmogelijkquote:Op maandag 1 november 2010 12:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zodat je het niet nog een keer gebruikt
Dan hoeven ze ook de uitgeprinte bonnen niet weg te gooien......quote:Op maandag 1 november 2010 13:06 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja want 2x een pdfje downloaden is onmogelijk
M'n collega heeft z'n bonnen al eens teruggekregen. Kon ie morgen nog een keer komenquote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan hoeven ze ook de uitgeprinte bonnen niet weg te gooien......
Daarom het ligt er maar net aan wie er achter de kassa zit.quote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n collega heeft z'n bonnen al eens teruggekregen. Kon ie morgen nog een keer komen
Ik heb maar één bonuskaart en verschillende bonnen al vaker gebruikt, geen enkel probleem.quote:Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Code werkt maar 1 keer per bonuskaart toch?
Nieuwe verpakkingen.quote:Op maandag 1 november 2010 10:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Je maakt me dood met een blije mus. Dat zijn dus geen stoommaaltijden.
Dat ie nog steeds denkt dat het hele stoommaaltijden zijn en niet alleen maar vis of kip (met kruidenmeuk).quote:
Eet jij een halve kilo kip als maaltijd?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:35 schreef wise het volgende:
boeie op het stoommaaltijden zijn of niet. Je krijgt korting. Stom geouwehoer
Klopt. Door een fout bij AH, is het onmogelijk een link te krijgen. (Witte pagina bij mijn voordeel)quote:Op zondag 7 november 2010 14:11 schreef AnnekeM het volgende:
Op http://gratis.startpagina.nl/prikbord/ staat dat er komende week wel nieuwe bonnen komen, maar de link is nog niet beschikbaar![]()
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op maandag 8 november 2010 10:24 schreef UncleSam het volgende:
Winterse kost: http://yourzine.tripolis.(...)yLgsy51J_hngaqZuIDxQ
Nee, in de voorwaarden staat dat je per gekochte deo 1 terugbetaling krijgt en per gekocht scheersysteem 1 terugbetaling.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:08 schreef Stali het volgende:
Ja, in de Allerhande, hoop tamtam.
Alleen bij Appie geeft Gillette gratis deodorant en Fusionmesjes weg.
Bonnen zitten in de Allerhande.
Heren, let op want ga niet zon fusion scheersysteem en deo halen want de actievoorwaarden zijn als volgt:
Maximaal 1 terugbetaling per huishouden.
Er zitten twee bonnen in, maar dus niet twee keer uitbetalen. Je moet kiezen. En dan krijg je het teruggestort. Denk dat dit een actie is waarbij mensen argeloos van beide bonnen gebruik denken te kunnen maken en dan alleen de deo terugbetaald krijgen i.p.v. het veel duurdere scheermes.
Maak dus gebruik van dat gratis mes als je het toevallig nodig hebt.
Deze week toch wel, zo lijkt het. Als je uberhaupt al bonnen krijgt. Alleen vorige week waren er heel veel verschillende.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Mariposa-87 het volgende:
Niet iedereen krijgt dezelfde bonnen.
He Bart,quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, in de voorwaarden staat dat je per gekochte deo 1 terugbetaling krijgt en per gekocht scheersysteem 1 terugbetaling.
Staliquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef Stali het volgende:
[..]
He Bart,
Je hebt gelijk. Ik maakte het op uit punt 1 in de actievoorwaarden. Het staat er bij twee al, maar zover had ik niet doorgelezen..
Ah is slimquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fin als je naar de AH gaat speciaal voor rookworst en je je verheugd op een lekkere makkelijke maaltijd (boerenkool + rookworst omnomnom) en dat ze dan alleen de 250 gram versie hebben en je geen geld meer hebt door het OV. Hoeren.
Heb alleen maar bonnen voor 25% korting op 6 nieuwe vis- en kipstoomgerechten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Deze week toch wel, zo lijkt het. Als je uberhaupt al bonnen krijgt. Alleen vorige week waren er heel veel verschillende.
Hoe bedoel je? Dat zijn juist de bonnen die hier al diverse keren gepost zijn. Wat is er anders aan die van jou?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:55 schreef ambrogino het volgende:
[..]
Heb alleen maar bonnen voor 25% korting op 6 nieuwe vis- en kipstoomgerechten.
Dus niet iedereen krijgt dezelfde
Net wat ik zeg, ik heb nog geen andere gekregen van Appiequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat zijn juist de bonnen die hier al diverse keren gepost zijn. Wat is er anders aan die van jou?
Deze week zijn ook alleen maar die bonnen voor winterse kost verspreid, dus ook geen verschillende.
Ik volg je niet meer hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:36 schreef ambrogino het volgende:
[..]
Net wat ik zeg, ik heb nog geen andere gekregen van Appie
Hoe moeilijk is dit te begrijpen? Hij heeft nog geen winterkostbonnen, alleen de stoombonnen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer hoor.![]()
Wat klopte er niet aan mijn eerdere reactie (waarop jij dus reageerde), want je zegt precies hetzelfde als wat ik zei.
Ja en dat klopt niet met wat ik zei, omdat...?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is dit te begrijpen? Hij heeft nog geen winterkostbonnen, alleen de stoombonnen...
Doe niet zo moeilijk en laat het rustenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja en dat klopt niet met wat ik zei, omdat...?
Niemand doet er moeilijk, jullie lullen all1 langs elkaar heen. Nou is het klaar en we gaan weer verder waar t om gaat ipv een berg bagger.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en laat het rusten
Sommigen krijgen wel de winterkost bonnen anderen niet, van de vorige bonnen heb ik alleen maar die kip en vis bonnen gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja en dat klopt niet met wat ik zei, omdat...?
Mijn hemel. Blijf er anders over doorzeuren ofzo. Misschien moet je gewoon eens teruglezen wat ik zei. Ik zei namelijk dat iedereen afgelopen week dezelfde bonnen heeft gehad, als je überhaupt bonnen hebt gehad. En dan kom jij miemelen met 'dat klopt niet, want ik heb helemaal geen bonnen gehad deze week'. Tip: lees de vette tekst nog eens. En nog eens. En nog eens. Net zo vaak tot je het snapt. OK?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:38 schreef ambrogino het volgende:
[..]
Sommigen krijgen wel de winterkost bonnen anderen niet, van de vorige bonnen heb ik alleen maar die kip en vis bonnen gehad.
Dus niet al die andere bonnen.
Niet iedereen krijgt dezelfde bonnen, volgens mij is het afhankelijk van hoe vaak je boodschappen doet bij Appie.
Hou er toch eens over op man,waar maak jij je in godsnaam zo druk omquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Mijn hemel. Blijf er anders over doorzeuren ofzo. Misschien moet je gewoon eens teruglezen wat ik zei. Ik zei namelijk dat iedereen afgelopen week dezelfde bonnen heeft gehad, als je überhaupt bonnen hebt gehad. En dan kom jij miemelen met 'dat klopt niet, want ik heb helemaal geen bonnen gehad deze week'. Tip: lees de vette tekst nog eens. En nog eens. En nog eens. Net zo vaak tot je het snapt. OK?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:43 schreef ambrogino het volgende:
[..]
Hou er toch eens over op man,waar maak jij je in godsnaam zo druk om![]()
Was jij niet diegene die het niet snapte![]()
En nu graag weer ontopic
Nee jij dan.quote:Op zondag 14 november 2010 01:16 schreef k_man het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent me wel een figuur hoor, schitterend.
Aardappelpuree uit pakquote:Op zondag 14 november 2010 02:12 schreef technofreak86 het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)llands_couponvel.pdf
Als je je Ipad opstuurt zal ik checken of ik ook last heb van het openen van de PDF op jouw Ipadquote:Op zondag 14 november 2010 06:10 schreef capricia het volgende:
Hmm, openen van de pdf op mn ipad ziet er beroerd uit.
Meer mensen last van?
quote:
Oeh, parodontax met 50% kortingquote:Op zondag 14 november 2010 11:37 schreef Nixxor het volgende:
Nog meer: http://ah.pondres.nl/10116/HJUHYDKHFNEPMTZAENKR.pdf
Schweppesquote:Op zondag 14 november 2010 12:04 schreef Guppyfriend het volgende:
En nog één http://ah.pondres.nl/10116/VKWUKRYKUOFFCYFFNJUS.pdf
quote:Op zondag 14 november 2010 12:30 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb je laatst zeker die bon van Kruidvat gemist.. was ie gratis, heb er 10 staan.
Paradontax white was toen gratis.quote:
Jammer, was tot 31/10 de bon.quote:Op zondag 14 november 2010 12:30 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb je laatst zeker die bon van Kruidvat gemist.. was ie gratis, heb er 10 staan.
wat veel lekkere/leuke dingen deze keer.quote:Op zondag 14 november 2010 12:21 schreef Loontjah het volgende:
Echt grappig dat er zoveel verschillende zijn
Vanaf 15 november:
[ afbeelding ] http://ah.pondres.nl/10116/VKWUKRYKUOFFCYFFNJUS.pdf
[ afbeelding ]http://ah.pondres.nl/10116/HJUHYDKHFNEPMTZAENKR.pdf
[ afbeelding ]http://ah.pondres.nl/10116/ZQROHMZEKKUWJFEBNYLC.pdf
[ afbeelding ]http://ah.pondres.nl/10116/GYTQOYKLTXCBWBYOIRJM.pdf
[ afbeelding ]http://cmgtcontent.ahold.(...)llands_couponvel.pdf
Echt weer heel relaxte bonnen komende 2 weken! Hartstikke bedankt iedereen voor het posten, ga ik weer veel gebruik van maken!! TOP!quote:Op zondag 14 november 2010 12:21 schreef Loontjah het volgende:
Echt grappig dat er zoveel verschillende zijn
Vanaf 15 november:
[ afbeelding ] http://ah.pondres.nl/10116/VKWUKRYKUOFFCYFFNJUS.pdf
[ afbeelding ]http://ah.pondres.nl/10116/HJUHYDKHFNEPMTZAENKR.pdf
[ afbeelding ]http://ah.pondres.nl/10116/ZQROHMZEKKUWJFEBNYLC.pdf
[ afbeelding ]http://ah.pondres.nl/10116/GYTQOYKLTXCBWBYOIRJM.pdf
[ afbeelding ]http://cmgtcontent.ahold.(...)llands_couponvel.pdf
word documenten zijn niet scanbaar...quote:Op zondag 14 november 2010 17:10 schreef Onnoman het volgende:
word document van alle nog geldige ah bonnen, en gratis luiers!
http://www.datafilehost.com/download-3e6ca158.html
deze keer zijn ze ook scanbaar!
nu welquote:Op zondag 14 november 2010 17:20 schreef loecje het volgende:
[..]
word documenten zijn niet scanbaar...
Lekker handig, met 10 bonnen. Word documenten werken niet, doe nou maar gewoon de pdfquote:
hier vertikten ze dat de vorige keer. ik had niet de originele bon dus ongeldig.quote:
doe nou niet eigenwijs.. als ik zeg dat dit word document werkt.. dan werkt die!quote:Op zondag 14 november 2010 17:42 schreef loecje het volgende:
[..]
hier vertikten ze dat de vorige keer. ik had niet de originele bon dus ongeldig.
daarom heb ik liever de normale PDFjes in 1 bestand maar dat kan ik zelf niet (of bestaat daar een gratis programma voor?)
nu krijgen we weer de discussie waarom 1 bestand, omdat ik op school moet printen en daar voor elk los bestand moet inloggen op de printer.
die waren waarschijnlijk wel van mij.. maar ik heb verschillende clone namen gebruikt die nu weer gebanned zijn.. maar ik heb nu weer mijn oude naam terug..quote:Op zondag 14 november 2010 17:53 schreef loecje het volgende:
ik sta niet voor lul bij de kassa. AH geeft de bonnen uit en ik heb een bonuspas dus heb recht op de korting.
maar vind het wel vervelend dat ik alles moet terug zetten om naar huis te gaan. nieuwe print bestanden opsturen. naar de printer te gaan. printen en dan weer opnieuw naar de AH om mn boodschappen opnieuw te pakken en dan pas kan afrekenen met korting. want zo ging het de laatste keer met word-bonnen (en dat waren niet die van jou want daarvoor was al gewaarschuwd dat ze niet scanbaar waren)
Dat maakt toch niet uit? Alle die aanbiedingen zijn toch ook in andere pdf's opgenomen?quote:Op zondag 14 november 2010 17:20 schreef Onnoman het volgende:
weer een nieuwe.. helaas niet verwerkt in het bestand![]()
![]()
http://ah.pondres.nl/10116/KEYWKBNVULWQRDMEOATE.pdf
Dankjewel!quote:Op zondag 14 november 2010 20:40 schreef _Twinkle het volgende:
Ik voeg alle pfd-bestanden samen.
http://www.datafilehost.com/download-08505cb5.html
Gratis luiersquote:Op zondag 14 november 2010 17:10 schreef Onnoman het volgende:
word document van alle nog geldige ah bonnen, en gratis luiers!
http://www.datafilehost.com/download-3e6ca158.html
deze keer zijn ze ook scanbaar!
quote:Op zondag 14 november 2010 20:40 schreef _Twinkle het volgende:
Ik voeg alle pfd-bestanden samen.
http://www.datafilehost.com/download-08505cb5.html
nou.. ik moet je eerlijk zeggen.. na 2 ES pizza's heb je genoeg ES pizza's voor de rest van je leven!quote:Op maandag 15 november 2010 13:05 schreef robin007bond het volgende:
Heerlijk die kortingen!
Je kan andere mensen er ook een plezier mee doen
Iedereen was te spreken over die gratis pizza actie! Hopelijk komen ze snel weer met zo'n actie
zelf wat vers spul bij gooien dan is het best te eten.quote:Op maandag 15 november 2010 13:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nou.. ik moet je eerlijk zeggen.. na 2 ES pizza's heb je genoeg ES pizza's voor de rest van je leven!
ik heb nog een doos tuna van es.. ik vind ze echt goor!
ik had die met salami.. opzich kan je daar best wat opgooien.. maar het vet druipt er zo erg vanaf, dat je er tranen van in je ogen krijgt!quote:Op maandag 15 november 2010 13:12 schreef loecje het volgende:
[..]
zelf wat vers spul bij gooien dan is het best te eten.
Keukenrol en het vet eraf deppen ftw.quote:Op maandag 15 november 2010 13:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik had die met salami.. opzich kan je daar best wat opgooien.. maar het vet druipt er zo erg vanaf, dat je er tranen van in je ogen krijgt!
nee hoor.. pizza's daar moet je niet op bezuinigen
Dat dusquote:Op maandag 15 november 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Keukenrol en het vet eraf deppen ftw.
Ze smaakten niet veel slechter dan menig ander diepvriespizza..quote:Op maandag 15 november 2010 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
En sowieso, had je nouecht verwacht dat die dingen als Dr. Oetkers zouden smaken?
Gewoon ff uptunen met wat extra spek!quote:Op maandag 15 november 2010 13:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik had die met salami.. opzich kan je daar best wat opgooien.. maar het vet druipt er zo erg vanaf, dat je er tranen van in je ogen krijgt!
nee hoor.. pizza's daar moet je niet op bezuinigen
Nice! Ik ga zo ook even naar AH, ben zeer benieuwd wat mijn korting wordt.quote:Op maandag 15 november 2010 14:13 schreef brunette82 het volgende:
Subtotaal 26, 72
te betalen: 7,25.ik happy, en de bank rekening happy
![]()
Ik had wel de mazzel dat op de 2 stoom maaltijden ook nog eens 35% korting op zat
precies.. of 2 pizza op elkaarplakken en dat 4 keer zodat je een taart hebt, nog wat extra hamburgers ertussen.. en vervolgens topping en slagroom erop.. en eetsmakelijkquote:Op maandag 15 november 2010 14:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon ff uptunen met wat extra spek!
Had je voor 15 euro aan én 35% én de rest allemaal 50% kortingsproducten?quote:Op maandag 15 november 2010 14:13 schreef brunette82 het volgende:
Subtotaal 26, 72
te betalen: 7,25.ik happy, en de bank rekening happy
![]()
Ik had wel de mazzel dat op de 2 stoom maaltijden ook nog eens 35% korting op zat
foutquote:Op maandag 15 november 2010 14:26 schreef loveli het volgende:
Die 35% gaat van de originele prijs af, dus dat zijn stoommaaltijden met 85% korting.
Nee, zowel de 35% als de 50% worden over de originele prijs berekend. Heb ik zelf ook al diverse keren gehad.quote:
zal best.. maar het is geen 85%quote:Op maandag 15 november 2010 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, zowel de 35% als de 50% worden over de originele prijs berekend. Heb ik zelf ook al diverse keren gehad.
zal ik even bijdehand doen?quote:
Ja, maar om van 26 euro naar 7 euro te gaan moet je puur en alleen 50% producten hebben zodat het 13 euro wordt en dan nog eens 15 euro aan producten met 35% waardoor het 7 wordt.quote:Op maandag 15 november 2010 14:26 schreef loveli het volgende:
Die 35% gaat van de originele prijs af, dus dat zijn stoommaaltijden met 85% korting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |