quote:Hier de nieuwe! Werkt echt perfect, snap nooit waarom zoveel mensen nog bij de gewone kassa's in de rij gaan staan. Heb ook het idee dat ze steeds minder gewone kassa's openen..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef Nixxor het volgende:
Vraagje aan de zelfscanners hebben jullie de nieuwe:
http://www.casaspider.com(...)_20091111_800_01.jpg
of de oude:
http://www.gerklaus.nl/weblog/scan_a.jpg
scanners?
quote:Je betaalt bij aparte betaalterminals met pin of chip. Je hangt scanner terug, scant bonuskaart en betaalt. Op basis van steekproef worden je boodschappen door een medewerker gecontroleerd voordat je betaalt. Zonder controle ben je in 30 seconden buitenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hier in Enschede heb ik dat hele scansysteem nog nooit gezien, hoe werkt dat dan? Je doet boodschappen, je scant deze, waar betaal je dat? Wie controleert of jij alles wel gescand hebt?
Hahahaha je bent goed bezig!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh wat is het leven toch leuk vandaag!
Gescoord:
15 euro korting bij AH (ananasstukjes met 35 + 50% korting = 35 cent)
5 Toy Story dingen
1 gratis tas van TNT
1 gratis DVD via de post van Try Now
2 gratis 'gezonde chocolaatjes van Xocai
Nog even en we krijgen alle boodschappen gratis
Nope, vriendlief was pas om 18.30 thuis... Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha je bent goed bezig!![]()
Is t nog gelukt met t makro vlees?
Tja dat vroeg ik me ook af, ze pakken vaak hetgeen dat het dichtste bij ligt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:07 schreef Jeetjejom het volgende:
Vandaag voor de eerste keer jullie bonnen gebruikt! Toch maar zo even een kleine 5 euro extra korting! Thanx, ik weet waar ik volgende week vrijdagavond te vinden ben!
Weet iemand trouwens hoe die steekproef precies werkt, ik sta me altijd vol verbazing die miep te bekijken die alleen maar de dingen bovenin scant. Dus alles wat onderin ligt, wordt nooit gecontroleerd bij ons. (niet dat ik ga stelen ofzo, maar als ik er toch al zo over nadenk, moet er toch ook filaalmanagers zijn die dat denken?)
Soms scannen ze alles. Ligt er maar net aan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:07 schreef Jeetjejom het volgende:
Vandaag voor de eerste keer jullie bonnen gebruikt! Toch maar zo even een kleine 5 euro extra korting! Thanx, ik weet waar ik volgende week vrijdagavond te vinden ben!
Weet iemand trouwens hoe die steekproef precies werkt, ik sta me altijd vol verbazing die miep te bekijken die alleen maar de dingen bovenin scant. Dus alles wat onderin ligt, wordt nooit gecontroleerd bij ons. (niet dat ik ga stelen ofzo, maar als ik er toch al zo over nadenk, moet er toch ook filaalmanagers zijn die dat denken?)
Bijna 16 euro per kilo is het imho niet waard.(normaal 22) daarvoor kun je zelf versere vis kopen en met wat kruiden/groenten erbij in folie in de oven doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, visjes met een extra smaakje. Geen slecht idee!
Ja, wat heb ik daar nou weer aan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:39 schreef technofreak86 het volgende:
Ik heb nieuwe gekregen, helaas maar 25% korting, maar ik zet ze toch ff neer.
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000673400/000/000673496_001_Mijnvoordeel_couponvel_stoomvis.pdf
Lol, ik dacht dat die onderste niet zo duur waren maar dat is kip! Tijd om naar bed te gaan...quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:21 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Bijna 16 euro per kilo is het imho niet waard.(normaal 22) daarvoor kun je zelf versere vis kopen en met wat kruiden/groenten erbij in folie in de oven doen.
(of diepvries vis voor veel minder geld)
Zelfde bonnen gekregenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:39 schreef technofreak86 het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000673400/000/000673496_001_Mijnvoordeel_couponvel_stoomvis.pdf
Die onderste zijn volgens mij complete maaltijden. Van die stoommaaltijden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat die onderste niet zo duur waren maar dat is kip! Tijd om naar bed te gaan...
Volgens mij nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Die onderste zijn volgens mij complete maaltijden. Van die stoommaaltijden.
Ik voor de derde week op rij ook niet...quote:
Bedankt voor het posten, maar deze laat ik even aan me voorbij gaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:39 schreef technofreak86 het volgende:
Hoezo weer? Als het goed is staan die er gewoon nog steeds...quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:23 schreef suus84 het volgende:
Ik heb weer de ontbijtproducten:
http://cmgtcontent.ahold.(...)1_ontbijtcoupons.pdf
Laatst stond er een dame voor me die gaf een heel a4tje. Kassiere gaf na t scannen heel t a4tje terug.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
regelmatig is er een kortingsbon te vinden voor een product wat hier niet in de winkel ligt.
hier schrijven ze trouwens een heel verhaal op de achterkant van zo'n bonnetje en doen het in een kleine gleuf. ben benieuwd wat ze dan doen als je een bonnetje niet uitknipt en het hele a4tje geeft
Dan ga je er toch zelf heen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nope, vriendlief was pas om 18.30 thuis... Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Ofwel je rekent af, brengt je boodschappen naar de auto\ huis en gaat weer ff langs?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:48 schreef loecje het volgende:
geef hier altijd heel a4tje en krijg hem ook altijd netjes terug
Al heb je wel een printer thuis. 1x printen en dan 10x kunnen gebruiken is voordeliger dan 10 printen en alle 10 maar 1x kunnen gebruiken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:36 schreef loecje het volgende:
scheelt mij toch weer 5cent printkosten(geen printer thuis)
Ook als je ze allemaal op 1 a4tje print en niet uitknipt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef _Arual_ het volgende:
Mm. Bij mijn AH nemen ze de bonnen in en zetten ze er een paraaf op. Net als bij de legeflessenbon.
Het verschilt hier van kassiere tot kassiere. De een krabbelt er iets op (een paraaf of soms een heel verhaal) en de ander gooit ze gewoon weg, ik heb er overigens nog nooit 1 terug gehad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef _Arual_ het volgende:
Mm. Bij mijn AH nemen ze de bonnen in en zetten ze er een paraaf op. Net als bij de legeflessenbon.
Je maakt me dood met een blije mus. Dat zijn dus geen stoommaaltijden.quote:Op maandag 1 november 2010 10:38 schreef UncleSam het volgende:
Stoommaaltijden met slechts 25% korting:
http://yourzine.tripolis.(...)yLgsy51J_hngaqZuIDxQ
Tja, je kan de bonnen zo vaak uitprinten als je wil dus wat maakt het uit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ofwel je rekent af, brengt je boodschappen naar de auto\ huis en gaat weer ff langs?
Code werkt maar 1 keer per bonuskaart toch?quote:Op maandag 1 november 2010 10:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Tja, je kan de bonnen zo vaak uitprinten als je wil dus wat maakt het uit.
In dat geval zouden ze de bonnen toch helelmaal niet in hoeven nemen? Ik heb in ieder geval meerdere van die pizza's op dezelfde kaart opgehaald.quote:Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Code werkt maar 1 keer per bonuskaart toch?
quote:Op maandag 1 november 2010 10:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Je maakt me dood met een blije mus. Dat zijn dus geen stoommaaltijden.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op maandag 1 november 2010 10:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Tja, je kan de bonnen zo vaak uitprinten als je wil dus wat maakt het uit.
Het is stoomvlees en stoomvis, maar geen complete maaltijdquote:Op maandag 1 november 2010 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou dan moet jij ff een brilletje gaan kopen!
Ik liet de kortingsbon gewoon vanaf mijn mobiel zien (het pdf-je). Die kon hij van mijn mobiel niet scannen dus schreef ie de streepjescode over, werkte gewoon en hij heeft het bestand niet van mijn mobiel gewist!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:48 schreef loecje het volgende:
geef hier altijd heel a4tje en krijg hem ook altijd netjes terug
Verrek je hebt gelijk!quote:Op maandag 1 november 2010 11:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is stoomkip en stoomvis, maar geen complete maaltijd
Waarom zou hij bestanden van je mobiel gaan wissen?quote:Op maandag 1 november 2010 11:30 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik liet de kortingsbon gewoon vanaf mijn mobiel zien (het pdf-je). Die kon hij van mijn mobiel niet scannen dus schreef ie de streepjescode over, werkte gewoon en hij heeft het bestand niet van mijn mobiel gewist!
Zodat je het niet nog een keer gebruiktquote:Op maandag 1 november 2010 12:23 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Waarom zou hij bestanden van je mobiel gaan wissen?
Ja want 2x een pdfje downloaden is onmogelijkquote:Op maandag 1 november 2010 12:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zodat je het niet nog een keer gebruikt
Dan hoeven ze ook de uitgeprinte bonnen niet weg te gooien......quote:Op maandag 1 november 2010 13:06 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja want 2x een pdfje downloaden is onmogelijk
M'n collega heeft z'n bonnen al eens teruggekregen. Kon ie morgen nog een keer komenquote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan hoeven ze ook de uitgeprinte bonnen niet weg te gooien......
Daarom het ligt er maar net aan wie er achter de kassa zit.quote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n collega heeft z'n bonnen al eens teruggekregen. Kon ie morgen nog een keer komen
Ik heb maar één bonuskaart en verschillende bonnen al vaker gebruikt, geen enkel probleem.quote:Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Code werkt maar 1 keer per bonuskaart toch?
Nieuwe verpakkingen.quote:Op maandag 1 november 2010 10:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Je maakt me dood met een blije mus. Dat zijn dus geen stoommaaltijden.
Dat ie nog steeds denkt dat het hele stoommaaltijden zijn en niet alleen maar vis of kip (met kruidenmeuk).quote:
Eet jij een halve kilo kip als maaltijd?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:35 schreef wise het volgende:
boeie op het stoommaaltijden zijn of niet. Je krijgt korting. Stom geouwehoer
Klopt. Door een fout bij AH, is het onmogelijk een link te krijgen. (Witte pagina bij mijn voordeel)quote:Op zondag 7 november 2010 14:11 schreef AnnekeM het volgende:
Op http://gratis.startpagina.nl/prikbord/ staat dat er komende week wel nieuwe bonnen komen, maar de link is nog niet beschikbaar![]()
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op maandag 8 november 2010 10:24 schreef UncleSam het volgende:
Winterse kost: http://yourzine.tripolis.(...)yLgsy51J_hngaqZuIDxQ
Nee, in de voorwaarden staat dat je per gekochte deo 1 terugbetaling krijgt en per gekocht scheersysteem 1 terugbetaling.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:08 schreef Stali het volgende:
Ja, in de Allerhande, hoop tamtam.
Alleen bij Appie geeft Gillette gratis deodorant en Fusionmesjes weg.
Bonnen zitten in de Allerhande.
Heren, let op want ga niet zon fusion scheersysteem en deo halen want de actievoorwaarden zijn als volgt:
Maximaal 1 terugbetaling per huishouden.
Er zitten twee bonnen in, maar dus niet twee keer uitbetalen. Je moet kiezen. En dan krijg je het teruggestort. Denk dat dit een actie is waarbij mensen argeloos van beide bonnen gebruik denken te kunnen maken en dan alleen de deo terugbetaald krijgen i.p.v. het veel duurdere scheermes.
Maak dus gebruik van dat gratis mes als je het toevallig nodig hebt.
Deze week toch wel, zo lijkt het. Als je uberhaupt al bonnen krijgt. Alleen vorige week waren er heel veel verschillende.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Mariposa-87 het volgende:
Niet iedereen krijgt dezelfde bonnen.
He Bart,quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, in de voorwaarden staat dat je per gekochte deo 1 terugbetaling krijgt en per gekocht scheersysteem 1 terugbetaling.
Staliquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef Stali het volgende:
[..]
He Bart,
Je hebt gelijk. Ik maakte het op uit punt 1 in de actievoorwaarden. Het staat er bij twee al, maar zover had ik niet doorgelezen..
Ah is slimquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fin als je naar de AH gaat speciaal voor rookworst en je je verheugd op een lekkere makkelijke maaltijd (boerenkool + rookworst omnomnom) en dat ze dan alleen de 250 gram versie hebben en je geen geld meer hebt door het OV. Hoeren.
Heb alleen maar bonnen voor 25% korting op 6 nieuwe vis- en kipstoomgerechten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Deze week toch wel, zo lijkt het. Als je uberhaupt al bonnen krijgt. Alleen vorige week waren er heel veel verschillende.
Hoe bedoel je? Dat zijn juist de bonnen die hier al diverse keren gepost zijn. Wat is er anders aan die van jou?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:55 schreef ambrogino het volgende:
[..]
Heb alleen maar bonnen voor 25% korting op 6 nieuwe vis- en kipstoomgerechten.
Dus niet iedereen krijgt dezelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |