Bedankt voor het posten, maar deze laat ik even aan me voorbij gaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:39 schreef technofreak86 het volgende:
Ik heb nieuwe gekregen, helaas maar 25% korting, maar ik zet ze toch ff neer.
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000673400/000/000673496_001_Mijnvoordeel_couponvel_stoomvis.pdf
Hoezo weer? Als het goed is staan die er gewoon nog steeds...quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:23 schreef suus84 het volgende:
Ik heb weer de ontbijtproducten:
http://cmgtcontent.ahold.(...)1_ontbijtcoupons.pdf
Laatst stond er een dame voor me die gaf een heel a4tje. Kassiere gaf na t scannen heel t a4tje terug.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
regelmatig is er een kortingsbon te vinden voor een product wat hier niet in de winkel ligt.
hier schrijven ze trouwens een heel verhaal op de achterkant van zo'n bonnetje en doen het in een kleine gleuf. ben benieuwd wat ze dan doen als je een bonnetje niet uitknipt en het hele a4tje geeft
Dan ga je er toch zelf heen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nope, vriendlief was pas om 18.30 thuis... Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Ofwel je rekent af, brengt je boodschappen naar de auto\ huis en gaat weer ff langs?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:48 schreef loecje het volgende:
geef hier altijd heel a4tje en krijg hem ook altijd netjes terug
Al heb je wel een printer thuis. 1x printen en dan 10x kunnen gebruiken is voordeliger dan 10 printen en alle 10 maar 1x kunnen gebruiken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:36 schreef loecje het volgende:
scheelt mij toch weer 5cent printkosten(geen printer thuis)
Ook als je ze allemaal op 1 a4tje print en niet uitknipt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef _Arual_ het volgende:
Mm. Bij mijn AH nemen ze de bonnen in en zetten ze er een paraaf op. Net als bij de legeflessenbon.
Het verschilt hier van kassiere tot kassiere. De een krabbelt er iets op (een paraaf of soms een heel verhaal) en de ander gooit ze gewoon weg, ik heb er overigens nog nooit 1 terug gehad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef _Arual_ het volgende:
Mm. Bij mijn AH nemen ze de bonnen in en zetten ze er een paraaf op. Net als bij de legeflessenbon.
Je maakt me dood met een blije mus. Dat zijn dus geen stoommaaltijden.quote:Op maandag 1 november 2010 10:38 schreef UncleSam het volgende:
Stoommaaltijden met slechts 25% korting:
http://yourzine.tripolis.(...)yLgsy51J_hngaqZuIDxQ
Tja, je kan de bonnen zo vaak uitprinten als je wil dus wat maakt het uit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ofwel je rekent af, brengt je boodschappen naar de auto\ huis en gaat weer ff langs?
Code werkt maar 1 keer per bonuskaart toch?quote:Op maandag 1 november 2010 10:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Tja, je kan de bonnen zo vaak uitprinten als je wil dus wat maakt het uit.
In dat geval zouden ze de bonnen toch helelmaal niet in hoeven nemen? Ik heb in ieder geval meerdere van die pizza's op dezelfde kaart opgehaald.quote:Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Code werkt maar 1 keer per bonuskaart toch?
quote:Op maandag 1 november 2010 10:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Je maakt me dood met een blije mus. Dat zijn dus geen stoommaaltijden.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op maandag 1 november 2010 10:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Tja, je kan de bonnen zo vaak uitprinten als je wil dus wat maakt het uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |