quote:Hier de nieuwe! Werkt echt perfect, snap nooit waarom zoveel mensen nog bij de gewone kassa's in de rij gaan staan. Heb ook het idee dat ze steeds minder gewone kassa's openen..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef Nixxor het volgende:
Vraagje aan de zelfscanners hebben jullie de nieuwe:
http://www.casaspider.com(...)_20091111_800_01.jpg
of de oude:
http://www.gerklaus.nl/weblog/scan_a.jpg
scanners?
quote:Je betaalt bij aparte betaalterminals met pin of chip. Je hangt scanner terug, scant bonuskaart en betaalt. Op basis van steekproef worden je boodschappen door een medewerker gecontroleerd voordat je betaalt. Zonder controle ben je in 30 seconden buitenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hier in Enschede heb ik dat hele scansysteem nog nooit gezien, hoe werkt dat dan? Je doet boodschappen, je scant deze, waar betaal je dat? Wie controleert of jij alles wel gescand hebt?
Hahahaha je bent goed bezig!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh wat is het leven toch leuk vandaag!
Gescoord:
15 euro korting bij AH (ananasstukjes met 35 + 50% korting = 35 cent)
5 Toy Story dingen
1 gratis tas van TNT
1 gratis DVD via de post van Try Now
2 gratis 'gezonde chocolaatjes van Xocai
Nog even en we krijgen alle boodschappen gratis
Nope, vriendlief was pas om 18.30 thuis... Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha je bent goed bezig!![]()
Is t nog gelukt met t makro vlees?
Tja dat vroeg ik me ook af, ze pakken vaak hetgeen dat het dichtste bij ligt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:07 schreef Jeetjejom het volgende:
Vandaag voor de eerste keer jullie bonnen gebruikt! Toch maar zo even een kleine 5 euro extra korting! Thanx, ik weet waar ik volgende week vrijdagavond te vinden ben!
Weet iemand trouwens hoe die steekproef precies werkt, ik sta me altijd vol verbazing die miep te bekijken die alleen maar de dingen bovenin scant. Dus alles wat onderin ligt, wordt nooit gecontroleerd bij ons. (niet dat ik ga stelen ofzo, maar als ik er toch al zo over nadenk, moet er toch ook filaalmanagers zijn die dat denken?)
Soms scannen ze alles. Ligt er maar net aan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:07 schreef Jeetjejom het volgende:
Vandaag voor de eerste keer jullie bonnen gebruikt! Toch maar zo even een kleine 5 euro extra korting! Thanx, ik weet waar ik volgende week vrijdagavond te vinden ben!
Weet iemand trouwens hoe die steekproef precies werkt, ik sta me altijd vol verbazing die miep te bekijken die alleen maar de dingen bovenin scant. Dus alles wat onderin ligt, wordt nooit gecontroleerd bij ons. (niet dat ik ga stelen ofzo, maar als ik er toch al zo over nadenk, moet er toch ook filaalmanagers zijn die dat denken?)
Bijna 16 euro per kilo is het imho niet waard.(normaal 22) daarvoor kun je zelf versere vis kopen en met wat kruiden/groenten erbij in folie in de oven doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, visjes met een extra smaakje. Geen slecht idee!
Ja, wat heb ik daar nou weer aan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:39 schreef technofreak86 het volgende:
Ik heb nieuwe gekregen, helaas maar 25% korting, maar ik zet ze toch ff neer.
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000673400/000/000673496_001_Mijnvoordeel_couponvel_stoomvis.pdf
Lol, ik dacht dat die onderste niet zo duur waren maar dat is kip! Tijd om naar bed te gaan...quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:21 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Bijna 16 euro per kilo is het imho niet waard.(normaal 22) daarvoor kun je zelf versere vis kopen en met wat kruiden/groenten erbij in folie in de oven doen.
(of diepvries vis voor veel minder geld)
Zelfde bonnen gekregenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:39 schreef technofreak86 het volgende:
Ik heb nieuwe gekregen, helaas maar 25% korting, maar ik zet ze toch ff neer.
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000673400/000/000673496_001_Mijnvoordeel_couponvel_stoomvis.pdf
Die onderste zijn volgens mij complete maaltijden. Van die stoommaaltijden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat die onderste niet zo duur waren maar dat is kip! Tijd om naar bed te gaan...
Volgens mij nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Die onderste zijn volgens mij complete maaltijden. Van die stoommaaltijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |