Het is stoomvlees en stoomvis, maar geen complete maaltijdquote:Op maandag 1 november 2010 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou dan moet jij ff een brilletje gaan kopen!
Ik liet de kortingsbon gewoon vanaf mijn mobiel zien (het pdf-je). Die kon hij van mijn mobiel niet scannen dus schreef ie de streepjescode over, werkte gewoon en hij heeft het bestand niet van mijn mobiel gewist!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:48 schreef loecje het volgende:
geef hier altijd heel a4tje en krijg hem ook altijd netjes terug
Verrek je hebt gelijk!quote:Op maandag 1 november 2010 11:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is stoomkip en stoomvis, maar geen complete maaltijd
Waarom zou hij bestanden van je mobiel gaan wissen?quote:Op maandag 1 november 2010 11:30 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik liet de kortingsbon gewoon vanaf mijn mobiel zien (het pdf-je). Die kon hij van mijn mobiel niet scannen dus schreef ie de streepjescode over, werkte gewoon en hij heeft het bestand niet van mijn mobiel gewist!
Zodat je het niet nog een keer gebruiktquote:Op maandag 1 november 2010 12:23 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Waarom zou hij bestanden van je mobiel gaan wissen?
Ja want 2x een pdfje downloaden is onmogelijkquote:Op maandag 1 november 2010 12:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zodat je het niet nog een keer gebruikt
Dan hoeven ze ook de uitgeprinte bonnen niet weg te gooien......quote:Op maandag 1 november 2010 13:06 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja want 2x een pdfje downloaden is onmogelijk
M'n collega heeft z'n bonnen al eens teruggekregen. Kon ie morgen nog een keer komenquote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan hoeven ze ook de uitgeprinte bonnen niet weg te gooien......
Daarom het ligt er maar net aan wie er achter de kassa zit.quote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n collega heeft z'n bonnen al eens teruggekregen. Kon ie morgen nog een keer komen
Ik heb maar één bonuskaart en verschillende bonnen al vaker gebruikt, geen enkel probleem.quote:Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Code werkt maar 1 keer per bonuskaart toch?
Nieuwe verpakkingen.quote:Op maandag 1 november 2010 10:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Je maakt me dood met een blije mus. Dat zijn dus geen stoommaaltijden.
Dat ie nog steeds denkt dat het hele stoommaaltijden zijn en niet alleen maar vis of kip (met kruidenmeuk).quote:
Eet jij een halve kilo kip als maaltijd?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:35 schreef wise het volgende:
boeie op het stoommaaltijden zijn of niet. Je krijgt korting. Stom geouwehoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |