nou.. ik moet je eerlijk zeggen.. na 2 ES pizza's heb je genoeg ES pizza's voor de rest van je leven!quote:Op maandag 15 november 2010 13:05 schreef robin007bond het volgende:
Heerlijk die kortingen!
Je kan andere mensen er ook een plezier mee doen
Iedereen was te spreken over die gratis pizza actie! Hopelijk komen ze snel weer met zo'n actie
zelf wat vers spul bij gooien dan is het best te eten.quote:Op maandag 15 november 2010 13:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nou.. ik moet je eerlijk zeggen.. na 2 ES pizza's heb je genoeg ES pizza's voor de rest van je leven!
ik heb nog een doos tuna van es.. ik vind ze echt goor!
ik had die met salami.. opzich kan je daar best wat opgooien.. maar het vet druipt er zo erg vanaf, dat je er tranen van in je ogen krijgt!quote:Op maandag 15 november 2010 13:12 schreef loecje het volgende:
[..]
zelf wat vers spul bij gooien dan is het best te eten.
Keukenrol en het vet eraf deppen ftw.quote:Op maandag 15 november 2010 13:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik had die met salami.. opzich kan je daar best wat opgooien.. maar het vet druipt er zo erg vanaf, dat je er tranen van in je ogen krijgt!
nee hoor.. pizza's daar moet je niet op bezuinigen
Dat dusquote:Op maandag 15 november 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Keukenrol en het vet eraf deppen ftw.
Ze smaakten niet veel slechter dan menig ander diepvriespizza..quote:Op maandag 15 november 2010 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
En sowieso, had je nouecht verwacht dat die dingen als Dr. Oetkers zouden smaken?
Gewoon ff uptunen met wat extra spek!quote:Op maandag 15 november 2010 13:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik had die met salami.. opzich kan je daar best wat opgooien.. maar het vet druipt er zo erg vanaf, dat je er tranen van in je ogen krijgt!
nee hoor.. pizza's daar moet je niet op bezuinigen
Nice! Ik ga zo ook even naar AH, ben zeer benieuwd wat mijn korting wordt.quote:Op maandag 15 november 2010 14:13 schreef brunette82 het volgende:
Subtotaal 26, 72
te betalen: 7,25.ik happy, en de bank rekening happy
![]()
Ik had wel de mazzel dat op de 2 stoom maaltijden ook nog eens 35% korting op zat
precies.. of 2 pizza op elkaarplakken en dat 4 keer zodat je een taart hebt, nog wat extra hamburgers ertussen.. en vervolgens topping en slagroom erop.. en eetsmakelijkquote:Op maandag 15 november 2010 14:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon ff uptunen met wat extra spek!
Had je voor 15 euro aan én 35% én de rest allemaal 50% kortingsproducten?quote:Op maandag 15 november 2010 14:13 schreef brunette82 het volgende:
Subtotaal 26, 72
te betalen: 7,25.ik happy, en de bank rekening happy
![]()
Ik had wel de mazzel dat op de 2 stoom maaltijden ook nog eens 35% korting op zat
foutquote:Op maandag 15 november 2010 14:26 schreef loveli het volgende:
Die 35% gaat van de originele prijs af, dus dat zijn stoommaaltijden met 85% korting.
Nee, zowel de 35% als de 50% worden over de originele prijs berekend. Heb ik zelf ook al diverse keren gehad.quote:
zal best.. maar het is geen 85%quote:Op maandag 15 november 2010 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, zowel de 35% als de 50% worden over de originele prijs berekend. Heb ik zelf ook al diverse keren gehad.
zal ik even bijdehand doen?quote:
Ja, maar om van 26 euro naar 7 euro te gaan moet je puur en alleen 50% producten hebben zodat het 13 euro wordt en dan nog eens 15 euro aan producten met 35% waardoor het 7 wordt.quote:Op maandag 15 november 2010 14:26 schreef loveli het volgende:
Die 35% gaat van de originele prijs af, dus dat zijn stoommaaltijden met 85% korting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |