quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:30 schreef brandbeer het volgende:
http://ah.pondres.nl/NDXVUBEYIHKFDBNTAXKZ.pdf
http://ah.pondres.nl/VKWUKRYKUOFFCYFFNJUS.pdf
http://cmgtcontent.ahold.(...)1_kinderbakfeest.pdf
http://ah.pondres.nl/QKMTJMNXLFABYVDXZGIF.pdf
http://ah.pondres.nl/HZREKFKWRGOSFJBOPBAD.pdf
http://ah.pondres.nl/QKMTJMNXLFABYVDXZGIF.pdf
http://ah.pondres.nl/SIOWIAAWCVIZRBMTQUYP.pdf
Als we er 61 bonnetjes hebben dan zijn ze er allemaal !
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:20 schreef toimoi het volgende:
Weet niet of die al langsgekomen is:
http://ah.pondres.nl/GYTQOYKLTXCBWBYOIRJM.pdf
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:28 schreef Nixxor het volgende:
Deze staan er volgens mij ook nog niet bij: http://ah.pondres.nl/HJUHYDKHFNEPMTZAENKR.pdf
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:13 schreef Harwich2 het volgende:
Ik heb alle 50% bonnen in word document gezet.. makkelijk voor je om uit te printen!!
http://www.datafilehost.com/download-d9109621.html
Link naar deel 3.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
http://ah.pondres.nl/WQYNARPGOJGWOWOFJTME.pdf
Tjop.
Ik vind dit zo gaaf van FOK!kers he.quote:
quote:
Ditquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:39 schreef GimmeGore het volgende:
Nou wel ff eentje opslaan met de maaltijd salades.
Voor zo'n konijn als ik altijd handig
Je hebt gelijk. Toegevoegd in de OP.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:01 schreef nietzohandigeharry het volgende:
Goede OP. Lekker overzichtelijk. Mis alleen een link terug naar het vorige topic (deel 3) en mis in deel 3 de link naar dit topic. Voor de rest top
Heldquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef Harwich2 het volgende:
Heb hem geupdate
maar ik voel dat er meer pondres zijn!!
http://www.datafilehost.com/download-dea00308.html
Ik kom elke dag in de AH.quote:Op maandag 18 oktober 2010 07:52 schreef GimmeGore het volgende:
Dan kom je vast niet zo vaak in de AH, of je let niet goed op.
Er stond een tijdje terug iemand voor me in de AH, die ik geloof wel 6 bonnen had en haar man/vriend/broer stond in de andere rij met nog eens een stapeltje bonnen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:41 schreef rickvnl het volgende:
Waarom niet gewoon alle bonnen in een documentje dacht ik![]()
AH kortingsbonnen.pdf - 2.53MB
handigquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:41 schreef rickvnl het volgende:
wat aan kutsite.. zoek eens een betere upload paginaquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:41 schreef rickvnl het volgende:
Ligt het aan mij, of lukt het downloaden niet? (zowel bij IE als Firefox)quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:41 schreef rickvnl het volgende:
http://www.mediafire.com/?9d78tfh38xzpczwquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:45 schreef Harwich2 het volgende:
[..]
wat aan kutsite.. zoek eens een betere upload pagina
Via Mijnah aan de hand van je koopgedragquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:07 schreef Zwappel het volgende:
Bedankt voor dat PDFje..
Iemand enig idee hoe je zo'n couponvel kon/kan krijgen?
Vrouw!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef MissHobje het volgende:
Zo dat wordt leuk boodschappen doen zo direct!
Die bonnen maakt het gewoon leuk haha.
Niet echt lekker.. Ik had de Margarita omdat de rest op was. Je moet er zelf echt nog wat opleggen om er smaak aan toe te voegen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:38 schreef _Twinkle het volgende:
Iemand al die gratis AH pizza geprobeerd?
Vanmiddag/avond gaan we boodschappen halen.
Spannend! - Aangezien niemand die pizzabon in MijnAH heeft gekregen.. to be continued.
Mozzarella of Tonijn lijkt me wel lekker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:40 schreef rickvnl het volgende:
[..]
Niet echt lekker.. Ik had de Margarita omdat de rest op was. Je moet er zelf echt nog wat opleggen om er smaak aan toe te voegen.
Maarrr.. ze zijn gratis dus dan smaken ze al een stuk beterIk haal ze nog wel een keer maar dan salami ofzo.
Nee, je bent de eerste die ze gaat halen na ruim twee weken. Vertel ons wel even hoe ie was he!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:38 schreef _Twinkle het volgende:
Iemand al die gratis AH pizza geprobeerd?
Vanmiddag/avond gaan we boodschappen halen.
Spannend! - Aangezien niemand die pizzabon in MijnAH heeft gekregen.. to be continued.
die 4kazen pizza mocht bij mij dus niet he. stond niet op het plaatje. daar werd echt heel moeilijk om gedaan. sowieso keek vrouw eerst al raar naar de bon. eerst heel lang naar kijken, dan vragen waar ik het vandaan had, omgedraait, nog een keer kijken. gescant ja is wel een scanbaar artikel. maar ze moest het toch ff navragen ... pff de rij achter mij werd langer en langer en langerquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Net de 4 kazen pizza gehaald met de bon. Deden niet moeilijk. Verder een shitload aan bonnen mee, fijn om het bedrag eens een keertje omlaag te zien gaan.
Übersloebers die we zijn gaan we vanavond in een andere stad nog een keertje (moeten er toch zijn).
Je bent student of je bent het niet.
Heel letterlijk genomen staat er max 2 artikelen per coupon, dus als jij 30.000 bonnen hebt en steeds max 2 artikelen per bon.. dan kun je wel een tijdje inslaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:26 schreef Panthera1984 het volgende:
De regel is dat je zo'n bon per klant maar één keer mag gebruiken, dacht ik? En ze zijn alleen geldig als je je bonuskaart laat scannen, dus als je dan een tweede maal gaat, werkt hij dan nog wel?
Had ook de gratis pizza's gehaald, hadden alleen de 4 kazen en margherita, dus maar margherita gehaald. Nog niet gegeten, maar gratis pizza's zijn nooit weg toch?
Zo klopt het inderdaad. Er zijn al users die stapels pizza's hebben gehaald.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heel letterlijk genomen staat er max 2 artikelen per coupon, dus als jij 30.000 bonnen hebt en steeds max 2 artikelen per bon.. dan kun je wel een tijdje inslaan
Even een fictief getal genomen uiteraardmaar als je dit een aantal keer zou doen kunnen ze daar niet over vallen me dunkt
Of mis ik nu iets..
Heb er 2 gehaald, met dezelfde bonuskaart. Gewoon iedere keer een doos mee met de normale boodschappen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:01 schreef Stali het volgende:
Wat ik begrepen heb niet hoor. Heb zelf maar 1 doos pizza's gehaald. Dus dat zou een ander beter kunnen bevestigen.
Hier deden ze wel moeilijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Net de 4 kazen pizza gehaald met de bon. Deden niet moeilijk. Verder een shitload aan bonnen mee, fijn om het bedrag eens een keertje omlaag te zien gaan.
Übersloebers die we zijn gaan we vanavond in een andere stad nog een keertje (moeten er toch zijn).
Je bent student of je bent het niet.
Omdat ik het helemaal had gehadquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef Stali het volgende:
Qwea, waarom heb je niet gewoon de bedrijfsleider erbij geroepen?
Bij onze AH hebben ze de laatste tijd nieuwe kassières. Laatst ook een meisje, ze maakte de ene fout na de andere en kwam er niet meer uit. Zegt ze dat ik de bon maar moest controleren en dat ik anders maar bij de infobalie moest zeuren..
.
En nu ga ik boodschappen halen.
Whahahaha ik vind het wel grappig dat ze dat gedaan heeftquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier deden ze wel moeilijk
Ik vraag nog aan zo'n medewerker of die unox bon voor ALLE zakken geldt.. hij gaat het navragen, conclusie ; jup.
Dus ik neem 2 zakken mee, kom bij de kassa... zegt ze "dit zijn niet de goeie" Dus ik - Jouw collega zegt van wel.. die heeft het net nagevraagd. Die bon is ook geldig voor de grote zakken. "Kan me niet schelen ik zeg van niet" Dus ik had echt zoiets van![]()
Whut? Vervolgens houdt ze voet bij stuk... en ze begon me een partij een totaal verkeerde autoritaire houding aan te nemen
Dat ik al mijn boodschappen op dr band heb laten staan, en heb gezegd dat ze het mag terug zetten en dat ik wel naar filiaal X ga.
Kom ik net bij X, zegt dat meisje ; Ooh hoiJa, we waren al gebeld vanuit de filiaal Y. Dat mens wat belde was me vet geirriteerd
En ze kwam ons/mij even waarschuwen dat je soep kwam kopen
Dus ik stond echt zo van "![]()
" Dat meisje ; Maar u heeft gelijk hoor... het geldt ook gewoon voor de grote zakken. Maar u weet dan dat die niet voor 80 cent zijn he? Ik ; - Dat snap ik. Ze zijn 3.40 dus dan zou ik er per zak 1.70 voor betalen
"Ja, dat klopt. Nou ja, dat meisje van filiaal Y zei dat u ze perse voor 80 cent mee wilde hebben, en dat leek mij al zo sterk"
Ik was flabbergasted
Ik kon er niet om lachenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahahaha ik vind het wel grappig dat ze dat gedaan heeft
Maar je bent zo te lezen wel vriendelijk geholpen in filiaal X
Ik kan me voorstellen dat je daar zo over denkt, en echt heel netjes is het ook niet. Maar het gebeurd echt overalquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kon er niet om lachen
En idd, filiaal X was vet vriendelijk
Dat ze bellen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar zo over denkt, en echt heel netjes is het ook niet. Maar het gebeurd echt overal
Als ze weten dat je het ergens anders nog een keer gaat proberen wel...quote:
Nou, ik vind het belachelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als ze weten dat je het ergens anders nog een keer gaat proberen wel...
Is het ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik vind het belachelijkHelemaal omdat ik gewoon gelijk had en die bonnen ook voor de grote zakken gelden
truequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het ookMaar ja, ik zou ook chagrijnig zijn als ik zo'n baan had
En het mooie is, jij hebt je gelijk gekregen en zij heeft nog steeds een klote baanquote:
Wat zij dus zegtquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En het mooie is, jij hebt je gelijk gekregen en zij heeft nog steeds een klote baanDus geniet van je soep
![]()
welnee ik had er iets van 13 ofzo daarstraksquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:16 schreef Cerbie het volgende:
Wordt je trouwens niet vreemd aangekeken als je met 10+ bonnen aan komt zetten die de kassamiep moet scannen?
Ik ben daar veel te verlegen voor op dit dorp. In Amsterdam zou ik vroeger echt maling aan hebben gehad. Hier durf ik het echt niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
welnee ik had er iets van 13 ofzo daarstraks![]()
Ze zijn echt wel erger gewend
Daar wordt nog al eens lullig over gedaan, beetje tactisch aanpakken werkt het bestequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je meerdere couponnen voor hetzelfde product presenteren aan de kassa, voor meerdere producten?
Hoe ziet ze eruit? Nu ben ik wel nieuwschierig wie dat meisje is. Er is bij een heel lief meisje d'r contract niet verlengd, snap jij dat nou?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef Stali het volgende:
Qwea, waarom heb je niet gewoon de bedrijfsleider erbij geroepen?
Bij onze AH hebben ze de laatste tijd nieuwe kassières. Laatst ook een meisje, ze maakte de ene fout na de andere en kwam er niet meer uit. Zegt ze dat ik de bon maar moest controleren en dat ik anders maar bij de infobalie moest zeuren..
.
En nu ga ik boodschappen halen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het ookMaar ja, ik zou ook chagrijnig zijn als ik zo'n baan had
He Bamba!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit? Nu ben ik wel nieuwschierig wie dat meisje is. Er is bij een heel lief meisje d'r contract niet verlengd, snap jij dat nou?
Het meisje heet D. redelijk kort, donker haar heeft ze. B weet ik even niet wie je bedoelt, maar diegene met de dalmatiër auto is ook weg schijnbaar (een wat oudere is ze).quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef Stali het volgende:
[..]
He Bamba!.
Zit meteen te denken wie ik mis. Ik heb niet een heel georganiseerd huishouden dus moet vrijwel iedere dag naar de Ap. De vaste krachten vind ik allemaal leuk. Je kent ze van gezicht en andersom, maken grapjes. De laatste tijd zijn er ineens veel nieuwe en ik kies altijd liever een kassière die ik ken.
Heb D. en B. al een poos niet gezien. Hoop het niet want zou het rot vinden.
Volgens mij alleen in de AH XL? En die zijn er niet zoveelquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gebruikt hier niemand het zelfscannen? Of is dat alleen hier in Maastricht?
Zelfscannen is hier ook bij een ander filiaal. Ga daar echt nooit heen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De tweede letter een "o"? Hoop het niet want ik vind haar onwijs lief ook tegen mijn dochter trouwens en koos juist vaak voor haar. Moet wel recent gebeurd zijn dan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het meisje heet D. redelijk kort, donker haar heeft ze. B weet ik even niet wie je bedoelt, maar diegene met de dalmatiër auto is ook weg schijnbaar (een wat oudere is ze).
Hier in IJmuiden helaas niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
In warnsveld ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |