quote:Die korting op de Brie geldt alleen voor de verse President met een doorzichtige verpakking, die je vindt in het verse kaas gedeelte. Daarom dat je die korting niet kreeg (en dus eigenlijk ook niet bij de balie had moeten krijgen). Maar goed, boeit niet natuurlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:23 schreef Harwich2 het volgende:
Kon het niet laten!
14 euro bespaard... is toch weer gratis bier vanavond!
Ik stond wel effe flink voor schut daar bij die kassa, omdat al de 12 bonnen het niet deden..
de bon van president brie heb ik bij de balie nog gecorrigeerd.. dus dat was ook weer een euro..
Ik toost vanavond op albert heijn.. hoezé hoezé
quote:idd boeiend..Op zaterdag 23 oktober 2010 19:44 schreef jeoff het volgende:
[..]
Die korting op de Brie geldt alleen voor de verse President met een doorzichtige verpakking, die je vindt in het verse kaas gedeelte. Daarom dat je die korting niet kreeg (en dus eigenlijk ook niet bij de balie had moeten krijgen). Maar goed, boeit niet natuurlijk.
quote:Deze acties zijn niet alleen om jou korting te bieden he... maar ook om je producten te laten proberen die nieuw zijn of niet genoeg verkopen. Bevalt het product je dan, dan koop je dat meestal vaker...Op zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol.
Someone has to pay daar in die organisatie van de Appie als dit een hit wordt..
quote:ben ik het niet helemaal met je eens..Op zaterdag 23 oktober 2010 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Deze acties zijn niet alleen om jou korting te bieden he... maar ook om je producten te laten proberen die nieuw zijn of niet genoeg verkopen. Bevalt het product je dan, dan koop je dat meestal vaker...
quote:Maar wel producten die je niet altijd hebt. En doordat het dan goedkoop is, ga je het eens proberen. En daarna misschien nog eens kopenOp zondag 24 oktober 2010 02:14 schreef Harwich2 het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal met je eens..
Het zijn veelal niet eens nieuwe producten....
quote:Hier gisteren nog de zelfscan geprobeerd maar werkt niet hoor...Op zaterdag 23 oktober 2010 18:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok,ik ben ook gewoon inschreven op mijnvoordeel, maar hier plaatsen jullie dus versch. bonnen? Want de een krijgt andere bonnen dan de ander (hoewel mijn vriend aldoor precies dezelfde krijgt en hij enkele honderden kilometers verder woont en eigenlijk nooit dezelfde dingen als ik koopt)?
Maar staan die 'andere' bonnen niet op het nr van je bonuskaart oid? Bij een zelfscan werkt het ook dus?
Want het is wel interessant,.
quote:De ene keer doet ie het wel bij mij en de andere keer niet. Waar het mee te maken heeft weet ik niet. Maar bij de servicebalie krijg je dan alsnog het geld terug.Op zondag 24 oktober 2010 07:52 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Hier gisteren nog de zelfscan geprobeerd maar werkt niet hoor...
Of ik doe wat fout.
quote:Das dus best wel vrij kansloos.Op zondag 24 oktober 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De ene keer doet ie het wel bij mij en de andere keer niet. Waar het mee te maken heeft weet ik niet. Maar bij de servicebalie krijg je dan alsnog het geld terug.
quote:Bij onze servicebalie staat nooit een rijOp zondag 24 oktober 2010 08:58 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Das dus best wel vrij kansloos.
Doe je zelfscan zodat je A) sneller bent B) mag pinnen
Mag je daarna naar de servicebalie A) mag je in een rij staan B) krijg je contant geld...
Had je alsnog gewoon in de rij van de kassa kunnen staan. Had je een sloot kleingeld gescheeld.
quote:Goed manOp zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik blij toch het idee houden dat ik min of meer verantwoordelijk ben voor deze bonnen.
Tot een jaar of 2 geleden zaten er in iedere AllerHande 50% kortingsbonnen, die verdwenen toen ineens. Ik zat destijds bij het boodschappenpanel van AH en heb gezegd dat ik die bonnen miste. Een paar weken later werd mij gevraagd wat ik van het huidige idee vond. Het plan zal vast al in the works geweest zijn, maar ik en veel andere users hebben toen wel goed laten weten dat we die bonnen misten![]()
En nee, je kunt je niet aanmelden voor dat panel. Dat gaat op uitnodiging en die kan ik niet regelen.
quote:Mag ik je aanraken?Op zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik blij toch het idee houden dat ik min of meer verantwoordelijk ben voor deze bonnen.
Tot een jaar of 2 geleden zaten er in iedere AllerHande 50% kortingsbonnen, die verdwenen toen ineens. Ik zat destijds bij het boodschappenpanel van AH en heb gezegd dat ik die bonnen miste. Een paar weken later werd mij gevraagd wat ik van het huidige idee vond. Het plan zal vast al in the works geweest zijn, maar ik en veel andere users hebben toen wel goed laten weten dat we die bonnen misten![]()
En nee, je kunt je niet aanmelden voor dat panel. Dat gaat op uitnodiging en die kan ik niet regelen.
quote:DubbelOp zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Je zult lang niet de eerste zijn die op dit forum vraagt om een lidmaatschap dat voor 4 forumreacties 10 euro per maand betaalt, vandaar dat ik erbij zette dat je dus geen lid kan worden.Op zondag 24 oktober 2010 12:02 schreef conleche het volgende:
[..]
DubbelDe eerste omdat je echt serieus lijkt te zijn, dat jij verantwoordelijk zou zijn voor de kortingsbonnen:
think again. En de tweede omdat je denkt dat het in ons op zou komen om je en masse om toegang tot een boodschappenpanel te vragen. Een bóódschappenpanel!
quote:Als we jou toch niet hadden gehad...Op zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Ja dat heb ik ook.. vorige week ook al...
quote:Ik doe dat ook steedsOp zondag 24 oktober 2010 13:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga die bonnen eens meenemen naar mijn werk
quote:Nee, niet bij de kassa en niet bij de zelfscan, zelf geprobeerd.Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef Christiaan het volgende:
Weet iemand of ze vanaf een iPhone kunnen scannen?
quote:Zijn al gepost...Op zondag 24 oktober 2010 22:27 schreef Byte_Me het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)1_ontbijtcoupons.pdf
quote:Gelukkig hebben die pizza's een houdbaarheidsdatum van dik 1 jaar
quote:Je werkt bij de AH?Op zondag 24 oktober 2010 13:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga die bonnen eens meenemen naar mijn werk
quote:O shit, de sociale werkplaats heeft FOK! ook ontdekt.Op maandag 25 oktober 2010 10:24 schreef tiellenaar het volgende:
GOEDE MORGEN NEDERLAND
(NU BEZIG OP NL 1 2 OF 3 HAHAHA )
Zijn er nog geen nieuwe bonnen of zie ik ze over het hoofd.?????????????????????
en wat is de ferquentie van de bonnen ????????
ik ben altijd een vaste klant geweest zonder bonnen nu ben ik sinds vorige week gaan winkelen met bonnen en een beetje meer bonnen gericht gaan winkelen dat scheelt
quote:Zeg flaplip, ga eens ff ergens anders mensen lastig vallen. Hou het maar gewoon bij lezen hier.Op maandag 25 oktober 2010 10:28 schreef tiellenaar het volgende:
BEDANKT VOOR HET SOCIALE
BTW loopt dit al lang ????
quote:toch maar nietOp maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef _Arual_ het volgende:
Mij scheelde het gisteren bijna 20 euro bij de kassa. En omdat de betreffende AH 5 jaar bestond, ook nog een gratis appeltaartje cadeau.
quote:Hoezo? Het was bizar druk gisteren daar, hele dorp was ervoor uitgelopen.
quote:Haha, goed gedaan!Op maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef _Arual_ het volgende:
Mij scheelde het gisteren bijna 20 euro bij de kassa. En omdat de betreffende AH 5 jaar bestond, ook nog een gratis appeltaartje cadeau.
quote:En echt alleen maar dingen gekocht die we altijd al wel in de voorraadkast hebben staan. Dus ik heb me niet vergrepen aan de bitterkoekjescake.
quote:Ik ga die zo wel halen. Maar heb wel gewacht totdat er iemand zou blijven eten. Een halve beker leegeten is minder erg dan een hele.Op maandag 25 oktober 2010 11:37 schreef _Arual_ het volgende:
Wel bijna aan de Haagen-dasz. Maar manlief deed verstandig.
quote:Je mag twee producten op een bon kopen, dat weet je?Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga die zo wel halen. Maar heb wel gewacht totdat er iemand zou blijven eten. Een halve beker leegeten is minder erg dan een hele.
quote:Yup. Maar zoveel zelfbeheersing heb ik nog wel.Op maandag 25 oktober 2010 11:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je mag twee producten op een bon kopen, dat weet je?
quote:Ach, heel moeilijk doen ze er niet over hoorOp maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Yup. Maar zoveel zelfbeheersing heb ik nog wel.
En een nieuwe bon is zo uitgeprint voor eventueel, heel misschien, ik denk het niet, maar je weet het nooit.......
quote:Wij moeten zelf onze boodschappen doen van een budget voor de kinderen, dus dan is korting altijd goed meegenomenOp zondag 24 oktober 2010 15:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe dat ook steedsElke maandag vragen m'n collega's of ik nog bonnen heb
quote:dan betaal je dus een kwart van de normale prijsOp maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef mysteriousvonkie het volgende:
Het grappige is dat de pistoletjes uit een van de laatste pdfjes, hier ook nog eens in de bonus zijn voor de helft van de normale prijs -> Dus met nog eens de bon erbij... gratiss pistoletjes
quote:Nee, want die 50% korting van die bonnetjes gaat over de normale prijs, niet de bonusprijs.Op maandag 25 oktober 2010 14:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan betaal je dus een kwart van de normale prijs
quote:Volgens mij niet. Als je hem gebruikt op de maaltijdsalade met 35% korting dan krijg je volgens mij 50% korting over 65% van de prijs...Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Nee, want die 50% korting van die bonnetjes gaat over de normale prijs, niet de bonusprijs.
quote:Nee hoor, zowel de 35% als de 50% korting worden over de originele prijs gerekend. Zie pagina 4 van dit topic, waar iemand die maaltijdsalade had gekocht.Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als je hem gebruikt op de maaltijdsalade met 35% korting dan krijg je volgens mij 50% korting over 65% van de prijs...
quote:Nope, zie vorige reactie. Vind 't ook niet logisch, maar heb er natuurlijk geen enkel probleem meeOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als je hem gebruikt op de maaltijdsalade met 35% korting dan krijg je volgens mij 50% korting over 65% van de prijs...
quote:Ah okeeOp maandag 25 oktober 2010 15:12 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Nee hoor, zowel de 35% als de 50% korting worden over de originele prijs gerekend. Zie pagina 4 van dit topic, waar iemand die maaltijdsalade had gekocht.
En daarnaast zit ik zelf achter de kassa bij de AH.
quote:Pistolet Wit 0,64Op maandag 25 oktober 2010 14:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan betaal je dus een kwart van de normale prijs
quote:Dat spul kan best in de magnetron hoor
quote:Komt misschien ook omdat de bonnen van vorige week ook deze week nog geldig zijn.Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat spul kan best in de magnetron hoor![]()
Ik vond trouwens de bon van deze week een beetje een teleurstelling, behalve de pistoletjes is het allemaal niks voor mij
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef jeoff het volgende:
Bij ons in de AH was er een Nivea stand binnen in de winkel
Ik had toch deo nodig dus had zo'n bon voor 50% korting bij me. Kreeg ik bij mijn aankoop een hoop samples en een volle fles Niveau douche/champoo/scheer gel gratis. Dat terwijl ik net maar 1.50 kwijt was aan mijn deo
quote:ik krijg de bon telkens weer mee:POp maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Yup. Maar zoveel zelfbeheersing heb ik nog wel.
En een nieuwe bon is zo uitgeprint voor eventueel, heel misschien, ik denk het niet, maar je weet het nooit.......
quote:is dat een blad dat in de winkel staat, of een online blad?Op dinsdag 26 oktober 2010 06:46 schreef Stali het volgende:
In het blad (nieuw soort Allerhande) zitten ook coupons voor opbergdozen en keukenspullen.
Weet niet of het zinvol is om deze ook te posten? Anders doe ik dit vanmiddag wel even.
quote:Ook als je een Nee - Ja stikker op je brievenbus hebt?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iedereen gaat dit blad deze week, net als de Bonus folder, in de bus krijgen.
quote:Had gekund dat AH het tijdschrift op adres had laten bezorgen aan de hand van bv de bonuskaart of je online registratie.
quote:Ja en dus op adres en zo omzeilen ze dus de tekst op die stikkers :Op dinsdag 26 oktober 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA verstuurt de catalogus aan 'de bewoners van dit adres' toch?
quote:Die zullen er vrees ik nooit komen!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:11 schreef Grunn85 het volgende:
wat relaxed dit!!!![]()
wanneer komen de kratten bier met 50%??
quote:Hahahaha schitterend!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Cat22 het volgende:
Kortingsbonnen.![]()
Net bij de Appie geweest, ik moest 43 euro afrekenen... tot ik mijn bonnen tevoorschijn toverde.![]()
Het bedrag onderaan de kassabon: 20 euro!
quote:Meestal wel, maar soms probeer ik wel eerder dingen uit, zoals die woksaus van Amoy.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha schitterend!
Koop je dan trouwens wel dingen die je normaal ook koopt? Ik merk zelf nl dat ik vaak dingen koop omdat ik er 50% korting op krijg terwijl ik ze anders nooit koop.
quote:Dan zijn er zeker meer mensen in jou omgeving die hier komen en bij de zelfde AH boodschappen doen!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef -Peach het volgende:
Gisteren weer een cassiere: "Hoe komen jullie (denk dat ze dubbel ziet, ik was alleen) toch aan al die bonnen!?!?" hihi
quote:Posts : 280 Views: 12038
quote:Dat is t bij mij ook. Dingen die ik normaal niet koop maar door de 50% meer betaalbaar worden wil ik zeker wel eens proberen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Meestal wel, maar soms probeer ik wel eerder dingen uit, zoals die woksaus van Amoy.
Gisteren naar de winkel voor de Haagen Dazs, (die ik anders eigenlijk ook nooit koop,) hadden ze dat niet zeg, bij mij appie. Maar ik had me intussen zo ingesteld op ijs als toetje, dat ik toen maar een beker B&J voor de volle mep heb meegepakt.
quote:Dat was het inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, in de winkel. Het heeft WatHandig, en is nieuws
quote:Zal wel even kijken straks of ik de scanner aan de praat kan krijgen. Maar als iedereen ze toch krijgt of mee kan nemen in de winkels is het zonde om ze vanuit dit topic te printen.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iedereen gaat dit blad deze week, net als de Bonus folder, in de bus krijgen.
quote:Waar staat die dan? Die kortingsbon voor geitenkaas.Op woensdag 27 oktober 2010 15:46 schreef emss het volgende:
Heerlijke salade achter de kiezen... maar wat een caloriebom!!! 920 calorieen voor de geitenkaas salade, hopelijk is dat inclusief de saus.Maar hij was wel lekker.
quote:Ja, die salade tikt aanOp woensdag 27 oktober 2010 15:46 schreef emss het volgende:
Heerlijke salade achter de kiezen... maar wat een caloriebom!!! 920 calorieen voor de geitenkaas salade, hopelijk is dat inclusief de saus.Maar hij was wel lekker.
quote:Gaaf dat je dat steeds doet.Op woensdag 27 oktober 2010 17:18 schreef Harwich2 het volgende:
http://www.datafilehost.com/download-e172f10e.html
nieuw linkje.. oude weg gehaald, nieuwe erop gezet
quote:Ik vond eerder dat het naar karton met kleurstoffen smaakteOp woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef emss het volgende:
Die pizza mozarella was trouwens ook lekker (850 cal). Ik had nog nooit eerder een euroshopper pizza gehad (weet niet waarom) maar er zat lekker veel kaas op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |