quote:Bij onze servicebalie staat nooit een rijOp zondag 24 oktober 2010 08:58 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Das dus best wel vrij kansloos.
Doe je zelfscan zodat je A) sneller bent B) mag pinnen
Mag je daarna naar de servicebalie A) mag je in een rij staan B) krijg je contant geld...
Had je alsnog gewoon in de rij van de kassa kunnen staan. Had je een sloot kleingeld gescheeld.
 Dus dat valt mee
 Dus dat valt mee  En dan nog, ik ben sneller klaar dan in de gewone rij en m'n boodschappen zijn efficiënter ingepakt
 En dan nog, ik ben sneller klaar dan in de gewone rij en m'n boodschappen zijn efficiënter ingepakt  Ach, ik heb het er wel voor over, het zijn vaak leuke bedragen.
 Ach, ik heb het er wel voor over, het zijn vaak leuke bedragen.

quote:Goed manOp zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik blij toch het idee houden dat ik min of meer verantwoordelijk ben voor deze bonnen.
Tot een jaar of 2 geleden zaten er in iedere AllerHande 50% kortingsbonnen, die verdwenen toen ineens. Ik zat destijds bij het boodschappenpanel van AH en heb gezegd dat ik die bonnen miste. Een paar weken later werd mij gevraagd wat ik van het huidige idee vond. Het plan zal vast al in the works geweest zijn, maar ik en veel andere users hebben toen wel goed laten weten dat we die bonnen misten
En nee, je kunt je niet aanmelden voor dat panel. Dat gaat op uitnodiging en die kan ik niet regelen.

quote:Mag ik je aanraken?Op zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik blij toch het idee houden dat ik min of meer verantwoordelijk ben voor deze bonnen.
Tot een jaar of 2 geleden zaten er in iedere AllerHande 50% kortingsbonnen, die verdwenen toen ineens. Ik zat destijds bij het boodschappenpanel van AH en heb gezegd dat ik die bonnen miste. Een paar weken later werd mij gevraagd wat ik van het huidige idee vond. Het plan zal vast al in the works geweest zijn, maar ik en veel andere users hebben toen wel goed laten weten dat we die bonnen misten
En nee, je kunt je niet aanmelden voor dat panel. Dat gaat op uitnodiging en die kan ik niet regelen.

quote:DubbelOp zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
 De eerste omdat je echt serieus lijkt te zijn, dat jij verantwoordelijk zou zijn voor de kortingsbonnen:
  De eerste omdat je echt serieus lijkt te zijn, dat jij verantwoordelijk zou zijn voor de kortingsbonnen:  think again. En de tweede omdat je denkt dat het in ons op zou komen om je en masse om toegang tot een boodschappenpanel te vragen. Een bóódschappenpanel!
 think again. En de tweede omdat je denkt dat het in ons op zou komen om je en masse om toegang tot een boodschappenpanel te vragen. Een bóódschappenpanel!  

quote:Je zult lang niet de eerste zijn die op dit forum vraagt om een lidmaatschap dat voor 4 forumreacties 10 euro per maand betaalt, vandaar dat ik erbij zette dat je dus geen lid kan worden.Op zondag 24 oktober 2010 12:02 schreef conleche het volgende:
[..]
DubbelDe eerste omdat je echt serieus lijkt te zijn, dat jij verantwoordelijk zou zijn voor de kortingsbonnen:
think again. En de tweede omdat je denkt dat het in ons op zou komen om je en masse om toegang tot een boodschappenpanel te vragen. Een bóódschappenpanel!

quote:Als we jou toch niet hadden gehad...Op zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

quote:Ja dat heb ik ook.. vorige week ook al...

quote:Ik doe dat ook steedsOp zondag 24 oktober 2010 13:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga die bonnen eens meenemen naar mijn werk
 Elke maandag vragen m'n collega's of ik nog bonnen heb
 Elke maandag vragen m'n collega's of ik nog bonnen heb

quote:Nee, niet bij de kassa en niet bij de zelfscan, zelf geprobeerd.Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef Christiaan het volgende:
Weet iemand of ze vanaf een iPhone kunnen scannen?

quote:Zijn al gepost...Op zondag 24 oktober 2010 22:27 schreef Byte_Me het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)1_ontbijtcoupons.pdf

quote:Gelukkig hebben die pizza's een houdbaarheidsdatum van dik 1 jaar

quote:Je werkt bij de AH?Op zondag 24 oktober 2010 13:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga die bonnen eens meenemen naar mijn werk

GOEDE MORGEN NEDERLAND
 GOEDE MORGEN NEDERLAND  

quote:O shit, de sociale werkplaats heeft FOK! ook ontdekt.Op maandag 25 oktober 2010 10:24 schreef tiellenaar het volgende:
GOEDE MORGEN NEDERLAND
(NU BEZIG OP NL 1 2 OF 3 HAHAHA )
Zijn er nog geen nieuwe bonnen of zie ik ze over het hoofd.?????????????????????
en wat is de ferquentie van de bonnen ????????
ik ben altijd een vaste klant geweest zonder bonnen nu ben ik sinds vorige week gaan winkelen met bonnen en een beetje meer bonnen gericht gaan winkelen dat scheelt

quote:Zeg flaplip, ga eens ff ergens anders mensen lastig vallen. Hou het maar gewoon bij lezen hier.Op maandag 25 oktober 2010 10:28 schreef tiellenaar het volgende:
BEDANKT VOOR HET SOCIALE
BTW loopt dit al lang ????

quote:toch maar nietOp maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef _Arual_ het volgende:
Mij scheelde het gisteren bijna 20 euro bij de kassa. En omdat de betreffende AH 5 jaar bestond, ook nog een gratis appeltaartje cadeau.

quote:Hoezo? Het was bizar druk gisteren daar, hele dorp was ervoor uitgelopen.
 Bij de kassa ontdekten wij dus pas waarom.
 Bij de kassa ontdekten wij dus pas waarom.   

quote:Haha, goed gedaan!Op maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef _Arual_ het volgende:
Mij scheelde het gisteren bijna 20 euro bij de kassa. En omdat de betreffende AH 5 jaar bestond, ook nog een gratis appeltaartje cadeau.

quote:En echt alleen maar dingen gekocht die we altijd al wel in de voorraadkast hebben staan. Dus ik heb me niet vergrepen aan de bitterkoekjescake.

quote:Ik ga die zo wel halen. Maar heb wel gewacht totdat er iemand zou blijven eten. Een halve beker leegeten is minder erg dan een hele.Op maandag 25 oktober 2010 11:37 schreef _Arual_ het volgende:
Wel bijna aan de Haagen-dasz. Maar manlief deed verstandig.

quote:Je mag twee producten op een bon kopen, dat weet je?Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga die zo wel halen. Maar heb wel gewacht totdat er iemand zou blijven eten. Een halve beker leegeten is minder erg dan een hele.

quote:Yup. Maar zoveel zelfbeheersing heb ik nog wel.Op maandag 25 oktober 2010 11:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je mag twee producten op een bon kopen, dat weet je?

quote:Ach, heel moeilijk doen ze er niet over hoorOp maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Yup. Maar zoveel zelfbeheersing heb ik nog wel.
En een nieuwe bon is zo uitgeprint voor eventueel, heel misschien, ik denk het niet, maar je weet het nooit.......

13 euro voordeel
 13 euro voordeel 

quote:Wij moeten zelf onze boodschappen doen van een budget voor de kinderen, dus dan is korting altijd goed meegenomenOp zondag 24 oktober 2010 15:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe dat ook steedsElke maandag vragen m'n collega's of ik nog bonnen heb

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |