Nee, is niet speciaal voor de AH XL, maar wel de nieuwe formule AH winkels. Hier in het dorp heeft het nieuwste AH filiaal zelfscan kassa's, maar het is nog geen doorslaand succes. Ik denk dat het ook veel meer iets is voor de grotere steden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij alleen in de AH XL? En die zijn er niet zoveel
True.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, is niet speciaal voor de AH XL, maar wel de nieuwe formule AH winkels. Hier in het dorp heeft het nieuwste AH filiaal zelfscan kassa's, maar het is nog geen doorslaand succes. Ik denk dat het ook veel meer iets is voor de grotere steden.
Idd, ik weet het toevallig omdat ik er heb gewerkt toen het filiaal geopend werd. Maar als ik er sporadisch kom, gebruik ik het ook niet hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Stali het volgende:
[..]
True.
Liever het persoonlijk contact, daarvoor woon je ook op een dorp. Tenzij je echt een keer haast hebt maar ja, dan moet je eerst een folder lezen hoe het werkt.
Weet je wat nog tactischer is? Gewoon bij 1 kassa gaan want je kan zoveel producten meenemen van het bonnetje als je zelf wilt. Op het bonnetje staat wel "maximaal 2 producten per bon", maar dit is totale onzin. Haal al weken meerdere producten met die 50% kortingsbonnen en nog nooit problemen mee gehad, zelfs soms wel 10 producten met 1 bonnetje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Denk het wel.
Wij hebben het net maar tactisch gedaan, allebei bij een andere kassa. Bij manlief deden ze heel moeilijk, bij mij totaal niet. Dus weer 4 flessen wasverzachter, 4 flessen ginger ale en 5 gratis pizza's erbij
Hier gaan ze langs de scanner en die haalt de korting van 'maar' 2 artikelen af. Niet 4 of zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Weet je wat nog tactischer is? Gewoon bij 1 kassa gaan want je kan zoveel producten meenemen van het bonnetje als je zelf wilt. Op het bonnetje staat wel "maximaal 2 producten per bon", maar dit is totale onzin. Haal al weken meerdere producten met die 50% kortingsbonnen en nog nooit problemen mee gehad, zelfs soms wel 10 producten met 1 bonnetje.
Die dingen worden inderdaad gescand ja, maar nooit problemen mee gehad. Dacht in het begin ook dat het niet werkte maar nu al zo'n 15 keer geprobeerd, allen met succes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier gaan ze langs de scanner en die haalt de korting van 'maar' 2 artikelen af. Niet 4 of zo.
NIEUWE PONDRES!!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef moeftie het volgende:
Ik heb deze nog: http://ah.pondres.nl/RESYFDXACIKAQXTYOCSM.pdf
Sommige staan al in de grote pdf, maar anderen niet. AH jam bijvoorbeeld
vieze kutpauper dat je er rond loopt..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:57 schreef Dhaha het volgende:
Heb dit laatst binnengehaald. Kreeg helaas niet alles in m'n vriezer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:41 schreef Harwich2 het volgende:
[..]
vieze kutpauper dat je er rond loopt..
gewoon halen om ze vervolgens in de prullenbak te gooien..
sterf ofzo
je moet altijd van het ergste uitgaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]Kutknuppel, misschien heeft ie wel een pizza party gegeven..
Ze kunnen wel gewoon de streepjescode intypen in de kassa.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef Christiaan het volgende:
Weet iemand of ze vanaf een iPhone kunnen scannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |