quote:Nee, niet bij de kassa en niet bij de zelfscan, zelf geprobeerd.Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef Christiaan het volgende:
Weet iemand of ze vanaf een iPhone kunnen scannen?
quote:Zijn al gepost...Op zondag 24 oktober 2010 22:27 schreef Byte_Me het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)1_ontbijtcoupons.pdf
quote:Gelukkig hebben die pizza's een houdbaarheidsdatum van dik 1 jaar
quote:Je werkt bij de AH?Op zondag 24 oktober 2010 13:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga die bonnen eens meenemen naar mijn werk
quote:O shit, de sociale werkplaats heeft FOK! ook ontdekt.Op maandag 25 oktober 2010 10:24 schreef tiellenaar het volgende:
GOEDE MORGEN NEDERLAND
(NU BEZIG OP NL 1 2 OF 3 HAHAHA )
Zijn er nog geen nieuwe bonnen of zie ik ze over het hoofd.?????????????????????
en wat is de ferquentie van de bonnen ????????
ik ben altijd een vaste klant geweest zonder bonnen nu ben ik sinds vorige week gaan winkelen met bonnen en een beetje meer bonnen gericht gaan winkelen dat scheelt
quote:Zeg flaplip, ga eens ff ergens anders mensen lastig vallen. Hou het maar gewoon bij lezen hier.Op maandag 25 oktober 2010 10:28 schreef tiellenaar het volgende:
BEDANKT VOOR HET SOCIALE
BTW loopt dit al lang ????
quote:toch maar nietOp maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef _Arual_ het volgende:
Mij scheelde het gisteren bijna 20 euro bij de kassa. En omdat de betreffende AH 5 jaar bestond, ook nog een gratis appeltaartje cadeau.
quote:Hoezo? Het was bizar druk gisteren daar, hele dorp was ervoor uitgelopen.
quote:Haha, goed gedaan!Op maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef _Arual_ het volgende:
Mij scheelde het gisteren bijna 20 euro bij de kassa. En omdat de betreffende AH 5 jaar bestond, ook nog een gratis appeltaartje cadeau.
quote:En echt alleen maar dingen gekocht die we altijd al wel in de voorraadkast hebben staan. Dus ik heb me niet vergrepen aan de bitterkoekjescake.
quote:Ik ga die zo wel halen. Maar heb wel gewacht totdat er iemand zou blijven eten. Een halve beker leegeten is minder erg dan een hele.Op maandag 25 oktober 2010 11:37 schreef _Arual_ het volgende:
Wel bijna aan de Haagen-dasz. Maar manlief deed verstandig.
quote:Je mag twee producten op een bon kopen, dat weet je?Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga die zo wel halen. Maar heb wel gewacht totdat er iemand zou blijven eten. Een halve beker leegeten is minder erg dan een hele.
quote:Yup. Maar zoveel zelfbeheersing heb ik nog wel.Op maandag 25 oktober 2010 11:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je mag twee producten op een bon kopen, dat weet je?
quote:Ach, heel moeilijk doen ze er niet over hoorOp maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Yup. Maar zoveel zelfbeheersing heb ik nog wel.
En een nieuwe bon is zo uitgeprint voor eventueel, heel misschien, ik denk het niet, maar je weet het nooit.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |