quote:Die korting op de Brie geldt alleen voor de verse President met een doorzichtige verpakking, die je vindt in het verse kaas gedeelte. Daarom dat je die korting niet kreeg (en dus eigenlijk ook niet bij de balie had moeten krijgen). Maar goed, boeit niet natuurlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:23 schreef Harwich2 het volgende:
Kon het niet laten!
14 euro bespaard... is toch weer gratis bier vanavond!
Ik stond wel effe flink voor schut daar bij die kassa, omdat al de 12 bonnen het niet deden..
de bon van president brie heb ik bij de balie nog gecorrigeerd.. dus dat was ook weer een euro..
Ik toost vanavond op albert heijn.. hoezé hoezé
quote:idd boeiend..Op zaterdag 23 oktober 2010 19:44 schreef jeoff het volgende:
[..]
Die korting op de Brie geldt alleen voor de verse President met een doorzichtige verpakking, die je vindt in het verse kaas gedeelte. Daarom dat je die korting niet kreeg (en dus eigenlijk ook niet bij de balie had moeten krijgen). Maar goed, boeit niet natuurlijk.
quote:Deze acties zijn niet alleen om jou korting te bieden he... maar ook om je producten te laten proberen die nieuw zijn of niet genoeg verkopen. Bevalt het product je dan, dan koop je dat meestal vaker...Op zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol.
Someone has to pay daar in die organisatie van de Appie als dit een hit wordt..
quote:ben ik het niet helemaal met je eens..Op zaterdag 23 oktober 2010 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Deze acties zijn niet alleen om jou korting te bieden he... maar ook om je producten te laten proberen die nieuw zijn of niet genoeg verkopen. Bevalt het product je dan, dan koop je dat meestal vaker...
quote:Maar wel producten die je niet altijd hebt. En doordat het dan goedkoop is, ga je het eens proberen. En daarna misschien nog eens kopenOp zondag 24 oktober 2010 02:14 schreef Harwich2 het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal met je eens..
Het zijn veelal niet eens nieuwe producten....
quote:Hier gisteren nog de zelfscan geprobeerd maar werkt niet hoor...Op zaterdag 23 oktober 2010 18:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok,ik ben ook gewoon inschreven op mijnvoordeel, maar hier plaatsen jullie dus versch. bonnen? Want de een krijgt andere bonnen dan de ander (hoewel mijn vriend aldoor precies dezelfde krijgt en hij enkele honderden kilometers verder woont en eigenlijk nooit dezelfde dingen als ik koopt)?
Maar staan die 'andere' bonnen niet op het nr van je bonuskaart oid? Bij een zelfscan werkt het ook dus?
Want het is wel interessant,.
quote:De ene keer doet ie het wel bij mij en de andere keer niet. Waar het mee te maken heeft weet ik niet. Maar bij de servicebalie krijg je dan alsnog het geld terug.Op zondag 24 oktober 2010 07:52 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Hier gisteren nog de zelfscan geprobeerd maar werkt niet hoor...
Of ik doe wat fout.
quote:Das dus best wel vrij kansloos.Op zondag 24 oktober 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De ene keer doet ie het wel bij mij en de andere keer niet. Waar het mee te maken heeft weet ik niet. Maar bij de servicebalie krijg je dan alsnog het geld terug.
quote:Bij onze servicebalie staat nooit een rijOp zondag 24 oktober 2010 08:58 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Das dus best wel vrij kansloos.
Doe je zelfscan zodat je A) sneller bent B) mag pinnen
Mag je daarna naar de servicebalie A) mag je in een rij staan B) krijg je contant geld...
Had je alsnog gewoon in de rij van de kassa kunnen staan. Had je een sloot kleingeld gescheeld.
quote:Goed manOp zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik blij toch het idee houden dat ik min of meer verantwoordelijk ben voor deze bonnen.
Tot een jaar of 2 geleden zaten er in iedere AllerHande 50% kortingsbonnen, die verdwenen toen ineens. Ik zat destijds bij het boodschappenpanel van AH en heb gezegd dat ik die bonnen miste. Een paar weken later werd mij gevraagd wat ik van het huidige idee vond. Het plan zal vast al in the works geweest zijn, maar ik en veel andere users hebben toen wel goed laten weten dat we die bonnen misten![]()
En nee, je kunt je niet aanmelden voor dat panel. Dat gaat op uitnodiging en die kan ik niet regelen.
quote:Mag ik je aanraken?Op zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik blij toch het idee houden dat ik min of meer verantwoordelijk ben voor deze bonnen.
Tot een jaar of 2 geleden zaten er in iedere AllerHande 50% kortingsbonnen, die verdwenen toen ineens. Ik zat destijds bij het boodschappenpanel van AH en heb gezegd dat ik die bonnen miste. Een paar weken later werd mij gevraagd wat ik van het huidige idee vond. Het plan zal vast al in the works geweest zijn, maar ik en veel andere users hebben toen wel goed laten weten dat we die bonnen misten![]()
En nee, je kunt je niet aanmelden voor dat panel. Dat gaat op uitnodiging en die kan ik niet regelen.
quote:DubbelOp zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Je zult lang niet de eerste zijn die op dit forum vraagt om een lidmaatschap dat voor 4 forumreacties 10 euro per maand betaalt, vandaar dat ik erbij zette dat je dus geen lid kan worden.Op zondag 24 oktober 2010 12:02 schreef conleche het volgende:
[..]
DubbelDe eerste omdat je echt serieus lijkt te zijn, dat jij verantwoordelijk zou zijn voor de kortingsbonnen:
think again. En de tweede omdat je denkt dat het in ons op zou komen om je en masse om toegang tot een boodschappenpanel te vragen. Een bóódschappenpanel!
quote:Als we jou toch niet hadden gehad...Op zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Ja dat heb ik ook.. vorige week ook al...
quote:Ik doe dat ook steedsOp zondag 24 oktober 2010 13:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga die bonnen eens meenemen naar mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |