quote:Ja en dus op adres en zo omzeilen ze dus de tekst op die stikkers :Op dinsdag 26 oktober 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA verstuurt de catalogus aan 'de bewoners van dit adres' toch?
quote:Die zullen er vrees ik nooit komen!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:11 schreef Grunn85 het volgende:
wat relaxed dit!!!![]()
wanneer komen de kratten bier met 50%??
quote:Hahahaha schitterend!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Cat22 het volgende:
Kortingsbonnen.![]()
Net bij de Appie geweest, ik moest 43 euro afrekenen... tot ik mijn bonnen tevoorschijn toverde.![]()
Het bedrag onderaan de kassabon: 20 euro!
quote:Meestal wel, maar soms probeer ik wel eerder dingen uit, zoals die woksaus van Amoy.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha schitterend!
Koop je dan trouwens wel dingen die je normaal ook koopt? Ik merk zelf nl dat ik vaak dingen koop omdat ik er 50% korting op krijg terwijl ik ze anders nooit koop.
quote:Dan zijn er zeker meer mensen in jou omgeving die hier komen en bij de zelfde AH boodschappen doen!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef -Peach het volgende:
Gisteren weer een cassiere: "Hoe komen jullie (denk dat ze dubbel ziet, ik was alleen) toch aan al die bonnen!?!?" hihi
quote:Posts : 280 Views: 12038
quote:Dat is t bij mij ook. Dingen die ik normaal niet koop maar door de 50% meer betaalbaar worden wil ik zeker wel eens proberen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Meestal wel, maar soms probeer ik wel eerder dingen uit, zoals die woksaus van Amoy.
Gisteren naar de winkel voor de Haagen Dazs, (die ik anders eigenlijk ook nooit koop,) hadden ze dat niet zeg, bij mij appie. Maar ik had me intussen zo ingesteld op ijs als toetje, dat ik toen maar een beker B&J voor de volle mep heb meegepakt.
quote:Dat was het inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, in de winkel. Het heeft WatHandig, en is nieuws
quote:Zal wel even kijken straks of ik de scanner aan de praat kan krijgen. Maar als iedereen ze toch krijgt of mee kan nemen in de winkels is het zonde om ze vanuit dit topic te printen.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iedereen gaat dit blad deze week, net als de Bonus folder, in de bus krijgen.
quote:Waar staat die dan? Die kortingsbon voor geitenkaas.Op woensdag 27 oktober 2010 15:46 schreef emss het volgende:
Heerlijke salade achter de kiezen... maar wat een caloriebom!!! 920 calorieen voor de geitenkaas salade, hopelijk is dat inclusief de saus.Maar hij was wel lekker.
quote:Ja, die salade tikt aanOp woensdag 27 oktober 2010 15:46 schreef emss het volgende:
Heerlijke salade achter de kiezen... maar wat een caloriebom!!! 920 calorieen voor de geitenkaas salade, hopelijk is dat inclusief de saus.Maar hij was wel lekker.
quote:Gaaf dat je dat steeds doet.Op woensdag 27 oktober 2010 17:18 schreef Harwich2 het volgende:
http://www.datafilehost.com/download-e172f10e.html
nieuw linkje.. oude weg gehaald, nieuwe erop gezet
quote:Ik vond eerder dat het naar karton met kleurstoffen smaakteOp woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef emss het volgende:
Die pizza mozarella was trouwens ook lekker (850 cal). Ik had nog nooit eerder een euroshopper pizza gehad (weet niet waarom) maar er zat lekker veel kaas op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |