quote:Wij moeten zelf onze boodschappen doen van een budget voor de kinderen, dus dan is korting altijd goed meegenomenOp zondag 24 oktober 2010 15:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe dat ook steedsElke maandag vragen m'n collega's of ik nog bonnen heb
quote:dan betaal je dus een kwart van de normale prijsOp maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef mysteriousvonkie het volgende:
Het grappige is dat de pistoletjes uit een van de laatste pdfjes, hier ook nog eens in de bonus zijn voor de helft van de normale prijs -> Dus met nog eens de bon erbij... gratiss pistoletjes
quote:Nee, want die 50% korting van die bonnetjes gaat over de normale prijs, niet de bonusprijs.Op maandag 25 oktober 2010 14:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan betaal je dus een kwart van de normale prijs
quote:Volgens mij niet. Als je hem gebruikt op de maaltijdsalade met 35% korting dan krijg je volgens mij 50% korting over 65% van de prijs...Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Nee, want die 50% korting van die bonnetjes gaat over de normale prijs, niet de bonusprijs.
quote:Nee hoor, zowel de 35% als de 50% korting worden over de originele prijs gerekend. Zie pagina 4 van dit topic, waar iemand die maaltijdsalade had gekocht.Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als je hem gebruikt op de maaltijdsalade met 35% korting dan krijg je volgens mij 50% korting over 65% van de prijs...
quote:Nope, zie vorige reactie. Vind 't ook niet logisch, maar heb er natuurlijk geen enkel probleem meeOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als je hem gebruikt op de maaltijdsalade met 35% korting dan krijg je volgens mij 50% korting over 65% van de prijs...
quote:Ah okeeOp maandag 25 oktober 2010 15:12 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Nee hoor, zowel de 35% als de 50% korting worden over de originele prijs gerekend. Zie pagina 4 van dit topic, waar iemand die maaltijdsalade had gekocht.
En daarnaast zit ik zelf achter de kassa bij de AH.
quote:Pistolet Wit 0,64Op maandag 25 oktober 2010 14:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan betaal je dus een kwart van de normale prijs
quote:Dat spul kan best in de magnetron hoor
quote:Komt misschien ook omdat de bonnen van vorige week ook deze week nog geldig zijn.Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat spul kan best in de magnetron hoor![]()
Ik vond trouwens de bon van deze week een beetje een teleurstelling, behalve de pistoletjes is het allemaal niks voor mij
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef jeoff het volgende:
Bij ons in de AH was er een Nivea stand binnen in de winkel
Ik had toch deo nodig dus had zo'n bon voor 50% korting bij me. Kreeg ik bij mijn aankoop een hoop samples en een volle fles Niveau douche/champoo/scheer gel gratis. Dat terwijl ik net maar 1.50 kwijt was aan mijn deo
quote:ik krijg de bon telkens weer mee:POp maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Yup. Maar zoveel zelfbeheersing heb ik nog wel.
En een nieuwe bon is zo uitgeprint voor eventueel, heel misschien, ik denk het niet, maar je weet het nooit.......
quote:is dat een blad dat in de winkel staat, of een online blad?Op dinsdag 26 oktober 2010 06:46 schreef Stali het volgende:
In het blad (nieuw soort Allerhande) zitten ook coupons voor opbergdozen en keukenspullen.
Weet niet of het zinvol is om deze ook te posten? Anders doe ik dit vanmiddag wel even.
quote:Ook als je een Nee - Ja stikker op je brievenbus hebt?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iedereen gaat dit blad deze week, net als de Bonus folder, in de bus krijgen.
quote:Had gekund dat AH het tijdschrift op adres had laten bezorgen aan de hand van bv de bonuskaart of je online registratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |