quote:Ik vond zoveel bladzijden printen ook onzin totdat de afzonderlijke bonnen per bon een hele pagina in beslag namen. Fit to page uiteraard niet aangeklikt maar het kwam er wel zo uit.Op woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja die tip is ook goed natuurlijk... maar ik snap niet zo goed waarom al die bestanden in 1 groot bestand gezet moeten worden

quote:Van mij mogen ze ook gewoon los vermeld worden hier.Op woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gemak?Scheelt in elk geval een hoop klikken
Maar ik vind losse coupons ook geen probleem idd.

quote:Wel gemeld, niet gepost (de bonnen dus).Op donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef MissHobje het volgende:
In dat nieuwe boekje van de appie staan ook wat kortingsbonnen, niet met 50% maar meer met iets van 20% op huishoudelijke dingen, was dat al gemeld?

quote:Zo es ff kijken danOp donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef MissHobje het volgende:
In dat nieuwe boekje van de appie staan ook wat kortingsbonnen, niet met 50% maar meer met iets van 20% op huishoudelijke dingen, was dat al gemeld?
 .
.

quote:Klopt idd. Heb ik ook gemerkt. De 'echte' PDF's werken wel prima.Op donderdag 28 oktober 2010 09:31 schreef Nixxor het volgende:
De bonnen van Harwich werken al helemaal niet voor zelfscan klanten. (er is geen mogelijkheid om ze handmatig in te voeren)
Helaas kom je daar in de winkel pas achter...
De streepjescodes werken niet door de anti-aliasing/zoom die de PDF viewer doet bij het weergeven op het scherm. bij direct uitprinten wordt dit niet gedaan. vandaar dat ze dan wel werken.
Er zit dus niets anders op dan die bonnenvellen apart uit te printen.
Ik zou die van Harwich uit de OP halen in ieder geval, het was een leuk initiatief maar helaas...

quote:ik weet niet of ze ook online staan, ze staan in het nieuwe " wat handig" boekje

quote:Dat boekje moet ik even vindenOp donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik weet niet of ze ook online staan, ze staan in het nieuwe " wat handig" boekje
30% ah kinder pyama's
20% ah bewaardozen
20% ah keukentextiel
30% ah panty luxe glanzend
20% ah mobiel prepaid
50%! philips softone spaarlampen
 Vooral de bewaardozen zijn fijn
 Vooral de bewaardozen zijn fijn  

quote:staat bij de allerhande is net uit enzo *in de winkel dan online weet ik niet*Op donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat boekje moet ik even vindenVooral de bewaardozen zijn fijn

quote:Zal eens kijken als ik er weer benOp donderdag 28 oktober 2010 15:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
staat bij de allerhande is net uit enzo *in de winkel dan online weet ik niet*

quote:Die dingen zijn normaal ruim 8 euro per stuk!Op donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat boekje moet ik even vindenVooral de
bewaardozenspaarlampen zijn fijn

quote:Ja ik ook en degenen die mijn bonnen wil, mag ze hebben! (als de boekjes op zijn in de winkel ofzoOp donderdag 28 oktober 2010 16:07 schreef lynda het volgende:
AH boekje heb ik in de brievenbus gekregen
(Allerhande Wat Handig)
 )
 )

quote:niet gekregen hierOp donderdag 28 oktober 2010 16:07 schreef lynda het volgende:
AH boekje heb ik in de brievenbus gekregen
(Allerhande Wat Handig)

quote:Ze staan ook los in de OP toch? En in het vervolg is alles makkelijker los jaOp vrijdag 29 oktober 2010 09:05 schreef Curiosity het volgende:
Maar een aantal vind het niet handg om de bonnen in 1 bestand te hebben/krijgen, kunnen de bonnen weer gewoon afzonderlijk geplaatst gaan worden?
Dank

quote:Oh, oke, dat had ik niet gezien, bedankt/Op vrijdag 29 oktober 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze staan ook los in de OP toch? En in het vervolg is alles makkelijker los ja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |