quote:De smileys moet je uitklappen, klik op die ene smiley en dan zie je zeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Duimelot het volgende:
iedereen had t maar over de nieuwe layout, dus ben toch maar even gaan switchen(mis nu mn smileys hier al)
het ziet er niet uit en waar zitten alle knopjes en zulks???
quote:Het vreet vooral zo enorm veel ruimte op. Zeker op een 13" laptop-scherm past er net 1 post op een scherm.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Duimelot het volgende:
iedereen had t maar over de nieuwe layout, dus ben toch maar even gaan switchen(mis nu mn smileys hier al)
het ziet er niet uit en waar zitten alle knopjes en zulks???
quote:Dat hoort zo: verandering is verbetering hè? Volgens Danny dan.Hoe haalt FOK! het eigenlijk in zijn hoofd met zo'n enorme concentratie autisten het in hun hoofd om uberhaupt iets te veranderen
quote:Idem. Of text-only gewoon.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef vencodark het volgende:
Ik blijf nu gewoon bij de oude lay-out totdat het niet meer kan.
quote:Heel irritant. Stomme nieuwe layout, dat is de 5e nieuwe layout sinds ik hier zit, moet steeds weer wennen en dat gaat steeds moeilijker.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Duim, het went. (quoteknop verschijnt als je over het bericht heen gaat met je muis, smilies zitten onder die ene smilie die er staat)
quote:Ik heb ook een aantal push up bh'sOp dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Kluts het volgende:
Push-up beha's zijn er verantwoordelijk voor dat ik nog voor geen milimeter hangtieten heb.
Daarbij kan je echt wel gewoon zien dat ik kleine tieten heb, ze zien er alleen nóg beter uit met zo'n beha aan.
quote:Ik zie ladingen verbetering in de nieuwe layout. Niet meer F5-en, insta-new-topic, 1 persoontopics, etc. etc.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef Q. het volgende:
Dat hoort zo: verandering is verbetering hè? Volgens Danny dan.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Duim, het went. (quoteknop verschijnt als je over het bericht heen gaat met je muis, smilies zitten onder die ene smilie die er staat)
quote:alleen vanwege de nieuwe layout?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar naar Canada verhuizen ......
quote:wanneer kom je langs?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ze zijn echt super, die ouders van me. Een peugeot 205, ding rijdt erg lekker eigenlijk.
* missbehavin is zó blij eindelijk weer een auto in één kleur
quote:205jes.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ze zijn echt super, die ouders van me. Een peugeot 205, ding rijdt erg lekker eigenlijk.
* missbehavin is zó blij eindelijk weer een auto in één kleur
quote:Dat heb ik dus ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal push up bh'sVind ze erg fijn, maar qua effect maakt het niet uit met de gewone voorgevormde bh's, ik heb toch wel veel tiet
quote:Ik ben een autist, ik wil geen veranderingen.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie ladingen verbetering in de nieuwe layout. Niet meer F5-en, insta-new-topic, 1 persoontopics, etc. etc.
quote:Smooth dawg
quote:I don't careOp dinsdag 26 oktober 2010 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben een autist, ik wil geen veranderingen.
quote:Maar dat heeft allemaal geen ruk met de layout te maken. De nieuwe layout zèlf is gewoon kut.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie ladingen verbetering in de nieuwe layout. Niet meer F5-en, insta-new-topic, 1 persoontopics, etc. etc.
quote:Ja, jij hebt nog meer nieuwe knopjes.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe layout.
verandering.
Nieuwe functies.
Instant posts deleten.
quote:AutistOp dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat heeft allemaal geen ruk met de layout te maken. De nieuwe layout zèlf is gewoon kut.
quote:Tieten!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Tieten. Altijd weer een boeiend onderwerp.
quote:Dat had ik vandaag toch al niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:25 schreef missbehavin het volgende:
He bah nu heb ik helemaal geen zin meer in werken
quote:Inderdaad
quote:Hej! Tietenmeneer!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Tieten. Altijd weer een boeiend onderwerp.
quote:moet ik ook nog ff smooth gaan doen, of is dat niet nodig?
quote:Nouhouhou! Ik wil het niet anders!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Gejank altijd over veranderingenDaar ben ik echt allergisch voor geworden.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want die hebben ze niet in Canada....
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe layout.
verandering.
Nieuwe functies.
Instant posts deleten.
quote:jah ik snap dus niet waar je t nu over hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Je moet niet zo janken Q.!!!!
quote:Want nieuwe dingen zijn per definitie beter? En uh, mensen halen hier layout en functionaliteit doorelkaar.
quote:Hallo tietenmevrouw.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moet ik ook nog ff smooth gaan doen, of is dat niet nodig?
quote:Ik ook. Ik snap het ook niet...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Gejank altijd over veranderingenDaar ben ik echt allergisch voor geworden.
quote:Dat vind ik juist irritant. En ook al zet je het uit dan blijft hij uit zichzelf F5-en.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
Het is wel grappig dat je niet meer hoeft te F5'en
quote:Zoek anders even het topic over de nieuwe lay-out op in plaats van hier het wiel opnieuw proberen uit te vindenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:27 schreef Duimelot het volgende:
jah ik snap dus niet waar je t nu over hebt
hoezo niet F5en?
wat is insta new topic en 1 persoonstopic enzo??
en de quote zit te dicht op het pijltje naar beneden en moet ik weer gaan zoeken welke post ik ging quoten
quote:Die ga ik toch echt niet in je gezicht duwen hoor!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hallo tietenmevrouw.
Eigenlijk ben ik meer van de kontjes.
quote:Omdat ik op dit moment werkzoekende ben en daar word ik depressief van omdat het niet gaat... in Canada kan ik meteen bij mijn neef in dienst komen en lekker daar werken, geld verdienen etc.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar serieus: je gaat echt emigreren? Hoe dat zo?
quote:dat kunnen we niet hebben iddOp dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, doe maar wel, anders schuurt het zo.
quote:Dat ligt dan aan jouOp dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik juist irritant. En ook al zet je het uit dan blijft hij uit zichzelf F5-en.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ga ik toch echt niet in je gezicht duwen hoor!
quote:De pagina wordt automatisch vernieuwd als er een nieuwe post is. Als het topic vol is, en jij hebt dat gedaan, krijg je een knop erbij, klik erop, nieuwe topic, met OPOp dinsdag 26 oktober 2010 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah ik snap dus niet waar je t nu over hebt
hoezo niet F5en?
wat is insta new topic en 1 persoonstopic enzo??
en de quote zit te dicht op het pijltje naar beneden en moet ik weer gaan zoeken welke post ik ging quoten
quote:oh ik heb door wat er bedoeld wordOp dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik juist irritant. En ook al zet je het uit dan blijft hij uit zichzelf F5-en.
quote:Ik heb het nu 1x boven het vorige topic uitgeschakeld en dat staat het nog steeds en er wordt ook niet uit zichzelf vernieuwd....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
quote:Dat kan gewoon hoor, hij blijft toch op dezelfde plek staan? En dan kan je gewoon heerlijk naar beneden scrollen ipv door pagina's te moeten bladerenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik heb door wat er bedoeld word
en NIET leuk, ik ga heel vaak weg van de pc en wil dan verder met lezen waar ik gebleven was....
quote:Ik heb het al 3 keer uitgezet en na verandering van topic (of pagina) staat het weer aan.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Als ik het gewoon op uit zet doet ie het echt niet meer hoor. Maar goed, zullen we het hier gewoon over neuken etc hebben, kleuterachtig janken op de layout kan in FB
.
quote:wat let je?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat ik op dit moment werkzoekende ben en daar word ik depressief van omdat het niet gaat... in Canada kan ik meteen bij mijn neef in dienst komen en lekker daar werken, geld verdienen etc.
quote:alleen je laatste zin snap ik niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De pagina wordt automatisch vernieuwd als er een nieuwe post is. Als het topic vol is, en jij hebt dat gedaan, krijg je een knop erbij, klik erop, nieuwe topic, met OPEn je kunt de posts van alle andere uitzetten als je op het mannetje/vrouwtje van iemand klikt.
quote:geldt dan ook, hoe groter, hoe beter?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hallo tietenmevrouw.
Eigenlijk ben ik meer van de kontjes.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
geldt dan ook, hoe groter, hoe beter?
quote:Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik vies ben van tieten.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
Die ga ik toch echt niet in je gezicht duwen hoor!
quote:Je negeert mijn posts maar gewoon!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen je laatste zin snap ik niet?
kan iemand iemand anders de mond snoeren
of gewoon blocken zeg maar zonder dat je er een abbo voor moet afsluiten?
quote:dan ga je voor een jaar? of half jaar, ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De dingen die ik hier moet achterlaten.....
quote:dat is bij tieten al niet de bedoeling, bij kontjes zeker nietOp dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
quote:Oeh, dan ga ik daar snel naar toe!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kleuterachtig janken op de layout kan in FB.
quote:De volgende keer UIO. De volgende keer!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik vies ben van tieten.
quote:Grote billen....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
quote:Ik ram al tien jaar lang non-stop op F5, dat krijg je er niet zomaar uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
IK snap niet waarom jullie die auto updates erg vinden, het is even wennen maar ik zweer er inmiddels bij
quote:Die van jou hebben een mooie maat!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Grote billen....![]()
Not what I prefer.
quote:Ik ken het, gaat toch sneller eruit dan je denkt hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ram al tien jaar lang non-stop op F5, dat krijg je er niet zomaar uit.
quote:Niet doen joh. Daar kan je nooit lekker ongefundeerd zeiken. Dat komen die rooie en kontenlikkende FA's altijd verpesten. FB is voor mensen zonder humor. Dat heeft Danny er wel ingemept.
quote:Dat geldt niet eens voor tieten.
quote:dat is toch veel leuker!?!?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. Ik snap het ook niet...
het is anders, maar het is ook beter. Maar ja, 5 min rondkijken en dingen zelf ontdekken is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan lekker kankeren met zijn allen.
quote:wist niet dat die er wasOp dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zoek anders even het topic over de nieuwe lay-out op in plaats van hier het wiel opnieuw proberen uit te vinden
quote:Jamaarjijhebtgeentieten! Ik PM alleen met tietenwezens.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, wil je ook even klagen in mijn pm of mail? ik heb zin in een mooie Q. Klaagzang
quote:Ik zal m'n handen voorverwarmen dan, T. Koude handen zijn ook weer zo koud. Leuk effect, dat wel.
quote:Ik doelde zelf meer op de vrouwenbillen en niet die van mezelf, maar die van mezelf vind ik zo ook wel goed ja.
quote:Ik ben bezig met tieten erbij te zuipen!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Jamaarjijhebtgeentieten! Ik PM alleen met tietenwezens.
quote:Koude handen zijn alleen leuk als je dr mee speelt UIO. Niet als je ze ff beet houdtOp dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal m'n handen voorverwarmen dan, T. Koude handen zijn ook weer zo koud. Leuk effect, dat wel.
quote:DIE MOET IK HEBBEN!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met tieten erbij te zuipen!je weet wel, biertietjes, dat als je erin knijpt dat er bier uit spuit
quote:Boven aan de pagina staat een schuifbalk. Die kan je schuiven op updates uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je die automatische updates uitschakelen?
quote:Wel veel kotsruimen dan hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
DIE MOET IK HEBBEN!
Dan is mijn baby straks elke dag dronken. En zal het niet janken! Neem ik aan tenminste
quote:handig
quote:*zucht*Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je die automatische updates uitschakelen?
quote:Nee met het Thema icoontje helemaal rechtsboven.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
Boven aan de pagina staat een schuifbalk. Die kan je schuiven op updates uit.
quote:Ja, ik ook!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met tieten erbij te zuipen!je weet wel, biertietjes, dat als je erin knijpt dat er bier uit spuit
quote:
quote:Wennen ze vanzelf aan! dus zal wel steeds minder worden.
quote:Ik ben niet elke dag dronken! /selectief lezenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
DIE MOET IK HEBBEN!
Dan is mijn baby straks elke dag dronken. En zal het niet janken! Neem ik aan tenminste
quote:Easy accesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn baas dat ook handig vindt..
quote:Nee, maar je moet er hamburgers bij eten voor de rondingen en dan bier drinken (veul, kratje per dag) voor de vulling.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik ook!Het schiet alleen niet op.
.
quote:Ik weet nog steeds niet wat erger stinkt. Babykots of babypoepOp dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Wennen ze vanzelf aan! dus zal wel steeds minder worden.
En nu is het ook zure babyzut wat er uit gaat komen lijkt me
quote:Met een mooie schuimkraag.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Spelen, check.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Tally het volgende:
Koude handen zijn alleen leuk als je dr mee speelt UIO. Niet als je ze ff beet houdt
quote:jouw baas kennendeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:ik heb begrepen dat je er uiteindelijk toch aan moet geloven....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee met het Thema icoontje helemaal rechtsboven.
quote:wat heb ik nou weer met jou baas te maken?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Dat doe ik ook!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, maar je moet er hamburgers bij eten voor de rondingen en dan bier drinken (veul, kratje per dag) voor de vulling.
quote:Ik had hem inderdaad gevondenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Boven aan de pagina staat een schuifbalk. Die kan je schuiven op updates uit.
quote:Ja en als ik aan mijn bureau zit, komt mijn sexy VS erboven uit, ik voel me net een Breezah
quote:Daar kan ik het niet vinden. Heb ik heel niet zo veel opties.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee met het Thema icoontje helemaal rechtsboven.
quote:
quote:Ik vind het ontwerp en de fonts van de nieuwe layout er lelijk uitzien.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
ik heb begrepen dat je er uiteindelijk toch aan moet geloven....
dus dan maar meteen!
quote:Dat zie ik welOp dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat erger stinkt. Babykots of babypoep
quote:Ik heb er zin an UIO!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Tally het volgende:
Daar kan ik het niet vinden. Heb ik heel niet zo veel opties.
Maar zoals ik net al zei zal ik daarvoor in FB rondhangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:mee eensOp dinsdag 26 oktober 2010 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het ontwerp en de fonts van de nieuwe layout er lelijk uitzien.
quote:Je wat?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]Heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:
quote:Naja, string in dit geval
quote:Over autisten gesproken, suggesties over design in FB doen heeft totaal geen zin.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:42 schreef Duimelot het volgende:
mee eens
maar nogmaals
als je er dan toch aan moet gaan geloven....
en of ik ben kippig of de letters zijn kleiner
maar we mogen hier niet meer zeuren dus
quote:Rawrrrr.
quote:Fout.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je moet ook niet naakt op je papa gaan zitten, tuurlijk zit dat stijf..
quote:Flauw.
quote:Scherp.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon een goeie wip erop maken
quote:Dan heb je iets anders blijkbaar... en weet ik het verder ook niet.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil nieuwe strings, kittige strings
quote:dat je het toch nog geprobeerd hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Over autisten gesproken, suggesties over design in FB doen heeft totaal geen zin.
quote:
quote:verdorie, net nu ik op wil staan om weg te gaan! Nu moet ik hier weer wat langer blijven zittenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Naja, string in dit geval
quote:Mag ookOp dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Naja, string in dit geval
quote:Nope, het is een gratis site, ontwikkeld en onderhouden door vrijwilligers. Als je het beter kan, meld je aan als developer. Of ga naar forum.viva.nl.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Over autisten gesproken, suggesties over design in FB doen heeft totaal geen zin.
quote:
quote:
quote:Strings zijn niet mooi. Hipsters daarentegen.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil nieuwe strings, kittige strings
quote:Welke vrouw niet eigenlijk
quote:Ik heb het toen geprobeerd met de introductie van de nieuwe layout van de FrontPage. Was echt zinloos dus.
quote:Zelden zeg je iets waar ik het mee eens ben.. Maar hiermeeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Strings zijn niet mooi. Hipsters daarentegen.
quote:Zie je die?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Rawrrrr.
Waarom eindigen al jouw posts met de [s]-tags?
quote:maar waar is dat FB zodat ik kan melden dat niet meer F5en leuk is maar dat ze dan wel ook moeten zorgen dat gele envelopjes niet meer geel zijn als ze gelezen zijn....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb het toen geprobeerd met de introductie van de nieuwe layout van de FrontPage. Was echt zinloos dus.
quote:Die heb ik nog helemaal niet, eens naar op zoek danOp dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
[..]
Strings zijn niet mooi. Hipsters daarentegen.
quote:Da's een beetje een dooddoener niet? Ik geef toch ook gratis advies.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Nope, het is een gratis site, ontwikkeld en onderhouden door vrijwilligers. Als je het beter kan, meld je aan als developer. Of ga naar forum.viva.nl.
quote:Dus als persoon x vrijwillig iets wilt doen mag je als persoon y geen tips of suggesties geven?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, het is een gratis site, ontwikkeld en onderhouden door vrijwilligers. Als je het beter kan, meld je aan als developer. Of ga naar forum.viva.nl.
quote:Gele envelopjes zijn ook niet meer geel nadat je ze hebt gelezenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar waar is dat FB zodat ik kan melden dat niet meer F5en leuk is maar dat ze dan wel ook moeten zorgen dat gele envelopjes niet meer geel zijn als ze gelezen zijn....
quote:bij mij blijven ze geel totdat ikzelf handmatig toch even op f5 gedrukt hebt!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gele envelopjes zijn ook niet meer geel nadat je ze hebt gelezen
quote:Tips, soit, maar gewoon klagen heeft idd weinig zin. En al die problemen die jullie hebben heb ik niet, en ik draai deze layout al een aantal maanden.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus als persoon x vrijwillig iets wilt doen mag je als persoon y geen tips of suggesties geven?
quote:het is een beetje afhankelijk van de kontOp dinsdag 26 oktober 2010 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zelden zeg je iets waar ik het mee eens ben.. Maar hiermeeZeker weten!
quote:Ik heb een abonnement, ik mag klagen want ik betaal.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Huh? Zelden met mij eens? Wanneer ben je het mij oneens dan? Kan me geen verhitte discussie met jou herinneren namelijk. Wat jammer is.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Nee, ik heb een superlief vriendinnetje die pas in Boston was en dus dat pakje en 3 strings voor me heeft meegenomen.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ook
Maar, bestel jij veel uit de VS?
quote:Welke soort kont kan wel een hipster hebben en welke niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
het is een beetje afhankelijk van de kont
quote:Ik heb geen problemen aangezien ik gelijk weer terug ben gegaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tips, soit, maar gewoon klagen heeft idd weinig zin. En al die problemen die jullie hebben heb ik niet, en ik draai deze layout al een aantal maanden.
Adblockers zijn 90% van de tijd de oorzaak, en laten die nou "verboden" zijn op FOK!.
quote:Ik zou het ook maar gewoon niet proberenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik niet van jou winnen..
quote:NauwelijksOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement, ik mag klagen want ik betaal.
quote:Strings draag je niet om je tieten.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik heb een superlief vriendinnetje die pas in Boston was en dus dat pakje en 3 strings voor me heeft meegenomen.En ze had mijn tieten goed ingeschat ook
quote:Ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement, ik mag klagen want ik betaal.
quote:leuk, dat kan nog een paar dagen en daarna niet meerOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen aangezien ik gelijk weer terug ben gegaan.
quote:En grijze worden niet geel bij nieuwe pm als je niet zelf refreshed. Komt omdat de auto-refresh geen harde refresh is. Is een stuk software geschreven in Ajax, en de balk bovenin is daar niet aan gekoppeld, omdat die fok.nl breed isOp dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij mij blijven ze geel totdat ikzelf handmatig toch even op f5 gedrukt hebt!
quote:Wat was er mis met het verleden? Toen alles beter was? Het gras groener, seks vies enzo!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nauwelijks.
En iedereen mag klagen hoor, maar het heeft toch geen zin. Dit is het FOK! van de toekomst, of je nou wil of niet.
quote:ja maar het staat vaak wel mooier onder kleding.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Precies,,die draag je op je hoofd.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Strings draag je niet om je tieten.
quote:En jij nog geen seks had, of uberhaupt met vrouwen durfde te pratenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat was er mis met het verleden? Toen alles beter was? Het gras groener, seks vies enzo!
quote:Elke dag dat ik niet tegen een OP banner aan hoef te kijken is er eentje extraOp dinsdag 26 oktober 2010 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
leuk, dat kan nog een paar dagen en daarna niet meer.
quote:Oh, okeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik heb een superlief vriendinnetje die pas in Boston was en dus dat pakje en 3 strings voor me heeft meegenomen.En ze had mijn tieten goed ingeschat ook
quote:Seks is nog steeds viesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat was er mis met het verleden? Toen alles beter was? Het gras groener, seks vies enzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:een hoop konten kunnen een hipster hebben, iets minder een stringOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke soort kont kan wel een hipster hebben en welke niet?
quote:Ze had ook een pakje meegenomen, waar ik mijn tieten wel in kan hangenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Strings draag je niet om je tieten.
quote:Seks is nog steeds regelmatig viesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:banners zet ik dus uit, legaal, met een aboOp dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke dag dat ik niet tegen een OP banner aan hoef te kijken is er eentje extra
quote:durft ie dat nu wel dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij nog geen seks had, of uberhaupt met vrouwen durfde te praten.
quote:Het enige irritante aan die kutbanners is dat ze er de laatste tijd voor zorgen dat de pagina's niet goed geladen worden.....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke dag dat ik niet tegen een OP banner aan hoef te kijken is er eentje extra
quote:Jammer weerOp dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
een hoop konten kunnen een hipster hebben, iets minder een string
een kont hoort sowieso niet te klein of te groot te zijn.... de limieten zijn echter bij elke vent anders... doe mij maar een "kleine"
quote:Niet te klein, niet te ghetto-ass grootOp dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
een kont hoort sowieso niet te klein of te groot te zijn.... de limieten zijn echter bij elke vent anders... doe mij maar een "kleine"
quote:Ja wel met het spul, maar dus niet met het bestellen enzo..
quote:ik heb het nog niet eens gezien, ik merk het wel wanneer het veranderdOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen aangezien ik gelijk weer terug ben gegaan.
quote:Een tiethanger! Een soort hangmat dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze had ook een pakje meegenomen, waar ik mijn tieten wel in kan hangen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Er bestaan ook van die hipsters zonder randjes. Dat zie je helemaal niet onder kleding.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:52 schreef missbehavin het volgende:
ja maar het staat vaak wel mooier onder kleding.
quote:Ik heb geen abo.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
banners zet ik dus uit, legaal, met een abo.
quote:Ik weet dat het spul goed isOp dinsdag 26 oktober 2010 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel met het spul, maar dus niet met het bestellen enzo..
quote:CheckOp dinsdag 26 oktober 2010 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
banners zet ik dus uit, legaal, met een abo.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
quote:46+ vind ik niet echt meer string formaat tbh...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een tiethanger! Een soort hangmat dus.
[..]En zijn konten die geen string kunnen hebben? Tja, je string moet natuurlijk nog wel te zien zijn, je ass niet te groot.
quote:en dan nog, een heel dun randje kan juist ook wel weer iets hebben. Niet bij iedere broek en kont, maar soms wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er bestaan ook van die hipsters zonder randjes. Dat zie je helemaal niet onder kleding.
quote:Sja, dat is dan idd zijn keuze. Ik bedoel alles op internet wordt langzamerhand betaald, of vol met ads... voor niets gaat de zon op.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen abo.
Bij de invoering van de banners heeft Danny ook aangegeven dat de OP banner een optie zou blijven. Dit wil hij nu weer terug draaien. Prima zijn site.
quote:Dat durf ik nu ook nog niet hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij nog geen seks had, of uberhaupt met vrouwen durfde te praten.
quote:dus datOp dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef vencodark het volgende:En zijn konten die geen string kunnen hebben? Tja, je string moet natuurlijk nog wel te zien zijn, je ass niet te groot.
quote:Niet vaak genoeg.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seks is nog steeds regelmatig vies
quote:zonder abo? bijzonderOp dinsdag 26 oktober 2010 15:56 schreef Duimelot het volgende:
wat is een opbanner? en ik zie helemaal geen banners meer valt me nu op
quote:ohja, want anders kom ik niet bij de prijsOp dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sinds EM heeft uitgelegd hoe het zit met de wens naar grote en kleine kontjes zie ik MI's bij iedereen die zijn mening geeft.
die van jou past nu precies bij je foto
quote:Wat voor uitleg was dat?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sinds EM heeft uitgelegd hoe het zit met de wens naar grote en kleine kontjes zie ik MI's bij iedereen die zijn mening geeft.
die van jou past nu precies bij je foto
quote:Ik zie alleen een banner tussen de 1e en 2e post op de pagina... dus je bent niet de enige die de rest niet zietOp dinsdag 26 oktober 2010 15:56 schreef Duimelot het volgende:
wat is een opbanner? en ik zie helemaal geen banners meer valt me nu op
quote:Wie niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij wil gewoon uberhaupt meer seks
quote:Mannen die een vrouw willen met een klein kontje, hebben een kleine penis, zodat hij naar verhouding groot is.
quote:Dat is de OP banner...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een banner tussen de 1e en 2e post op de pagina... dus je bent niet de enige die de rest niet ziet
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mannen die een vrouw willen met een klein kontje, hebben een kleine penis, zodat hij naar verhouding groot is.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een tiethanger! Een soort hangmat dus.
[..]En zijn konten die geen string kunnen hebben? Tja, je string moet natuurlijk nog wel te zien zijn, je ass niet te groot.
[..]
Mannen die een vrouw willen met een klein kontje, hebben een kleine penis, zodat hij naar verhouding groot is.
quote:Dat is je eigen keuze. Het is Danny die wederom niet zo consequent is en eerdere uitspraken te niet doet.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is dan idd zijn keuze. Ik bedoel alles op internet wordt langzamerhand betaald, of vol met ads... voor niets gaat de zon op.
Ik betaal voor bijna niets op internet, maar een forum waar ik al 10 jaar bijna dagelijks rondhang wil ik best steunen.
quote:Ik zeg toch ook niet dat ik dat niet weet
quote:Zijn mening he. Ik vind dat hij uit zijn nek lult. Ik heb een FOK-piemel en ik houd toch van kleine kontjes.
quote:Wtf.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Klein! Heb een cupmaat groter dan normaal.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat het spul goed isMaar ik bedoel echt het bestellen en naar Nederland halen.
Trouwens, hoe vallen de maten?
quote:Daarom hebben negervrouwen ook altijd zo'n dikke kont.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wtf.En mannen die een grote kont willen bij hun vrouw, hebben zeker een enorme penis?
quote:Yupz. Hieruit kun je weer afleiden dat E_M van een grote kont houdt.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wtf.En mannen die een grote kont willen bij hun vrouw, hebben zeker een enorme penis?
quote:Misschien ben jij de uitzondering.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn mening he. Ik vind dat hij uit zijn nek lult. Ik heb een FOK-piemel en ik houd toch van kleine kontjes.
quote:30 cmOp dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn mening he. Ik vind dat hij uit zijn nek lult. Ik heb een FOK-piemel en ik houd toch van kleine kontjes.
quote:El houdt sowieso van volle vrouwen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz. Hieruit kun je weer afleiden dat E_M van een grote kont houdt.
quote:FOK! is in 11 jaar nog nooit ergens consequent, eerlijk, open, democratisch in geweestOp dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is je eigen keuze. Het is Danny die wederom niet zo consequent is en eerdere uitspraken te niet doet.
Maar het blijft zijn site en zijn keuze.
quote:Ah daar hoort natuurlijk een grote piemel bij!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom hebben negervrouwen ook altijd zo'n dikke kont.
quote:Dat was ook lastig te ontkennen. Haar fotos zijn bekend.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz. Hieruit kun je weer afleiden dat E_M van een grote kont houdt.
quote:DE NIEUWE LAYOUT KWAM VAN LINKS!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! is in 11 jaar nog nooit ergens consequent, eerlijk, open, democratisch in geweest.
Waarom zouden "we" ook?.
quote:Precies. Zo'n 20+ penis heb ik natuurlijk ook. Bij een klein kontje lijkt hij dan helemaal enorm.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef stbabylon het volgende:
quote:Oh... Dat is wel goed om te weten! Dan moet ik een 75F bestellenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klein! Heb een cupmaat groter dan normaal.
quote:Kan niet, de nieuwe layout werkt
quote:Omdat hij daarna wel loopt te janken als hij er op aangesproken wordt. Dat met name.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! is in 11 jaar nog nooit ergens consequent, eerlijk, open, democratisch in geweest.
Waarom zouden "we" ook?.
quote:Ja hallo dan kom je nog op gemiddeld uitOp dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies!
Min een ruime 10cm door de FOK-factor
quote:Dat je hem erin steekt, en dat dan de kont 2x zo breed wordt toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. Zo'n 20+ penis heb ik natuurlijk ook. Bij een klein kontje lijkt hij dan helemaal enorm.
quote:Neh, dat is 14cmOp dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo dan kom je nog op gemiddeld uit
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo dan kom je nog op gemiddeld uit
quote:Een horizontale insteek.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je hem erin steekt, en dat dan de kont 2x zo breed wordt toch?
quote:Je zou voor de lol EEN dag in zijn schoenen moeten staan, alleen al de grove kutmails die hij (en vele andere crewleden) naar zijn kop krijgt geslingerd, tot doodsverwensingen jegens zijn kinderen aan toe vanwege een ban...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat hij daarna wel loopt te janken als hij er op aangesproken wordt. Dat met name.
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Dat is wel goed om te weten! Dan moet ik een 75F bestellen
quote:Wat heeft dat met zijn communicatie en consequente beslissingen te maken?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou voor de lol EEN dag in zijn schoenen moeten staan, alleen al de grove kutmails die hij (en vele andere crewleden) naar zijn kop krijgt geslingerd, tot doodsverwensingen jegens zijn kinderen aan toe vanwege een ban...
quote:17 toch?
quote:Oke. BedanktOp dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel doen hoor, want ik heb dus een cupmaat groter, en het past net zeg maar
quote:das klein.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nope, 14(17 mag van mij ook hoor
)
quote:veel, hij heeft geen zin en geduld meer om overal netjes op te reageren, wat ie ook doet, mensen janken toch welOp dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn communicatie en consequente beslissingen te maken?
quote:het is een hele onaardige vent als je iets doet of vraagt waar hij net ff geen zin in heeft... hoe normaal dat ook is gegaan vanaf jouw kant......Op dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
veel, hij heeft geen zin en geduld meer om overal netjes op te reageren, wat ie ook doet, mensen janken toch wel.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wel goed voor mijn egoDat ik niet VERRRRRRRRRR onder gemiddeld zit
quote:Misschien moet hij dan ook gewoon niet meer communiceren. Aangezien ik maar even aanneem dat hij geen zin heeft om de stekker er uit te trekken. Dat laatste zou gezien meerdere uitspraken wel het beste zijn voor zijn hart denk ik. Een man die al jaren iets doet waar hij geen zin in heeft.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
veel, hij heeft geen zin en geduld meer om overal netjes op te reageren, wat ie ook doet, mensen janken toch wel.
quote:Oh en de broekjes vond ik ook wat klein uitvallen (en nee, ik heb niet ineens een dikke reet gekregen!)
quote:Zoiets. Nou ja, waar het allemaal om draait is de hip to waist ratio. Die moet ongeveer 1.0 - 0.7 zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Dat je hem erin steekt, en dat dan de kont 2x zo breed wordt toch?
quote:Ach, onaardig, hij heeft een gebruiksaanwijzing ja... En het is een typische norse Rotterdammer jaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
het is een hele onaardige vent als je iets doet of vraagt waar hij net ff geen zin in heeft... hoe normaal dat ook is gegaan vanaf jouw kant......
maarja, boeie verder
quote:een uur ofzo geloof ik!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef mahlah het volgende:
Hoelang gebruikt iedereen hier al New Decade?
quote:Als de BH's klein uitvallen is de kans groot dat dit met de broekjes ook zo isOp dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh en de broekjes vond ik ook wat klein uitvallen (en nee, ik heb niet ineens een dikke reet gekregen!)
quote:RotterdammertsOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, onaardig, hij heeft een gebruiksaanwijzing ja... En het is een typische norse Rotterdammer ja.
Maar IRL valt ie best mee, al was ie wel van mening dat ik MissBliss moest inleveren als ik crew wou blijven.
quote:Daar kiest hij toch zelf voor? Dat er van dat puberale kutvolk op Fok rondloopt heeft hij ergens zelf in de hand.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou voor de lol EEN dag in zijn schoenen moeten staan, alleen al de grove kutmails die hij (en vele andere crewleden) naar zijn kop krijgt geslingerd, tot doodsverwensingen jegens zijn kinderen aan toe vanwege een ban...
quote:Ik vind het ook klein, maar het schijnt het gem. te zijn.
quote:Maand of twee. De eerste dag even wennen, daarna was het prima.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef mahlah het volgende:
quote:Ja duidelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach, onaardig, het is een typische Rotterdammer ja
quote:Sinds gisteren.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef mahlah het volgende:
quote:Hopelijk wordt het in de loop der jaren beter nu hij in de beloofde stad woontOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, onaardig, hij heeft een gebruiksaanwijzing ja... En het is een typische norse Rotterdammer ja.
Maar IRL valt ie best mee, al was ie wel van mening dat ik MissBliss moest inleveren als ik crew wou blijven.
quote:Maand of twee. Thuis dan. Op het werk Txt-onlyOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef mahlah het volgende:
quote:Het is alleen maar slechter geworden.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het in de loop der jaren beter nu hij in de beloofde stad woont
quote:Perhaps een stomme vraag maar...wordt een vagina dieper in opgewonden toestand?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het ook klein, maar het schijnt het gem. te zijn.
Maakt ook niet heel veel uit, een vagina in opgewonden toestand is niet veel dieper dan dat, dus alles meer dan 16cm is een waste
quote:Sinds het beschikbaar kwam voor abohoudersOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef mahlah het volgende:
quote:YupzOp dinsdag 26 oktober 2010 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Perhaps een stomme vraag maar...wordt een vagina dieper in opgewonden toestand?![]()
![]()
![]()
quote:En zo is het maar net! Baarmoederstoten is nooit zo mijn ding geweest.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt ook niet heel veel uit, een vagina in opgewonden toestand is niet veel dieper dan dat, dus alles meer dan 16cm is een waste
quote:Al ongeveer 30 secondenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef mahlah het volgende:
quote:Maar wel verdomd lekkerOp dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Wow, dat is heel lang
quote:Ik ken meiden die hard auw roepen, ik ken meiden die MEER MEER MEER roepen. Alles kanOp dinsdag 26 oktober 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
En zo is het maar net! Baarmoederstoten is nooit zo mijn ding geweest.
quote:Als je, waar Kluts het over had, er geen problemen mee hebt dat hij tegen je baarmoedermond stoot.
quote:Sorry hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar een meid is die dat een lekker gevoel vind.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken meiden die hard auw roepen, ik ken meiden die MEER MEER MEER roepen. Alles kan
quote:Daar kiest iemand toch pas zelf voor als je er halverwege instapt, met de wetenschap wat voor kutvolk hier rondloopt? Als je het forum begint heb je die wetenschap niet en kun je er dus niet 'voor kiezen'.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef Kluts het volgende:
Daar kiest hij toch zelf voor? Dat er van dat puberale kutvolk op Fok rondloopt heeft hij ergens zelf in de hand.
quote:UhmOp dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar een meid is die dat een lekker gevoel vind.
quote:Zeker is dat Danny veel voor zijn kiezen krijgt.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar kiest iemand toch pas zelf voor als je er halverwege instapt, met de wetenschap wat voor kutvolk hier rondloopt? Als je het forum begint heb je die wetenschap niet en kun je er dus niet 'voor kiezen'.
quote:Dan had hij de touwtjes al tijden uit handen moeten geven. Ik vind dat altijd zo'n gejank. Hij doet kinderachtig, Fokkers doen kinderachtig, en zo gaan we het cirkeltje rond.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar kiest iemand toch pas zelf voor als je er halverwege instapt, met de wetenschap wat voor kutvolk hier rondloopt? Als je het forum begint heb je die wetenschap niet en kun je er dus niet 'voor kiezen'.
quote:Ik kan me voorstellen dat je het je niet kan voorstellenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar een meid is die dat een lekker gevoel vind.
quote:Ik vind dat ook absoluut niet prettigOp dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Ja? Dat voelt lekker, zo'n vent die half door je baarmoederwand stoot?
quote:Zou jij weggaan bij een bedrijf waar de klanten niet te pruimen zijn, terwijl de baan helemaal naar je zin is?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:15 schreef Kluts het volgende:
Dan had hij de touwtjes al tijden uit handen moeten geven. Ik vind dat altijd zo'n gejank. Hij doet kinderachtig, Fokkers doen kinderachtig, en zo gaan we het cirkeltje rond.
quote:KlantenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou jij weggaan bij een bedrijf waar de klanten niet te pruimen zijn, terwijl de baan helemaal naar je zin is?
Slecht voorbeeld, maar hoop dat je begrijpt welke vergelijking ik probeer te maken
quote:De touwtjes uit handen geven, wel eens gehoord van FA's en mods?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had hij de touwtjes al tijden uit handen moeten geven. Ik vind dat altijd zo'n gejank. Hij doet kinderachtig, Fokkers doen kinderachtig, en zo gaan we het cirkeltje rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |